Hiilihapotuslaitteet ja uutteet mm. Soda Stream,yms

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 325
Ovat varmaan liimanneet pohjat uusissa versioissa. Näissä mitä mulla on niin tosiaan tuo pohjaosa lähtee ihan vahingossa helposti irti. Jos pikkasen pohjaosa kääntyy niin se tippuu pois.
12/27 ja 09/27 meidän pulloissa päiväykset.

3 klipsua tosiaan löytyy.
Mutta on ihan kuin olis epoksilla kiinni koko pohja kun ei hievahdakaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
249
12/27 ja 09/27 meidän pulloissa päiväykset.

3 klipsua tosiaan löytyy.
Mutta on ihan kuin olis epoksilla kiinni koko pohja kun ei hievahdakaan.
Melko varmasti samanlainen pullo mutta ovat liimanneet pohjan pysyvästi kiinni. Avausmekanismi on nyt vaan koristeena. Näissä mun pulloissa tosiaan se ongelma että jos pulloa laittaa hapotuslaitteeseen siten että vääntää sieltä pohjasta niin se pohja jää käteen.
 

A_J

Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
299
Suoloista ja suolista itselleni olennaisimpaan eli miten saada kuplavedestä vissymäistä? Suolaa ja pan-suolaa kokeiltu eikä niillä tule riittävän hyvä, vaikka toki vähän vichyvibaa onkin.

Kuuluisa Hartwallin liemi sisältää näköjään: vesi, hiilidioksidi, natriumbikarbonaatti, kaliumbikarbonaatti, magnesiumkloridi, kalsiumkloridi - onko jossain tai joissain suht. valmiissa pussukoissa noita tai edes osaa niistä toimivassa suhteessa? Löytyisiköhän noita stuffeja apteekista?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 325
Melko varmasti samanlainen pullo mutta ovat liimanneet pohjan pysyvästi kiinni. Avausmekanismi on nyt vaan koristeena. Näissä mun pulloissa tosiaan se ongelma että jos pulloa laittaa hapotuslaitteeseen siten että vääntää sieltä pohjasta niin se pohja jää käteen.
Okei, eli heidän ratkaisu on jättää se täysin löysäksi taikka niin kireäksi ettei itse Tony Halme olis saanu steroidipäissään sitä auki.

Muuten ihan kiva juttu mutta kun sinne alle jää vettä ja se tulee vetämään ihan hirveään limaiseen levään kuukausissa- ellei viikoissa… :rolleyes:
 
Liittynyt
02.01.2018
Viestejä
893
Suoloista ja suolista itselleni olennaisimpaan eli miten saada kuplavedestä vissymäistä? Suolaa ja pan-suolaa kokeiltu eikä niillä tule riittävän hyvä, vaikka toki vähän vichyvibaa onkin.

Kuuluisa Hartwallin liemi sisältää näköjään: vesi, hiilidioksidi, natriumbikarbonaatti, kaliumbikarbonaatti, magnesiumkloridi, kalsiumkloridi - onko jossain tai joissain suht. valmiissa pussukoissa noita tai edes osaa niistä toimivassa suhteessa? Löytyisiköhän noita stuffeja apteekista?
Helpoiten ainakin tuota käyttämällä.
 

A_J

Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
299
Helpoiten ainakin tuota käyttämällä.
Aa, nyt löytyi hakusana "elektrolyyttijauhe", kiitos! Noitahan on näköjään lukuisia. Jotenkin olen fiksoitunut nyt siihen, että pitäisi olla myös kalsiumsuoloa, koska niin monissa vissynä myytävissä on.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 757
Viestejä
4 296 647
Jäsenet
71 698
Uusin jäsen
Emilios

Hinta.fi

Ylös Bottom