Hedman Partnersilta kiristyskirje

Eikös tuo ole hieman vanhentunutta tietoa, jos ne ovat saaneet taas uusia eriä IP-osoitteita? Tuo päätös nimenomaan kieltäisi niiden luovuttamisen, jos se olisi voimassa edelleen.
ei tuo minun silmään vanhentua voi tuo argumentti, näetkös se korkeimman oikeuden päätös tietojen luovuttamisesta tuli aiemmin kuin tämä esimerkki tapaus, lue ja sisäistä tuo, jos ymmärsin itse väärin sitten on aivan sama.

Mutta käsitin tuosta, että lakimies on tehnyt selväksi ettei heduilla ole oikeutta vaatia KORVAUKSIA tekijän oikeuden haltijan edustajana, ja sen vuoksi ole oikeutta käyttää mm tuota 60 a pykälää oikeutuksena esittää KORVAUS vaatimuksia oikeuden haltijan nimissä, ja oikeus jättää tutkimatta koko hedu asian. Tiedot ne saa edelleen, mutta eivät tee niillä mitään, koska pelleoikeuskin on jo tämmöistä linjannut.

Tuohon mä ainakin vetoan sitten kun tarttee oikeudessa asiaa puida. Jo nimittäin se ensimmäinen kirje on tuon linjauksen vastainen ja täyttä roskapostia.

Lisätään nyt että laki ei vanhene, linjaukset voi vanheta mutta linjaukset ei muuta lakia! Rikolliset keksii kyllä uusia jekkuja ja tapoja kiertää lakia ja löytävät uusia sianreikiä siitä varmasti, mutta tuo linjaus on pätevä ja hedumanien rosvous tyssää jo siis markkinaoikeudessa kun tähän tapaukseen vedotaan.

Tietosuoja valtuutetulle täytys tehä joukkokantelu siitä että suomen laki ja markkinoikeus mahdollistaa kanslaisten aisakastietojen vuotamisen rikollistahoille ja saavat siitä selkeän rikollishyödyn. Tähän tarvitaan joku pari sataa nimeä ja näyttöä, löytyykö täältä armeijaksi väkeä kaatamaan tuo Hanuman?

Viimeksi muokattu:
Mä en ymmärrä muuksi näitä pikariisin kaltaisia npc tilejä täällä, kuin trolleiksi jotka hedun leivällä täällä sekottaa keskustelua ja hämmentää ihmisiä turhaan.

Mä en ymmärrä muuksi näitä pikariisin kaltaisia npc tilejä täällä, kuin trolleiksi jotka hedun leivällä täällä sekottaa keskustelua ja hämmentää ihmisiä turhaan.
Ei kyl pikariisi vaikuta perinteiseltä jonin tililtä. Jonin tilit käy hermoilemassa&pelottelemassa viestin verran ja katoaa sen sileän tien. Pikariisin pari viestii on mielestäni olleet ihan asiaa?

Ei kyl pikariisi vaikuta perinteiseltä jonin tililtä. Jonin tilit käy hermoilemassa&pelottelemassa viestin verran ja katoaa sen sileän tien. Pikariisin pari viestii on mielestäni olleet ihan asiaa?
Mä saan niistä kahdesta viestistä hivenen verran negatiivisemman olon, kun ne tavallaan inttää vastaan ja ilmaisee ettei olla perehdytty asiaan mutta kuitenkin viljelee sitä epäluuloisuutta niinkuin viestien kirjoittaja tietäisi paremminkin. Joko olen täysin väärässä ja pahoittelen epäilystäni pikariisin osalta, mut paha kutina siitä tulee päähän...

Jaoin tuon vanhan viestin 2024 vuodelta missä mao on asiassa ratkaissut ettei heduilla ole oikeutta vaatia korvauksia. Aika vaikeaa enään edes kyseenalaistaa...

Mä saan niistä kahdesta viestistä hivenen verran negatiivisemman olon, kun ne tavallaan inttää vastaan ja ilmaisee ettei olla perehdytty asiaan mutta kuitenkin viljelee sitä epäluuloisuutta niinkuin viestien kirjoittaja tietäisi paremminkin. Joko olen täysin väärässä ja pahoittelen epäilystäni pikariisin osalta, mut paha kutina siitä tulee päähän...

Jaoin tuon vanhan viestin 2024 vuodelta missä mao on asiassa ratkaissut ettei heduilla ole oikeutta vaatia korvauksia. Aika vaikeaa enään edes kyseenalaistaa...
En ole lakimies, mutta ehkä avainsanana tuossa päätöksessä oli se, että heillä ei ole omissa nimissään oikeutta ajaa näitä juttuja. Tämä tarkoittaa siis sitä, että heidän pitää vahvemmin näyttää kytkös toimeksiantajaan, eli eivät voi itsenäisesti ns. "omissa nimissään" ajaa näitä asioita. Tuo MAO:n keissihän nimenomaan liittyy noiden IP-osoitteiden taustalla olevien nimien luovuttamiseen, joita on tuon tapauksen jälkeen saatu edelleen onnistuneesti pyydettyä. Tästä voi kuka tahansa maallikkokin päätellä, että kyseessä ei ollut hedareille este vaan hidaste.

Trolliksi voit rauhassa syyttää, mutta kaikki mitä olen sanonut on perusteltavissa.

En ole lakimies, mutta ehkä avainsanana tuossa päätöksessä oli se, että heillä ei ole omissa nimissään oikeutta ajaa näitä juttuja. Tämä tarkoittaa siis sitä, että heidän pitää vahvemmin näyttää kytkös toimeksiantajaan, eli eivät voi itsenäisesti ns. "omissa nimissään" ajaa näitä asioita. Tuo MAO:n keissihän nimenomaan liittyy noiden IP-osoitteiden taustalla olevien nimien luovuttamiseen, joita on tuon tapauksen jälkeen saatu edelleen onnistuneesti pyydettyä. Tästä voi kuka tahansa maallikkokin päätellä, että kyseessä ei ollut hedareille este vaan hidaste.

Trolliksi voit rauhassa syyttää, mutta kaikki mitä olen sanonut on perusteltavissa.
Tulkitsin niin että kantajaksi ei riitä pelkkä HP vaan pitäisi olla toimeksiantaja mukana.

Kyl mie @pikariisi123 :n jättäisin rauhaan Joni-syyttelyistä, vaikka viestimäärä pieni on ja tähän ketjuun kaikki. Itse oon ainaki tulkinnut, että ei oo pelotellut asialla ja/tai puolustellut hedareita.

Toki voi olla pehmee lasku ja koittaa hakee luottamusta, mut senhän näkee sit :D Tervetuloa vaa foorumille mun puolesta kuitenki toistaiseksi :tup:

e: ja @Wolfman2989, oon tässä ketjussakin melko pitkään ollut osallisena. Ymmärrän mistä puhut ja voin olla väärässäkin, mut en kuite nyt nää iha samaa mitä sie.

Kyl mie @pikariisi123 :n jättäisin rauhaan Joni-syyttelyistä, vaikka viestimäärä pieni on ja tähän ketjuun kaikki. Itse oon ainaki tulkinnut, että ei oo pelotellut ja/tai puolustellut hedareita.

Juu, hyvä muistaa että osa tähän ketjuun kirjoittavista nimimerkeistä on luotu ihan tätä ketjua varten, ihan ymmärettävistä syistä.

Jonittelusta harmillisesti seuraa se että uudet nimimerkit vähän liian herkästi laimaantuu, no sekin varmaan yksi tarkoitus. Arvostan kuitenkin ahkerian vakiokirjoittajien työtä ja uutteraa faktojen toistoa.

Jonittelusta harmillisesti seuraa se että uudet nimimerkit vähän liian herkästi laimaantuu, no sekin varmaan yksi tarkoitus. Arvostan kuitenkin ahkerian vakiokirjoittajien työtä ja uutteraa faktojen toistoa.
En mäkään toivo että avun pyynnöt jää pois, tai tulee pelko että aletaan syytellä mm.

Kuitenkin, tuo keissi tuntuu minusta sellaiselta, jolla heittää hyvä kapulan rattaisiin oikeudessa. Hedareilla ei ole ollut siis oikeutta tuossa tapauksessa niitä korvauksia vaatia oikeudenhaltijan puolesta, ja ovat niitä vaatineet sen jälkeen kun on jo saatu tiedot ipn kautta ja lähetty syyttään. Tämä ei onnistu edelleenkään samasta syystä, ja täytyy maon yhtälailla lakia noudattaa, ei ne nyt ihan hatusta keksi uusia lakeja tai pelaa omilla säännöillään vaikka hedarit näin haluaakin meidän luulevan. Käsittääkseni tarvitaan ihan sen oikeudenhaltija kantajaksi, lakiasiatoimisto ei yksin sitä voi harrastaa ja vetää samalla sikalan lattiaa pitkin myös niitä oikeuden haltijoita sinne oikeuteen mukanaan. Lakiasiatoimistoa ei ole loukattu, eikä ole varsinaiseti edes saanut toimeksiantoa voidakseen edustaa ketä sattuu...Jonnelle ei ole kukaan mitään velkaa, eikä sille paskapäälle tarvi kenenkään rahojaan mennä antamaan. Maksakaa vasta sitten kun viranomainen määrää, älkää tehkö sitä pelosta!

Lisään vielä, että mao on myös linjannut että täytyy olla riittävän raskauttava, laaja näyttö todistamaan että rike olisi tapahtunut, pelkkä ip osoite ei ketään yksilöi, vaikka asuisit keskellä korpea yksin, muutenhan ip kelpaisi pankissakin henkilötunnuksena. Mun ristiretki ja elämäntyöni tästä eteenpäin on ajaa nämä huijarit ulos suomesta, ja etsin siihen apulaisia! Vastahyökkäykseen!

Jotain tuollaista jäänyt mieleen, siis muistelen että aikanaan tuo käyty läpi ja uutsoitukkin.
Ja muistikuva että korjasivat mokan ja sen jälkeen homma rullannut.
Hoopot ajaa oikeudenhaltijoiden julkisen massatoimeksiannon mukaan "tutkintaa ja vakoilua" piratismia kitkeäkseen mukamas. Mutta eivät ole millään tavoin itse tekijänoikeuden haltijoita tai edes edusta tekijän oikeuden haltijaa, vaan itseään. Saadakseen edustuksen on itse sitä haettava kun haluaa kanteen nostaa, kukaan lakimies ei ole sua ilmaseks itsestään tulossa edustamaan, vaikka olisit mikä hollywoodi. Sä tunnut tietävän niin hyvin sen että yksinäinen kuluttaja on kokonaan kusessa, niin ookko nääkin niillä töin täällä pulatunnus? Hoopet on rikollisia, rosvoja, joilla ei ole euron juuston verran arvoa tässä maailmassa, ja joutaisivat betonisaappaissa merelle uimataitoja opetteleen. Erehtyvät vain kerran siinä että menee viranomaisen mummolle tuo kirje, niin sitten mahtaa lähtä mopo käsistä.

Statistiikka

Viestiketjuista
292 602
Jäsenet
80 315
Uusin jäsen
tim0

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom