Pelkkä yksipuolinen ilmoitus ei sido Hedareita tuohon 400e/h sopimukseesi ja he kyllä juristeina sen tietävät eli tuskin loppuisi.Mitähän jos hedareille lähettäisi vastauksen, jossa kiistää itse ladanneensa mitään mutta auttaa asian selvittelyssä hintaan 400€/tunti. Kaikki asian hoitamiseen käytetty aika kuuluisi jatkossa veloituksen piiriin ja pyytämällä selvityksiä hp hyväksyy ehdot. Loppuisikohan kirjeiden tulo siihen?
Jos HP:lla ei ole oikeutta pitää noita niin tietosuojavaltuutettu voi määrätä heidät poistamaan tietosi. Jos et ole varma niin asiasta voi kysyä:Mä en pidä siitä alkuunkaan että HPllä on mun nimi, ja yhteystiedot, vaikka niille sen komennon antaisi poistaa ko tiedot laittomina, tuskin sitä komentoa tottelevat. Ainoa oikea tapa on tehdä muutos omiin tietoihin siten että heille jää enään nimi talteen, ja mun nimellä on useampi sata ihmistä suomessa, arpokoot sitten lähettävätkö massa kirjeen kaikille mattimeikäläisille.
Tietosuojavaltuutetun toimisto - Tietosuojavaltuutetun toimisto
Tietosuojavaltuutetun toimisto valvoo henkilötietojen käsittelyn lainmukaisuutta ja ihmisten tietosuojaoikeuksien toteutumista.
- Kysy asiasta tietosuojavaltuutetulta.
- Jos he eivät voi asialle mitään niin se on game over
- Jos he määräävät Hedmania poistamaan tietosi ja olet waretellut niin suosittelen pientä "talvisiivousta" ja tapaukseen liityneiden laitteiden väliaikaista siirtämistä toiseen kiinteistöön jne.