• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

    Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

    Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

    Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Greta Thunberg

Liittynyt
29.12.2016
Viestejä
522
Ois kyllä kvia nähdä jotain todisteita siitä antifanttiudesta...

Se on kyllä semmonen pölhökerho ettei parempaa olekaan. Tai no joku PVL/SOO kyllä menee samaan sarjaan.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
60
Ois kyllä kvia nähdä jotain todisteita siitä antifanttiudesta...

Se on kyllä semmonen pölhökerho ettei parempaa olekaan. Tai no joku PVL/SOO kyllä menee samaan sarjaan.
Selailehan muutama sivu taaksepäin. Ei se mikään salaisuus ole.
 
Liittynyt
29.12.2016
Viestejä
522
Etsin tästä ketjusta hakusanalla antifa. En löytänyt todisteita.
Etsin googlella hakusanoilla Greta Thunberg parents antifa. En löytänyt todisteita.

Olen pahoillani, että olen näin käsi. Voitko laittaa tähän ne todisteet uudelleen?
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
60
Etsin tästä ketjusta hakusanalla antifa. En löytänyt todisteita.
Etsin googlella hakusanoilla Greta Thunberg parents antifa. En löytänyt todisteita.

Olen pahoillani, että olen näin käsi. Voitko laittaa tähän ne todisteet uudelleen?
Olen myös pahoillani etten jaksa selata ketjua sinulle. Kyllä täällä on kuvat Gretan vanhemmista antifa paidat päällä, ja myös Gretasta itsestään sama paita päällä. Joku voisi sanoa ettei se hänen asiaansa mitenkään muuta, mutta kyllähän se nyt vähän muuttaa. Esim maassa missä asun, Greta on täysin läpinäkyvä nukke kaikille.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 225
Paitakuvat ekalla sivulla, viestit #22 ja #48. Tuosta on vähän ollut epäilyä että perhettä olisi koijattu ja pitäneet noita paitoja päällä tietämättä yhteyksiä väkivaltaan.
Miten tahansa, niin paha moka tapahtunut
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Etsin tästä ketjusta hakusanalla antifa. En löytänyt todisteita.
Etsin googlella hakusanoilla Greta Thunberg parents antifa. En löytänyt todisteita.

Olen pahoillani, että olen näin käsi. Voitko laittaa tähän ne todisteet uudelleen?
"Antifa all-stars"-paidat päällä koko perhe. Eli siis ovat kommareita.
 
Liittynyt
29.12.2016
Viestejä
522
En nyt ymmärrä miten yksi t-paita tekee jostakusta jonkun asian kannattajan. Mulla on ollut saman viikon aikana sekä che-paita, varg vigernes että joku muu vastaava. Olen nyt siis väkivaltainen kommunisti, vallankumouksellinen, norjalainen kirkonpolttaja jne. ?

Onkohan toi Gretan vasemmalla puolella oleva tyyppi Motorolan omistaja? Vai mikä toi logo on?

Antifanteista löytyy juttua täältä:
Antifasistinen käsikirja

Eka sivu on muuten mulla 10 sivun päässä, se on vähän enemmän kuin pari.

Tää juttu on kylllä aika lailla kaukana asiasta.

Antifa != Kommunismi.

Jälkimmäiset sentään sai tapettua ihmisiä urakalla.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
60
Paitakuvat ekalla sivulla, viestit #22 ja #48. Tuosta on vähän ollut epäilyä että perhettä olisi koijattu ja pitäneet noita paitoja päällä tietämättä yhteyksiä väkivaltaan.
Miten tahansa, niin paha moka tapahtunut
Kukapa meistä tietää totuutta. Fakta on kuitenkin se että tässä uhrataan taas lasta alttarille. Asiahan on varmasti tärkeä mutta ei näin. Ei helvetissä näin. Kuka täällä pelottelisi oman tyttärensä tuohon tilaan? Ei varmasti kukaan.
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 608
Draco älä nyt viitsi. Todella ihmeellinen tyyli.

Puetko esim itse koko perheesi Dimmu Borgir paitoihin vaikka olet harras uskovainen? Tuskin. En minä ala sun kanssa vääntämään edellämainituista syistä johtuen.
Jos ei voida keskittyä Gretaan niin voitaisko edes keskittyä Dracon sanomaan eikä häneen henkilönä?
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
En nyt ymmärrä miten yksi t-paita tekee jostakusta jonkun asian kannattajan. Mulla on ollut saman viikon aikana sekä che-paita, varg vigernes että joku muu vastaava. Olen nyt siis väkivaltainen kommunisti, vallankumouksellinen, norjalainen kirkonpolttaja jne. ?
Itselleni ei tulisi mieleenkään edes omistaa tuollaisia paitoja, saati sitten pitää niitä päällä. Onko sinulla kenties Hitler-, Stalin- tai Pol pot-paitojakin, joita käytät?

Antifa != Kommunismi.
Ei, vaan Antifa on nimenomaan viime vuosisadan alkupuolen Saksan kommunistisen puolueen luoma. Se, että tajuavatko nykypäivän antifantit olevansa kommareita on eri asia.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
60
Jos ei voida keskittyä Gretaan niin voitaisko edes keskittyä Dracon sanomaan eikä häneen henkilönä?
Ei kyllä tässä täytyy voida keskittyä Gretaan. Minä jo hyväksyin mahdollisen varoituksen. Sinun viestisi mukahauskasta pienmunaisesta lainaporssekuskista taas ei liittynyt ketjun aiheeseen mitenkään.
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 608
Itselleni ei tulisi mieleenkään edes omistaa tuollaisia paitoja, saati sitten pitää niitä päällä. Onko sinulla kenties Hitler-, Stalin- tai Pol pot-paitojakin, joita käytät?
Voin omasta puolestani vastata, että minulla on sekä Hitleriin, satanismiin että My little ponyyn viittaavia T-paitoja, vaikka en tunnusta mitään edellä mainituista uskonnoista. Olen sillä tavalla vähän suvakilla tavalla hassu ja rento.
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 608
Ei kyllä tässä täytyy voida keskittyä Gretaan. Minä jo hyväksyin mahdollisen varoituksen. Sinun viestisi mukahauskasta pienmunaisesta lainaporssekuskista taas ei liittynyt ketjun aiheeseen mitenkään.
Eli sinun mielestäsi Gretaa kohtaa saa heittää kaikkea mahdollista lokaa ja se on asiaankuuluvaa, mutta sen loan arvosteleminen ei sitten enää ole?
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
60
Voin omasta puolestani vastata, että minulla on sekä Hitleriin, satanismiin että My little ponyyn viittaavia T-paitoja, vaikka en tunnusta mitään edellä mainituista uskonnoista. Olen sillä tavalla vähän suvakilla tavalla hassu ja rento.
Ompa hassua ja rentoa. Oletko myös nuoruudessasi vanhenpien kanssa pukenut päällesi atteellisia paitoja? Kuten esim Antifa? Ja myös uskonut niihin. Oletko myös ollut yläluokan ruotsalainen joka kuvittelee että nämä aatteet ovat totta? Tuskin olet
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
60
Eli sinun mielestäsi Gretaa kohtaa saa heittää kaikkea mahdollista lokaa ja se on asiaankuuluvaa, mutta sen loan arvosteleminen ei sitten enää ole?
Voi helvetti taas. En minä Gretaa niinkään arvostele, vaan hänen vanhempiaan. Ohitit onnistuneesti kysymyksen että tekisitkö itse tyttärellesi näin? Tuskin tekisit.
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Voin omasta puolestani vastata, että minulla on sekä Hitleriin, satanismiin että My little ponyyn viittaavia T-paitoja, vaikka en tunnusta mitään edellä mainituista uskonnoista. Olen sillä tavalla vähän suvakilla tavalla hassu ja rento.
Mutta ei siis esim. Hitler paitoja, samaan tapaan kuin nämä antifa- tai Che-paidat, joissa paidan viestiä ihannoidaan?
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 608
Ompa hassua ja rentoa. Oletko myös nuoruudessasi vanhenpien kanssa pukenut päällesi atteellisia paitoja? Kuten esim Antifa? Ja myös uskonut niihin. Oletko myös ollut yläluokan ruotsalainen joka kuvittelee että nämä aatteet ovat totta? Tuskin olet
Ei me oikein muuta kuin Adidasta, mutta äänestettiin kyllä koko porukalla kokoomusta. Liittyikö tämä nyt sun mielestä riittävästi ketjun aiheeseen?
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 608
Voi helvetti taas. En minä Gretaa niinkään arvostele, vaan hänen vanhempiaan. Ohitit onnistuneesti kysymyksen että tekisitkö itse tyttärellesi näin? Tuskin tekisit.
Video arvosteli Gretaa. Tai no, lähinnä haistatteli. Voisitko selventää, että mitä Gretaa kohtaan on tehty, mitä minun pitäisi puntaroida tekisinkö niin oman tyttäreni kohdalla? Kaikki mitä olen Gretasta lukenut on antanut minun ymmärtää, että hän on ihan omilla semi-autistisilla aivoillaan fakki-idioottimaisuuksiin asti ajatteleva teini, joka ei ole tarvinnut vanhempiaan puoluekantansa tai muunkaan kantansa päättämiseen tai ajamiseen.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
60
Video arvosteli Gretaa. Tai no, lähinnä haistatteli. Voisitko selventää, että mitä Gretaa kohtaan on tehty, mitä minun pitäisi puntaroida tekisinkö niin oman tyttäreni kohdalla? Kaikki mitä olen Gretasta lukenut on antanut minun ymmärtää, että hän on ihan omilla semi-autistisilla aivoillaan fakki-idioottimaisuuksiin asti ajatteleva teini, joka ei ole tarvinnut vanhempiaan puoluekantansa tai muunkaan kantansa päättämiseen tai ajamiseen.
No mietihän sitten hieman lisää. Toki tiedätkin jo mistä puhutaan, kunhan haluat saivarrella. Asiat on jo esitetty, mutta kun ei niin ei.
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 608
No mietihän sitten hieman lisää. Toki tiedätkin jo mistä puhutaan, kunhan haluat saivarrella. Asiat on jo esitetty, mutta kun ei niin ei.
Ei kyllä minä nyt ihan oikeasti tarvitsen tähän apuasi, jotta voisin olla samaa mieltä kanssasi.
 
Liittynyt
29.12.2016
Viestejä
522
Valitettavasti sinun mielipiteesi ei ole välttämättä paidan käyttäjien mielipide.

Omasta mielipiteestään johtopäätösten teko toisten paidoista on vähän...

No on mullakin susta mielipide.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
60
Valitettavasti sinun mielipiteesi ei ole välttämättä paidan käyttäjien mielipide.

Omasta mielipiteestään johtopäätösten teko toisten paidoista on vähän...

No on mullakin susta mielipide.
No perustelehan perhe ensin. Ala käyttämään kyseisiä paitoja ja pakota samat paidat myös tytöllesi. Tule sitten tänne kertomaan kenestä sinulla on minkälainen mielipide. Sovitaanko näin. Good luck.
 

ATE

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 095
Pitäisi ymmärtää että antifapaitoja pidetään päällä julkisesti tasan yhden asian vuoksi että fanitetaan antifaa tai kannatetaan antifaa miten sen haluaakin muotoilla. Menee vähän turhan vänkäämisen puolelle jos tuota yrittää kiistää.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
60
Pitäisi ymmärtää että antifapaitoja pidetään päällä julkisesti tasan yhden asian vuoksi että fanitetaan antifaa tai kannatetaan antifaa miten sen haluaakin muotoilla. Menee vähän turhan vänkäämisen puolelle jos tuota yrittää kiistää.
Yritin tuossa aiemmin sanoa että jos minä kuljen kaupungilla, kuten kuljenkin, esim Arch Enemy paita päällä, niin kyllähän minä sillä viestin että minä tykkään tästä. Ei kukaan kulje missään Antifa paita päällä (varsinkaan) ilman että siihen mitään viestiä liittyy. Mutta siinä kohtaa kun sitä aletaan tunkemaan oman tyttären päälle joka on jo muutenkin ilmeisen ahdistunut, puhutaan aivan vitun paskoista vanhemmista. Ei mulla muuta.

Varoitukseni sain, ja sen ansaitsin.

Ylläpidolle vielä: Tämä jää viimeiseksi. Sanalla sanoen vitutti niin paljon että tietoisesti sen otin.
 
Viimeksi muokattu:

Bladekill

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 708
Kannattaa lukea se oma linkki. Kyseessä ei ollut argumenttiin vastaaminen vaan toteamus joka vieläpä pitää paikkansa joten kyseessä määritelmän mukaisesti ei ole "whaboutismi" vaan tekopyhyyden osoittaminen.

Nyt kun neukkupropagandasta päästiin puhumaan niin kieltämättä radikaalivasemmiston retoriikka tämänkin asian suhteen menee aika vahvasti Kiina-Venäjä-PK akselille. Syytetään muita naama punaisena ilman mitään konkretiaa tai ratkaisua asiaan ja sitten yritetään estää kaikki kritiikki tunteellisirrationaalisella hevonpaskalla kuten "miksi olet vihainen lapselle" yms. Käytännössä jälleen kerran uusi taikasana/lausahdus "alt-right", "rasismi", "vihapuhe", "älkää antako vihalle valtaa" -kokoelmaan.

On kieltämättä suurta liioittelua
300-400% hutiammunnat on toki normaalia näissä Gretalaisten "tilastoissa" ja tarinoissa, mutta ei niinkään muualla.
 
Liittynyt
28.01.2018
Viestejä
1 085
Pitäisi ymmärtää että antifapaitoja pidetään päällä julkisesti tasan yhden asian vuoksi että fanitetaan antifaa tai kannatetaan antifaa miten sen haluaakin muotoilla. Menee vähän turhan vänkäämisen puolelle jos tuota yrittää kiistää.
Jos nyt tarkkoja ollaan niin se YKSI syy on että vastustetaan fasismia, ihan nimensä mukaisesti. Voi toki olla muitakin syitä. Ton tyyliset paidat ärsyttää oikean siiven sikaniskoja joten en ihmetele että Greta pitää paitaa. Toiseksi, toihan ei ole Antifa t-paita joten paidan kantaja voi kannattaa Anifata tai olla kannattamatta. Kyseinen henkilö on sanonut että ei kannata Antifata niin että vänkäämiseksi menee jos muuta väittää.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
1 996
Jos nyt tarkkoja ollaan niin se YKSI syy on että vastustetaan fasismia, ihan nimensä mukaisesti. Voi toki olla muitakin syitä. Ton tyyliset paidat ärsyttää oikean siiven sikaniskoja joten en ihmetele että Greta pitää paitaa. Toiseksi, toihan ei ole Antifa t-paita joten paidan kantaja voi kannattaa Anifata tai olla kannattamatta. Kyseinen henkilö on sanonut että ei kannata Antifata niin että vänkäämiseksi menee jos muuta väittää.
Toki rikollisjärjestön paidan pitäminen voi ärsyttää monia.
 

Tlapio

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 984
Totta mutta ei nyt liity asiheeseen millään tavalla kun kukaan ei ole pitänyt YHDENKÄÄN JÄRJESTÖN t-paitaa.
Paitsi että on.


Lisäys näitä löytyy netistä kyllä

Tuossa oikealla on vielä tuo Luisa-Marie Neubauer joka on aika monessa kuvassa Gretan kanssa.
Luisa-Marie Neubauer on taas One Foundation järjestön edustaja.
Joka taas on Soroksen ja Clintonin tekemä organisaatio.
 
Viimeksi muokattu:

Bladekill

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 708
Paitsi että on.
<kuva>

Lisäys näitä löytyy netistä kyllä
<kuva>

Tuossa oikealla on vielä tuo Luisa-Marie Neubauer joka on aika monessa kuvassa Gretan kanssa.
Luisa-Marie Neubauer on taas One Foundation järjestön edustaja.
Joka taas on Soroksen ja Clintonin tekemä organisaatio.
Homma menee nyt sinulla ihan väärin. Jos kyseessä on Greta niin silloin pitää olla aukottomat todisteet siitä että juuri tuo kyseinen paita on 100% jokaikisen ANTIFA:n globaalin jäsenen hyväksymä ja heidän Myanmarilaisessa hikipajassa teetättämä. Mielellään ko. t-paidan valmistusprosessin yhteydessä pitää löytyä jokaisen jäsenen allekirjoittama dokumentti, veri- ja kusinäytteetkin että voidaan olla asiasta aivan varmoja.

Jos taas mestari laittaa edes vihreän t-paidan päälle niin kaivat vaikka Kreikan mytologiasta, Danten Jumalaisesta näytelmästä ja Suomen valtion 1983 vuoden budjetista salaiset "rivien välistä viittaukset" joiden perusteella voidaan päätellä että vihreä t-paita on hyväksyntä rasismille ja alt-right blaa blaa -vihalle.
 

ATE

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 095
Ehkä Greta on sitten manipuloitu pitämään antifapaitaa päällä aikuisten toimesta jos ei kerran antifaa (köh. damagecontrol twiitissä) kannata? Tämähän on yksi mahdollisuus. Menee vain ikävästi ristiin teorian kanssa että Greta on mieleltään horjumaton aktivisti ja suorittaa ilmastovendettaansa ihan oma-alotteisesti ja tätä ei aikuiset manipuloi tai masinoi.
 
Liittynyt
29.12.2016
Viestejä
522
Anna Perhon kolumni: Greta, sinä pikku populisti!

ME AIKUISET olemme seuranneet sinua häpeän ja itseinhon vallassa. Puhut asioista, joiden myöntäminen on niin sanomattoman karmeaa, että salaa toivomme, että sinua ei olisi olemassakaan. Tai että olisit siellä koulussa – sinnehän sinä kuuluisit, kuten itsekin sanoit, ja me saisimme jatkaa sikailua ilman ikäviä viestejä todellisuudesta.
 

Bladekill

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 708
Liittynyt
29.12.2016
Viestejä
522
Kyllä ne pohjat on vedetty netin kommenttipalstoilla. Noi läpäthän on ihan täältä ja sen lisäksi argumenttina aivan pyllystä.
 
Liittynyt
28.01.2018
Viestejä
1 085
Homma menee nyt sinulla ihan väärin. Jos kyseessä on Greta niin silloin pitää olla aukottomat todisteet siitä että juuri tuo kyseinen paita on 100% jokaikisen ANTIFA:n globaalin jäsenen hyväksymä....
Riittää että näyttää toteen paidan ja Antifan välisen yhteyden. Kun me puhutaan Antifasta niin kyseessä on järjestö ja järjestöllä on tunnukset mistä erotta kyseisen järjestön edustajat tai kannattajat. Jos pitää vihreää paitaa niin ei vältämättä kannata islamia, eikä punainen paita merkitse jäsenyyttä Komunistisessa puolueessa vaikka paidassa lukisi työläinen.
 
Viimeksi muokattu:

baggio

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
2 884
Tässä on vielä maailman ilmatieteen järjestön pääsihteerin sanomana että uskontoahan nykyinen ilmastokeskustelu muistuttaa.

Ilmastoguru Petteri Taalas: Ilmastonmuutos ei ole vielä riistäytynyt käsistä, mutta keskustelu siitä on – ”Siinä on uskonnollisen ääriliikkeen piirteitä”
Taalaksen kritiikki osuu varmasti Thunbergin "people are dying" retoriikkaan. Mutta toisaalta juuri näitä asiantuntijoitahan Greta kehotti kuuntelemaan. Asiantuntijoita, jotka vaativat että fossiilisten polttoaineiden käyttö lopetetaan valtioiden ilmastopolitiikalla, kuten Petteri Taalas.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
490
Vaikkei tuo likka olisikaan ihan aito antifa, eli polttaisi autoja, liiketiloja ja juna-asemia, niin varmasti suuri fani. Samalla hullun raivolla ajaa vassari populismiaan kuin Li Anderssonit ja muut äärivasemmistolaiset meidän kotimaassaankin.
Tuosta tytöstä kasvaa vielä todella raivokas vassari joka huutaa miekkareissa nielurisansa rikki kun joku raiskuri on palautettu Irakiin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 151
Viestejä
4 281 512
Jäsenet
71 604
Uusin jäsen
wert

Hinta.fi

Ylös Bottom