Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa settiä siis kuin itsellä. Ei tuu mitään vastauksia kun kyselee lokaatio ongelmista.Olen nyt kuukausi sitten kysynyt ekan kerran tuosta, että palvelut ja laitteet luulee meikän olevan Ruotsissa. Ei vastausta kolmen uuden mailinkaan jälkeen. Viimeiseen laitoin olevani yhteydessä kuluttajaneuvontaan ja laitoin vaatimuksia menemään. Mm. määräaikaisuuden poisto. Valoo alkaa kaivamaan tässä meillä niin vaihdan sinne viimeistään määräajan jälkeen, jos homma ei etene mihinkään suuntaan.
Lisäsin myös, että on kohtuutonta joutua ostaamaan uudet mesh purkit sen takia, että omistamani laitteet toimii vain ostetussa maassa ja ne luulee heidän liittymällä olevansa Ruotsissa.
Laittakaa muutkin aspaan pommitusta. Ei sovi ruotsalaisille antaa siimaa.
Samaa settiä siis kuin itsellä. Ei tuu mitään vastauksia kun kyselee lokaatio ongelmista.
Mutta sehän ois osa hyvää asiakaskokemusta niinku varayhteydetkin. Ei sellanen liiketaloudessa kannataPakkohan niiden on tuo korjata.