- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 6 528
Näistä naiskuvan markkinoinneista tulee lähinnä mieleen Dove, joka on hyödyntänyt erilaisia taviksia ja sellaisia teeskenteleviä jo 15 vuotta:
Alunperin vaikutus myyntiin oli erittäin positiivinen, kunnes sitten sattuivat tekemään ihan harmittoman mainoksen "a black woman pulled up her shirt to reveal a white woman, who then unveiled an Asian woman. " jossa sitten vajaaälyiset triggeröityjät näkivät jotain rasismia kun oikein kovasti hakee. Ei kiinnosta katsoa ko. mainosta, mutta kuulostaa aika tarkalleen samalta kuin Michael Jacksonin Black&white 90-luvulta.
Alunperin vaikutus myyntiin oli erittäin positiivinen, kunnes sitten sattuivat tekemään ihan harmittoman mainoksen "a black woman pulled up her shirt to reveal a white woman, who then unveiled an Asian woman. " jossa sitten vajaaälyiset triggeröityjät näkivät jotain rasismia kun oikein kovasti hakee. Ei kiinnosta katsoa ko. mainosta, mutta kuulostaa aika tarkalleen samalta kuin Michael Jacksonin Black&white 90-luvulta.
How Dove's Real Beauty campaign won, and nearly lost, its audience
How Dove's Real Beauty campaign won, and nearly lost, its audience. From PR Week
www.prweek.com