Kaksi keskimääräistä naista paljon huonommin kuoin kaksi keskimääräistä miestä.
Ja siellä on myös baba yagaa paljon isompia lennokkidroneja.
Katso peiliin näiden syytösten kanssa kun itse postaat heti perään kuvan, jossa perspektiivi vääristää totaalisesti.
Minä tuon vaan faktoja keskusteluun, kun sinulla tuntuu olevan vaikeuksia niiden faktojen kanssa.
"Suht pienillä"
Jos kohde on kolmimetrinen niin puolitoista metriä on sen suhteen "suht pieni". Muttei silti naiselle helppo käsitellä.
Olen seurannut Ukrainan tilannetta aika paljon, rintamalinjoista ja niiden dronejen kameroista, mutta en mistään drone-ohjauslaitteiden selfie-kameroista. Sieltä, mistä minä olen sotaa seuraannut ei ole näkynyt paljoa kuvaa drone-operaattorien naamoista.
Voisitko lopettaa tämän typerän ja törkeän olkiukkoilun?
Minä nimenomaan alkupeärisessä viestissäni sanoin, että pointtisi on oikea, mutta esimerkkisi huonoja
Tästä kuvasta ei millään tavalla käy ilmi tuon paljon tuota sotilasta kauempana olevan dronen koko. Se voi olla todella iso, todella kaukana.
Kuvitteletko, että tuo on joku kymmensenttinen tuossa pään vieressä? Varmuudella tiedetään ainakin, että sitä se ei ole, koska tarkennus kuvassa osuu droneen mutta ei osu päähän, tästä tiedetään että ne on aivan eri etäisyydellä kamerasta.