Ei kai juuri ketään haittaa enää mies hameessa taikka nainen housuissa? Ketään ei tulisi tiputella katolta, siitä saa syytteen. Seksiasun määritelmä kiinnostaisi. Minihame taikka sortsit? Mies paidatta? Bikinit, oli siinä hame tai ei? Alusvaatteet? Ainoastaan BDSM asut?Toki, siinä kuin vastakkaisen sukupuolen päällysvaatteissa näyttäytyminen. Sopivaa ei ole homojen tiputtelu katolta tai seksiasuissa liikkuminen keskellä kaupunkia. Seuraamukset ovat toki erilaiset, mutta kumpikin haitallisia eri ihmisryhmille.
Onko mielenkiintosi syy saada parempi ymmärrys sinun katsontasuunnastasi?
Alapään sukuelimet tulisi olla peitettynä aina, oli karnevaalit taikka ei, jos kyseessä julkinen paikka. Ei edes maalatut alusasut mielestäni sovi. Paidattomuus, oli mies taikka nainen, ei taas minua häiritse. Karnevaaleissa saa tiettyjä vapautuksia, oli kyseessä samba taikka pride. Tiukemmin suhtautuvat voivat pysyä poissa.
Mitä itse olen noita nähnyt, niin asut ovat olleet ok. Sen sijaan jotkut kuvat ainakin ulkomaisista tapahtumista eivät ole, oli kyse Saksan Pridestä taikka Japanin penis juhlista.