Tuo sen kertookin. Ei pahoittele vaan seisoo rasismin takana, niin turha ihmetellä muiden suhtautumista.
Ao. teksti ei ole pahoittelua?
"
Olin joskus hyvin turhautunut ja toivoton tietyistä Suomessa nähtävistä maahanmuuton lieveilmiöistä, esimerkiksi naisiin kohdistuvasta häirinnästä ja seksuaalirikoksista ja islamin epätasa-arvoisista käytännöistä. Kuten moni muukin on. Silloin saattaa sanoa tai kirjoittaa vihaisesti ja typerästi.
Minun vihainen tekstini on vain vihaista tekstiä, ei mitään muuta. En hyväksy enkä ole koskaan hyväksynyt minkäänlaista väkivaltaa.
Kuten aiemmin sanoin, en tietenkään tässä asemassa, elämänvaiheessa ja iässä kirjoittaisi mitään sellaista enkä ole monista asioista enää lainkaan samaa mieltä. Olen ilmaissut itseäni tavoilla, joita en nykyään hyväksyisi.
"
Kommentti somekaivauksiin
Kuten muutama viikko sitten haastattelussa totesin, perussuomalaista politiikkaa ja perussuomalaisia vastustavat poliittiset tahot tulevat vuorollaan ottamaan jokaisen perussuomalaisen ministerin j…
riikkapurra.net
Toki jos odotti saavansa jotain munatonta Petelius-tason matelua asiasta, niin joutui pettymään. Näissä "riikan" kirjoituksissa toistuu ihan sama juttu kuin H-A:n teksteissä, konteksti unohdetaan tyystin. Saattaahan se jossain vaiheessa alkaa vituttamaan lukea päivittäin kultamunien kepposteluista ja pitää saada höyryt päästettyä turvallisesti ulos. Toki noi olisi kannattanut pitää omana tietonaan, mutta tuskinpa kukaan tuolloin mietti minkälaiseksi nykymaailman meno tulisi menemään.