Ei oo todellista. Taas kerran.Ymmärrätkö kuinka absurdia tuo on, että väität tietäväsi paremmin kuin minä itse, mitkä asiat minuun vaikuttavat ja miten?
Nyt menee jo kummalliseksi. Minä esitin kysymyksen ja sinä ihan itse vastasit siihen väittämällä että vastaus kysymykseeni löytyy linkkaamastasi materiaalista. Ei löytynyt, joten on ihan aiheellista kysyä sinulta että missä se vastaus sitten on.
Sinä kysyit asiaa, vastasin linkkaamalla ja referoimalla, koska en voinut lainata suoraan.
Sitten kysyt eri asiaa, johon vastaan, että se löytyy kyllä aiemmasta. En ole edelleenkään avannut konetta tänään, enkä ala nyt sähläämään kännykällä pdffän kanssa niin, että referoin sulle ison kasan tekstiä, kun osaat itsekin lukea. Sä olet itsekin antanut vastauksia vain tutkimuslinkeillä, joista lukija saa itse löytää vastauksen. Jos tutkimus koskee alojen eriytymistä, niin voi olla aika selvää, että siellä kerrotaan asiasta taustoja ihan reilustikin, joten savotta ei ole mikään. Tosiasiassa sua ei taida kiinnostaa tippaakaan.
Ja se on ihan yleistietoa, että ihmiseen vaikuttaa aika himpskatin monta asiaa. En voi sille mitään, jos et ymmärrä tai suostu ymmärtämään simppeliä asiaa. Tästäkin asiasta olisi muuten mielenkiintoista lukea keskustelua muualta.