Ok. No offemce, mutta aika iso osa ihmisistä on sun mielestä idiootteja, mitä tässä olen juttujasi sivusta seurannut.
Minä olen ainakin osittain Räsäsen kanssa samaa mieltä - eli idiootti (väh. osittain). Joskus Pride ehkä ollutkin joku yhdenvertaisuushomohomma, mutta nykyään se on kyllä jotain ihan muuta.
Juu, aika iso osa ihmisistä on idiootteja. Tosin Räsänen kyllä on sitä tavallista idioottiakin paljon idiootimpi.
Ja jos katsotaan tuota Räsäsen twiittiä niin se on aika ankaraa tuubaa.
Ensinnäkin ajatus siitä että Pride mitenkään vaikuttaisi ihmiskunnan jatkuvuuteen on täysin absurdi, puhumattakaan että siihen vaikuttaminen olisi jotenkin niiden tavoite. Ylivoimainen enemmistö ihmisistä on heteroita ja tulee olemaan heteroita. Seksuaalivähemmistöt ovat sen verta pieni ryhmä että ne eivät tule tuohon vaikuttamaan. Lisäksi Pridella ei ole mitään tavoitetta "kääntää" noita heteroita homoksi. Tuossa toistuu taas se näiden uskovaisten hörhöjen käsittämätön pelko siitä että se oma aviomies alkaakin jyystään siitä naapurin Penttiä jos homoliitot sallitaan, jos telkkarissa näkyy homoja tai mikä ikinä onkaan se sen hetkinen valituksen aihe.
Sitten puhe "lasten oikeudesta isään ja äitiin" on silkkaa paskapuhetta. Lapsilla ei ole tuollaista oikeutta. Niillä on oikeus huoltajaan mutta ei isään ja äitiin. Meillä on paikat täynnä lapsia joilla ei ole isää tai äitiä, tai kumpaakaan. Joko koska ne ovat kuolleita tai eivät vaan välitä vittuakaan muksuistaan.
Se että Räsäsen mielessä on parempi että lapsella ei ole yhtään isää tai äitiä tai vain isä tai äiti kuin että sillä lapsella olisi kaksi isää tai kaksi äitiä on täysin absurdia ja suorastaan sairasta. Koska siitä tässä on kyse, ei ne homoparit käy ryöstämässä niiden heteroparien lapsia vaan he ryhtyvät vanhemmiksi lapsille joilla ei ole yhtään isää tai äitiä (siis muussa kuin puhtaassa biologisessa mielessä ja siihen Pride ei vaikuta millään tavalla).
Ja Pride ei myöskään ole poistamassa keneltäkään heidän oikeutta heidän synnynnäiseen sukupuoleen. Pride ei ole pakottamassa ketään mihinkään sukupuolen vaihdoksiin joten tuokin on erittäin tyhmä lausunto Räsäseltä.