Pelit-lehdessä on joskus ollut jostakin pelistä tarjolla toinen ja jopa kolmaskin mielipide. Makueroja on olemassa, puhuttiinpa peleistä kokonaisuuksina tai sitten joistakin niiden osista. Itse en esim. tykännyt ollenkaan monien hehkuttamasta SkyUI:sta Skyrimissa, vaniljaversio on mielestäni parempi. Fallouteistakin olen pelannut eniten nelosta, jossa ärsyttää lähinnä vain Prestonin into antaa tehtäviä ja pitkät latausajat siirryttäessä rakennuksiin sisään tai niistä ulos (tämä korjautuisi ilmeisesti jollakin modilla).Kiteyttää lähinnä sen kuinka lampaita ja helposti viihdytettäviä nykyajan pelaajat ovat..
Fallout 76:sta en ole vielä ostanut, sillä olen odottanut arvosteluja, lähinnä siis hyödyllisiä arvosteluja yksityiskohtaisine perusteluineen. Etenkin haluaisin tietää sen, miten peli vertautuu Elder Scrolls Onlineen. Aloin pelaamaan sitä siinä vaiheessa, kun se uudempien arvostelujen mukaan oli parantunut jo kovasti, mutta en ole oikein jaksanut siitä innostua, maailmasta tuntuu puuttuvan sielu. Parin tunnin jälkeen huomaakin helposti, että Skyrim yli tuhannesta pelitunnista huolimatta kiinnostaa enemmän. Jos Fallout 76 toimii tässä suhteessa paremmin, mahdollisesti patchien ja lisäpakettien myötä, niin annan sille sitten mahdollisuuden. Sitä ennen voikin nauttia pelistä lukemalla arvosteluja