Fallout 76

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 356
Olenko muiden mielestä masokisti; tykkään tästä pelimoottorista. :D

Tuttu ja turvallinen.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
136
vault-tec engineers are hard at work getting our servers back online

Serverit alhaalla vai missähän vika :think:
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Pelimoottori on tän pelin pienin ongelma. Peli itsessään on ripuli paskaa.
Samaa mieltä, peli on ripuli paskaa ihan muun kuin enginen takia.
Fallout 3, vegas ja fallout 4 huimasti parempia vaikka peli moottori sama.

Saman myös on todennut isotkin revikka saitit kuten IGN ja Gamespot, yleisesti muutenkin peli on saanut surkeita arvosanoja.
IGN 5/10
Gamespot 4/10

Fallout76 Sux
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
653
Weight limitit sekä omassa inventoryssä että My Stashissa laskee ikävästi peli-iloa tällä hetkellä. Muuten kyllä ihan timanttinen peli. :) Suosittelen kokeilemaan ennen teilaamista!
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 420
Vaikka aikasemmin joku harmitteli että todnäköisesti tes6 tulee käyttämään samaa pelimoottoria niin pitää muistaa että fallouttien kuin tes sarjan suurin hyvyys on ollut modattava pelimoottori joita ei toista löydy.

Se ei käy joka pelimoottorilla ja tuon takia varmaan suurin syy ollukin että betshada pitänyt kiinni pelimoottorista.
Siksi pidättelin toiveita että seuraavassa tes:ssä olisi ollut uusi pelimoottori nykysillä modaus mahdollisuksiilla mutta taitaa olla mahdoton yhtälö.

Jos skyrminkin olisi luotu uudella pelimoottorilla niin peli olisi unohdettu jo vuonna 2012
 
Viimeksi muokattu:

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 587
Vaikka aikasemmin joku harmitteli että todnäköisesti tes6 tulee käyttämään samaa pelimoottoria niin pitää muistaa että fallouttien kuin tes sarjan suurin hyvyys on ollut modattava pelimoottori joita ei toista löydy.

Se ei käy joka pelimoottorilla ja tuon takia varmaan suurin syy ollukin että betshada pitänyt kiinni pelimoottorista.
Siksi pidättelin toiveita että seuraavassa tes:ssä olisi ollut uusi pelimoottori nykysillä modaus mahdollisuksiilla mutta taitaa olla mahdoton yhtälö.

Jos skyrminkin olisi luotu uudella pelimoottorilla niin peli olisi unohdettu jo vuonna 2012
No mikäs siitä tekee mahdottoman? Kyllä se on ahneutta ja/tai laiskuutta, minkä takia tota ikivanhaa moottoria vaan käytetään. Kyllä niitä modeja monet uudemmatkin moottorit tukee.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 420
No mikäs siitä tekee mahdottoman? Kyllä se on ahneutta ja/tai laiskuutta, minkä takia tota ikivanhaa moottoria vaan käytetään. Kyllä niitä modeja monet uudemmatkin moottorit tukee.
Monessa pelissä olet nähnyt falskaarin tapaisia fanien tekemiä asioita?
Jos onnistuisi muissa pelimoottreissa niin se olisi tehty.

Laiskuus tai ahneus varmasti on taustalla osittain koska se varmaan vaatisi isoja resursseja tuottaa yhtä modattava pelimoottori.

Sano unrealin tekijäkin 2011 tai 2012 että heillä löytyy graafisesti paljon parempi moottori mutta modattavuus lähellä tasoa nolla kun verrattaan Betshadan ripuli moottoriin.

Taas tämän fallout76 kohdalla en tiedä miten merkittäväksi asiaksi toi modaaminen nousee(jonka takia kai tämä moottori jätettiin tähän) ja jos en ihan väärässä ole niin teso käsittääkseni ei käytä tätä samaa pelimoottoria.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 587
Monessa pelissä olet nähnyt falskaarin tapaisia fanien tekemiä asioita?
Jos onnistuisi muissa pelimoottreissa niin se olisi tehty.

Laiskuus tai ahneus varmasti on taustalla osittain koska se varmaan vaatisi isoja resursseja tuottaa yhtä modattava pelimoottori.

Sano unrealin tekijäkin 2011 tai 2012 että heillä löytyy graafisesti paljon parempi moottori mutta modattavuus lähellä tasoa nolla kun verrattaan Betshadan ripuli moottoriin.

Taas tämän fallout76 kohdalla en tiedä miten merkittäväksi asiaksi toi modaaminen nousee(jonka takia kai tämä moottori jätettiin tähän) ja jos en ihan väärässä ole niin teso käsittääkseni ei käytä tätä samaa pelimoottoria.
No eihän tätä 76 edes pitäisi pystyä modaamaan, kun on multiplayer.. . Toki jotkut täydet overhaulit tms. voisi jäädä uudella pelimoottorilla tekemättä, mutta kyllä minä silti sen ottaisin ennemmin, kun tämän kivikautisen moottorin.

Toki nyt Bethesda on voinu pistää betaversiot myyntiin ja antaa communutyn hoitaa viimeistely... :D
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 876
No eihän tätä 76 edes pitäisi pystyä modaamaan, kun on multiplayer.. . Toki jotkut täydet overhaulit tms. voisi jäädä uudella pelimoottorilla tekemättä, mutta kyllä minä silti sen ottaisin ennemmin, kun tämän kivikautisen moottorin.

Toki nyt Bethesda on voinu pistää betaversiot myyntiin ja antaa communutyn hoitaa viimeistely... :D
Miten se multiplayer modaamisen estää? Otetaan vaikka wow esimerkiksi
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 177
Miten se multiplayer modaamisen estää? Otetaan vaikka wow esimerkiksi
Miten varmistat datan synkronoinnin? Esim. pelaajalla A on käytössä modi, joka muuttaa balanssia asiassa X ja muilla pelaajilla ei.

WoW on erittäin huono vertaus, koska modattavuus on mikrokooppista verrattuna TES- ja Fallout-sarjoihin.
 

Subv1sa

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 116
Johan ne tähän on modi tuen luvannut jossain vaiheessa...
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 356
Miten varmistat datan synkronoinnin? Esim. pelaajalla A on käytössä modi, joka muuttaa balanssia asiassa X ja muilla pelaajilla ei.

WoW on erittäin huono vertaus, koska modattavuus on mikrokooppista verrattuna TES- ja Fallout-sarjoihin.
Sillä että sillä servulla on pakollinen juuri se modi...
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 876
Miten varmistat datan synkronoinnin? Esim. pelaajalla A on käytössä modi, joka muuttaa balanssia asiassa X ja muilla pelaajilla ei.

WoW on erittäin huono vertaus, koska modattavuus on mikrokooppista verrattuna TES- ja Fallout-sarjoihin.
Millä lailla wowin modaus on ”mikroskooppista” verrattuna falloutiin? Mikä modi muuttaa balanssia asiassa x? Vähän vaikea vastailla kun ei tiedä mistä puhut
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 177
Sillä että sillä servulla on pakollinen juuri se modi...
Ei riitä. Pelaajalla A on uusin versio modista, pelaajalla B pykälää vanhempi. Tuo versioero riittää sotkemaan synkronoinnin.

Millä lailla wowin modaus on ”mikroskooppista” verrattuna falloutiin? Mikä modi muuttaa balanssia asiassa x? Vähän vaikea vastailla kun ei tiedä mistä puhut
WoW:ssa ei voi muokata pelitasapainoa (esim. aseiden tehoa ja panssareiden suojausta), lisätä kokonaan uusia ominaisuuksia, jne. Vai pystyykö muka?
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 356
Ei riitä. Pelaajalla A on uusin versio modista, pelaajalla B pykälää vanhempi. Tuo versioero riittää sotkemaan synkronoinnin.



WoW:ssa ei voi muokata pelitasapainoa (esim. aseiden tehoa ja panssareiden suojausta), lisätä kokonaan uusia ominaisuuksia, jne. Vai pystyykö muka?
No täh? Pakotettu että sama modi ja sama versio? Mitä hankalaa tuossa nyt on ymmärtää... Ihan toteutettavissa
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 177
Ei ole noin yksinkertaista, että pakotetaan modit samaksi versioksi. Toisinaan modin päivittäminen uudempään versioon vaatii tiettyjä toimenpiteitä, ettei tallennus hajoa. Toteutettavissa? Kyllä. Järkevää? Ei.

Toinen asia: eri moditarpeet. Pelaaja X haluaa käyttää modeja A,B, D, E ja F, pelaaja Y puolestaan B, C, D, E ja G. Kumpikaan ei halua käyttää niitä modeja, jotka ovat vain toisella käytössä. Miten tämä tilanne ratkaistaan. Tärkeä huomio! Modeja ei voi kytkeä pois käytöstä!!! Miten tämä tilanne ratkaistaan?
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 876
Ei riitä. Pelaajalla A on uusin versio modista, pelaajalla B pykälää vanhempi. Tuo versioero riittää sotkemaan synkronoinnin.



WoW:ssa ei voi muokata pelitasapainoa (esim. aseiden tehoa ja panssareiden suojausta), lisätä kokonaan uusia ominaisuuksia, jne. Vai pystyykö muka?
Ei voi vaikuttaa aseiden tehoon tai panssareiden suojaan, tässäkö voi?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 177
Ei voi vaikuttaa aseiden tehoon tai panssareiden suojaan, tässäkö voi?
TES- ja Fallout-sarjoissa voi modaamalla tehdä melkein mitä vain. F76:n modaus on vielä vähän kysymysmerkki, mutta käytännössä merkittäviä esteitä balanssimodeille ei ole.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 876
TES- ja Fallout-sarjoissa voi modaamalla tehdä melkein mitä vain. F76:n modaus on vielä vähän kysymysmerkki, mutta käytännössä merkittäviä esteitä balanssimodeille ei ole.
Eli siis, onko olemassa modeja jotka parantaa aseiden tehoa tai panssareiden suojaa?
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Multiplayer niin modaus ei toimi kuten yksinpelissä.
Ainut konsti on että on priva servereitä jotka on modattu ja joihin liittyminen edellyttää modin omistamista/automaattisen latauksen alkamista serverille liityttäessä.(useassa pelissä on näin)

Mutta Fallout76 tätä ei tule tapahtumaan kun kyseessä bethesdatin serverit ja heillä silmissä vilkkuu vain dollarit mikromaksu kaupan toivossa.

Eli siis, onko olemassa modeja jotka parantaa aseiden tehoa tai panssareiden suojaa?
Riippuu tarkoitatko nyt Fo76 vai Fo3,vegas,Fo4 ja Skyrimiä.
Jos jälkimmäisiä niin löytyy ihan uusia aseita jne.
Mä tein Fallout3 lähtien yhteistyössä muiden kanssa uusia aseita ja armoreita, jopa luodit ja aseiden toiminta oli täysin erillaista Vs base game.
Skyrimiin tuli tehtyä muutamat questlinet uusiin mappeihin.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
No nyt on henkilökohtaisesti koeajettu. En tosin kerinnyt ostamaan tietokoneelle, vaan pelasin kaverin boksi äksällä tuntisen tms. Ei kyllä tule ostettua, sen verran hirveätä paskaa oli toi tunnin kokemus. Vaikkei tuosta nyt ihan hirveästi köyhtyisi ja tietokoneella pelikokemus olisi varmasti sulavampi.

Hinta laskee siihen malliin, että kohta noita fyysisiä kopioita varmaan kuskataan pyöräkuormaimella johonkin kaatopaikalle mistä voi hakea ilmaiseksi omansa.

Suurin ongelma oli tähtäys. Valmiiksi kun on jo paska tähtäämään padilla ja siihen lisämausteeksi vielä boksin elokuvamainen 20 fps niin ihan mahdotonta osua mihinkään. Kyllä tässä on nyt studio alittanut itsensä. :lol:
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 876
Multiplayer niin modaus ei toimi kuten yksinpelissä.
Ainut konsti on että on priva servereitä jotka on modattu ja joihin liittyminen edellyttää modin omistamista/automaattisen latauksen alkamista serverille liityttäessä.(useassa pelissä on näin)

Mutta Fallout76 tätä ei tule tapahtumaan kun kyseessä bethesdatin serverit ja heillä silmissä vilkkuu vain dollarit mikromaksu kaupan toivossa.



Riippuu tarkoitatko nyt Fo76 vai Fo3,vegas,Fo4 ja Skyrimiä.
Jos jälkimmäisiä niin löytyy ihan uusia aseita jne.
Mä tein Fallout3 lähtien yhteistyössä muiden kanssa uusia aseita ja armoreita, jopa luodit ja aseiden toiminta oli täysin erillaista Vs base game.
Skyrimiin tuli tehtyä muutamat questlinet uusiin mappeihin.
Ihan FO76 modauksesta puhun( kuten voisi ymmärtää lainauksisti mihin vastaan ) Teitkö FO76 omat aseet ja panssarit?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 177
F76:sta ei voi vielä modata. Moninpeliominaisuuden takia modattavuus tulee olemaan varmasti erittäin rajattua. Ai miksikö? Vähänkään merkittävämpiä modeja ei voi poistaa käytöstä kesken kaiken. Jos poistaa, tallennus hajoaa. Kun se tapahtuu serverin puolella, ovat seuraukset ikävämpiä, siinä voi mennä peli rikki jopa niiltä, jotka eivät käyttäneet modeja. Rikkinäinen tallennus voi sekoittaa serverillä pyörivää pelisessiota.

F76:n modit tulevat olemaan jotain hyvin yksinkertaisia.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
196
No nyt on henkilökohtaisesti koeajettu. En tosin kerinnyt ostamaan tietokoneelle, vaan pelasin kaverin boksi äksällä tuntisen tms. Ei kyllä tule ostettua, sen verran hirveätä paskaa oli toi tunnin kokemus. Vaikkei tuosta nyt ihan hirveästi köyhtyisi ja tietokoneella pelikokemus olisi varmasti sulavampi.

Hinta laskee siihen malliin, että kohta noita fyysisiä kopioita varmaan kuskataan pyöräkuormaimella johonkin kaatopaikalle mistä voi hakea ilmaiseksi omansa.

Suurin ongelma oli tähtäys. Valmiiksi kun on jo paska tähtäämään padilla ja siihen lisämausteeksi vielä boksin elokuvamainen 20 fps niin ihan mahdotonta osua mihinkään. Kyllä tässä on nyt studio alittanut itsensä. :lol:
Itselläni aivan samat kokemukset xboksilla. +vihollisten tekoäly... Suurin osa juoksee sivuttain simmoisella vauhdilla että niihin ei padilla osuta, mutta lopulta juoksevat suoraan kohti kunhan sen reitin löytävät jos löytävät. Ellei edessä ole tienreunusta tms. Taistelu toistaa hyvin pitkälti samaa linjaa, hypit taaksepäin ja ammut varpaille tunkevia örkkejä, tai ammut lippaallisen ääliönä seisovaan möllykkään ja käyt nurkalla lataamassa. Alle 10h jää nyt kyllä pelailut. Eikä asiaa auta selvästi alle 20 dippaava fps.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Itselläni aivan samat kokemukset xboksilla. +vihollisten tekoäly... Suurin osa juoksee sivuttain simmoisella vauhdilla että niihin ei padilla osuta, mutta lopulta juoksevat suoraan kohti kunhan sen reitin löytävät jos löytävät. Ellei edessä ole tienreunusta tms.
Heh, tuon osasi jo odottaa kun tilanne on kirjaimellisesti ollut sama Morrowindista lähtien Bethesdan peleissä. Kun pelimoottori on nämä niin tulos on tämä.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 876
F76:sta ei voi vielä modata. Moninpeliominaisuuden takia modattavuus tulee olemaan varmasti erittäin rajattua. Ai miksikö? Vähänkään merkittävämpiä modeja ei voi poistaa käytöstä kesken kaiken. Jos poistaa, tallennus hajoaa. Kun se tapahtuu serverin puolella, ovat seuraukset ikävämpiä, siinä voi mennä peli rikki jopa niiltä, jotka eivät käyttäneet modeja. Rikkinäinen tallennus voi sekoittaa serverillä pyörivää pelisessiota.

F76:n modit tulevat olemaan jotain hyvin yksinkertaisia
Eli mitä aikaisemmin väitit modaamaalla tapahtuvan ei tapahdu? Miksi sitten väität olemattomia?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 177
Eli mitä aikaisemmin väitit modaamaalla tapahtuvan ei tapahdu? Miksi sitten väität olemattomia?
Missä sanoin, että F76:ssa olisi modaaminen mahdollista? En missään. Tulkitset nyt sanojani tarkoituksella väärin ja yrität tehdä siitä jonkinlaisen argumentin.

Itse aloit väittämään, ettei moninpelaaminen estä modaamista ja minä kerroin siihen miksi modaaminen ei ole mahdollista. Annoin esimerkin, mitä edellisissä peleissä on mahdollista tehdä ja miksi sitä ei voida toteuttaa esim. F76:ssa.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 876
Missä sanoin, että F76:ssa olisi modaaminen mahdollista? En missään. Tulkitset nyt sanojani tarkoituksella väärin ja yrität tehdä siitä jonkinlaisen argumentin.

Itse aloit väittämään, ettei moninpelaaminen estä modaamista ja minä kerroin siihen miksi modaaminen ei ole mahdollista. Annoin esimerkin, mitä edellisissä peleissä on mahdollista tehdä ja miksi sitä ei voida toteuttaa esim. F76:ssa.
WoW:ssa ei voi muokata pelitasapainoa (esim. aseiden tehoa ja panssareiden suojausta), lisätä kokonaan uusia ominaisuuksia, jne. Vai pystyykö muka?

Tästä kommentistä päättelin että sun mielestä FA76 voi modata aseita ja panssareita, ilmeisesti tarkoitit jotain muuta, mitähän se mahtoi olla? Nyt ei ymmärrä
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 177
Kuten arvelinkin, väärin yritetään tulkita tarkoituksella ja kääntää pointti päälaelleen.

Edellisissä Fallouteissa voi modata vaikka mitä, mutta F76:ssa tätä ei käytännössä voida sallia, ainakaan rajoituksetta. F76 saa modituen jossain vaiheessa, mutta moninpeliaspektin takia rankkoja rajoja tulee olemaan. En oikein usko, pelimekaniikkoja muokkaavia (balanssit ym. vastaavat) modeja sallitaan.

Mitään sellaista, joka jättää pysyvän jäljen tallennukseen (aika iso osa modeista), ei voida sallia ollenkaan. Jos pelaaja X käyttää tällaista modia yksityisellä serverillä ja sitten myöhemmin siirtyy normiserverille pelaamaan ilman modia, asioita alkaa hajota. Serverin ei voida sallia takkuavan jonkun pelaajan rikkinäisen tallennuksen takia.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 876
Kuten arvelinkin, väärin yritetään tulkita tarkoituksella ja kääntää pointti päälaelleen.

Edellisissä Fallouteissa voi modata vaikka mitä, mutta F76:ssa tätä ei käytännössä voida sallia, ainakaan rajoituksetta. F76 saa modituen jossain vaiheessa, mutta moninpeliaspektin takia rankkoja rajoja tulee olemaan. En oikein usko, pelimekaniikkoja muokkaavia (balanssit ym. vastaavat) modeja sallitaan.

Mitään sellaista, joka jättää pysyvän jäljen tallennukseen (aika iso osa modeista), ei voida sallia ollenkaan. Jos pelaaja X käyttää tällaista modia yksityisellä serverillä ja sitten myöhemmin siirtyy normiserverille pelaamaan ilman modia, asioita alkaa hajota. Serverin ei voida sallia takkuavan jonkun pelaajan rikkinäisen tallennuksen takia.
itse koitat kääntää omia kommentteja päälaelleen. Jos edes myöntäisit että puhuit paskaa niin joku voisi ottaa juttusi vakavasti, mutta selittelet vain. Kerro nyt vielä meille miten FO76 modataan aseita ja panssareita paremmaksi, kuten aiemmin väitit?
 
Liittynyt
13.12.2017
Viestejä
173
Rauhotutaampa. Jookosta?

Mikäli modi tuki tulee, on ne pääasiassa graaffisia ja ehkä jonkin verran UI muutoksia sallivia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 177
no kerro nyt missä kohtaa tulkitsin väärin? Mikä kohta lainaamastani tekstistä oli väärin?
Esim. tässä:

WoW:ssa ei voi muokata pelitasapainoa (esim. aseiden tehoa ja panssareiden suojausta), lisätä kokonaan uusia ominaisuuksia, jne. Vai pystyykö muka?

Tästä kommentistä päättelin että sun mielestä FA76 voi modata aseita ja panssareita, ilmeisesti tarkoitit jotain muuta, mitähän se mahtoi olla? Nyt ei ymmärrä
Missään en tuossa sanonut, että F76:sta pystyy modaamaan. En myöskään sitä tarkoittanut. Aloit alunperin väittämään, että moninpeliaspekti ei estä modausta ja minä kerroin vastaväitteen, minkälaista modausta ei voida moninpelissä toteuttaa. Toistin sen vielä monella eri tapaa.

En myöskään väittänyt, ettei modaaminen olisi mahdollista. Moninpeli lyö kuitenkin sen verran kovat rajoitukset siihen, että kovin kummoista on turha odottaa.
 
Liittynyt
13.12.2017
Viestejä
173
Syönpäs sanani pelkistä graafisista modeista:

Todd howard mainitsi näin:

“Our goal for launch–this is really new for us–is: have a well-running, robust service and then, some period later… we’re currently still designing what that service looks like, you’ll be able to have your own private world, and be able to mod it, and do all of that. We think, with our games, that’s where the long-term life of them really is. That is trickier when you get into an online world but we’re definitely committed to that, just won’t be at launch.”
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 177
Edelleen vain on epäselvää muutama asia. Mitä kaikkea voi modata? Kuka päättää, mitä modeja serverillä X käytetään? Miten tallennus reagoi kun pelaaja siirtyy yksityisserveriltä yleiselle? Todd Howardin lausahdus on kasa lupauksia, joita ei välttämättä voida lunastaa.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 876
Esim. tässä:



Missään en tuossa sanonut, että F76:sta pystyy modaamaan. En myöskään sitä tarkoittanut. Aloit alunperin väittämään, että moninpeliaspekti ei estä modausta ja minä kerroin vastaväitteen, minkälaista modausta ei voida moninpelissä toteuttaa. Toistin sen vielä monella eri tapaa.

En myöskään väittänyt, ettei modaaminen olisi mahdollista. Moninpeli lyö kuitenkin sen verran kovat rajoitukset siihen, että kovin kummoista on turha odottaa.
Minä vastasin väitteesseen miksi moninpeliä ei saisi modeaa ja kerroin esimerkiksi wow:in jossa modit on käytössä. SInä aloit todistelemaan kuinka wow:in modit on "mikroskooppisia" FA76 verrattuna( jota nyt ei näemmä sun mielestä edes pysty modaamaan ) ja kuinka wow:issa ei pelitasapainoa voi muokata modeilla( mistä voisi helposti ymmärtää että tässä voi kun noin kommentoit, mutta olet edelleen sitä mieltä että FA76 ei voi modata ) jos nyt yritit tuossa jotain muuta todistaa kuin FA76 huonoutta modien suhteen niin jostain kumman syystä ymmärsin väärin
 

KtK

Liittynyt
12.03.2017
Viestejä
424
Grafiikkoja moititaan? Onko huonomman näköinen kuin Fallout 4.
Se ei ainakaan ole kaikilla lisukkeilla ollenkaan hullumman näköinen ,pikemminkin erittäin nätti ja yksityiskohtainen.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
50
Pelasin lvl 20 asti, en suosittele kenellekkään vielä tässä vaiheessa. Bethesdan yksinpelejä voi paikata modeilla ja konsolikomennoilla, mut tätä keskeneräistä roskaa ei. :tdown:
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
54
Edelleen vain on epäselvää muutama asia. Mitä kaikkea voi modata? Kuka päättää, mitä modeja serverillä X käytetään? Miten tallennus reagoi kun pelaaja siirtyy yksityisserveriltä yleiselle? Todd Howardin lausahdus on kasa lupauksia, joita ei välttämättä voida lunastaa.
Priva servereillä ja officialeilla on yleensä ihan omat tallennuksensa ja serverien ylläpitäjät ne modinsa tietysti päättää. Ei siis ainakaan tekniseltä puolelta pois suljettu aivan total overhaul tyyppiset servut/modit, ainoastaan jos bethesda itse niitä halua estää tai rajata. Toivottavasti eivät, olisi kiva jos tästäkin saataisiin kaivettua kimpale kultaa esiin. Toki jos konsoleiden ehdoilla mennään niin sitten ollaan lantakasan pohjalla.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 587
Modikeskustelu lähti sitten pikkasen lapasesta... Tottakai tähän jotain modia ja moditukea varmasti tulee, mutta Ivan älytöntä odotella jotain aiempien osien kaltaista hommaa. Sitä itse ainakin tarkotin tuolla, ei moninpeliä voi modata, kommentilla.

Ainoa tapa toteuttaa nuo mekaniikkoihin, statteihin yms. kajoavat modit, on tosiaan se että myös servulla on vastaavat modit... Miettikääpä sitä servumäärää, jis joka ikiselle modille/modikokoelmalle pitää olla oma servunsa... Itse en noe tuota mitenkään toteuttamiskelpoisena, ellei tähän tule mahdollisuutta jokaisen hostata omalla koneella sessioita, jost ei ainakaan vielä ole ollut mitään puhetta.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 856
Viestejä
4 204 539
Jäsenet
70 995
Uusin jäsen
janisainio

Hinta.fi

Ylös Bottom