- Liittynyt
- 21.08.2018
- Viestejä
- 5 527
Todd Howardin höpinöihin ei ole luottamista, valehtelee työkseen.
Näyttää samalta kuin FO4 ilman mitään "lisukkeita".Grafiikkoja moititaan? Onko huonomman näköinen kuin Fallout 4.
Se ei ainakaan ole kaikilla lisukkeilla ollenkaan hullumman näköinen ,pikemminkin erittäin nätti ja yksityiskohtainen.
Graafisesti tuo on toki riittävällä tasolla, mutta pelimoottori on silti vanhentunut ja kankea.Grafiikoiden suhteen minulla ei ole mitään valittamista, ei nelosen eikä 76:n suhteen. Kumpikin näyttää ihan tarpeeksi hyvältä ottaen huomioon, miten laaja ja avoin maailma niissä on. On hyvä, ettei kaikki firmat juokse "nykystandardien" perässä ja joudu vastapainoksi vaikka tekemään kentistään pienempiä tai lisäämään latausruutuja.
Laittaa vaa miettii, että taipuuko pelimoottori tuohon? Väkisin maailmasta tulis sitten "raskaampi".Mielestäni olisi pitänyt sekä 4:ssa että 76:ssa olla kaikki sisätilat auki.
Eli tarkoitan, että ei olisi yhtäkään taloa tai rakennusta mihin ei pääsisi sisälle. Nythän noita on paljon laudoitettu.
Olisivat auki ja edes perus geneerisellä sisustalla ja parilla matkalaukulla jossa paskat lootit.
Toki näinhän oli jo Fallout 3:ssa mutta kyllä tähän maailman aikaan pitäisi jo olla paremmin.
Ei kannata pidätellä hengitystä Bethesdan Starfieldin ja Elder Scrolls 6 kanssa, jotka tulevat myös käyttämään samaa pelimoottoria. Toki voivat parantaa tuota graafista ulkoasua varmasti paremmaksi, mutta ehkä Bethesdan mielestä vanhassa vara parempi. Itse en valita, omaan makuun oikein passeli edelleen.Graafisesti tuo on toki riittävällä tasolla, mutta pelimoottori on silti vanhentunut ja kankea.
Uudempien laadukkaiden moottoreiden avulla saa luotua graafisesti laadukkaampia ja isompia pelimaailmoja ilman että suorituskyky kärsii.
Jep, juuri tämän vuoksi oma kiinnostus Bethesdan tulevia pelejä kohtaan on lähellä nollaa tällä hetkellä.Ei kannata pidätellä hengitystä Bethesdan Starfieldin ja Elder Scrolls 6 kanssa, jotka tulevat myös käyttämään samaa pelimoottoria. Toki voivat parantaa tuota graafista ulkoasua varmasti paremmaksi, mutta ehkä Bethesdan mielestä vanhassa vara parempi. Itse en valita, omaan makuun oikein passeli edelleen.
Ei se Unreal Engine 4 kovinkaan erikoiselta näytä PUBG tai uusimman Insurgencyn muodossa.
Tällä hetkellä paras avoimen maailman moottori on RAGE, mikä taipuu todella suureen ja yksityiskohtaiseen maailmaan. Täysin eri luokkaa kuin Creation engine, mikä on visuaalisestikin jo todella jälkeenjäänyt.Jep, juuri tämän vuoksi oma kiinnostus Bethesdan tulevia pelejä kohtaan on lähellä nollaa tällä hetkellä.
UE4 on moottorina paljon parempi, mutta sitä täytyy myös osata käyttää. Ei ole varsinaisesti suuri ihme, että parhaiten UE4:n päällä rullaavat pelit ovat samalta tekijältä, kuin itse moottorikin. Frostbite 3 on ehkä parempi esimerkki todella pätevästä nykyaikaisesta pelimoottorista.
Ei kai siinä sinänsä mitään muuta ongelmaa ole, kun tuo pelaajien pirstoutuminen ja se, että et voi todennäköisesti kuitenkaan pelata juuri sellaisilla modeilla, millä haluaisit. Pitää tyytyä niihin yleisimpiin ja suosituimpiin tai vuokrata oma servu.Mikähän ongelma noissa privaservuissa modeineen ja hahmoissa jotka ovat olemassa vain siellä muka olisi?
Onhan niitä eri peleissä ollut jo iät ja ajat.
Luultavastihan muutama modi/modikokoelma yleistyy ja niille sitten tulee omat servunsa (tai useampien servujen kokonaisuuksia) joissa on oma hahmonsa.
Tämä toki vaatii sen modituen ja sen että pelaajia riittää..
Onhan se hienoa sitten nauttia tätä graaffista loistoa alle järkyttävän paskalla fps:llä. Ihan vain sen takia että engine on yksinkertaisen paska, eikä vain väänny kaikkeen lisukkeeseen mitä siihen on yritetty teipillä lisätä.Grafiikoiden suhteen minulla ei ole mitään valittamista, ei nelosen eikä 76:n suhteen. Kumpikin näyttää ihan tarpeeksi hyvältä ottaen huomioon, miten laaja ja avoin maailma niissä on. On hyvä, ettei kaikki firmat juokse "nykystandardien" perässä ja joudu vastapainoksi vaikka tekemään kentistään pienempiä tai lisäämään latausruutuja.
Potentiaalinen ongelma: Pelaaja A pelaa yksityiserverillä modisatsin kera, mutta kaikki kaverit pelaavat yleisellä serverillä. Pelaaja A haluaa nyt pelata kavereiden kanssa, mutta hänellä ei ole aloitettua hahmoa yleisserverillä ja hän on jo investoinut kymmeniä tunteja yksityisserverillä pelattuun hahmoon eikä haluaisi aloittaa alusta.
Tuo sama ongelma on käytännössä kaikissa tämäntyylisissä peleissä modien kera enkä nyt oikein keksi mikä sitten olisi parempi ratkaisu? Eli tämä on laajempi kysymys kuin 76 koskeva, joten sinänsä turha juuri tätä peliä ongelmasta kritisoida. Tämä siis mulla yleisesti pointtina enkä väitä että juuri te tätä kritisointia olisitte harrastaneet.Ei kai siinä sinänsä mitään muuta ongelmaa ole, kun tuo pelaajien pirstoutuminen ja se, että et voi todennäköisesti kuitenkaan pelata juuri sellaisilla modeilla, millä haluaisit. Pitää tyytyä niihin yleisimpiin ja suosituimpiin tai vuokrata oma servu.
Eihän toi mikään ongelma ole jos tykkää pelistä, kautta aikojen pelejä ja uusia hahmoja on tehty ja levutettu, kaverilla esim on kaikki hahmot WoW max lvlPotentiaalinen ongelma: Pelaaja A pelaa yksityiserverillä modisatsin kera, mutta kaikki kaverit pelaavat yleisellä serverillä. Pelaaja A haluaa nyt pelata kavereiden kanssa, mutta hänellä ei ole aloitettua hahmoa yleisserverillä ja hän on jo investoinut kymmeniä tunteja yksityisserverillä pelattuun hahmoon eikä haluaisi aloittaa alusta.
No ei nyt ihan sentään staattisia...Ai hemmetti... nukekoodit on siis staattisia ja ne on jo jaossa netissä...
Fallout 76 Nuke Codes This Week 11/22/18
The Nuke Codes in Fallout 76 refresh every week, alongside the weekly challenges. This means that you'll need to track them down each week before launching a nuke. Luckily, some of the hard working folks over at r/fo76 have been listing them after each refresh.
Et voi olla tosissasi. Tarkoittaako tämä, että ohjuksia saa ampua tuosta vaan tekemättä ensin vaadittuja tehtäviä?Ai hemmetti... nukekoodit on siis staattisia ja ne on jo jaossa netissä...
Viikoittainen vaihtuvuus ei oikeastaan paranna tilannetta mitenkään, kun koodit ovat kuitenkin heti jaossa kaikille halukkaille.No ei nyt ihan sentään staattisia...
Aika vähän itse huomasin grafiikkaan keskittymistä tuossa videossa. Siihen käytettiin aikaa juuri sen verran, kuin pitäisikin. Lähinnähän siinä oli kyse katteettomista lupauksista.Aika ärsyttävää rääkymistä Joelta, ja keskittyi aika paljon epäolennaisuuksiin, kuten grafiikkaan. Oli tuossa paljon asiaakin, tosin ei mitään mitä ei olisi kuultu jo aiemmin. Arvosana vaikuttaa ihan oikealta.
Joo hyissaatana se oli kuumottava paikka. Olinkohan vähän päälle 20lvl itte, kun sen tehtävän tein. Ensin yritin sniikkailla ja taktikoida, kunnes tapoin itteni helvetilliseen läjään omia miinoja. Melee tappeluksihan se sit meni.Jumalauta että noi Wendigot ovat ilkeitä... Yhtäkkiä perässä juoksi lvl22 Wendigo ja sai sitä aika kauan kurmottaa että kaatu, vaikka onkin noin pieni levelinen.
Seuraavaksi pitäisi mennä Wendigo Caveen... Pitää vissiin kerätä taas Missileitä sitä varten
Joo, läjä naatteja taskuun mukaan kun menee sinne ja missilee perään, en ole halunnut millään youtube videoilla spoilata mitään paikkoja, mutta tietäen minkälainen Wendigo on, ja tuollainen paikannimi.. hyiJoo hyissaatana se oli kuumottava paikka. Olinkohan vähän päälle 20lvl itte, kun sen tehtävän tein. Ensin yritin sniikkailla ja taktikoida, kunnes tapoin itteni helvetilliseen läjään omia miinoja. Melee tappeluksihan se sit meni.
Hyviä uudistuksia varsinkin tuo stash-limitin korotus, respec (tosin olisin toivonut koko SPECIAL-respec) ja CAMP-muutokset. Uskon, että itsellä tulee tuo 600 paunaa riittämään, nyt kun tietää mitä tavaroita tarvitsee oikeasti kerätä, mitä bulkata ja mitä myydä pois. Jo nykyisellä stashilla pystyt pitämään tärkeimmät materiaalit (Black titanium, screw, gear, spring, alumiini, lead) koko ajan yli 200 kpl määrissä, bulkit mukaan laskettuna. Tosin aseita ei pahemmin voi varastoida, mutta tähän menneessä kaikki lvl 50 legendaryt ovat olleet pääasiallisesti sellaista kuraa, että menee samantien myyntiin. Hyvä lisä olisi se, että tietyt perk-kortit olisivat aktivoimattomanakin voimassa esim. stashin kanssa. Ehkä tosin Bethesdalle mahdoton tehtävä toteuttaa?Fallout 76: Inside the Vault – November 27, 2018
Julkaistu parin seuraavan patchin pääkohdat. PC pelaajille etenkin tuo 11.12 patchi vaikuttaa varsin mielenkiintoiselta.
Jos varsinaisesti tykkää lukee/kuunnella holotape tarinaa eikä haittaa ettei tarinaan liity aikasempien fallout kaltaisia kunnon tarina tehtäviä+Npc hahmoja.Nyt kun hinta on tippunut sopivalle tasolle niin harkinnassa ostaa tämä. Mikäli vain haluaa hutkia mörköjä melee/stealth-tyylillä ja lueskella kaikki loren palat mitä maailmasta löytyy, eikä pätkääkään kiinnosta varusteiden tai tukikohdan rakentelu ja ostelut/myymiset niin mahtaisiko tästä hupia irrota? Eli haittaako tuo stashin pienuus lähinnä silloin jos kerää kamaa rakentamista varten?
Käytännössä varusteiden rakentelu/korjailua/parantelu on lähes välttämätöntä. Aseet hajoavat defaulttina yhtä(?) nopeasti kun Fallout 3 eli vähän väliä saa korjailla aseita. Perkki korteilla tätä voi helpottaa eri tavalla (aseet eivät hajoa niin helposti jne). Sama pätee armoreihin eli nekin hajoaa ajan kanssa, omasta mielestä ei tosin niin nopeasti. Toki riippuu paljon pelaaja ottaa iskua.Nyt kun hinta on tippunut sopivalle tasolle niin harkinnassa ostaa tämä. Mikäli vain haluaa hutkia mörköjä melee/stealth-tyylillä ja lueskella kaikki loren palat mitä maailmasta löytyy, eikä pätkääkään kiinnosta varusteiden tai tukikohdan rakentelu ja ostelut/myymiset niin mahtaisiko tästä hupia irrota? Eli haittaako tuo stashin pienuus lähinnä silloin jos kerää kamaa rakentamista varten?
Nyt kyllä tuli aika paksu väite.Questit on samantyyppisiä kuin aikaisemmissa 3D Fallouteissa
Kaikki aiemmat osat on pelattuna ja kiinnostaisi kyllä kovasti tämä uusi. Varmaan menee itselläni hankintalistalle kunhan vain hinta tippuu vastaamaan sisältöä, tai jos Bethesda tekee jonkun yllättävän ja radikaalin liikkeen.Jos varsinaisesti tykkää lukee/kuunnella holotape tarinaa eikä haittaa ettei tarinaan liity aikasempien fallout kaltaisia kunnon tarina tehtäviä+Npc hahmoja.
Ja jos haluaa grindata ja kerätä vain kamaa ja pälyillä paikasta toiseen hutkien mörköjä niin miksipä ei sopisi.
Mutta jos et ole vielä aikaisempia Fallout pelejä pelaillut niin suosittelisin kuitenkin niitä ennemmin kuin tätä.