Ja spekulaation nälkäisille spekulointia eli arvailua miten voisi tallipaikat mennä.
Kaikkihan riippuu kaikesta, joten miten vain voi mennä ja muita uusia nimiä varmaan pötkähtää kehiin.
Mielestäni siis Valtteri on viimeinen vaihtoehto joka paikkaan.
Valtterihan on Sauberille 10 miljoonan mies, joten palkasta pitäisi sitten ainakin aika reilusti tinkiä.
Mersu: Russell - Antonelli / Sainz / Bottas
Red Bull: Verstappen - Perez / Lawson
RB: Tsunoda - Lawson / Ricciardo
Alpine: Gasly - Sainz / Ricciardo / Bottas
Haas: Bearman - Ocon
Sauber: Hulkenberg - Zhou / Sainz / Bottas
Williams: Albon - Antonelli / Sainz / Bottas
Jotain varmaan unohtui, mutta eiköhän tarvittavaa palautetta tule.
Oconin Haas-diilistä huhuiltu tuolla.
Haas complete F1 2025 driver line-up as Oliver Bearman team-mate signed - report
Ja Red Bulli aukeaa jos Perez ei saa kesätaukoon mennessä piste-eroa kurottua Verstappeniin vähemmäksi ja kokonaissijoitustakin pitäisi parantaa. Näin siis väitetty sopimuksessa lukevan.
Paras sauma Bottaksella varmaan tuonne Alpinelle, kun siellä ei Piastria enää reservistä löydy, eikä Doohanista taida vielä hommaan olla. Lausunnoista ja käytöksestä päätellen ainakin Sauber on Bottaksen kohdalta jo kuopattu. Zhou tuonee Sauberille varmaan ison kasan rahaa ja Kiinan markkinat, joten miksi ei jatkaisi.
Kaikki riippuu kuten ennenkin todettua Sainzin päätöksistä.
Logan Sargeantia on kosiskeltu IndyCarissa aloittavaan Prema-taliin, joka tunnetaan paremmin FIA:n alemmista formuloista ja tulevien mestarien tallina. Poikkeuksena tämä kausi, jossa ovat F2-luokassa epäonnistuneet uusien sääntöjen mukaisessa autossa ja varmasti suuri merkitys myös Bearmanin ja Antonellin vaisuihin otteisiin. Arvid Lindblad otti F3-luokassa Silverstonessa Preman formulalla tuplavoiton ja Tuukka Taponenkin ajeli sillä viime kaudella F4:sissa.