F1-kausi 2020

Koska ongelma oli rungossa eikä kulutuspinnassa.
Sitä juuri tuossa alkuperäisessä viestissä kysyin eli onko Silverstone jotenkin vaativampi rata renkaan rakenteelle(/rungolle)?
Muistaakseni viime kaudella nuo oli monesti 10% ja tämä tarkoitti vain liukastelua radalla. Onko Silverstone jotekin vaativampi renkaan rakenteelle ja/tai pitoa löytyy vaikka rengas lähes puhki?
 
Sitä juuri tuossa alkuperäisessä viestissä kysyin eli onko Silverstone jotenkin vaativampi rata renkaan rakenteelle(/rungolle)?
Aikalailla yksi-yhteen ne menee, eli rata on yhtälailla raskas renkaalle kokonaisuutena ja renkaan runko kuuluu tähän. Silverstonelle ominaista on lähinnä se, että yksi neljästä renkaasta rasittuu selvästi muita enemmän, joka luo omat ongelmatekijänsä. Toki yhden eturenkaan rasittuminen muita enemmän ei ole outoa muillakaan radoilla, mutta tämä hieman korostuu Silverstonessa.
 
Hyvä juttu Bottakselle.
Ainakin säilyy syy seurata formuloita: jospa Hamiltonin keskeyttäessä on mahdollista kuulla maammelaulua. Se onkin sitten ainoa syy seurata tätä sarjaa.
 
Hyvä että varmistui jo nyt. On se myös kivempi seurata kisoja, jos siellä joku suomalainen ajaa. Harmi että Hamilton on tallikaverina.
Sitten odotellaan Kimin eläkkeelle jäämis ilmoitusta. Mitä tuskin edes tulee kesken kauden, ettei vaan Kimi joudu jonkun juhlatilaisuuden uhriksi. vrt. Massa, jota juhlittiin eläkkeelle varikolla pariin otteeseen. :)
 
Renaultin protesti meni läpi ellei RP:lla ole vielä jotain sanottavaa.
FIA kertoo päätöksessään olevansa Renault'n protestin kannalla ja langettaneensa Racing Pointille yhteensä 400 000 dollarin sakot kauden toisesta osakilpailusta, Steiermarkin GP:stä. Tämän lisäksi Racing Pointilta vähennetään 15 pistettä valmistajien MM-sarjasta.

 
Renaultin protesti meni läpi ellei RP:lla ole vielä jotain sanottavaa.
eh.. eli Talli on kopioinut sääntöjen vastaisesti ja ajanut sillä autolla kisaa protestoinnin jälkeen kolme kisaa, niin ainoastaan ekasta menettää pisteet, mutta jälkimmäisistä kahdesta ei, koska FIAn päätöksenteossa on kestänyt aikaa..
 
Joo mitä ihmettä. Vähän pisteitä veks, sakkoa ja sormen heiluttelua :rofl2:
 
eh.. eli Talli on kopioinut sääntöjen vastaisesti ja ajanut sillä autolla kisaa protestoinnin jälkeen kolme kisaa, niin ainoastaan ekasta menettää pisteet, mutta jälkimmäisistä kahdesta ei, koska FIAn päätöksenteossa on kestänyt aikaa..

Vähän erikoinen joo, mut liittyykö siihen, että missä kisassa protesti on tehty? Ei mitää hajua.. Sehän on selvää, etteivät enää voi samaa osaa käyttää, koska protesteja tulis lisää. edit: mistähän toi 15 pistettä on keksitty? edit2: 7,5pistettä per auto tallipisteistä oli fian sivuilla tarkennettuna F1 - Renault Protest Decision


edit: saa käyttää
The Stewards acknowledge that since the RBDs are compliant with the 2020 FIA F1 Technical Regulations, it is not realistic to expect Racing Point to re‐design or re‐engineer the BDs in a way that would effectively require them to "unlearn" what they already know," said the FIA.

"Therefore, the penalty imposed is intended to penalise the potential advantage Racing Point may have accrued in the BD design process which resulted in the use of LPs which were not designed by it."

Racing Point loses 15 points, gets €400k fine after Renault wins F1 protest
 
Viimeksi muokattu:

Liitteet

  • Näyttökuva 2020-8-7 kello 12.47.50.png
    Näyttökuva 2020-8-7 kello 12.47.50.png
    520,9 KB · Luettu: 50
"
In its statement, the FIA said that it did not accept Racing Point's arguments that it had designed the brake ducts from scratch.

It revealed that Racing Point had taken delivery of a complete set of Mercedes 2019 brake ducts on January 6.
"
öö?? Mersu lähettelee osiaan tosta vaan??

Racing Point käyttää myös mersun tiloja ja tuulitunnelia. Onhan tuolla taustalla kaikennäköistä kuviota, Toto Wolff sijoitti Aston Martiniin ja ensi vuonna Racing point vaihtaa nimensä Aston Martiniksi.
 
Noita samoja Mersun jarruosiahan Racing Point käytti jo viime vuonna ihan laillisesti. Mersuhan voi selittää myyneensä varaosia Racing Pointin viime kauden autoon.
 

"
In its statement, the FIA said that it did not accept Racing Point's arguments that it had designed the brake ducts from scratch.


It revealed that Racing Point had taken delivery of a complete set of Mercedes 2019 brake ducts on January 6.

"

öö?? Mersu lähettelee osiaan tosta vaan??
Mersu myi niitä osia, koska viime vuoteen asti ko. osien ostaminen ja myyminen oli sallittua.
 
McLaren mukaan valitukseen ja alkaa kommentit käymään kierroksilla


Brown was one of several team bosses to question the decision today.


“I think that is confusing for the fans, how something that is not legal in Austria is still on the car,” he said in an FIA press conference. “Around this whole copying, obviously they claimed that they had copied the car via photography. It’s clear from reading the document that is BS and therefore you have to question anything else around that car.”


Asked later about his fellow American’s “BS” comment, Szafnauer made his feelings quite clear too: “So Zak Brown, it is BS, because he's not an engineer,” he fired back. “He's got no idea what he's talking about. Zero.



“And I'm surprised at how little he knows about the rules of F1. It seems to me he knows more about historic racing than he does about F1.”
 
Ymmärrän täysin Ferrarin pointin tuossa valituksessa. Heidän moottorihuijauksensa torpattiin. Nyt sitten RP kopioi koko auton. Uskoisin että Ferrari hakee tuossa linjaa sille mitä saa tehdä ja mitä ei saa tehdä. Jos kerran kokonaisen auton saa kopioida ja se maksaa 400 000$ ylimääräistä. Kai se nyt on järkevä myös tehdä.

En ota kantaa tuohon mitä McLaren mukaa tuloon mutta ymmärrän miksi tallit eivät hyväksy RP:n autoa. Kuten Oikarinen sanoi niin tallit säästävät jos kolme kehittää autoja ja muut kopioi. Ei tässä ole mitään järkeä.
 
Ymmärrän täysin Ferrarin pointin tuossa valituksessa. Heidän moottorihuijauksensa torpattiin. Nyt sitten RP kopioi koko auton. Uskoisin että Ferrari hakee tuossa linjaa sille mitä saa tehdä ja mitä ei saa tehdä. Jos kerran kokonaisen auton saa kopioida ja se maksaa 400 000$ ylimääräistä. Kai se nyt on järkevä myös tehdä.

En ota kantaa tuohon mitä McLaren mukaa tuloon mutta ymmärrän miksi tallit eivät hyväksy RP:n autoa. Kuten Oikarinen sanoi niin tallit säästävät jos kolme kehittää autoja ja muut kopioi. Ei tässä ole mitään järkeä.
Öh? Ferrari sai pitää sääntöjen vastaisen moottorinsa koko viime kauden, eikä sitä rangaistu mitenkään. Eikä nyt ole kyse siitä, että RP olisi kopioinut koko auton, vaan ainoastaan yhdet osat, jotka vielä viime kaudella sai ostaa toiselta tallilta.

Ferrarin viime kauden moottori oli paljon isompi sääntörikkomus, kuin mikään mitä RP on tällä kaudella tehnyt.

Nythän tallit ihmettelevät vain rangaistusta, kun siinä tavallaan todetaan että samanaikaisesti sääntöjä on rikottu ja ei ole rikottu. Selkeyttä tuohon lähinnä halutaan, jotta tallit tietävät jatkossa, että mitä saa tehdä ja mitä ei.
 
Öh? Ferrari sai pitää sääntöjen vastaisen moottorinsa koko viime kauden, eikä sitä rangaistu mitenkään. Eikä nyt ole kyse siitä, että RP olisi kopioinut koko auton, vaan ainoastaan yhdet osat, jotka vielä viime kaudella sai ostaa toiselta tallilta.

Ferrarin viime kauden moottori oli paljon isompi sääntörikkomus, kuin mikään mitä RP on tällä kaudella tehnyt.

Nythän tallit ihmettelevät vain rangaistusta, kun siinä tavallaan todetaan että samanaikaisesti sääntöjä on rikottu ja ei ole rikottu. Selkeyttä tuohon lähinnä halutaan, jotta tallit tietävät jatkossa, että mitä saa tehdä ja mitä ei.
Huhujen mukaan FIA oli vain varma että se rikkoo sääntöjä mutta eivät osanneet todistaa miten, Ferrari vain valitsi että riski että keksisivät miten ei ole sen arvoinen
 
Jossain pohdiskeltiin myös sitä, että yritetään hakea Mersulle ongelmia (Ferrari/Mclaren). Osat kun on niin hyvin integroitu yhteen, että liekö saaneet apua Mersulta. Oikarinenko se sano, että "pahimmassa" tapauksessa RP joutuu availeen jopa CADiensa logeja jne., jotta suunnitteluprosessi ja siihen liittyvä evaluointi/kehitys näytettäisiin toteen. Eihä sitä pelkkien kuvien perusteella rakennella koko autoa kerralla toimivaksi paketiksi.
 
Ilmeisesti Alfa oli muutenkin kuin vain moottorin puolesta parempi auto viime vuonna. Silloin voi todeta jotain menneen pahasti pieleen, jos auto huononee edelliskaudesta.
 
Kaikille trollipettereille olisi kiva järjestää joku karting kisa, jossa aika-ajoon annetaan uudet renkaat ja kisaan lähes kankailla olevat renkaat. Siinä olisi kiva huutaa vieressä, että miten helvetissä ajotaito loppui kisassa kesken ja miksi et ajanut kovempaa.
 
Kaikille trollipettereille olisi kiva järjestää joku karting kisa, jossa aika-ajoon annetaan uudet renkaat ja kisaan lähes kankailla olevat renkaat. Siinä olisi kiva huutaa vieressä, että miten helvetissä ajotaito loppui kisassa kesken ja miksi et ajanut kovempaa.
Meitä eli katsojia varten ne siellä rinkiä kiertävät, ja me saadaan arvostella jos siltä tuntuu. Kyllä esim jalkapallossa saavat pelaajat kovaakin arvostelua, mutta luulis sen kestävän monien miljoonien palkalla ja lähtökohtaisesti faneja kuitenkin enemmän kuin arvostelijoita
 
Kaikille trollipettereille olisi kiva järjestää joku karting kisa, jossa aika-ajoon annetaan uudet renkaat ja kisaan lähes kankailla olevat renkaat. Siinä olisi kiva huutaa vieressä, että miten helvetissä ajotaito loppui kisassa kesken ja miksi et ajanut kovempaa.
Öö, ainakin nuo muutamat edellä olevat kommentit kohdistuvat kaikki autoon, ei kuljettajaan...
 
Öö, ainakin nuo muutamat edellä olevat kommentit kohdistuvat kaikki autoon, ei kuljettajaan...
Iltapaskan kommentteja lukiessa tormää jo hienouksiin. Kyllä itsekin saan päivässä renkaat piloille väärällä paineella, vaikka muuten kestäisi vuoden radalla. Ylikuumentuminen tuhoaa renkaat nopeasti, vaikka ei se trollaaja/normaaleja renkaita käyttävä henkilö sitä ymmärrä tai halua ymmärtää. Paineita ei voinut laskea viikonloppuna normaaleiksi, jolloin paineet nousi liikaa ja renkaat suli eräiltä, jos vauhtia meinasi pitää. Aika-ajoissa myös soft nosti liikaa paineita, kun nopein aika ei tullut sillä. "Ajais kovempaa niin ei tarvisi selitellä", täällähän ollaan sentään asioista enemmän perillä.
 
Ok, Iltapaskan kommenttiosuus, minä jätän sen lukematta säilyttääkseni edes jonkinlaisen uskon ihmiskuntaan :)
 
Dafuck.. Racing Point jatkaa osien käyttöä ja FIA ei osaa tehdä muuta kuin nuhdella..
F1:n hämärä kopiointikohu saa uusia kierroksia – FIA:n tuomaristo antoi nyt ”nuhtelut”

Min en ymmarra, nyt Fia vähän rotia siihen touhuun prkl.
Sietäis Alfa Romeo "vuokrata" viimekauden Ferrari, kun kerran nuhteilla ja leasing maksuilla selviää. Ei tartteis ajaa tommosella pomppulinnalla, mistä voi lentää osat irti - kun ei ole laite nähnytkään balanssia.
 
Dafuck.. Racing Point jatkaa osien käyttöä ja FIA ei osaa tehdä muuta kuin nuhdella..
F1:n hämärä kopiointikohu saa uusia kierroksia – FIA:n tuomaristo antoi nyt ”nuhtelut”

Min en ymmarra, nyt Fia vähän rotia siihen touhuun prkl.
Jarrujärjestelmät sai ostaa, joihin kiistellyt osat myös kuuluu, mutta Rellu tulkitsi osan niistä aeron puolisiksi osiksi, jolloin alkoi erilaiset tulkinnat aiheesta. Eihän tietenkään entinen Toro Rosso tai Haas ole ikinä saanut mitään etua aikasemmin, mutta ketään ei kiinnostanut, kun ei vauhti ollut liian lähellä kärkeä, joten tekopyhää toimintaa.
 
Toisaalta jotain on tehtävä ettei mersu ole valovuosia muita edellä(tapahtui nyt silva 2:ssa mitä hyvänsä).
 
Eihän tietenkään entinen Toro Rosso tai Haas ole ikinä saanut mitään etua aikasemmin, mutta ketään ei kiinnostanut, kun ei vauhti ollut liian lähellä kärkeä, joten tekopyhää toimintaa.

Haas ja Alfa on ainakin hyötyny tänä vuonna ihan hemmetisti Ferrarista?
 
Haas:n aloitusvuosi oli se asia johon viittasin, oli myös silloin vittuilua asiasta, mutta ei ollut liian nopea...

Niin, ehkä sen asian Ferrari osasi hoitaa oikein ja ilmeisesti sääntöjenkin mukaan... - Halusin vain tuoda esille, että nämä satelliittitallit eivät välttämättä copy-paste:lla menesty..

Olikohan muuten tämä jälkimmäinen Silverstonen kisa jotenkin mersun taktikointia, jolla piilottelivat ylivoimaansa tms. Oliko nyt niin iso ero kelissä ja renkaissa vs. aiempi kisa? (ei, en ole katsonut kuin uutisklipit+kommentit täältä...)
 
Niin, ehkä sen asian Ferrari osasi hoitaa oikein ja ilmeisesti sääntöjenkin mukaan... - Halusin vain tuoda esille, että nämä satelliittitallit eivät välttämättä copy-paste:lla menesty..

Olikohan muuten tämä jälkimmäinen Silverstonen kisa jotenkin mersun taktikointia, jolla piilottelivat ylivoimaansa tms. Oliko nyt niin iso ero kelissä ja renkaissa vs. aiempi kisa? (ei, en ole katsonut kuin uutisklipit+kommentit täältä...)
Pirellin trollilta tuo eniten haiskahtaa, että kuinka moni talli joutuu ongelmiin renkaiden paineiden kanssa. Nyt oli vielä pehmeämmät renkaat, jotka lämpenee helpommin ja siihen vielä minimipaineen nosto. Kaikki renkaat oli siis pykälän pehmeämpää seosta kuin viikko sitten.
 
Kaikki renkaat oli siis pykälän pehmeämpää seosta kuin viikko sitten.

Hmmm... Max lähti siis valkoisella? ja Bottas vaihtoi ekalla varikkokäynnillään valkoiset alle?

Kuitenkin koostetta katsoessa Bottas jäi Maxille sillä stintillä vaikka Maxilla wanhat renkaat ja vaikka normisti mese on vähintään puoli sekkaa/kierros nopeampi... (asiavirheitä varmaan sisältää edellinen koska hyppivä MTV3-kooste, oma keskittymättömyys ja Juusela...) - Vai oliko tallin strategiassa sittenkin tosiaan virhe... - Noh, seuraava kisa kertoo taas totuuden... Hämis paalu/voitto/nopein kierros...

--
 
Hmmm... Max lähti siis valkoisella? ja Bottas vaihtoi ekalla varikkokäynnillään valkoiset alle?

Kuitenkin koostetta katsoessa Bottas jäi Maxille sillä stintillä vaikka Maxilla wanhat renkaat ja vaikka normisti mese on vähintään puoli sekkaa/kierros nopeampi... (asiavirheitä varmaan sisältää edellinen koska hyppivä MTV3-kooste, oma keskittymättömyys ja Juusela...) - Vai oliko tallin strategiassa sittenkin tosiaan virhe... - Noh, seuraava kisa kertoo taas totuuden... Hämis paalu/voitto/nopein kierros...

--
Tais Tapin ajotyyli pelastaa, ei myöskään voi erityisemmin muutoksia kesken kisan tehdä, vaikka voi säätää varikolla renkaiden vaihdon aikana.
 
Tais Tapin ajotyyli pelastaa, ei myöskään voi erityisemmin muutoksia kesken kisan tehdä, vaikka voi säätää varikolla renkaiden vaihdon aikana.

Varauksella hyväksyn selityksen mutta... miten muka Mesen hemmetinmoinen ylivoima kuihtui muka viikossa? - Keli+Renkaat? - Eli Pirelli määrää tahdin säiden kera? (ei uskottavaa, mutta lienen väärässä...)

Mielenkiintoista nähdä tulevien kisojen voimasuhteita... Voihan tosiaan olla, että RB on löytänyt jotain uutta renkaiden säästämiseen... Säästämättä liikaa nopeutta... Se olisikin hienoa! Max pesee Hämiksen vielä tänä vuonna!
 
Jarrujärjestelmät sai ostaa, joihin kiistellyt osat myös kuuluu, mutta Rellu tulkitsi osan niistä aeron puolisiksi osiksi, jolloin alkoi erilaiset tulkinnat aiheesta. Eihän tietenkään entinen Toro Rosso tai Haas ole ikinä saanut mitään etua aikasemmin, mutta ketään ei kiinnostanut, kun ei vauhti ollut liian lähellä kärkeä, joten tekopyhää toimintaa.
Jarrut saa ostaa, jäähdytyskanavia ei (enää tällä kaudella). Tästä ei ole ollut mitään Renaultin tai kenenkään muunkaan tulkintoja.

Racing Point sai CAD-mallit jäähdytyskanaviin Mersulta ennen kuin tuli päätös siitä, että niitä osia ei saa enää hankkia muilta talleilta. Takajarrujen jäähdytyskanavien CAD-mallit he saivat jo 2018, mutta eivät käyttäneet niitä 2019, koska ne eivät toimineet sen kauden aeromallissa. Nämä takakanavat siis tuomittiin laittomiksi ja niistä he saivat nuo sakot ja pistemenetyksen. Edessä he käyttivät Mersulta hankittuja jäähdytyskanavia jo viime kaudella. On FIA:n mukaan ihan uskottavaa, että nämä nykyiset on kehitetty sen viime kauden version pohjalta, tai ainakin heillä on dataa tehdä tuollaiset. Ei voi määrätä unohtamaan jotain viime kaudella laillisesti opittua. Syyt kevyehköön rangaistukseen on siinä, että FIA ei ollut tutkinut tätä asiaa riittävästi kun hyväksyivät Racing Pointin esityksen ennen kautta. Sen lisäksi säännöissä on liian paljon epäselvyyttä tämän tyyppisen tilanteen osalta. FIA:n mielestä tuo jo annettu sakko ja pistemenetys on riittävä rangaistus. Voivat jatkaa vaikka kauden loppuun näillä nykyisillä jäähdytyskanavilla ilman lisäseuraamuksia.

Tavallaan väärin kun ylipäätään saavat penaltia FIA:n virheistä.
Niin, ehkä sen asian Ferrari osasi hoitaa oikein ja ilmeisesti sääntöjenkin mukaan...
Siinä ei tarvinnut osata mitään. Uusi talli voi tulla mukaan täysin edellisen kauden ostoautolla ja niin Haas teki.
 
Toi on just se mitä en ymmärrä ja mun mielestä racing pointin heppu sanoi aika hyvin sen vertauksensa. Eli olit 19v ja joit kaljan viime vuonna. Tänä vuonna laki muuttuikin, että vasta 20 vuotias saa juoda, joten sua rangaistaan siitä viime vuonna juodusta kaljasta.

Ei mun mielestä tässä ole mitään järkeä, että viime vuonna ne sai vielä ostaa, he olivat ostaneet jo aikaisemmin. FIA hyväksyy asian. Ni ei siitä voida tänävuonna alkaa marisemaan. Ymmärtäisin et tammikuussa ois ostettu. Sillon sakot sais mennä mersullekin. Nyt ei kellekään.
 
Toi on just se mitä en ymmärrä ja mun mielestä racing pointin heppu sanoi aika hyvin sen vertauksensa. Eli olit 19v ja joit kaljan viime vuonna. Tänä vuonna laki muuttuikin, että vasta 20 vuotias saa juoda, joten sua rangaistaan siitä viime vuonna juodusta kaljasta.

Ei mun mielestä tässä ole mitään järkeä, että viime vuonna ne sai vielä ostaa, he olivat ostaneet jo aikaisemmin. FIA hyväksyy asian. Ni ei siitä voida tänävuonna alkaa marisemaan. Ymmärtäisin et tammikuussa ois ostettu. Sillon sakot sais mennä mersullekin. Nyt ei kellekään.
Ei toi sun vertauskuva oikein toimi, kun tässä RP osti sen osan tämän vuoden autoon tietäen, että tämän vuoden autoissa sen pitää olla itse kehitetty.
 
Öh? Ferrari sai pitää sääntöjen vastaisen moottorinsa koko viime kauden, eikä sitä rangaistu mitenkään. Eikä nyt ole kyse siitä, että RP olisi kopioinut koko auton, vaan ainoastaan yhdet osat, jotka vielä viime kaudella sai ostaa toiselta tallilta.

Ferrarin viime kauden moottori oli paljon isompi sääntörikkomus, kuin mikään mitä RP on tällä kaudella tehnyt.

Nythän tallit ihmettelevät vain rangaistusta, kun siinä tavallaan todetaan että samanaikaisesti sääntöjä on rikottu ja ei ole rikottu. Selkeyttä tuohon lähinnä halutaan, jotta tallit tietävät jatkossa, että mitä saa tehdä ja mitä ei.

Etkö tajunnut että puhuin koko auton kopioinnista? Se että kyse on vain jarrujen jäädytyksestä niin se määrittelee Oikarisen mukaan koko auton aerodynamiikan. Ilmeisesti ymmärsit viestini pointin väärin. Se että Ferrari teki protestin niin vittasin siinä viime kauden moottoriin. Se ei ole niin iso juttu kuin että joku kopioi koko auton vaikka väitit ihan muuta.

Viestini pohjaa täysin Ossi Oikarisen sanoihin. Kun kerran uskallat sanoa hänen sanojaan vastaan niin kysy häneltä. Kaikki nämä mitä nyt sanoin tässä ja aiemmassa niin ovat C Moren ja MTV3:n lähetyksistä.
 
Viimeksi muokattu:
Varauksella hyväksyn selityksen mutta... miten muka Mesen hemmetinmoinen ylivoima kuihtui muka viikossa? - Keli+Renkaat? - Eli Pirelli määrää tahdin säiden kera? (ei uskottavaa, mutta lienen väärässä...)

Mielenkiintoista nähdä tulevien kisojen voimasuhteita... Voihan tosiaan olla, että RB on löytänyt jotain uutta renkaiden säästämiseen... Säästämättä liikaa nopeutta... Se olisikin hienoa! Max pesee Hämiksen vielä tänä vuonna!
On noita kisoja ollu menneisyydessäkin missä RB pärjännyt hyvin ja mersulla renkaiden kanssa ongelmia. Etenkin kuumat kelit ja renkaita rasittavat kisat. Tuollahan oli nyt lämpöisempää kuin viime vkl ja renkaat oli pykälän pehmeämpää seosta.
 
Varauksella hyväksyn selityksen mutta... miten muka Mesen hemmetinmoinen ylivoima kuihtui muka viikossa? - Keli+Renkaat? - Eli Pirelli määrää tahdin säiden kera? (ei uskottavaa, mutta lienen väärässä...)

Mielenkiintoista nähdä tulevien kisojen voimasuhteita... Voihan tosiaan olla, että RB on löytänyt jotain uutta renkaiden säästämiseen... Säästämättä liikaa nopeutta... Se olisikin hienoa! Max pesee Hämiksen vielä tänä vuonna!
Kuinkahan usein aika-ajot on voitettu muulla kuin pehmeimmällä seoksella?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
287 324
Viestejä
4 925 349
Jäsenet
79 359
Uusin jäsen
PlasteredHene

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom