- Liittynyt
- 30.10.2016
- Viestejä
- 471
Jotenkin tositoimissa ihan kohtuullisen näköinen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toisaalta jos Hamilton rupeaa hajoilemaan kun asiat eivät sujukaan kuin tanssi, niin se sataa Bottaksen laariin.Olisi kyllä kiva nähdä Ferrarin vuosi, mikään ei ilahduttaisi enempää kuin Hamiltonin ulina radiossa kun hommat ei menekään herran haluamalla tavalla.
No eiköhän se Kimin kausi taas oo perinteisesti perseestä, taas monia sunnuntai vitutuksia tiedossa jos vanhat merkit paikkaansa pitää
Parempi olla vaan kattomatta, eikö?
Mersulla on siellä kaksi autoa rataa kiertämässä. Mielenkiintoista etteivät tuon nopeampaan kierrosaikaan kyenneet.ToroRosso/Kvyat palautteli Alfaa maanpinalle vielä aivan testipäivä lopuksi, ajamalla nopeimman ajan samalla rengasseoksella kuin mitä Kimi veti. Mersu se vaan pokkana vetelee melkein 200 kierrosta per päivä noita 1:20 kierroksia.
No eiköhän se Kimin kausi taas oo perinteisesti perseestä, taas monia sunnuntai vitutuksia tiedossa jos vanhat merkit paikkaansa pitää
Mersulla on siellä kaksi autoa rataa kiertämässä.Tallina Mese ajoi eniten kierroksia.
Tai sitten eivät uskalla kokeilla moottorin rajoja?Hakevat nyt vain luotettavuutta, tasaisella mutta riittävän hyvällä kisanopeudella päästään monesti jo pitkälle, kyllä sen ruuvin voi vääntää kireälle myöhemminkin.
Hä? Se, että kuskia vaihdetaan puolilta päivin ei lisää yhtään autoja radalle.Mersulla on siellä kaksi autoa rataa kiertämässä.
Viime vuonna mersu oli 7. nopein testeissä, 1.5 sekkaa nopeinta (ferrari) hitaampi.
Ei siinä mistään rajojen kokeilun uskalluksesta ole kyse vaan tietystä ohjelmasta mikä on hyväksi havaittu.
Katon kun kiinnostaaNo älä kato niitä helvetin kisoja jos noin koville ottaa..
Sori, luulin mersun ajavan kahdella autolla.Hä? Se, että kuskia vaihdetaan puolilta päivin ei lisää yhtään autoja radalle.
Olihan siellä Rellulla ja Haasilla kaks eri kuskia, mutta eri aikaan tietysti.
Minä ne pitäisi hyvin varmana mitään muuta kuin sen, että neljä tehdastallia tulevat valtaamaan kärkikahdeksikon useimmissa kilpailuissa. Se jättää kaksi pistesijaa ja yhteensä kolme pistettä muille talleille taisteltavaksi.Melko varmaa on kuitenkin jo se, että Kimi taistelee hyvistä pisteistä tällä kaudella, varmasti nähdään useasti kuuden sakissa. Podiumeista nyt ei kannata vielä puhua mitään, kolmas testipäivä.
On varmaan jo vanha juttu, mutta olenko ainoa, joka olisi halunnut ehkä tämän värityksen Alfalle:
Olisi kyllä kiva nähdä Ferrarin vuosi, mikään ei ilahduttaisi enempää kuin Hamiltonin ulina radiossa kun hommat ei menekään herran haluamalla tavalla.
Ei siinä, mies on kaikki mestaruutensa kyllä ansainnu ihan taitojensa puolesta, mutta että olisi taas jotain jännäämisen arvoista muutakin kuin että montako kisaa on kaudessa jäljellä kun Hamilton varmistaa mestaruutensa..
On varmaan jo vanha juttu, mutta olenko ainoa, joka olisi halunnut ehkä tämän värityksen Alfalle:
Ei siinä että nykyinen olisi ruma.
Viime vuonna mersu oli 7. nopein testeissä, 1.5 sekkaa nopeinta (ferrari) hitaampi.
Eiköhän se veikkauksen palveluunkin tule, mutta paljon huonommalla kertoimella. Jos alfa riskiä aikoo kokeilla, melkein kannattaisi veikata Giovinazzia, koska kerroin olisi paljon parempi.Pystyykö Kimin mestaruudesta vedota vain ulkomailla vai onko suomessa jotain vedon tarjoajaa tuohon?
Eiköhän se veikkauksen palveluunkin tule, mutta paljon huonommalla kertoimella. Jos alfa riskiä aikoo kokeilla, melkein kannattaisi veikata Giovinazzia, koska kerroin olisi paljon parempi.
että neljä tehdastallia tulevat valtaamaan kärkikahdeksikon
Mese, Ferrari, Red Bull (Honda), Renault.Eli Ferrari, Mersu, Rellu ja Alfa?
Kyllä jos viime vuoden listoja katselee. Nyt näyttää kuitenkin mielenkiintoiselta kauden alku.Mese, Ferrari, Red Bull (Honda), Renault.
Suuri epäily Hondaa kohtaan. Miten ne nyt sais tehokkaan myllyn kun ei se ole onnistunut aikaisemminkaan.Mese, Ferrari, Red Bull (Honda), Renault.
Eikös enemmänkin ongelmana ole ollut mclarenin auton huonous ja hondan luotettavuus, eikä niinkään moottorin tehotSuuri epäily Hondaa kohtaan. Miten ne nyt sais tehokkaan myllyn kun ei se ole onnistunut aikaisemminkaan.
No ei varmasti aja yhteistä ohjelmaa.
Pistin vain merkille että ajoivat varsinkin puolen päivän jälkeen about saman pituisia settejä samoilla renkailla.
Enempää on mahdotonta spekuloida datan käyttötarkoituksista.Voidaan tietysti verrata, mutta onko siitä hyötyä + tietenkin se, että jos itsellä on hihassa jotain joka datasta näkyy niin kannattaako sitä muille paljastaa.
Mitä esim. alfa tekee ferrarin rengas datalla ? Muuta kun saa hyötyä itselleen kun voi arvioida ferrarin rengas taktiikoita.
Tottakai ne ajaa samankaltaisia testejä kun kisoissa on käytettävä tiettyjä renkaita ja takavuosilta on tiedossa mitkä ovat parhaat ja yleisimmät renkaat käytössä.
Enempää on mahdotonta spekuloida datan käyttötarkoituksista.
Sanonpa vain ettei vastaavaa korrelaatiota osunut muina päivinä silmiin saati muiden tallien välillä. Se ei ole mikään tottakai, ja jos olisi niin enpä olisi tästä huomiosta mitään maininnut.
Näkyykö nuo sektoriajat jossain vai pelkästään kierrosajat? Tuon kierrosajan saa helposti pilattua vaikka viimeisessä mutkassa.
Kun kierrosaikoja ruvetaan oikeasti ajamaan, niin kyllä se Mersu ja Ferrari vaan ottaa niskalenkin kaikista muista. Onhan se ollut tähänkin asti kylmää kyytiä kisaviikonloppuina.