- Estetty
- #51
- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 1 085
Vittu mitä helvettiä
Ja nämä huippu taktikot saa järjetöntä palkkaaMeikäläinenkin olisi parempi taktikko, kun nämä varikkosuoran nerot.
Varmaan ainakin tuota Hulkin mutkan tahallista suoraksi vetoa ja ehkä Sainzin ajelua Hulkin rinnalla, jolloin blokkasi esim. Vetteliltä mahdollisuuden edes mennä ohi. En kyllä tiedä miten tuosta nyt sitten rangaistaan/voiko siitä rangaista mutta ei nyt pitäisi sormien läpikään tuollaista farssia katsoa.Mitähän se tuomaristo tutkii tuossa? Lopussa tuli ilmoitus, että viimeinen kierros on tutkinnan alla
FIA:lla olisi paikka näyttää miten cojonesit roikkuu. Kaikki ne jotka eivät kerenneet, kärsivät aika-ajotuloksen mitätöinnin ja joutuvat ruudukon perälle järjestyksessä jossa oltiin 6 minuuttia ennen loppua.F1 drivers warned over qualifying tactics amid F3 penalty deluge
F1 kuskeja varoitettiin ennen aika-ajoja pelleilystä mutta silti kävi näin.
F3:ssa 15 kuskia sai rankkua tuosta hidastelusta
Kyllä isoimpina syyllisinä on minusta on Hulkenberg ja Sainz, koska esim. takana tulevalla Vettelillä oli kyllä menohaluja.FIA:lla olisi paikka näyttää miten cojonesit roikkuu. Kaikki ne jotka eivät kerenneet, kärsivät aika-ajotuloksen mitätöinnin ja joutuvat ruudukon perälle järjestyksessä jossa oltiin 6 minuuttia ennen loppua.
Helppoa.
No vaikka ohittaminen on vaikeaa, niin kyllä tuossa rattimies ois edelle päässyKyllä isoimpina syyllisinä on minusta on Hulkenberg ja Sainz, koska esim. takana tulevalla Vettelillä oli kyllä menohaluja.
Miten menet ohi, jos kirjaimellisesti kaksi autoa blokkaa loput rinnakkain. Ei tuossa muistaakseni paljoa tilaa ohittamiselle jäänyt, joten radan ulkopuoleltako tuossa pitäisi ohittaa? Ei se rattimieskään voi ohi mennä, jos ei ole radalla tilaa. Tuskin se Vettel huvikseen kättään siellä huitoi noille kahdelle sankarille.No vaikka ohittaminen on vaikeaa, niin kyllä tuossa rattimies ois edelle päässy
Sainz oli ainoa joka kerkesi aika-ajokierrokselle (vai kerkesikö myös Leclerc?) mutta en kyllä hänenkään osuuttaan ihan puhtoiseksi näkisi, kuten tuossa yllä jo esiteltiin.FIA:lla olisi paikka näyttää miten cojonesit roikkuu. Kaikki ne jotka eivät kerenneet, kärsivät aika-ajotuloksen mitätöinnin ja joutuvat ruudukon perälle järjestyksessä jossa oltiin 6 minuuttia ennen loppua.
No ei päässyt sun kultakorviskaan, joten ei taida sitten siitäkään olla rattimieheksi...No vaikka ohittaminen on vaikeaa, niin kyllä tuossa rattimies ois edelle päässy
Mietin, että miten moinen voisi olla edes mahdollista, koska takarengas ei mene yli ellei etupyöräkin ole mennyt.. ellei luista (toki sitäkin oli). Mut yli meni, tässä ollaan jo takaisin tulollaan:Näytti siltä, että etupyörä oli sisällä. Se riittänee.
Vettel ajoi ao kavereiden ohi mutta päästi vielä Saintzin ja Leclercin ohiKyllä isoimpina syyllisinä on minusta on Hulkenberg ja Sainz, koska esim. takana tulevalla Vettelillä oli kyllä menohaluja.
107% sääntö voimaan myös viimeiselle ulosmenokierrokselle vois toimia.
Oli muuten aika yllättävä Onneksi ei ilmeisesti käynyt pahemmin, tuo laskeutuminen olisi voinut olla aika saatanan ikävä ilman haloa... Ja ykkösformula olisi varmaan lentänyt suoraan aidan yli metsään kun kovempi vauhti. Ihme trampolineja porukka rakentelee radoilla, tämä jopa pahempi kuin se klassinen Singapore Sling.F3:ssa lähti Peroni lentoon Parabolican kanttarista ja auto lensi muutamalla voltilla turva-aitojen päälle. Käveli kuitenkin autosta pois
Edit: nää linkit ei varmaan kauaa toimi
Se olikin Tallin vikaNo ei päässyt sun kultakorviskaan, joten ei taida sitten siitäkään olla rattimieheksi...
Miten talli esti Hamiltonin ohittelun? Siinä letkassa tuo ajeli ja keharoi ihan yhtä paljon kuin muutkin.Se olikin Tallin vika
On jopa todennäköistä, että FIA päätyy jonkinlaisiin rangaistuksiin, sillä tältä viikonlopulta on jo olemassa yksi ennakkotapaus. Lauantaina ajetussa F3-luokan aika-ajossa peräti 17 kuljettajaa 30:stä sai lähtöruuturangaistuksen, ja valtaosa näistä rangaistuksista tuli liian hitaasta ajamisesta.
Vettel ajoi aikansa letkan ensimmäisenä ja jäi Leclercistä vain vähän päälle kymmenyksen. Ei se ekana ajaminen tuhoa aika-ajoa jos vain saa kierroksensa osumaan.Mitä olisitte itse tehneet Q3 loppupuolella jos olisitte tuolla ajamassa? Turha syyttää kuskeja kun ekana ajava olisi tuhonnut oman aika-ajonsa.
Mielestäni oli jopa omalla tavallaan hienoa puolustusajoa. Kyllä sitä vikaa täytyy säännöistä hakea jos tuo oli kuskien näkemys parhaasta tavasta menetellä. Näin katsojan silmin oli vain viihdyttävää.Mitä olisitte itse tehneet Q3 loppupuolella jos olisitte tuolla ajamassa? Turha syyttää kuskeja kun ekana ajava olisi tuhonnut oman aika-ajonsa.
The driver and team representative are required to report to the Stewards at 18:50 in relation to the
incident below.
No / Driver 27 – Nico Hulkenberg
No / Driver 18 – Lance Stroll
No / Driver 55 – Carlos Sainz
Reason Alleged breach of Article 27.4 of the FIA Formula One Sporting Regulations by the
driver of car 27 at 16:12, driving unnecessarily slowly.
Hulkenbergin ykkös mutkan ulosajo-alueen läpi ajamisesta siinä tilanteessa no further action.The driver and team representative are required to report to the Stewards at 19:20 in relation to the
incident below.
No / Driver 5 – Sebastian Vettel
Reason Alleged breach of Article 27.3 of the FIA Formula One Sporting Regulations by the
driver of car 5 at 15:43, left the track and gained a lasting advantage.
The Stewards reviewed video evidence, GPS data and radio communications and heard from the driver of car 27 (Nico Hulkenberg) and the team representative.
The driver stated that he was focussing his attention on the cars that were behind him and that he left it too late to turn the corner so he went straight ahead into the chicane. The stewards noted that he entered the corner at the same speed as he did on his previous fast lap. He was also in 3rd gear instead of 2nd gear which he used on his previous out lap.
The Stewards note that the regulation refers to “deliberately” leaving the track and in this case we are unable to determine that the driver deliberately left the track.
Competitors are reminded that they have the right to appeal certain decisions of the Stewards, in accordance with Article 15 of the FIA International Sporting Code and Article 9.1.1 of the FIA Judicial and Disciplinary Rules, within the applicable time limits.