hintaa on aika paljon tuolla suoraruiskumoottorille tarkoitetulla etanolimuunnoksella, mutta mahtaisiko hyötysuhde olla parempi ja sitämyötä kulutuksen nousu maltillisempi? Eikös etanolissa ole korkeampi oktaaniluku jonka myötä pitäisi "kireän" pikkuturbon hyötyä? Harmillisesti tuo etanolin hinta nousee bensan kanssa käsi kädessä, mutta tekisi mieli omaan 1.2TSI koneeseen kokeilla koska ajoa tulee paljon. Tai jos vaihtaisi tuohon mahdollisesti markkinoiden piheimpään bensakoneeseen, eli VAG 1.0TSI ja siihen laittaisi tuon muunnoksen, voisi saada parhaan hyödyn työnantajan maksamasta kilometrikorvauksesta..
Tuon sarjan hyvä puoli taitaa olla se, että kun auton myy tai vaihtaa, sarjan voi ottaa irti ja laittaa seuraavaan autoon tai myydä.
Tuon sarjan hyvä puoli taitaa olla se, että kun auton myy tai vaihtaa, sarjan voi ottaa irti ja laittaa seuraavaan autoon tai myydä.