Mitä jos tekisi esim. kiihdytysmittauksia, niin saisi jotain konkreettista?
Onko noissa boxeissa jotain säätömahdollisuutta?
Entä jos polttoaineensuodatin on osittain tukkeessa, ei mene riittävästi ainetta läpi?
Mä asensin Innovaten laajakaistalambdaseosmittarin, niin se vahvisti epäilyt siitä että jostain se tehonpuute tulee. Eli kun kaasua painaa niin kertaakaan ei mene alle lambda=0,95 vaikka kuinka kaasua polkisi. Tai oisko ihan korkeilla kierroksilla mennyt jopa, en varma ole.
Tämä siis silloin kun tankki on täynnä re85:stä. Ja autolla ajettua ihan hyviä matkoja että kyllä ecun ois pitäny jo sopeutua polttoainemuutokseen. 95e10:llä toimii ihan normaalisti ja kiihtyy paljon paremmin. E10 bensalla täydellä kaasulla seokset silloin 1:13 paikkeilla tai rikkaammalla korkeilla kierroksilla. Joka kerta ihan samat havainnot kun testannu re85:stä. Eli kulkupuolta on selvästi huonommin.
Mulla on se joku suomalaisen firman myymä/kehittämä laite, tosin vanhempi versio missä ei ole etanolianturia. Ei ole mitään säätöjä.
En tiiä vaikuttasko polttoainesuodatin, kai sen vois vaihtaa ku ei ole mun omistusaikana koskaan vaihettu. Tai väsyny bensapumppu tms.