Minunkaan mielestäni halkeamaa ei näy myyjän kuvissa. Onko mahdollista että halkeama on syntynyt suojakalvoa irroitettaessa? Minä en ole koskaan irroittanut suojakalvoa niin en osaa asiaa arvioida.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vain myyjä tietää tästä asiasta. Mutta hän teeskentelee, ettei tiedä siitä. Odotan edelleen, että hän uskaltaisi kirjoittaa minulle jotain yksityisviesteissä.Minunkaan mielestäni halkeamaa ei näy myyjän kuvissa. Onko mahdollista että halkeama on syntynyt suojakalvoa irroitettaessa? Minä en ole koskaan irroittanut suojakalvoa niin en osaa asiaa arvioida.
Ei tullut mieleen ottaa kuvaa siitä kun kaikki oli ok. Suojakalvossa oli vähän jälkeä ja ajattelin sen kulkeentuvan ilman ongelmia.Niin et sitten kuitenkaan ottanut näytöstä kuvaa ilman suojakalvoa, kun varmistit sen olevan tiptop kunnossa?
Entäs tuo ostajan ignooraaminen? Se kaikenkukkuraksi herättää kovastikin epäluuloja, imo.Ei tullut mieleen ottaa kuvaa siitä kun kaikki oli ok. Suojakalvossa oli vähän jälkeä ja ajattelin sen kulkeentuvan ilman ongelmia.
En tiedä asiasta koska pari päivää mennyt aika humalassa.Entäs tuo ostajan ignooraaminen? Se kaikenkukkuraksi herättää kovastikin epäluuloja, imo.
Hyvä, että sentään että, nyt jotain vastaat ostajan tilanteeseen.En tiedä asiasta koska pari päivää mennyt aika humalassa.
Mitä ihmettäMyyjä vihjaa, että käytin tekoälytoimintoja kuvan muuttamiseen.
OMG
![]()
Eiköhän tämä kerro kaiken tarpeellisen...En tiedä asiasta koska pari päivää mennyt aika humalassa.
Olitko humalassa myös kun myit ehjää hiirtä joka oli todellisuudessa jotain muuta kuin täysin ehjä? Sulla ei nämä etäkaupat näytä menevän putkeen, kenties parempi että et jatkossa myy mitään, jos et osaa ilmoittaa edes tuotteen kuntoa oikein.En tiedä asiasta koska pari päivää mennyt aika humalassa.
Huono myyjä osui kohdallesiHän sanoo, että kuvani on tekoälyn Ai, mutta hänen kuvansa on aito! alkoholi todennäköisesti vaikuttaa edelleen hänen elimistössään)))
Tämäpä juuri. Vähän pdotin että olisi kommentoinut tuota hiiri kauppaa kun siitä mainitsin.Olitko humalassa myös kun myit ehjää hiirtä joka oli todellisuudessa jotain muuta kuin täysin ehjä? Sulla ei nämä etäkaupat näytä menevän putkeen, kenties parempi että et jatkossa myy mitään, jos et osaa ilmoittaa edes tuotteen kuntoa oikein.
PS. Joku tekoäly checker ei ole todiste mistään.
@MoninKertainen
Hän otti minuun yhteyttä tänään ja sanoi lähettävänsä konsolin heti, kun hän toipuu. Hän on nyt sairas.
Minä maksoin hänen kauppaamansa ssd:n perjantaina eikä sen jälkeen ole kuulunut mitään vaikka täälläkin käynyt on sen jälkeen ja kysellyt olen aikooko postittaa vai jäikö vain aikomukseksi.
No eikös tuo ole jo negatiivisen palautteen arvoinen suoritus? Palautteen voi aina pyytää poistettavan ja sitten työntää neutraalin perään, mikäli kauppa johonkin päin edistyy.Minä maksoin hänen kauppaamansa ssd:n perjantaina eikä sen jälkeen ole kuulunut mitään vaikka täälläkin käynyt on sen jälkeen ja kysellyt olen aikooko postittaa vai jäikö vain aikomukseksi.