Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Minunkaan mielestäni halkeamaa ei näy myyjän kuvissa. Onko mahdollista että halkeama on syntynyt suojakalvoa irroitettaessa? Minä en ole koskaan irroittanut suojakalvoa niin en osaa asiaa arvioida.

Minunkaan mielestäni halkeamaa ei näy myyjän kuvissa. Onko mahdollista että halkeama on syntynyt suojakalvoa irroitettaessa? Minä en ole koskaan irroittanut suojakalvoa niin en osaa asiaa arvioida.
Vain myyjä tietää tästä asiasta. Mutta hän teeskentelee, ettei tiedä siitä. Odotan edelleen, että hän uskaltaisi kirjoittaa minulle jotain yksityisviesteissä.

Myyjä vihjaa, että käytin tekoälytoimintoja kuvan muuttamiseen.

OMG🤦

Screenshot_2025-05-21-12-59-43-56_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

En tiedä asiasta koska pari päivää mennyt aika humalassa.
Olitko humalassa myös kun myit ehjää hiirtä joka oli todellisuudessa jotain muuta kuin täysin ehjä? Sulla ei nämä etäkaupat näytä menevän putkeen, kenties parempi että et jatkossa myy mitään, jos et osaa ilmoittaa edes tuotteen kuntoa oikein.

PS. Joku tekoäly checker ei ole todiste mistään.

Olitko humalassa myös kun myit ehjää hiirtä joka oli todellisuudessa jotain muuta kuin täysin ehjä? Sulla ei nämä etäkaupat näytä menevän putkeen, kenties parempi että et jatkossa myy mitään, jos et osaa ilmoittaa edes tuotteen kuntoa oikein.

PS. Joku tekoäly checker ei ole todiste mistään.
Tämäpä juuri. Vähän pdotin että olisi kommentoinut tuota hiiri kauppaa kun siitä mainitsin.

Minä maksoin hänen kauppaamansa ssd:n perjantaina eikä sen jälkeen ole kuulunut mitään vaikka täälläkin käynyt on sen jälkeen ja kysellyt olen aikooko postittaa vai jäikö vain aikomukseksi.
No eikös tuo ole jo negatiivisen palautteen arvoinen suoritus? Palautteen voi aina pyytää poistettavan ja sitten työntää neutraalin perään, mikäli kauppa johonkin päin edistyy.

Statistiikka

Viestiketjuista
277 823
Jäsenet
77 678
Uusin jäsen
techninen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom