Minunkaan mielestäni halkeamaa ei näy myyjän kuvissa. Onko mahdollista että halkeama on syntynyt suojakalvoa irroitettaessa? Minä en ole koskaan irroittanut suojakalvoa niin en osaa asiaa arvioida.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vain myyjä tietää tästä asiasta. Mutta hän teeskentelee, ettei tiedä siitä. Odotan edelleen, että hän uskaltaisi kirjoittaa minulle jotain yksityisviesteissä.Minunkaan mielestäni halkeamaa ei näy myyjän kuvissa. Onko mahdollista että halkeama on syntynyt suojakalvoa irroitettaessa? Minä en ole koskaan irroittanut suojakalvoa niin en osaa asiaa arvioida.
Ei tullut mieleen ottaa kuvaa siitä kun kaikki oli ok. Suojakalvossa oli vähän jälkeä ja ajattelin sen kulkeentuvan ilman ongelmia.Niin et sitten kuitenkaan ottanut näytöstä kuvaa ilman suojakalvoa, kun varmistit sen olevan tiptop kunnossa?
Entäs tuo ostajan ignooraaminen? Se kaikenkukkuraksi herättää kovastikin epäluuloja, imo.Ei tullut mieleen ottaa kuvaa siitä kun kaikki oli ok. Suojakalvossa oli vähän jälkeä ja ajattelin sen kulkeentuvan ilman ongelmia.
En tiedä asiasta koska pari päivää mennyt aika humalassa.Entäs tuo ostajan ignooraaminen? Se kaikenkukkuraksi herättää kovastikin epäluuloja, imo.
Hyvä, että sentään että, nyt jotain vastaat ostajan tilanteeseen.En tiedä asiasta koska pari päivää mennyt aika humalassa.
Mitä ihmettäMyyjä vihjaa, että käytin tekoälytoimintoja kuvan muuttamiseen.
OMG
![]()
Eiköhän tämä kerro kaiken tarpeellisen...En tiedä asiasta koska pari päivää mennyt aika humalassa.
Olitko humalassa myös kun myit ehjää hiirtä joka oli todellisuudessa jotain muuta kuin täysin ehjä? Sulla ei nämä etäkaupat näytä menevän putkeen, kenties parempi että et jatkossa myy mitään, jos et osaa ilmoittaa edes tuotteen kuntoa oikein.En tiedä asiasta koska pari päivää mennyt aika humalassa.
Huono myyjä osui kohdallesiHän sanoo, että kuvani on tekoälyn Ai, mutta hänen kuvansa on aito! alkoholi todennäköisesti vaikuttaa edelleen hänen elimistössään)))
Tämäpä juuri. Vähän pdotin että olisi kommentoinut tuota hiiri kauppaa kun siitä mainitsin.Olitko humalassa myös kun myit ehjää hiirtä joka oli todellisuudessa jotain muuta kuin täysin ehjä? Sulla ei nämä etäkaupat näytä menevän putkeen, kenties parempi että et jatkossa myy mitään, jos et osaa ilmoittaa edes tuotteen kuntoa oikein.
PS. Joku tekoäly checker ei ole todiste mistään.
@MoninKertainen
Hän otti minuun yhteyttä tänään ja sanoi lähettävänsä konsolin heti, kun hän toipuu. Hän on nyt sairas.
Minä maksoin hänen kauppaamansa ssd:n perjantaina eikä sen jälkeen ole kuulunut mitään vaikka täälläkin käynyt on sen jälkeen ja kysellyt olen aikooko postittaa vai jäikö vain aikomukseksi.
No eikös tuo ole jo negatiivisen palautteen arvoinen suoritus? Palautteen voi aina pyytää poistettavan ja sitten työntää neutraalin perään, mikäli kauppa johonkin päin edistyy.Minä maksoin hänen kauppaamansa ssd:n perjantaina eikä sen jälkeen ole kuulunut mitään vaikka täälläkin käynyt on sen jälkeen ja kysellyt olen aikooko postittaa vai jäikö vain aikomukseksi.
Näinhän se on. Sitä itse vähän epäröi noiden negatiivisten palautteiden kanssa kun en itse ole ollut foorumilla vielä pitkään kun taas toinen jo useamman vuoden. Vaikutti hällä kaupat suurimmaksi osaksi menneen hyvin niin ei osannut varoa sitten sen enempää. Mutta kerta ei nyt vastaustakaan kuulu niin eihän tässä vaihtoehtoja jää.No eikös tuo ole jo negatiivisen palautteen arvoinen suoritus? Palautteen voi aina pyytää poistettavan ja sitten työntää neutraalin perään, mikäli kauppa johonkin päin edistyy.
Näkyy siis Postin/MH seurannassa?@MoninKertainen
Tänään myyjä kirjoitti minulle jälleen ja kertoi lähettäneensä konsolin. Hän vahvisti asian lähettämällä kuvia kuitista. Lisään vielä arvostelun, kun saan paketin.
Jos alkoholi vie toiminta kyvyn hoitaa kauppoja ja tavarat on rikkinäisiä niin syytä olla myymättä mitään.
Jätti tänne todisteen myös että viina takia vähä hommat ryssinyt, niin tuosta puhelin keissistä voisi rikosilmotuksen kyllä raapaista jos myyjä ei tule kuluissa vastaan esim näytön vaihto tai peru esim kauppoja ja palauta rahoja koska hieman epäselvä on tapaus ja kerta aikaisemmin ollut vastaavaa kyseessä niin ei selittelyt auta. Itse tilannut elisaltakin puhelimen niin alkuperäis boksissa tuli käärittynä paperiin eikä ikinä ole mikään ollut särki. Toki posti on posti mutta myyjä on velvollinen pakkaamaan kunnolla. Sitten jos posti on runnonut pakettia se näkyy aivan selkeästi.
On tämä kummaksi mennyt kun peliongelmaiset, alkoholisti, narkkarit kauppailee niin ongelmia tulee.
jooNäkyy siis Postin/MH seurannassa?
Rikkinäinen tuote, eli petos?Mikä tuossa nyt on rikosilmoituksen peruste? 80 euron käytetyssä puhelimessa on yksi, tuore halkeama näytössä. Puhelin on oletettavasti alunperin myyty Elisan liikkeessä 170e euron hintaan.
No voihan sitä käräjille lähtee myös jos jaksaa jos haluaa homman perinpohjin selvittää. Tuskin ostaja tänne ois kirjottanu jos hommassa mitään ongelmaa ei olis? Myyjä estää ja toimii näin? Kun homman ois voinu hoitaa asiallisesti maaliin ja keskustella ostajan kanssa miten toimitaan. Jollekkin tuo 80€ on myös iso raha.. voihan tuota vielä postin kanssa selvittää toki heillä on selkeet ohjeet hommaan et vaikka Teleoperaattori lähettää ne miten lähettääkin.Mikä tuossa nyt on rikosilmoituksen peruste? 80 euron käytetyssä puhelimessa on yksi, tuore halkeama näytössä. Puhelin on oletettavasti alunperin myyty Elisan liikkeessä 170e euron hintaan.
Henkilö lähetti tuotteen, mutta se oli viallinen. Mielestäni hän ansaitsee huonon arvostelun, jotta seuraavat ostajat tietävät, miten tämä myyjä toimii. Ei ole järkeä ilmoittaa poliisille näin pienestä asiasta, koska summa on todella pieni. Suuri miinus on se, että myyjä ei vastannut viesteihin, esti minut, eikä nyt ota vastuuta. Hän syytti minua siitä, että käytin tekoälyä syyttääkseni häntä. Hän ei halua ottaa vastuuta näytön halkeamasta eikä suostu neuvottelemaan.Mikä tuossa nyt on rikosilmoituksen peruste? 80 euron käytetyssä puhelimessa on yksi, tuore halkeama näytössä. Puhelin on oletettavasti alunperin myyty Elisan liikkeessä 170e euron hintaan.
No onhan tuossa myyty erikuntoista tuotetta, mikäli naarmu siinä siis jo on ollut.Mikä tuossa nyt on rikosilmoituksen peruste? 80 euron käytetyssä puhelimessa on yksi, tuore halkeama näytössä. Puhelin on oletettavasti alunperin myyty Elisan liikkeessä 170e euron hintaan.
Kuten jo sanoin, kun kirjoitin hänelle ensimmäisen kerran, hän blokkasi minut ja ignoorasi viestini. Sen jälkeen kirjoitin foorumille siitä, miten hän oli toiminut. Tämän jälkeen hän lähetti minulle viestin, jossa hän väitti, ettei ollut syyllinen tapahtuneeseen. Hän kiisti valokuvani väittäen, että se oli tekoälyn generoima ja että olin syyttänyt häntä väärin. Mielestäni tällainen käyttäjä ansaitsee huonon arvostelun tai eston tililleen käytöksensä vuoksi.No onhan tuossa myyty erikuntoista tuotetta, mikäli naarmu siinä siis jo on ollut.
Ihme kyllä jos ei osapuolet keskenään osaa sopia asiaa
Henkilö lähetti tuotteen, mutta se oli viallinen. [snip] .... Ei ole järkeä ilmoittaa poliisille näin pienestä asiasta, koska summa on todella pieni.
Pyynnöstä annettu ostoon ja myyntiin nega-palauteMoikka.
Voisiko joku ylläpidon jäsen laittaa mulle jonkilaisen myyntikiellon tänne ja voisiko kaikki jotka tän näkee laittaa mun profiiliin huonon kauppiaspalautteen. En ole kusettaja tai mitään sinnepäinkään vaan peliriippuvuuden takia tuppaan myymään tavaroitani ja kalliilla hankkimaani elektroniikkaa ja tietotekniikkaa halvalla , jotta pääsisin pelaamaan. Torista suljin jo tilini ja jos täältä saisi osittaisen sulkemisen kun kumminkin haluaisin päästä lukemaan foorumia. Kiitos ja anteeksi
No voihan sitä käräjille lähtee myös jos jaksaa jos haluaa homman perinpohjin selvittää. Tuskin ostaja tänne ois kirjottanu jos hommassa mitään ongelmaa ei olis? Myyjä estää ja toimii näin? Kun homman ois voinu hoitaa asiallisesti maaliin ja keskustella ostajan kanssa miten toimitaan. Jollekkin tuo 80€ on myös iso raha.. voihan tuota vielä postin kanssa selvittää toki heillä on selkeet ohjeet hommaan et vaikka Teleoperaattori lähettää ne miten lähettääkin.
Ainakin jos hiiri kaupat jo menneet reisille niin pitäisi oppia.
Itse pakkaan aina enemmin yli kuin liian vähän ja kulut sit sovitaan ostajan kanssa. Mut kyllä hyviin tapoihin kuuluu et hommat sovitaan asiallisesti YV puolella.
Pakkausohjeet
Kun pakkaat lähetyksen huolellisesti, se menee perille ehjänä ja pakettia on turvallista käsitellä.
- Pakkaa lähetys tiivisti oikeankokoiseen pakkaukseen.
- Valitse paketin koko niin, että pakettiin mahtuu tavaran lisäksi myös suojamateriaalia.
- Käytä pehmeitä materiaaleja, kuten paperia, pahvia tai kuplamuovia.
- Tee paketista säännöllisen muotoinen, jotta se kulkee sujuvasti koneellisessa käsittelyssä.
- Jos pakkaat käytettyihin pakkausmateriaaleihin, poista vanhat lähetystiedot ja viivakoodit. Ne voivat haitata paketin kulkua.
Särkyvät tavarat ja sähkölaitteet
- Valitse pakettia maksaessasi lisäpalveluksi “Särkyvä”.
- Pakkaa särkyvä sisältö aina huolellisesti tarvittavin pehmustein. Pakettia ei lajitella koneellisesti vaan käsin, mutta sen täytyy kestää kuljetus muiden pakettien kanssa.
- Kiinnitä paketin päälle "Helposti särkyvä" -tarroja, joita saa posteista.
- Huomioi pakkauksessa tuotteen koko, paino ja kestävyys.
- Valitse Särkyvä-lisäpalvelu kun lähetät sähkölaitteita tai elektroniikkaa.
Pyynnöstä annettu ostoon ja myyntiin nega-palaute![]()
Ajattelen, että jos olisin ostajana käyttänyt kirosanoja tai uhkauksia, myyjä olisi varmasti maininnut siitä heti täällä. Mutta minä vain lähetin hänelle kuvia ja kirjoitin, että puhelimessa on iso naarmu, josta hän ei ollut sanonut mitään. Sen jälkeen en saanut enää mitään vastausta.Lähinnä tuo keskustelu homma on se ongelma (ainakin itse sen niin näen). Emme tietysti näe koko totuutta (eli mikä oli viesti minkä jälkeen hän blokkasi ostajan). Mikäli viesti oli ihan asiallinen itsekin olisin ehdottamassa rahojen sekä puhelimen palauttamista mutta jos oli luokkaa kasa kirosanoja, lupausta kuolemasta ja murskatuista polvilumpioista jne mieluusti vielä ilman mitään otsikkoa tai mainintaa miksi rähistään voisin itsekin helposti tehdä vastaavan edes tajuamatta että kyseessä on joku kauppakumppani.
Toki pakkaus juu, mutta hyvin monesti se menee kutakuinkin:
Lähetä tuote mulle => haluatko särkyvää lisäpalvelun, haluatko paketin, haluatko sitä ja tätä, se maksaisi tämän verran => laita se ilman seurantaa kirjeeseen ja kääräise ohuesti vaikka sanomalehteä eiköhän se kallis prosessori perille tule, en tahdo maksaa enempää kuin ikimerkin ja jos löytyy kelan ilmainen kirjekuori niin käytä sitä
Eli ostaja ei halua maksaa posteista mieluusti yhtään mitään ja mitä vähempi sen parempi koska "on ne ennenkin perille tulleet".
Pelastakaa joku nyt tuo parka — auttakaa häntä saamaan negatiivinen arvostelu!Pyynnöstä annettu ostoon ja myyntiin nega-palaute![]()
Pelastakaa joku nyt tuo parka!
![]()
kai tätä foorumia voi selata ihan ilman käyttäjääkin?Moikka.
Voisiko joku ylläpidon jäsen laittaa mulle jonkilaisen myyntikiellon tänne ja voisiko kaikki jotka tän näkee laittaa mun profiiliin huonon kauppiaspalautteen. En ole kusettaja tai mitään sinnepäinkään vaan peliriippuvuuden takia tuppaan myymään tavaroitani ja kalliilla hankkimaani elektroniikkaa ja tietotekniikkaa halvalla , jotta pääsisin pelaamaan. Torista suljin jo tilini ja jos täältä saisi osittaisen sulkemisen kun kumminkin haluaisin päästä lukemaan foorumia. Kiitos ja anteeksi
Ei taida kaikki alueet näkyä.kai tätä foorumia voi selata ihan ilman käyttäjääkin?