Turha tätä on enempää jatkaa, kun sulle on näköjään mahdotonta keskustella asiallisesti. Kaikki muut keskustelijat tuntuvat olevan sulle lapsia, itkijöitä, salaliittoteoriitikoita jne.Olen uusi käyttäjä enkä myöskään puhu suomea sujuvasti, mutta pystyn vähän juttelemaan. Minua kiinnostaa enemmän tietokoneeni päivittäminen, ja vapaa-aikani vietän vaimon ja lapsen kanssa, enkä työstä puhumattakaan. En siis istu foorumeilla enkä kirjoittele viestejä, koska minulla ei ole aikaa enkä osaa suomea hyvin. Jotkut voivat olla tästä kiinnostuneita, jotkut eivät. On outoa syyttää ihmistä, jolle on ihan sama, mitä tuhannet eri ihmiset kirjoittavat suomalaisilla foorumeilla!
Nyt tuli kuitenkin syy kirjoittaa, koska jouduin huijarin uhriksi ja halusin varoittaa muita. Mutta sen sijaan ihmiset vain ilkeilevät ja syyttävät minua.**
Kaikki mitä olen sanonut on faktaa: sä et ole täällä kuin myymässä tavaraa ja Sampsa on sun näytönohjainkaupoista tiedustellut, että onko joku Klarna-pikavippi vai mikä. Itse en ole mistään epärehellisestä syyttänyt. Olen todennut vain, että foorumi ei ole mikään torin jatke ja tämä on ylläpidonkin puolelta moneen kertaan tuotu esiin.
edit. Jos ei ole aikaa foorumilla keskustella, niin kannattaa pysyä siellä Torissa.