Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Nyt tuli infoa että rahat palautettu, tosin usko ei ole kova ennen kuin näkyy. Vähän ihmetyttää kun eri tililtä pitänyt laittaa. Ilmoitin että illasta jatkuu naapurin kanssa rikosilmon teko ja vedän ilmotuksen pois kun rahat oikeasti näkyvät. Päivitän tänne jos saan rahat

Nyt tuli infoa että rahat palautettu, tosin usko ei ole kova ennen kuin näkyy. Vähän ihmetyttää kun eri tililtä pitänyt laittaa. Ilmoitin että illasta jatkuu naapurin kanssa rikosilmon teko ja vedän ilmotuksen pois kun rahat oikeasti näkyvät. Päivitän tänne jos saan rahat

Tuo että eri tililtä pitää laittaa voi johtua monesta syystä.

Yksi ikävimmistä voi olla se että kyseessä on maksu jostain tuotteesta mikä on myyty täällä / Torissa tai jossain muussa kauppapaikassa ja myöhemmin poliisi alkaa ottamaan sinuun yhteyttä koska maksu on tehty mutta tavaraa ei ole saapunut...

Eli sen voi maksaa joku tavallinen käyttäjä joka yrittää rehellisesti ostaa jotain tuotetta pahimmillaan.

No tämä. Se kans yks minkä takia tänään poliisin kanssa. Annan hänelle kaiken infon mitä täällä hänestä minulla on, mistä olen itse maksanut ym. Niin jos minulle tulee asian tiimoilta kyselyitä on poliisilla jo tarvittavat tiedot. Jotain hyvää olla poliisi vanhana tuttuna 😅

Tuo että eri tililtä pitää laittaa voi johtua monesta syystä.

Yksi ikävimmistä voi olla se että kyseessä on maksu jostain tuotteesta mikä on myyty täällä / Torissa tai jossain muussa kauppapaikassa ja myöhemmin poliisi alkaa ottamaan sinuun yhteyttä koska maksu on tehty mutta tavaraa ei ole saapunut...

Eli sen voi maksaa joku tavallinen käyttäjä joka yrittää rehellisesti ostaa jotain tuotetta pahimmillaan.
No jos ei nyt sentään noin asian laita olis..

Onneks pahin ei aina välttämättä toteudu vaikka mahdollista toki tuommonen

No tämä. Se kans yks minkä takia tänään poliisin kanssa. Annan hänelle kaiken infon mitä täällä hänestä minulla on, mistä olen itse maksanut ym. Niin jos minulle tulee asian tiimoilta kyselyitä on poliisilla jo tarvittavat tiedot. Jotain hyvää olla poliisi vanhana tuttuna 😅
Joko näkyy rahat tilillä?

Riippuen tilistä arkipäivänä niiden pitäisi tulla melkein heti tai muutamassa tunnissa

Ai menit jo rikosilmoituksen tekemään?

Eikös pari viikkoo oo se vireillepano aika yleensä tälläsissä tapauksissa ja kohta rahat näkyy tilillä mikäli kaikki sujuu hyvin nyt..

Pystytkö laittamaan jotain osittain sensuroituja tietoja että minkä kaltaisella nimellä ja/tai tilinumerolla maksoit? Voisin tarkistaa että ovatko samat kuin meillä. Varsinaisia sensuroimattomia henkilötietoja ei saa ilmeisesti tänne laittaa.

Ai menit jo rikosilmoituksen tekemään?

Eikös pari viikkoo oo se vireillepano aika yleensä tälläsissä tapauksissa ja kohta rahat näkyy tilillä mikäli kaikki sujuu hyvin nyt..
Onjoo normaalisti, mutta timppa itte sano et tuu käymää tehää hänen kautta ilmotus, laittaa sen odottamaan että näkyykö rahat vai pistääkö sitten etiäppäi

Joko näkyy rahat tilillä?

Riippuen tilistä arkipäivänä niiden pitäisi tulla melkein heti tai muutamassa tunnissa
Voi mennä seuraavaan päivään vielä nykyäänkin. Jos juuri nyt laittaisin S-Pankista tilisiirron OP:lle, se olisi perillä huomenna aamulla. Kellonaikaa en muista ulkoa, olisiko ollut siinä 8.00 maissa.

e. Siis seuraavaan arkipäivään; perjantaina kello 18 tehty siirto näkyy maanantaina aamulla.

Tänään about klo 10 siirsin OPsta Nordeaan suurehkon summan. Siirto oli näkyvissä viimeistään klo 14 nurkilla kun katsoin. Kyseessä siis ihan oma tilisiiirto, ei lasku tms.
Veikkaan että oli aiemminkin jo näkyvissä.

Tänään about klo 10 siirsin OPsta Nordeaan suurehkon summan. Siirto oli näkyvissä viimeistään klo 14 nurkilla kun katsoin. Kyseessä siis ihan oma tilisiiirto, ei lasku tms.
Veikkaan että oli aiemminkin jo näkyvissä.
”Maksu välitetään saajan pankille saman päivän aikana, jos maksu on tehty mobiili-tai verkkopankissa, mobiilipankissa ennen kello 14.00 (EET). Tämän jälkeen tehdyt maksut välitetään saajan pankille seuraavana päivänä. Huomaathan, että maksuja muihin pankkeihin välitetään vain pankkipäivisin.”

Mulla on myös ollut kauppaa @Maikkol kanssa, 11. päivä rahat siirtynyt ja lähetys viivästellyt, eli nyt n. 2 viikkoa siitä. Eilen vielä lupaillut että tänään aamusta lähtee.
Täällä myös. nyt muutaman päivän kiukutellu postituksen suhteen. maksoin lauantaina eikä ole kuulunu seurantakoodista tai ilmotellu et paketti olisi lähtenyt tulemaan. Ekaa kertaa ostamas täältä ja jää vähä paskanmaku suuhun koko hommasta.

Asiaton käytös
Vielä tuohon case Winterardeen palatakseni...

-Käyttäjätilit @Poppamies24 & Winterarde on tehty samana päivänä peräkkäin. Poppamies on käyttäjä nro 81739 ja Winterarde nro 81740 (aivan uskomaton sattuma!!)
-Näiden käyttäjätunnusten käytös on ollut vahvasti samankaltaista:
1. Molemmat ovat ainoastaan toimineet kauppapaikalla, varsin epäonnistuneesti
2. Molemmat aktiivisesti ilmaisivat halukkuutensa ostaa erinäisiä komponentteja noudolla (selkeästi vaan luottamuksen luomiseksi, eihän huijari nyt täällä ostelemassa olisi)
..mutta mitä ihmeellisimmistä syistä nämä noudot ovat aina peruuntuneet (esim. syystä että sähköauto ei lähtenyt käyntiin :D)
3. Myynti-ilmoitusten kuvat ovat olleet ihan mitä sattuu tai sitten ne ovat puuttuneet kokonaan. Esim. Poppamiehen läppärin myynti-ilmoitus & Winterarden komponentit Torissa (Tori-käyttäjä muuten mitä ilmeisimmin jo bännätty)
4. Molemmilla onnistuneita noutokauppoja tasan nolla

Winterarde itse toi tämän prossuasian tähän ketjuun, koska yritti luoda itsestään kuvan myyjänä, joka suostuu noutoihin. Suunnitelma vaan meni ihan vituiksi heti alkuun kun hänen viesteissään ei ollut järjen hiventäkään :D Toki tämä oli varsin läpinäkyvä kuvio jo ennen kuin asiaa edes puitiin tässä ketjussa: prossusta oli sovittu noutokaupat -> oho, prossu tippui, ei voi myydä -> pian sama prossu olikin taas myynnissä. Kas kummaa. Joku kun olisi tarjoutunut ostamaan postin kautta niin tuskinpa olisi mitään ongelmaa ollut.

Mitä tulee kaverin muihin puheisiin, niin ne ovat menneet ristiin myös sen jälkeen kun hän myönsi valehdelleensa "henkilökohtaisten syiden" takia. Eniten tässä keississä ihmetyttääkin se, että miten noin selvä paskapuhe menee ihmisille läpi. Pieni kriittisyys olisi paikallaan.

Olen valmis syömään hatullisen lehmän ulostetta Lappeenrannan kirkkopuistossa ennalta sovittuna ajankohtana, mikäli Poppamies & Winterarde eivät ole sama henkilö (tai sitten kyseessä on kaksi kaverusta, jotka yhdessä tehtailevat petoksia).

Odotellaan kuukausi niin taas on uudet tunnukset kypsyneet ja sama(t) kaveri(t) pääsee taas jallittamaan porukkaa kauppa-alueelle.
No voi jumalauta teitä saatanan surkeita peräkammarin paskahousuja, te foorumin iaivokuolleet nysveröt ja ihmiskunnan pohjasakkaa edustavat elämänluuserit! Mä peruin kaupat pari päivää aiemmin kuin sovin, pistin homman kuntoon ostajan kanssa kuin joku järjen jättiläinen teidän rinnalla, ja silti te paskan jauhajat jaksatte viikko myöhemmin rääkyä jostain poppamies-fantasiasra kuin lauma aivottomia luusereita.Mä en ole mikään poppamies enkä huijari :)

Ostin tänään kahvia Prismasta – ai saatanan , sekin varmaan rikkoo teidän pyhää foorumiraamattuanne, te aivovammaiset kellarikääpiöt! Teidän koko olemassaolo on yksi iso sääntörikkomus ihmisyyttä vastaan, te vitun surkeat näppäimistösankarit, joilla ei ole elämää eikä munaa nousta sieltä äitinne alapäästä! Antakaa mun myydä mun koneen osat rauhassa ja painukaa vittu sinne saatanan syvimpään helvetin perseeseen, missä teidät on luotu, te pikkuruiset, säälittävät, rääkyvät toukat! Menkää ulos ja koittakaa katsoa maailmaa, jos pystytte – ai niin, te ette pysty, koska ootte pelkkiä hikisiä, valittavia, nynnypaskoja, jotka ei kestäisi sekuntiakaan ilman teidän foorumin turvasatamaa, missä voitte leikkiä isoja poikia!

Jos teillä ei ole mitään järkevämpää tekemistä kuin kaivaa viikko vanhaa sovittua juttua ja haukkua mua jostain, mistä teillä ei ole hajuakaan ja mitä en ole edes tehnyt😄, te vitun ääliömäiset sontakikkareet, niin ottakaa ne teidän surkastuneet aivonne ja tungette ne perseeseenne – ei sillä, etteivätkö ne jo olisi siellä! Vittu teitä, teidän foorumia, teidän sääntöjä ja teidän koko olemassaoloa, te inhottavat, surkeat, ihmisjätteen alalajit! ja jättäkää mut rauhaan, te saatanan mitättömät nollat, joilla ei ole mitään annettavaa tälle planeetalle paitsi häpeää ja myötähäpeää.

Viimeksi muokattu:
1. En ole ketään huijannut
2. En ole ikinä tehnyt yhtäkään petosta
3. En ole tämä ’poppamies’
Antaitsinko mä teidän mielestä sitä että mua mustamaalataan vielä monta päivää sen jälkeen kun olin sopinut asian ja pahoitellut?
Ylläpito ei tietenkään puutu tollasee mikä on lähes verrattavissa kiusaamiseen :) ylläpito muutenkin varmasti pystyy tarkistamaan ip osoitteet mun ja poppamiehen ja huomata ettei täsmää. Mutta kiitos vitusti kaikesta taas

No voi jumalauta teitä saatanan surkeita peräkammarin paskahousuja, te foorumin iaivokuolleet nysveröt ja ihmiskunnan pohjasakkaa edustavat elämänluuserit! Mä peruin kaupat pari päivää aiemmin kuin sovin, pistin homman kuntoon ostajan kanssa kuin joku järjen jättiläinen teidän rinnalla, ja silti te paskan jauhajat jaksatte viikko myöhemmin rääkyä jostain poppamies-fantasiasra kuin lauma aivottomia luusereita.Mä en ole mikään poppamies enkä huijari :)

Ostin tänään kahvia Prismasta – ai saatanan saatana, sekin varmaan rikkoo teidän pyhää foorumiraamattuanne, te aivovammaiset kellarikääpiöt! Teidän koko olemassaolo on yksi iso sääntörikkomus ihmisyyttä vastaan, te vitun surkeat näppäimistösankarit, joilla ei ole elämää eikä munaa nousta sieltä äitinne alapäästä! Antakaa mun myydä mun koneen osat rauhassa ja painukaa vittu sinne saatanan syvimpään helvetin perseeseen, missä teidät on luotu, te pikkuruiset, säälittävät, rääkyvät toukat! Menkää ulos ja koittakaa katsoa maailmaa, jos pystytte – ai niin, te ette pysty, koska ootte pelkkiä hikisiä, valittavia, nynnypaskoja, jotka ei kestäisi sekuntiakaan ilman teidän foorumin turvasatamaa, missä voitte leikkiä isoja poikia!

Jos teillä ei ole mitään järkevämpää tekemistä kuin kaivaa viikko vanhaa sovittua paskaa ja haukkua mua jostain, mistä teillä ei ole hajuakaan, te vitun ääliömäiset sontakikkareet, niin ottakaa ne teidän surkastuneet aivonne ja tungette ne perseeseenne – ei sillä, etteivätkö ne jo olisi siellä! Vittu teitä, teidän foorumia, teidän sääntöjä ja teidän koko olemassaoloa, te inhottavat, surkeat, ihmisjätteen alalajit! ja jättäkää mut rauhaan, te saatanan mitättömät nollat, joilla ei ole mitään annettavaa tälle planeetalle paitsi häpeää ja myötähäpeää.
Oot sanonut että et enää tänne foorumille tule, mutta joka päivä vielä kumminkin käyt

ja jos nörtit luulette että olisin tuhlannut omaa aikaa kirjoittaakseni mitään tänne niin ihan twitterin tekoälyä pyysin kirjoittamaan💀

Viimeksi muokattu:
melkonen tekoäly kirjoitusvirheineen, taitaa emuloida elämämkolua
No en kyllä kauheesti jaksanut katella mitä kirjotus virheitä se teki😄 ei teidän paskalta haisevien nörttien kanssa jaksa väitellä

IMG_7592.png

Mutta silti jaksat palata tänne väittelemään vaikka kovasti halusit jo olla pois foorumilta :)
No tähän tulee taas kysymys miks mua edelleen tägäiltiin täällä montaa päivää tapahtuneesta kun ostajan kanssa oli asia sovittu? Ootteko iha kunnossa kun ette nää ittessänne mitää vikaa? Joukolla nörtit lynttää vaa muita mut sit jos teillä menee iha saatana överiksi nii ei siinä mitään? Tiiättekö miltä tuntuu ku pyydän anteeksi omaa käytöstäni ja siitä vielä 2-3 päivää myöhemmin mua tägäillään ja verrataan johki huijariin/petoksen tekijään?

@Winterarde voisit siirtyä vaikka toriin tai facebook marketplacelle kauppoja tekemään miltä kuulostais?

Ei täälä enää suhun oo minkäänlaista luottoo ja oot puhunu ittes pussiin monesti..

Vois vetää jo omat johtopäätökset ja häippästä mutta mitä turhaa ”mähän en oo tehny mitään väärää ja hoidan asiat hyvin ja uskottavasti” :joy:

@Winterarde voisit siirtyä vaikka toriin tai facebook marketplacelle kauppoja tekemään miltä kuulostais?

Ei täälä enää suhun oo minkäänlaista luottoo ja oot puhunu ittes pussiin monesti..

Vois vetää jo omat johtopäätökset ja häippästä mutta mitä turhaa ”mähän en oo tehny mitään väärää ja hoidan asiat hyvin ja uskottavasti” :joy:
antakaa mulle oikeesti ja kaikille yks asia edes että olisin ketään huijannut ja todisteet siihen?

No tähän tulee taas kysymys miks mua edelleen tägäiltiin täällä montaa päivää tapahtuneesta kun ostajan kanssa oli asia sovittu? Ootteko iha kunnossa kun ette nää ittessänne mitää vikaa? Joukolla nörtit lynttää vaa muita mut sit jos teillä menee iha saatana överiksi nii ei siinä mitään? Tiiättekö miltä tuntuu ku pyydän anteeksi omaa käytöstäni ja siitä vielä 2-3 päivää myöhemmin mua tägäillään ja verrataan johki huijariin/petoksen tekijään?
Eihän sua edes tossa tägätty, vaan @Poppamies24 (joka näyttää kadonneen nyt?). Menikö tilit sekasin? :D

Statistiikka

Viestiketjuista
269 041
Jäsenet
76 364
Uusin jäsen
steppi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom