Jos @Lierdex osti imurin niin voitko laittaa kuitista kuvakaappauksen @Jannerontti lle niin asia on ratkennut? Kuitista toki voi sutata henkilötietoja yms. Mutta siitä kyllä näkee onko koodia käytetty.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos minun pitäisi laittaa rahaa likoon, niin melko suurella todennäköisyydellä tämän koodin on käyttänyt joku kolmas osapuoli.4. Eli koodi on tuossa luovutuksen ja 30min aikana menettänyt kykynsä toimia, toisinsanoen se on käytetty tuona 30min aikana. Koodin tiesi vain ostaja sekä minä.
En ole mikään kuvan muokkauksen asiantuntia, joten oli pakko kokeilla ja pelkällä samsungin galleria sovelluksella sain tälläisen aikaanJos minun pitäisi laittaa rahaa likoon, niin melko suurella todennäköisyydellä tämän koodin on käyttänyt joku kolmas osapuoli.
Tuolla tarjouskeskustelussa Tekniikka - Jet Bot AI+ (Premium Robotti-imuri + tyhjennysasema) [Samsung] 499€ näyttää olevan kuvakaappaus josta noin viidessä sekunnissa sai koodin esiin.
![]()
En minäkään, mutta sen verran taitaa olla jo yleistä tietoa se että melko usein kuvakaappauksista sutun saa pois perinteisellä 'kirkkaus maksimiin ja kontrasti minimiin' menetelmällä.En ole mikään kuvan muokkauksen asiantuntia, joten oli pakko kokeilla ja pelkällä samsungin galleria sovelluksella sain tälläisen aikaan![]()
@Lierdex ja @Jannerontti varmaan voi vahvistaa oliko juuri ko.koodi. linkatun ketjun perusteella vaikutti siltä, että @Oodi oli ilman koodia ja sitten ostikin imurin -20% jostain koodin saatuaan, että olisko sitten sinne mennyt tämä? Emt, arvailua.Jos minun pitäisi laittaa rahaa likoon, niin melko suurella todennäköisyydellä tämän koodin on käyttänyt joku kolmas osapuoli.
Tuolla tarjouskeskustelussa Tekniikka - Jet Bot AI+ (Premium Robotti-imuri + tyhjennysasema) [Samsung] 499€ näyttää olevan kuvakaappaus josta noin viidessä sekunnissa sai koodin esiin.
![]()
Kyllä se on tuo sama koodi, josta tässä oli kyse.@Lierdex ja @Jannerontti varmaan voi vahvistaa oliko juuri ko.koodi. linkatun ketjun perusteella vaikutti siltä, että @Oodi oli ilman koodia ja sitten ostikin imurin -20% jostain koodin saatuaan, että olisko sitten sinne mennyt tämä? Emt, arvailua.
@Lierdex ja @Jannerontti varmaan voi vahvistaa oliko juuri ko.koodi. linkatun ketjun perusteella vaikutti siltä, että @Oodi oli ilman koodia ja sitten ostikin imurin -20% jostain koodin saatuaan, että olisko sitten sinne mennyt tämä? Emt, arvailua.
Jos haluat varma olla, niin suttaamisen sijaan valitse alue ja leikkaa/poista alue kuvasta. Jos ei ole mahdollista, niin katso tarkkaan, että valitset 100% peitolla olevan työkalun eikä mitään vesiväriä tai vastaavaaKiitos kaikille asiaan osallistuneille ja tuon kikan esille nostaminen erittäin hyvä tietää jatkossa.
Ei tämä välttis auta, ku ne pienet sävyerot voi silti jäädä, vaikka kuva uudelleen pakattais, ku ei ole täysin peittävää työkalua käytetty eikä kyseessä ole eri tasot läpinäkyvyydellä. Blurrauksiin toi voisi olla toimiva kikka, kun niitä joillain algoritmeillä voi un-blurrata kaiketi, ainaki teoriassa.kuvakaappauksia jonnekin laittaa, niin kannattaa ottaa sutatusta kuvakaappauksesta kuvakaappaus ja laittaa se.
Minulla ei ollut käytössä -20% koodia, vaan -50€ koodi jonka sain aspasta. -20% alennus tuli kyllä lisäksi "osta kaksi kodinkonetta" kamppiksesta. Tämän kaiken kyllä kirjoitin tuonne tarjouksen alle.@Lierdex ja @Jannerontti varmaan voi vahvistaa oliko juuri ko.koodi. linkatun ketjun perusteella vaikutti siltä, että @Oodi oli ilman koodia ja sitten ostikin imurin -20% jostain koodin saatuaan, että olisko sitten sinne mennyt tämä? Emt, arvailua.
Joo ok, näköjään oli siis kahta -20% alennusta olemassa samaan aikaan. En tuosta viestistäsi tajunnut, ettei ollut koodista kyse. Pahaa mieltä ei ollut siis tarkoitus jaella, joten pahoittelut kaikesta huolimatta.Minulla ei ollut käytössä -20% koodia, vaan -50€ koodi jonka sain aspasta. -20% alennus tuli kyllä lisäksi "osta kaksi kodinkonetta" kamppiksesta. Tämän kaiken kyllä kirjoitin tuonne tarjouksen alle.
Sosiaali- ja terveysministeriön (STM) vuonna 2019 laatimasta muistiosta selviää, että tutkintapyynnöillä haettiin pelotevaikutusta.
– Ensimmäisten esitutkintojen aloittaminen näkyvästi viestittynä vähentää nopeasti ja huomattavasti lainvastaista toimintaa, todetaan STM:n, Valviran, poliisin ja Tullin yhteiskokouksesta laaditussa muistiossa.
Itse haluaisin osallistua sellaisella yksittäisellä huomiolla, että varmaankin ihan mahdollista että Samsung Friendsin tai mikä lienikään käyttöehdoissa voidaan hyvinkin ilmoittaa, että alennuskoodit ovat henkilökohtaisia ja ei-siirrettäviä, eikä siinä mitään, mutta nimenomaisesti tässä kuvassa kyllä tämä "Vain sinulle" näyttäisi kyllä lähinnä olevan kampanjatuotteen nimi, joka yleisellä elämänkokemuksella perustuu autokauppiaiden ja vastaavien ammattifraasiin "Only for you my friend". Todellisuudessahan nämä tämän sisältöiset tarjoukset niin Samsungilta kuin autokauppiailta ovat aikas yleisesti tarjolla ostavalle populalle, ja tämä aktiivisen myynnin kohteena olevan asiakkaan erityisyyden korostaminen on vain yksi tällainen kikka joka on oivallettu kun markkinointiin ja sen tutkimukseen kaadetaan 17 biljoonaa tsiljoonaa dollaria vuosittain.
Enkä usko, että keskustelijoiden on syytä olla erityisen huolissaan poliisin resurssien epäasiallisesta* haaskaamisesta kun ei poliisi itsekään ole siitä lainkaan huolissaan, vaan aika ajoin aloittaa ministeriöiden tilauksesta täysin poliittisissa tarkoitusperissä esitutkintoja, joiden ei ole tarkoituskaan johtaa rikossyytteeseen. Esimerkissä poliisi ja etenkin toinen esitutkintaviranomainen tulli väärinkäyttävät esitutkintatoimivaltaansa edistääkseen EU-lainsäädännön vastaisen tilanteen ylläpitämistä Suomessa tilanteessa, jossa perustuslakivaliokunta oli jo 2017 todennut ettei alkoholin etämyyntiin liittyvää rikosoikeudellista vastuuta voi perustaa nykysääntelyyn mutta jossa ministeriö ei voi alkaa säätämään uuttakaan haluamansa kaltaista lainsäädäntöä koska sen EU-oikeuden vastaisuus tulisi prosessissa ilmeiseksi.
![]()
Alkoholin etämyyjille ei syytteitä – professori tylyttää viranomaisten toimintaa: “Rikoslain väärinkäyttöä”
Erikoissyyttäjä Mari Mattila ei nosta syytteitä tunnettua viiniyrittäjä Juha Berglundia ja hänen tytärtään, viiniyritys Chateau Carsinin toimitusjohtaja Nea Berglundia vastaan.www.iltalehti.fi
![]()
EU epäilee Suomen rikkovan lakia alkoholin etämyynnissä – tutkinta saattaa jatkua vuoteen 2024 saakka
Samalla kun Tulli tutkii etämyyviä yrityksiä, EU epäilee, että Suomi saattaa rajoittaa vapaakauppaa alkoholin etämyyntiä koskevilla epäselvyyksillään.www.is.fi
* Disclaimer: itselläni on hallinto-oikeudessa sisällä asiakirjapyyntö koskien toista asiaa, jossa poliisi poliittiseen hankkeeseen osallistumisensa yhteydessä teki sarjan laittomia kotietsintöjä muka toisen lain nojalla.
Tuohan olisi nykyaikana oikeastaan ihan mielenkiintoinen oikeudellinen kysymys joka olisi aiheellista selvittää, että syyllistyykö henkilö näpistykseen tms., jos hän oikeudettomasti käyttää internetin myyntipalstalla myynnissä olleen alennuskoodin, jonka hän on onnistunut erityisin teknisin keinoin selvittämään. Sikäli tutkintapyynnön voimassapitäminen korjatuin tiedoin voisi olla jopa aiheellista. Ihan hyvää ja perusteltua resurssien käyttöä minusta riippumatta siitä millaiseksi se voimassa oleva oikeustila lopulta paljastuu.
Toivottavasti tämä keissi päättyy siihen, että koodin käyttäjä selviää ja asiointi tällä sivustolla päättyy hänen osaltaan.![]()
Eikö kyse voi olla myös vierailijasta joka ei ole ollut sivustolla kirjautuneena ?
Teoriassa, kyllä. Todennäköisyys, että noin tuoretta threadia lukee vierailija lienee pieni, mutta mahdollinen.
Itse muistelisin että sivustolla on monasti ollut jaossa kertakäyttöisiä peli- ym. tarjouskoodeja jjotka ovatkin aktivoituneet hyvinkin äkkinäisesti ilman palsta kiitosta, toki kirjautunutkin on voinut omata koodin ilman kiitosta.
Tämänkaltaiset olisi hyvä jakaa yv:n kautta jotta menisi varmuudella tekkiläiselle, tästä toki aiheutuisi pientä vaivaa joten kaikille tämä ei ymmärrettävästi sovi.
Tämä tapaus oli myös hyvä muistutus itselleni ja meille kaikille asian ulkopuolisille lukijoille että pitäisi aina yrittää muistaa että syytön kunnes toisin todistetaan, sitä helposti lähtee vain sormella osoittamaan jos "todisteet" hieman vain viittaavatkin johonkin suuntaan tai jos toisen osapuolen argumentointi on selvästikin toista vahvempaa ja tällä viimeisellä en tarkoittanut sitten kumpaakaan osapuolta tässä tapauksessa.
Tietotekniikkaharrastajan, suomalaisen syyttäjävirkamiehen ja suomalaisen tuomarivirkamiehen näkemykset asiasta saattavat poiketa toisistaan voimakkaastikin. Ne viralliseksi jäävät tulkinnat voivat joskus olla vähän "aha... just".Itse kyl lakiteknisesti asian näkisin niin, että koodi on saatettu julkisesti jakoon.
Hyvä pointti. Voi toki laittaa editorista jonkun tarran koodin päälle, sitä on vaikea siirtää pois. Tai ei vaan laittele kuvakaappauksia.Jos haluat varma olla, niin suttaamisen sijaan valitse alue ja leikkaa/poista alue kuvasta. Jos ei ole mahdollista, niin katso tarkkaan, että valitset 100% peitolla olevan työkalun eikä mitään vesiväriä tai vastaavaa
Ei tämä välttis auta, ku ne pienet sävyerot voi silti jäädä, vaikka kuva uudelleen pakattais, ku ei ole täysin peittävää työkalua käytetty eikä kyseessä ole eri tasot läpinäkyvyydellä. Blurrauksiin toi voisi olla toimiva kikka, kun niitä joillain algoritmeillä voi un-blurrata kaiketi, ainaki teoriassa.
Kyllä M. Night Shyamalan kalpenee tämän tarinan käsikirjoituksen rinnalla, tästä vain puuttuu käänne jossa loppuunsa paljastuu että se olin minä joka koodin käytti tai sitten vaihtoehtoisesti se ettei mitään koodia ole ikinä ollut olemassakaan.Oli kyllä villi tapahtuma. Tässä kertauksena, mitä tässä kai tapahtui:
- Jannerontti laittaa ilmoituksen, että on koodi myynnissä.
- Teomo laittaa hyvän tarjouksen Samsung älyimurista.
- Jannerontti laittaa tarjousketjuun kuvan alennuksesta, koodi sutattuna. Mutta koodi voidaan pienellä kikkailulla siitä palauttaa. Joku näin teki.
- Jannerontti myy koodin Lierdexille, mutta Lierdex sopii maksavansa, kunhan pääsee töistä kotiin ja testaa koodin.
- Lierdex pääsee töistä kotiin ja testaa koodin. Se ei toimi. Joku ryökäle on lunastanut sen Jannerontin kuvasta.
- Jannerontti on mielestään myynyt toimivan koodin ja suuttuu siitä, että ei saa rahojaan. Jannerontti tekee rikosilmoituksen ja laittaa viestiä tähän ketjuun. (tästä edelleen: ketjuun saa aina tuoda, mutta rikosilmoituksen kanssa vähän malttia)
- Lierdex ei saanut toimivaa koodia ja on sitä mieltä, että Jannerontti tässä kusettaa.
- Molemmat ovat yhteydessä Samsungin asiakaspalveluun, jossa ei auteta kumpaakaan. Tai Lierdexille vahvistetaan, että koodi on käytetty. Käyttäjää ei kerrota Jannerontille.
- Täällä pyöritellään asiaa ympäriinsä ja jotkut tarkistaa kauppiashistoriatkin, kumpi on luotettavampi.. Molemmat vaikuttavat kyllä puhuvan totta.
- Aattsshhuu huomaa tuon koodin olevan näkyvissä kuvassa. Sitten asiat alkavat selviämään.
- Nyt on saavutettu konsensus siitä, että koodin nappasi joku kuvasta tarjousketjussa ja käytti sen ennen Lierdexiä.
On jo viihdearvoa tällä jutulla. Lisäksi, "foorumietsivät" käänsivät kyllä kaikki kivet , että asia ratkesi. Villi tarina, jossa ei kukaan arvannut loppuratkaisua, vaikka näin väittäisivätkin.
Samsungin käyttöehdot eivät ole suomenlain yläpuolella?Miksi poliisin pitäisi selvittää kuka tuon koodin on käyttänyt, kun se on itse julkiselle foorumille jaettu vastoin Samsungin käyttäjäehtoja?
Joo ei, mutta sanotko vielä mitä lakia tässä on rikkonut ja kuka?Samsungin käyttöehdot eivät ole suomenlain yläpuolella?
Samsungin käyttöehdot eivät ole suomenlain yläpuolella?
KKO xx/2028: A oli kaupitellut internetin keskustelupalstalla S:n verkkokauppaan saamaansa henkilökohtaista alennuskoodia jonka A oli käsitellyt sitä esittävään kuvaan siten ettei se ollut välittömästi luettavissa. B oli teknisellä asiantuntemuksellaan saattanut koodin lukukelpoiseen muotoon ja käyttänyt sen S:n verkkokaupassa ostamalla tuotteen, jonka normaalin ostohinnan B alensi ostotapahtumaa varten käyttämällä alennuskoodia. Korkeimman oikeuden ratkaistavana oli oliko B menettelyllään syyllistynyt lievään petokseen.Joo ei, mutta sanotko vielä mitä lakia tässä on rikkonut ja kuka?
No jos haluaa selvittää kuka sen koodin käytti, kuten tuossa yllä esimerkissä niin se on lievä petos. Tai ei näköjään sanota mutta muistikuva että joskus tommoisesta on saanut tuomion( en jaksa kaivaa lähdettä tähän hätään )Ei käyttöehdot ikinä ole lain yläpuolella, mutta tässä ei kyllä poliisia enää tarvita.
(Tai sitten koodin varasti minä - siksi olen kovasti poliisia ja rikosilmoituksia vastaan! Ette saa minua koskaan kiinni!)
No jos haluaa selvittää kuka sen koodin käytti, kuten tuossa yllä esimerkissä niin se on lievä petos. Tai ei näköjään sanota mutta muistikuva että joskus tommoisesta on saanut tuomion( en jaksa kaivaa lähdettä tähän hätään )
Vitsailet, mutta kyllähän Samsung nyt tietää kuka alennuskoodin on käyttänyt ja kenelle ja mihin osoitteeseen alennuskoodilla tilattu tuote on toimitettu. Poliisi käy tekijän sieltä sitten noukkimassa ja murtaa hänet kuulustelussa.Kyllä se on rikos, mutta se on rikos, jossa ei ole selvää tekijää. Poliisi pyytää listan kaikista IP-osoitteista, joilla ketjua on luettu päivän aikana? Sitten Samsungilta vastaava lista ja verrataan niitä ? Sitten operaattorilta IP-osoitteen takana ollut henkilö? Ja sitten kuulustellaan naapurit, viedään koneet poliisin labraan, että varmasti on tämä henkilö tehnyt tämän karmean rikoksen? Sitten kolme oikeusastetta ja maksetaan noille todistajillekin nelinumeroisia summia, että pääsevät sanomaan "koodi ei toiminut, kun koetin". Sitten parin vuoden päästä on pistetty tähän kuusinumeroinen summa veronmaksajien rahaa ja jannerontti saa 15€ hyvitystä.
Vitsailet, mutta kyllähän Samsung nyt tietää kuka alennuskoodin on käyttänyt ja kenelle ja mihin osoitteeseen alennuskoodilla tilattu tuote on toimitettu. Poliisi käy tekijän sieltä sitten noukkimassa ja murtaa hänet kuulustelussa.
Juu siis jos tuossa jotain oikeasti saattaisi olla selvitettävää (nimenomaan asian yhteiskunnallisen merkityksen ja modernin vaihdannan kannalta) niin se olisi uskoakseni lähinnä tuo koodivoron ja Samsungin välinen kauppasuhde. Jannerontin osuus asiassa ei varmaankaan missään tapauksessa aiheuttaisi toimenpiteitä mihinkään suuntaan kun lähtöjäänkin on jonkinlaista perusteetonta etua se spekulatiivinen myyntivoitto mitä Jannerontti olisi mahdollisesti saanut.Ok, ehkä vähän liiottelin. Mutta tässä on nyt kovasti vaivaa 15€ alennuskoodin takia (saatu alennus toki suurempi, mutta tässä oli myynnissä tuohon hintaan). Ehkä vähän liiottelin vaivaa, mutta tuskin kyse on sarjahuijarista kuitenkaan.
Ei se kyllä minulta ole pois, jos tämä "hyväksikäyttäjä" joutuu vankilaan ja poliisit hakkaavat hänestä tunnustuksen irti. On vaan kovin pieni rikos tällä kertaa.
Jos saan omat tikut laittaa tähän kekoon myös niin on mahdollista että kyseessä on ollut botti joka sen on voinut myös napata. Vaikkakin useimmiten nämä ovat jotain Steam ym koodeja metsästeleviä en laskisi pois sitä mahdollisuutta että joku Samsunginkin ale koodi näille maistuisi. Tuosta kuvasta kun tunnisti merkit melko hyvin ilman mitään photoshoppailujakin kaiken hyvän lisäksi.Teoriassa, kyllä. Todennäköisyys, että noin tuoretta threadia lukee vierailija lienee pieni, mutta mahdollinen.
Tämä tosiaan puolestani myös tällä selvä. Pyyntihinta maksettu minulle ja asiasta käyty asiallinen keskustelu. Poliisille sekä Samsungille ilmoitettu asian ajantasaiset tiedot myös ja minulla ei ole mitään vaatimuksia. Täällä asia ylläpidon tietoon myös täten tuotu. @Juha KokkonenCase alekoodi on nyt sovittu. Alla allekirjoittaneen anteeksipyyntö yv:llä @Jannerontti :lle noin pari tuntia sitten.
Hei,
Tulin juuri foorumin äärelle ja huomasin millaisen härdellin olin saanut aikaan. Nyt täytyy nostaa käsi ylös virheen merkiksi ja kertoa, että minä käytin sen alennuskoodin.
Luulin että kyseinen koodi on uudelleenkäytettävä, koska samsungin ehdoissa lukee "tarjous on voimassa kerran henkilöä kohden". Siksi ajattelin, että se toimii kerran yhdellä käyttäjällä ja sen jälkeen toisella joka on saanut saman koodin sovellukseensa, mutta ei uudestaan samalla käyttäjällä. Luulin, että ainut kehen koodin käyttäminen vaikuttaisi olisi siis samsung ja heidän katteensa.
Minulla ei myöskään käynyt mielessä, että tälläisillä koodeilla käytäisiin kauppaa. Tarkoituksenani ei ollut sinulta viedä mitään ilman maksua
Olen pahoillani ajattelemattomasta toiminnastani johtuneesta harmista ja vaivasta. Vähintä mitä voin tehdä on, että hyvittäisin sinulle koodista pyytämäsi hinnan.
Olen ollut samsungin asiakaspalveluun yhteydessä yrittäen perua tehtyä tilausta. Heidän mukaansa koodia ei voi palauttaa käyttämisen jälkeen. Luultavasti tuotettakaan eivät lähetä, koska koodi ei ole jaettavaksi tarkoitettu. Kysyin heiltä myös, että eikö tuo "kerran henkilöä kohden" ole hyvin harhaanjohtava ilmaisu, johon he vastasivat, että on ja hän vie asian eteenpäin.
Vielä kerran: olen erittäin pahoillani ja toivoisin, että voisin sinulle tapahtuneen jotenkin korvata.
Case alekoodi on nyt sovittu. Alla allekirjoittaneen anteeksipyyntö yv:llä @Jannerontti :lle noin pari tuntia sitten.
Hei,
Tulin juuri foorumin äärelle ja huomasin millaisen härdellin olin saanut aikaan. Nyt täytyy nostaa käsi ylös virheen merkiksi ja kertoa, että minä käytin sen alennuskoodin.
Luulin että kyseinen koodi on uudelleenkäytettävä, koska samsungin ehdoissa lukee "tarjous on voimassa kerran henkilöä kohden". Siksi ajattelin, että se toimii kerran yhdellä käyttäjällä ja sen jälkeen toisella joka on saanut saman koodin sovellukseensa, mutta ei uudestaan samalla käyttäjällä. Luulin, että ainut kehen koodin käyttäminen vaikuttaisi olisi siis samsung ja heidän katteensa.
Minulla ei myöskään käynyt mielessä, että tälläisillä koodeilla käytäisiin kauppaa. Tarkoituksenani ei ollut sinulta viedä mitään ilman maksua
Olen pahoillani ajattelemattomasta toiminnastani johtuneesta harmista ja vaivasta. Vähintä mitä voin tehdä on, että hyvittäisin sinulle koodista pyytämäsi hinnan.
Olen ollut samsungin asiakaspalveluun yhteydessä yrittäen perua tehtyä tilausta. Heidän mukaansa koodia ei voi palauttaa käyttämisen jälkeen. Luultavasti tuotettakaan eivät lähetä, koska koodi ei ole jaettavaksi tarkoitettu. Kysyin heiltä myös, että eikö tuo "kerran henkilöä kohden" ole hyvin harhaanjohtava ilmaisu, johon he vastasivat, että on ja hän vie asian eteenpäin.
Vielä kerran: olen erittäin pahoillani ja toivoisin, että voisin sinulle tapahtuneen jotenkin korvata.
Oon kyllä ihan tyytyväinen kävi miten kävi. Otetaan omaksi tappioksi jos niin käy. Tuota anteeksipyyntöä kirjoittaessa olin siinä uskossa, että ovat lukinneet tilauksen selvitykseen kun se ei ollut edennyt, 3 ihmistä oli kysellyt tuon perään ja sanovat että koodeja ei saisi jakaa. Tunti tuon lähettämisen jälkeen tila oli kuitenkin muuttunut tilaan "matkalla". Eli saa nähdä miten käy. Aspalle myös totesin silloin aiemmin tätä selvitellessä että kannattaisi tehdä niin ettei koodia voi joku muu käyttää niin vastaus oli:No nyt olen kyllä mieltä että saisi Samsung lähettää tuotteen, koska onhan tuo "tarjous on voimassa kerran henkilöä kohden" ihan mustaa paskaa jos oikeasti kyseessä onkin yksilöllinen ja kertakäyttöinen koodi. Kertakäyttöinen koodi on voimassa kerran, piste, ei kerran henkilöä kohti. Nyt meni kyllä väärän miehen vahingoksi jos jäit 15 euroa miinukselle ja ilman tavaraa.
Saako kysyä mitä/minkäarvoista tilasit ja paljonko alennus oli/olisi ollut?
Toisaalta tuo käyttämänsä konditionaalimuoto "saISI" antaisi ymmärtää, että etteivät hirveällä vigorilla tuota valvo, ja miksi kyllä valvoisivatkaan. Myynti on myyntiä. Eiköhän tuossa ole joku esihenkilö tuon tunnin aikana todennut että ihan hyvän pointin kaveri esitti ja käskenyt laittaa tilauksen liikkeelle.Oon kyllä ihan tyytyväinen kävi miten kävi. Otetaan omaksi tappioksi jos niin käy. Tuota anteeksipyyntöä kirjoittaessa olin siinä uskossa, että ovat lukinneet tilauksen selvitykseen kun se ei ollut edennyt, 3 ihmistä oli kysellyt tuon perään ja sanovat että koodeja ei saisi jakaa. Tunti tuon lähettämisen jälkeen tila oli kuitenkin muuttunut tilaan "matkalla". Eli saa nähdä miten käy. Aspalle myös totesin silloin aiemmin tätä selvitellessä että kannattaisi tehdä niin ettei koodia voi joku muu käyttää niin vastaus oli:
Tilauksessa oli mm. hyvät tarjoukset osion robotti-imuri. Puhutaan alle 500€ tilauksesta ja alle 100€ alennuksesta. Hyvityksenä koodin käytöstä maksoin 20€
No en varsinaisesti nyt tässä mitään iske mutta itse tiedän jo tausta kitaran ja seurannan jälkeen että on 100% sama jeepeli minne omat rahat meni. mutta mutta eli bännätty käyttäjä --> Myyty - Nintendo DS + Muutama peli "Pöytyä" ja no varmasti monia käyttäjiä lisää tehnyt --> Myydään - Samsung Galaxy A53 5G (SM-A536B) "Pöytyä" sama herra jälleen täälä. tosiaan itsellä täysin varma homma kaverista tosin sitähän en tähän voi laittaa mutta mutta bännin arvostahan tämä on ?
Ikävästi joutuu muokkamaan mutta @Juha Kokkonen tää on kuitenkin aika selvä tapaus.