Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No jos on viallinen tuote ollut niin kyllähän kauppojen purku se oikea ratkaisu on. Tuossa nyt tosiaan kyllä 3 viikkoa kaupoista mennyt joten on omasta mielestä ehkä hieman liian pitkä aika. Jos tuotteessa on takuuta jäljellä niin sitten laittaisin vaan viestiä ostajalle että hoitaa homman sitä kautta itse. Mikä tuote kyseessä ja mikä vika?Miten suhtautua, jos olen myynyt suoraan käytöstä omien tietojeni mukaan toimivan tavaran, mutta ostaja ilmoittaa kolmen viikon jälkeen, että tavara on hänen mielestään myyty viallisena?
Onko keskustelua käyty ettei ostajan omassa kokoonpanossa ole jäähdytyksen kanssa ongelmia? Vai pyöriikö ne tuulettimet kovaa lämmöistä huolimatta? Jokatapauksessa 3 viikkoa on mielestäni liian pitkä aika ilmoittaa tuollaisesta ongelmasta. Ei siis ole mielestäni sinun ongelma.Näytönohjain ja ostajan mielestä laakerivika, kun kierrokset nousevat korkealle. Omassa käytössä ei mitään havaintoa moisesta.
Kuten sanottu, kolme viikkoa on mielestäni vähän liian pitkä aika, että kauppoja alettaisiin sen jälkeen purkamaan. Jos kuitenkin haluaa kauppoja lähteä purkamaan, kannattaa ainakin ennen sitä pyytä jonkinlainen video, jossa käy ilmi vika (jos ei paikanpäälle pääse toteamaan vikaa).Näytönohjain ja ostajan mielestä laakerivika, kun kierrokset nousevat korkealle. Omassa käytössä ei mitään havaintoa moisesta.
Kyllä se niin on näissä kuluttajien välisissä hommeleissa, että hyvän tavan mukaan, jos laite on viallinen heti, niin onhan se hyvä vaihtaa, mutta tyytyväisenä, jos toinen viikko kaupalla käyttää ensin, niin onhan se vika hänen vastuulla.Miten suhtautua, jos olen myynyt suoraan käytöstä omien tietojeni mukaan toimivan tavaran, mutta ostaja ilmoittaa kolmen viikon jälkeen, että tavara on hänen mielestään myyty viallisena?
Aina voi olla myös tuotteen ostajan väärinkäyttö mahdollista. Esim puhdistelu paineilmalla ja laakeri pyörinyt ylikierroksia. Tapauskohtaisia asioita, mutta kyllä kolme viikkoa käyttöä on jo pitkä aika tuhota ostettu laite miten vain.Kiitoksia mielipiteistä! Jatkan keskustelua ostajan kanssa.
Näytönohjain ja ostajan mielestä laakerivika, kun kierrokset nousevat korkealle. Omassa käytössä ei mitään havaintoa moisesta.
Myyjäkin on saanut jo positiivisen palautteen, ja ostaja näköjään veivaa näytönohjaimia "työkseen" täällä
Näytönohjain ja ostajan mielestä laakerivika, kun kierrokset nousevat korkealle. Omassa käytössä ei mitään havaintoa moisesta.
Myyty - -20% Kodinkoneista (esim Jet Bot AI+) Samsung Shoppiin 20e
Myytävä tuote: -20% Kodinkoneista Samsungille Hinta: 20e Tuote ostettu (mistä ja milloin): - Kuitti löytyy (takuu voimassa): - Muuta huomioitavaa: -20% Kodinkoneostosta Samsung.fi sivustolla. Esim Jet Bot AI+ pölypussien kera tällä koodilla 331,52e Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja...bbs.io-tech.fi
@Lierdex
Koodi kyllä kelpasi mutta 15e maksaminen oli liikaa näköjään vaadittu Tesla "mieheltä". Väittää että koodi ei toiminut, jännä homma kun itsellä se toimi tasan siihen saakka että toimitin koodin hänelle (aikoi maksaa heti tilauksen jälkeen).
Ei nämä oo linkitettyjä tiliin. Tullut myytyä näitä varmaan kymmenkunta kun ei itse tarvi niin laittanut pientä korvausta vastaan tarvitsevalle ja aina on toimineet. Tuokin koodi toimi uloskirjautuneena eli en tilillä ollessa, tasan siihen saakka kun heppu oli kerennyt sen käyttää tuossa vajaa tunti sitten.Onko varmaa ettei koodi ole linkattu sun samsung-tiliin? Myynti-ilmon screenshotissa lukee ”vain sinulle”, siksi kysyn
Ottaen huomioon Lierdexin kauppahistorian niin kovin on hankala uskoa, että olisi nyt kusettanut noinkin pienen alennuksen itselleen. Jos kerran Teslakin löytyy tallista . Toivottavasti saatte asian selvitettyä.
En ota muuten kantaa tilanteeseen. Mutta sen verran että itselleni ainakin todella moni ostaja (ja itsekkin olen näin ostanut) että ilman mitää postailuja suoraan YV:n puolella lyödään kaupat. Eli ei kannata pelkästään tuon syyn perusteella heittää bussin alle.Vaikea tästä nyt on mitään sanoa, mutta Jannerontti on näköjään täällä tavaraa merkinnyt myydyksi useamman kappaleen ilman että kukaan on ketjuun kommentoinut tai antanut kauppiaspalautetta. Voihan se olla että ostajat eivät vaan ole jaksaneet palautetta antaa, mutta vähän herättää epäilyksiä.
Joo sama, mutta niistäkin aina käydään antamassa palaute puolin ja toisin.En ota muuten kantaa tilanteeseen. Mutta sen verran että itselleni ainakin todella moni ostaja (ja itsekkin olen näin ostanut) että ilman mitää postailuja suoraan YV:n puolella lyödään kaupat. Eli ei kannata pelkästään tuon syyn perusteella heittää bussin alle.
Tästä oon aikasemmin tänne kommentoinut, mutta tosiaan olisipa aina näin palautteiden suhteenJoo sama, mutta niistäkin aina käydään antamassa palaute puolin ja toisin.
En ota muuten kantaa tilanteeseen. Mutta sen verran että itselleni ainakin todella moni ostaja (ja itsekkin olen näin ostanut) että ilman mitää postailuja suoraan YV:n puolella lyödään kaupat. Eli ei kannata pelkästään tuon syyn perusteella heittää bussin alle.
Joo mulla vaan yks palaute kun tuore tunnus täällä, mutta sekin sentään ainoasta vähänkään arvokkaammasta kauppakohteesta eli Galaxy Tab S6 Litestä:
Myyty - UUSI Samsung Galaxy Tab S6 Lite 4G 2022 Edition & 35W Laturi 169e
Tuote: Uusi Samsung Galaxy Tab S6 Lite 4G LTE+WiFi 64Gb 2022 Edition & Samsung 35W Duo Laturi Hinta: 169e + Postit. Tuote ostettu (mistä ja milloin): Samsung 12/2023 Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä/Kyllä Muuta huomioitavaa: Uusi avaamaton, sinetit ehjät, Samsung Galaxy Tab S6 Lite 4G...bbs.io-tech.fi
@PeteLilla oli ostaja.
Esim sitten sampparin kake meni vaimon siskolle joka ei ole foorumilla niin siitä palaute siksi saamatta ja antamatta.
Joo mulla vaan yks palaute kun tuore tunnus täällä, mutta sekin sentään ainoasta vähänkään arvokkaammasta kauppakohteesta eli Galaxy Tab S6 Litestä:
Myyty - UUSI Samsung Galaxy Tab S6 Lite 4G 2022 Edition & 35W Laturi 169e
Tuote: Uusi Samsung Galaxy Tab S6 Lite 4G LTE+WiFi 64Gb 2022 Edition & Samsung 35W Duo Laturi Hinta: 169e + Postit. Tuote ostettu (mistä ja milloin): Samsung 12/2023 Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä/Kyllä Muuta huomioitavaa: Uusi avaamaton, sinetit ehjät, Samsung Galaxy Tab S6 Lite 4G...bbs.io-tech.fi
@PeteLilla oli ostaja.
Esim sitten sampparin kake meni vaimon siskolle joka ei ole foorumilla niin siitä palaute siksi saamatta ja antamatta. "Peruttu" etuliitettä kun ei ole niin "Myyty" on ainoa millä kauppa ns suljetaan.
Koodi kyllä kelpasi mutta 15e maksaminen oli liikaa näköjään vaadittu Tesla "mieheltä". Väittää että koodi ei toiminut, jännä homma kun itsellä se toimi tasan siihen saakka että toimitin koodin hänelle (aikoi maksaa heti tilauksen jälkeen).
Sitä voi testata toimivaksi ostoskorissa vaikka kymmenen kertaa. Ainoastaan kauppa-aktin vieminen koodin kera loppuun saakka polttaa koodin ja sen jälkeen tulee koodia syötettäessä "Virheellinen koodi".Mitä tarkoittaa "itsellä toimi" tässä yhteydessä? Onko mahdollista että koodi merkkaantuu käytetyksi jo siinä kun se laitetaan verkkokaupan ALENNUSKOODI-kohdan laatikkoon? Itselläni kävi Starcartin kanssa hiljattain niin, että puolivakavissani pistin 20 euron alennuskoodin paikalleen ostoskorissa mutta en sitten vienyt kauppa-aktia loppuun, ja seuraavalla kerralla yrittäessäni käyttää koodin ostoskori sitten ilmoittelikin että olen jo käyttänyt kyseisen koodin.
Sitä voi testata toimivaksi ostoskorissa vaikka kymmenen kertaa. Ainoastaan kauppa-aktin vieminen koodin kera loppuun saakka polttaa koodin ja sen jälkeen tulee koodia syötettäessä "Virheellinen koodi".
Edit1: Sähköinen rikosilmoitus tehty niin käytetään nyt verorahoja näinkin järkevästi että työllistetään 15e takia Poliisia. Eiköhän nuo kytät saa sampalta tiedot mitä eivät voineet yksityishenkilölle antaa kun 30min tarkkuudella ja oletetulla ostoskorin sisällölläkin tiedustelin mutta henkilötietojahan ei toki luovuteta nuinvain.
Valtionkonttorilta sen kun hakee.Miksi valtio sen maksaisi? En ole saanut valtiolta penniäkään, ulosotosta kyllä veronpalautuksista. Tusinan verran tuomioihin johtaneita rikosilmoituksia takana.
Ei tällä alustalla ole ketään tägättäväksi. Mulla on aiempia ilmotuksia:Minulla ei edelleenkään ole mitään sisäpiirin tietoa tähän, eikä mitään varsinaista mielipidettä kun ei tiedä kaikkea, mutta voisitko tägätä tähän ne ostajat noista myymistäsi tuotteista. Ihan omaksi hyödyksesi, lisäisi uskottavuutta myyjään.
Ei tällä alustalla ole ketään tägättäväksi. Mulla on aiempia ilmotuksia:
1.kaukosäädin joka meni vaimon siskolle joka ei ole foorumilla.
2. 50e koodi -> käytin Buds2:iin lopulta itse koska budsit oli isossa alessa sampalla.
3. Buds2 myyty lopulta torin puolella Katri nimiselle naiselle Vantaalle 51e sis postit hintaan.
4. S6 Lite PeteLillalle täällä foorumilla.
5. Samsung kännykkäkoodi on myymättä ja sen prime-time aika on varmaan huomenna kun uudet sampan S24 lippulaivamallit julkaistaan, mutta liekö tuota nyt kukaan ostaa kun meni tällaiseksi pelleilyksi tämän yhden kanssa.
Ehkä nyt olis aika vähän ottaa tsillisti ensin ja miettiä, oisko hommassa voinut käydä joku fiba sampan päässä? Tai jossain muualla? Sampan aspan mukaan koodeja ei olis saanut ees kaupitella, joten en nyt tiedä kenen etua palvelee selvitellä asiat sampan kanssa?Sitä voi testata toimivaksi ostoskorissa vaikka kymmenen kertaa. Ainoastaan kauppa-aktin vieminen koodin kera loppuun saakka polttaa koodin ja sen jälkeen tulee koodia syötettäessä "Virheellinen koodi".
Edit1: Sähköinen rikosilmoitus tehty niin käytetään nyt verorahoja näinkin järkevästi että työllistetään 15e takia Poliisia. Eiköhän nuo kytät saa sampalta tiedot mitä eivät voineet yksityishenkilölle antaa kun 30min tarkkuudella ja oletetulla ostoskorin sisällölläkin tiedustelin mutta henkilötietojahan ei toki luovuteta nuinvain.
e: hidas.Valtionkonttorilta sen kun hakee.
eikun jaa, ei ne korvaakkaan tämmösiä
Esinevahingosta voidaan maksaa korvausta, jos rikoksen tekijänä on
ja rikos on aiheutettu
- rikoksen vuoksi vapautensa menettänyt henkilö,
- tahdostaan riippumatta laitokseen sijoitettu tai säilöön otettu henkilö tai
- lastensuojelulain nojalla huostaan otettu ja laitoshuoltoon sijoitettu lapsi
- laitoksessa ollessa tai sijoitettuna laitoksen ulkopuolelle taikka
- lomalla tai karkumatkalla laitoksesta.
Rikosvahinkolain perusteella sinulle voidaan maksaa korvausta rikoksella aiheutetusta
1. henkilövahingosta
2. kärsimyksestä
3. poikkeustapauksessa esinevahingosta ja taloudellisesta vahingosta
4. kun rikoksella on aiheutettu kuolema
5. oikeudenkäynti- ja hakemuskuluista
Joo siis toki jos tuo on tekninen vika sampalla niin sitten otan hatun nöyränä päästäni ja pahoittelen sekä ilmoituksen perun heti virkavallalta.Ehkä nyt olis aika vähän ottaa tsillisti ensin ja miettiä, oisko hommassa voinut käydä joku fiba sampan päässä? Tai jossain muualla? Sampan aspan mukaan koodeja ei olis saanut ees kaupitella, joten en nyt tiedä kenen etua palvelee selvitellä asiat sampan kanssa?
En tiedä kuka tässä keississä on oikeassa ja kuka väärässä, mutta poliisin vaivaaminen ei kyllä ole oikea ratkaisu ilmaiseksi saadun henk.koht.käyttöön tarkoitetun alennuskoodikaupan mentyä ketoon
Tullut myytyä näitä varmaan kymmenkunta kun ei itse tarvi niin laittanut pientä korvausta vastaan tarvitsevalle
Koodilla saat 1500e Ultrasta 300e hinnasta pois. Ilmaiseksiko näitä pitäisi jakaa jos itse en tarvitse mutta joku muu tarvii ja hyötyy sillä esim satoja euroja?Millä logiikalla noita yleensäkään saa myydä täällä? Ilmaiseksi saadaan, myyjä sanoi että on niitä kymmenkunta myynyt ja nytkin myynnissä pientä 50e korvausta vastaan yksi ilmaiseksi saatu koodi?
Ja lisäksi samsungin aspa sanonut, että koodit on henkilökohtaisia eikä jaettavissa eteenpäin.Millä logiikalla noita yleensäkään saa myydä täällä? Ilmaiseksi saadaan, myyjä sanoi että on niitä kymmenkunta myynyt ja nytkin myynnissä pientä 50e korvausta vastaan yksi ilmaiseksi saatu koodi?