Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tyypillä 14 viestiä 3 vuodessa ja kaikki kauppapaikalle.Rikosilmoitus tehty kyseisestä kaupasta. Ei ole toimittanut tuotetta lupailuista huolimatta.Myyty - Samsung Galaxy Tab 10.1 (32GB)
Myytävä tuote: Samsung Galaxy Tab 10.1 (32 GB) 2019 Hinta:50 Tuote ostettu : Gigantti 2019 Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei Muuta huomioitavaa: Täysin toimiva kampe, myyn koska tarpeeton itselle. Paikkakunta: Tornio Toimitustapa: Nouto/Posti (Postit maksaa ostaja) Maksutapa: Käteinen...bbs.io-tech.fi
@Kinppaa
Joo, tää hemmo: It.named87
Ja retju: Myydään - 2x Nvidia Quadro K5000 4GB DDR5 Näytönohjain (Uusimaa, helsinki)
Tein kaupat näistä, rahat kelpas. Tavaraa ei tullut! Eikä vastauksiakaan maksun jälkeen!
2x Nvidia Quadro K5000 4GB DDR5 Näytönohjain (Uusimaa, helsinki)
Suosittelen älkää menkö samaan halpaan.
- funfunk
Mut tää on oikeesti spedee! Jäpä kirjoittellee mulle nyt näin:
-> Olen ajat sitten laittanut näyttivät postilla. SLi silta mukana. Vein postin lokero palveluun Lauttasaaren vattuniemessä. Snmarketkinn edessä. Mitä helvettiä
Noh, kyselin seuranta numeroo = ei taaskaan vastausta. Kuittsin vain et postin lokeroihin pitää maksaa ja siitä jää aina tosite.
Noh ei o ekakerta kun mua on pidetty tyhmänä...
Jees, kaveri sai jotain hyvää mun rahoilla. Toivotaan et ei osu enää muille täällä.
Jos paketti on oikeasti lähetetty se myös näkyy automaattisesti omapostissa.Mut tää on oikeesti spedee! Jäpä kirjoittellee mulle nyt näin:
-> Olen ajat sitten laittanut näyttivät postilla. SLi silta mukana. Vein postin lokero palveluun Lauttasaaren vattuniemessä. Snmarketkinn edessä. Mitä helvettiä
Noh, kyselin seuranta numeroo = ei taaskaan vastausta. Kuittsin vain et postin lokeroihin pitää maksaa ja siitä jää aina tosite.
Noh ei o ekakerta kun mua on pidetty tyhmänä...
Jees, kaveri sai jotain hyvää mun rahoilla. Toivotaan et ei osu enää muille täällä.
Ei mennyt @Takalaiton kanssa kaupat ihan putkeen.
Myyty - PRIME H570-PLUS / i5-11400 / Vengeance LPX 16GB DDR4 3000Mhz *Pori*
Myytävät tuotteet: Intel i5-11400 Asus Prime H570-Plus Corsair Vengeance ddr4 2x8gb 3000mhz Hinta: Läjänä 200€ tarjous. En laske tästä hintaa! Tuote ostettu (mistä ja milloin): FB Marketplace Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei&Ei - en saanut kuitteja Muuta huomioitavaa: Emo/prossu/setti...bbs.io-tech.fi
Kaupat sovittu ja tuote maksettu 28.10.22. Muutaman päivän päästä kyselin onko paketti jo postissa kun sitä ei näy omapostissa. Kuulemma alkanut flunssa ja ei pääse sen takia postiin. Seuraavalla viikolla flunssa jatkuu jne sairastelua. Sitten tulee välitön lähtö ulkomaan työkomennukselle ja ei pysty useampaan päivään pakettia viemään postiin. No joo onhan tuo ihan makdollista, mutta tyyppi käy samaan aikaan kauppaa foorumulla ja ainakin foorumihistorian perusteella muita paketteja päätyy tavalla tai toisella postiin ja jopa ostajille.
Käyttäjä vastaa viesteihin ihan asiallisesti ja melko ripeästi eli siinä mielessä ei mitään hätää. Rahani saan oletettavasti takaisin lähipäivinä niin ei tarvisi viedä asiaa eteenpäin. Pieni pikavipin tai ohivedon / säädön maku jäi tästä harjoituksesta. Kun tätä ketjua lukee muutamia kuukausia taaksepäin niin pari vastaavaa tilannetta löytyy aiemminkin (ei kuitenkaan käyttäjäpalautteesta). Toki kiireinen elämänvaihe jne huono tuuri kaupankäynnin ajankohdalle on myös mahdollista.
mutta tyyppi käy samaan aikaan kauppaa foorumulla
On erittäin törkeätä käydä kauppaa, luvata, ottaa rahat ja jättää toimittamatta.Kyllä foorumilla käyn ja varsinkin torissa paljon kauppaa. Et ole ainut jolla on jäänyt paketti saamatta kiireitteni takia. Niin kuin sanoit, jotkut paketit eksyy postille ja ostajille, jotkut ei vaan mitenkään.
Kannattaa lopettaa kaupankäynti jos ei ehdi hoitaa paketteja postiin.Syynä on tosiaan työt, sairastelu ja monia avonaisia asioita jota hoidan elämässä tällä hetkellä (-sairastelu) joka meni ohi. Niin kuin kirjoitin, paskaa makua ei tarvi jäädä maistelemaan suuhun kun sinäkin hyväksyit rahojen palautuksen ja korvaussumman päälle. Sillä myyjänä aina sen annan jos en kerkeä lähettelemään. Otetaan takkiin tämä palaute koska syy on minun etten kerkeä lähettämään ja kun sinullakin on oli vielä suuri tarve osille.
Kyllä foorumilla käyn ja varsinkin torissa paljon kauppaa. Et ole ainut jolla on jäänyt paketti saamatta kiireitteni takia. Niin kuin sanoit, jotkut paketit eksyy postille ja ostajille, jotkut ei vaan mitenkään.
Kannattaa lopettaa kaupankäynti jos ei ehdi hoitaa paketteja postiin.
Vähän sarkasmi haisee tästä, mutta jos rahat ottanu vastaan ja ei ole erikseen sovittu jotain myöhempää toimituspäivää niin kyllä se melko korkealla prioriteetissä on saada suht nopeasti postiin/matkahuoltoon. Itselle jos tulee yllättäviä esteitä toimittaa pakettia rivakasti postiin ilmoitan heti ostajalle ja tarjoan samalla mahdollisuutta kaupan purkuun jos ostajalla kiire saada tuotteet ja ns. "harrastekassa" tuossa ostossa mahdollisesti kiinni.Juu tästä nyt hyvä oppia ettei sekota kiireitä tänne. Onhan se lähetys prioriteettina ykkösenä.
Niin kuin sanoit, jotkut paketit eksyy postille ja ostajille, jotkut ei vaan mitenkään.
Vähän sarkasmi haisee tästä, mutta jos rahat ottanu vastaan ja ei ole erikseen sovittu jotain myöhempää toimituspäivää niin kyllä se melko korkealla prioriteetissä on saada suht nopeasti postiin/matkahuoltoon. Itselle jos tulee yllättäviä esteitä toimittaa pakettia rivakasti postiin ilmoitan heti ostajalle ja tarjoan samalla mahdollisuutta kaupan purkuun jos ostajalla kiire saada tuotteet ja ns. "harrastekassa" tuossa ostossa mahdollisesti kiinni.
Luulis, että ois helpompi viedä kaikki postitettava kerralla sinne postiin. Mutta kukin tyylillään
Kannattaa lopettaa kaupankäynti jos ei ehdi hoitaa paketteja postiin.
Syynä on tosiaan työt, sairastelu ja monia avonaisia asioita jota hoidan elämässä tällä hetkellä (-sairastelu) joka meni ohi. Niin kuin kirjoitin, paskaa makua ei tarvi jäädä maistelemaan suuhun kun sinäkin hyväksyit rahojen palautuksen ja korvaussumman päälle. Sillä myyjänä aina sen annan jos en kerkeä lähettelemään. Otetaan takkiin tämä palaute koska syy on minun etten kerkeä lähettämään ja kun sinullakin on oli vielä suuri tarve osille.
Kyllä foorumilla käyn ja varsinkin torissa paljon kauppaa. Et ole ainut jolla on jäänyt paketti saamatta kiireitteni takia. Niin kuin sanoit, jotkut paketit eksyy postille ja ostajille, jotkut ei vaan mitenkään.
Ja jos aikuinen mies ei saa pakettejaan postiin millään, niin pistää sitten vaikka äidin/tyttöystävän/vaimon hoitamaan asioitaan kuntoon. Ihme neitelyä.Jos elämäntilanne on sellainen että niitä paketteja ei sinne postiin asti ostajan maksun jälkeen saa aikaiseksi, niin sitten kannattaa se kaupanteko lopettaa ja välittömästi!
Jos elämäntilanne on sellainen että niitä paketteja ei sinne postiin asti ostajan maksun jälkeen saa aikaiseksi, niin sitten kannattaa se kaupanteko lopettaa ja välittömästi!
Ja jos aikuinen mies ei saa pakettejaan postiin millään, niin pistää sitten vaikka äidin/tyttöystävän/vaimon hoitamaan asioitaan kuntoon. Ihme neitelyä.
Täytyykin laittaa nimimerkki mieleen ettei vahingossakaan tule kauppa tehtyä hänen kansaan. Käsittämätöntä touhua.
Tämmöisen asenteen takia täytyy taas muistaa pistää juhlapyhinä omat myynnit kiinni.
Kaikenlaista menoa voi tulla, eikä posti kuitenkaan kulje juhlapyhinä. Lisäksi itsellä on 5.12. töistä anottu lomiksi, niin ei kiinnosta silloin hoitaa kauppoja , kun voisi olla vaikka hiihtämässä tai ulkomailla (en kuitenkaan ole, mutta voisin).
Täällä ollaan välillä hirveän vaativia - jos vielä kävisin töissä paikalla joka päivä ja ainoa posti olisi avoinna 9-18, niinkuin joskus, niin tod.näk. voisi postitus minullakin kestää.
Lisäksi omat tuotteet on noutoa varten pakattu/pakkaamatta, kun koen asuvani tarpeeksi lähellä yli miljoonaa ihmistä.
--
Tietenkin tässä casessa oli vaan myyjä laiska, mutta pientä kärsivällisyyttä. Ei olisi haitaksi.
Jos olisi vaikka korona, niin en tod. veisi mitään postiin. Enkä toimittaisi ostajalle siitä sairastodistusta.
Juhlapyhät näkee kalenterista. Jos myyjä on vaikka ulkomailla, silloin siitä on aiheellista kertoa ostajalle ennen kuin ottaa maksua vastaan. Ihan perusjuttuja mielestäni. Silloin näitä asioita ei tarvitse puida täällä foorumilla hieman kyseenalaisessa ketjussa myyjän kannalta.
Tämmöisen asenteen takia täytyy taas muistaa pistää juhlapyhinä omat myynnit kiinni.
Kaikenlaista menoa voi tulla, eikä posti kuitenkaan kulje juhlapyhinä. Lisäksi itsellä on 5.12. töistä anottu lomiksi, niin ei kiinnosta silloin hoitaa kauppoja , kun voisi olla vaikka hiihtämässä tai ulkomailla (en kuitenkaan ole, mutta voisin).
Täällä ollaan välillä hirveän vaativia - jos vielä kävisin töissä paikalla joka päivä ja ainoa posti olisi avoinna 9-18, niinkuin joskus, niin tod.näk. voisi postitus minullakin kestää.
Lisäksi omat tuotteet on noutoa varten pakattu/pakkaamatta, kun koen asuvani tarpeeksi lähellä yli miljoonaa ihmistä.
--
Tietenkin tässä casessa oli vaan myyjä laiska, mutta pientä kärsivällisyyttä. Ei olisi haitaksi.
Jos olisi vaikka korona, niin en tod. veisi mitään postiin. Enkä toimittaisi ostajalle siitä sairastodistusta.
Jos on niin kiire, ettei kerkeä myymiään tuotteitaan postiin viemään, niin ei kannata myydä mitään. Jos minä ostajana maksan tuotteen viipymättä, niin oletan myös myyjän toimittavan sen postiin viipymättä.
Pitkältikin näin. Poikkeuksena toki se, että jos ilmoitus on vaikkapa ollut julki jo pidempään, niin mitä tahansa kiirettä saattaa olla silloin kun se tarjous tulee. Tästäkin tosin selviää sillä, että jo tilinumeroa ilmoittaessa mainitsee, että saattaa sitten kestää hetki ennen kuin pääsen postiin tms, niin ostaja sitten tietää odotella, tai voidaan vaikka sopia se maksupäiväkin erikseen.Jos on niin kiire, ettei kerkeä myymiään tuotteitaan postiin viemään, niin ei kannata myydä mitään. Jos minä ostajana maksan tuotteen viipymättä, niin oletan myös myyjän toimittavan sen postiin viipymättä.
--

Tässä nyt oli joku retardi myyjä kyseessä jolla oli useampia kauppoja viikkokausia hoidettu päin vittuja.
En tiedä mistä nyt keksit 5.12 tähän. Ei liity millään lailla asiaan.
Täällä näyttää pyörivän normaalia enemmän kaiken maailman autisteja ja avohoitopotilaita. Ei siis kannata täällä käydä kauppaa.
hsalonen käy täällä näköjään puolustamassa ja vänkäämässä kaikkien negatiivisen palautteen saaneiden puolesta![]()
Joka vastasi myynti-ilmoitusta.Toisessa tapauksessa tuli huntimantille risa tuote
Juu ei välttämättä kannata käydä kauppaa täällä, jos käyttäjät ovat mielestäsi retardeja, autisteja ja avohoitopotilaita.
Jotkut ovat yleensä töissä arkisin, mutta toisilla on lomaa haettuna 5.12. ja silloin he olisivat lomilla, eivätkä postittelemassa näitä lähetyksiä. Tämä voi olla vaikea ymmärtää, jos itse on pysyvällä lomalla tai muuten vaan ei ole päivätöissä.
Monennet bannit tulossa?Ei saisi kiusata selvästi jälkeenjäänyttä kaveria, mutta ota nyt ne lääkkeesi jo. Mikä helvetin retardien leikkipaikka tämä on?
Ootko retardi vai miksi otit itseesi? Onhan toi hsalonen viestien perusteella ihan selvästi hieman jälkeenjäänyt henkilö. Miksi tällainen saa täällä riehua vapaasti on erikoista, mutta mikäs siinä. Jokainen taplaa tyylillään.Monennet bannit tulossa?
Semmonen sielläOotko retardi vai miksi otit itseesi? Onhan toi hsalonen viestien perusteella ihan selvästi hieman jälkeenjäänyt henkilö. Miksi tällainen saa täällä riehua vapaasti on erikoista, mutta mikäs siinä. Jokainen taplaa tyylillään.![]()
Juu, oliko muuta?Semmonen siellä
Ei muuta ku uutta tiliä kypsyttelemään ja sieltä suoraan koronaketjun kautta takas tänneJuu, oliko muuta?![]()
Asia myös minun osaltani loppuunkäsitelty. Kaupat jäi lopulta toteutumatta, mutta eiköhän kaikille tule kerran tai pari elämässä tilanne vastaan että ei vaan pysty. Ei tällainen kaupankäynti saisi maailmaa kaataa.Lopettakaa jo mieslapset tämä lynkkaus. Olen nyt hoitanut osapuolien kanssa palautukset ja syyt miksen ole voinut toimittaa. Mutta jos mieli tekee, lynkatkaa niin pahasti kun mieli tekee. Olen oppinut virheistäni ettei kannata käydä kauppaa jos tulee kiireitä. Näitä en kuitenkaan osannut ennustaa silloin kuin olen lyönyt kaupat lukkoon. Mutta jatkakaa ilomielin. Olen tyytynyt tuomiooni jonka sain tästä casesta.
Tuo vaikuttaisi xxs-paketilta. Xxs-paketti: Enintään 3 x 25 x 35 cm. Jos niin on, niin silloin sana "paketti" toteutuu. Se , että onko reilua kutsu noita kuplamuovikirjeitä paketiksi, siihen en ota kantaa mutta postilla on tuo "paketti" vaihtoehto.^-- Kyllä, mutta tässä tapauksessa oli maksettu paketista ja lähetetty silti kirjeessä. Mielestäni tuo koteloiden korvaus on ihan kohtuullinen pyynti. Esimerkiksi Konsolinetissä pelikotelot näyttää maksavat 2€/kpl, joten kovin isosta summasta ei kuitenkaan ole kyse.
Ei kun oli maksettu paketista sen takia, että saa seurantakoodin.jos on postikulut maksettu paketista juuri sen vuoksi että tulisi ehjänä perille
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.