Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pakko kysyä että mitä ihmeen säätämistä siinä on jos ostaja haluaa tuotteesta kuvan? Todella outoa käyttäytymistä myyjän puolelta kun ilmeisesti vielä itse niitä hänelle tarjosit? Oudoksi tilanteen tekee vielä se, että olet myymässä kyseisiä kaiuttimia, mutta olet tehnyt ostoilmoituksen samanlaisista kaiuttimista? Btw, miksi kuvien nimissä on "received"?Ei helkatti en tiedä itkeäkkö vai nauraa. Nyt kun olen lukenut tuon ostajaehdokkaana toimeen vuodatusta" täällä ,ja vain sen takia kun lopetin yhteydenoton hänen kanssaan kun meni todella säätämiseksi kaupanteko .ei kiinnostanut enää .
Ymmärrän toisaalta sen puolen kun huijaria ja petosta yrittäviä tuntuu ainakin myyntipalstoilla paljonkin olevan .Mutta heh en alkaisi ketään syyttämään sillä perusteella huijariksi jos ei enää vastaa yhteydeotto pyyntöihin tai en ole laittanut pyytämäsi kuvia .
Yksinkertaisesti en halua myydä niitä sinulla . Hermot meni säätämiseen . Olisin sinulle myynyt postilla taikka noutaen ja mitä tulee postilla myyntiin . En sinulle niitä ole tuputtanut sen kummemmin . Kerroin vain että postikin onnistuu kuin myös nouto . Kerroin myös kaiuttimien olevan priima kunnossa . Nyt laitan kuvat totea itse .
Sanotaan nyt näin . Se mitä ollaan keskusteltu herra ostajaehdokkaan kanssa ei näy täällä julkisella puolen , suurin osa siitä puhelinkeskustelua .Etten nyt sanoisi pahasti ja saisi pisteen tälle ns . Kaupalle niin sanotaan liika on liikaa kaupanteossakin tai niin minä sen koin ..Pakko kysyä että mitä ihmeen säätämistä siinä on jos ostaja haluaa tuotteesta kuvan? Todella outoa käyttäytymistä myyjän puolelta kun ilmeisesti vielä itse niitä hänelle tarjosit? Btw, miksi kuvien nimissä on "received"?
Sanotaan nyt näin . Se mitä ollaan keskusteltu herra ostajaehdokkaan kanssa ei näy täällä julkisella puolen , suurin osa siitä puhelinkeskustelua .Etten nyt sanoisi pahasti ja saisi pisteen tälle ns . Kaupalle niin sanotaan liika on liikaa kaupanteossakin tai niin minä sen koin ..
Minun ei käsittääkseni tarvitse todistella sinulle yhtään mitään enää kun en enää myy sinulle . Myyn tavaraa lähes aina facebookin marcetplacella , harvemmin missään muualla . satoja myyntiilmoituksia ollut vuosien aikana .Tullut ostajilta pelkkiä hyviä kaupanteko palautteita .No jos nyt koit että kuvien kaivaminen random ruotsalaiselta myynti-ilmoituksesta olisi parempi tapa kuin ottaa ne esim. itse, sekä sattumalta nimet ja paikkakunnatkin täsmäävät vielä sarjahuijariin. Voisi tuolla käytöksellä luottamus mennä yhdeltä jos toiseltakin.
Eikä vieläkään tosin näy mitään todistetta kuvissa, joista näkisi että sinun hallussasi. Esim. jo kauan pyydetty nimimerkki-lappu puuttuu yhä.
Taitaa olla kaupankäynti yhtä vaikeaa vaikeaa kuin piste ilman välimerkkiä.![]()
Minkä takia sitten täällä ei kaupanteko onnistu palautteista päätellen?Minun ei käsittääkseni tarvitse todistella sinulle yhtään mitään enää kun en enää myy sinulle . Myyn tavaraa lähes aina facebookin marcetplacella , harvemmin missään muualla . satoja myyntiilmoituksia ollut vuosien aikana .Tullut ostajilta pelkkiä hyviä kaupanteko palautteita .
Minun ei käsittääkseni tarvitse todistella sinulle yhtään mitään enää kun en enää myy sinulle . Myyn tavaraa lähes aina facebookin marcetplacella , harvemmin missään muualla . satoja myyntiilmoituksia ollut vuosien aikana .Tullut ostajilta pelkkiä hyviä kaupanteko palautteita .
Heh .minulla on yksi ainut palaute täällä tämän ketjun valittajan lisäksi, sekin tuli jo pari vuotta sitten kun jo sovittu kauppa samsung telkkarista peruuntui kun sitten ostajasta ei kuulunutkasn mitään kolmeen päivään . Huvittavinta siinä ns palauteessa on se ettei se mennyt olkenkaan niin kuin palautteen antaja väittää .. Olin mukamas myymässä torissa samaa tuotetta kalliimmalla samaan aikaan kun täällä oli myös . Totta hitossa kimpaannuin jo sovitusta ja kun ostajasta ei kuulunutkasn 3vrk mitään . Laitoin toriin .Ostaja ehdokas oli sen huomannut veti herneen nenään siitä .Minkä takia sitten täällä ei kaupanteko onnistu palautteista päätellen?
Todella hämärää ja outoa käytöstä.
Ei helkatti en tiedä itkeäkkö vai nauraa. Nyt kun olen lukenut tuon ostajaehdokkaana toimeen vuodatusta" täällä ,ja vain sen takia kun lopetin yhteydenoton hänen kanssaan kun meni todella säätämiseksi kaupanteko .ei kiinnostanut enää .
Ymmärrän toisaalta sen puolen kun huijaria ja petosta yrittäviä tuntuu ainakin myyntipalstoilla paljonkin olevan .Mutta heh en alkaisi ketään syyttämään sillä perusteella huijariksi jos ei enää vastaa yhteydeotto pyyntöihin tai en ole laittanut pyytämäsi kuvia .
Yksinkertaisesti en halua myydä niitä sinulla . Hermot meni säätämiseen . Olisin sinulle myynyt postilla taikka noutaen ja mitä tulee postilla myyntiin . En sinulle niitä ole tuputtanut sen kummemmin . Kerroin vain että postikin onnistuu kuin myös nouto . Kerroin myös kaiuttimien olevan priima kunnossa . Nyt laitan kuvat totea itse .
Mitkä helkatin portaat .. Nyt tää saa jo koomisia piirteitä . Tuo nojatuoli sattuu olemaan eteisessä kaiuttimet toisessa huoneessa . Ei mulla ole mitään muita portaita kuin rappuset alas 3 kerroksesta. Taustalla näkyy hieman kylpyhuonetta .
Mitkä helkatin portaat .. Nyt tää saa jo koomisia piirteitä . Tuo nojatuoli sattuu olemaan eteisessä kaiuttimet toisessa huoneessa . Ei mulla ole mitään muita portaita kuin rappuset alas 3 kerroksesta. Taustalla näkyy hieman kylpyhuonetta .
Tämän kuvan oikeassa yläkulmassa.
Tosiaan tuolta löytyy eka kuva.No jos nyt koit että kuvien kaivaminen random ruotsalaiselta myynti-ilmoituksesta olisi parempi tapa kuin ottaa ne esim. itse, sekä sattumalta nimet ja paikkakunnatkin täsmäävät vielä sarjahuijariin. Voisi tuolla käytöksellä luottamus mennä yhdeltä jos toiseltakin.
Eikä vieläkään tosin näy mitään todistetta kuvissa, joista näkisi että sinun hallussasi. Esim. jo kauan pyydetty nimimerkki-lappu puuttuu yhä.
Taitaa olla kaupankäynti yhtä vaikeaa vaikeaa kuin piste ilman välilyöntiä.![]()
Selittely ja ketjun seuraaminen kyllä sujuu, mutta nimilapun antaminen kaiutinten kanssa on kovin vaikeaa. Eiköhän tämä ala olemaan selvä juttu.Onneksi minun ei ole velvollisuus selitellä mitään enkä ole siihen tilivelvollinen . Pääasia että tiedän miten asiat on. Tämä ketju on kuin heittäis bensaa liekkeihin ja yleinen lynkkäys" . Onneksi en ole myynyt täällä mitään muuta kuin tuota yhtä telkkaria joskus . Parempi pysyä Marcetblacessa . Sieltä voi sitten asianomainen käydä kyttäämässä" kaiuttimien myynti ilmoituktusta ja muutakin ,niin selviää kuvien arvoituskin ja erillaisuus . En ota enää millään tavalla kantaa tämän ketjun jaaritteluihin.
No toki tämän voi noinkin hoitaaOnneksi minun ei ole velvollisuus selitellä mitään enkä ole siihen tilivelvollinen . Pääasia että tiedän miten asiat on. Tämä ketju on kuin heittäis bensaa liekkeihin ja yleinen lynkkäys" . Onneksi en ole myynyt täällä mitään muuta kuin tuota yhtä telkkaria joskus . Parempi pysyä Marcetblacessa . Sieltä voi sitten asianomainen käydä kyttäämässä" kaiuttimien myynti ilmoituktusta ja muutakin ,niin selviää kuvien arvoituskin ja erillaisuus . En ota enää millään tavalla kantaa tämän ketjun jaaritteluihin.
Heh hee mitä tein sen ja ihan vittulakseni kun tiesin kuka hakee .. Ootas arvaan väität että yritän kusettaa! Todellakin minulla on Quatum 803 ja 903 tällähetkellä .Ollut myös Quatum 673 . 603 , 503 . 757 lattiamalli .Tein tori.fi:hin ostoilmoituksen samanlaisista kaiuttimista noin tunti sitten. Ette muuten koskaan arvaa, kuka vastasi ilmoitukseeni:
![]()
Tämä kaveri on joko täysi ammattitrolli tai sitten hänellä viiraa pahasti päässä...
Eli ovatko nämä nyt sinun ottamia kuvia sinun omistamastasi kajareista? Saatko täsmälleen samasta kuvakulmasta otettua uudet, mutta tällä kertaa nimilapulla ja pvm?Ei helkatti en tiedä itkeäkkö vai nauraa. Nyt kun olen lukenut tuon ostajaehdokkaana toimeen vuodatusta" täällä ,ja vain sen takia kun lopetin yhteydenoton hänen kanssaan kun meni todella säätämiseksi kaupanteko .ei kiinnostanut enää .
Mietinkin mistä tuo oli niin tuttu, niin tämähän seVähän omituinen tapaus muutenkin tämä "Mikael". Myynyt torissa powerin vesivahingosta alennuksella ostettua TVtä ja kun täällä on asiasta mainittu, niin herra väittää ettei ole sama henkilö, vaikka kuvat puhuvat toista ""
En nyt väitä että olisi suoraan ketään huijaamassa, mutta hyvin omituista tuo käytös. Tunnettu "HIFI" jobbari tori.fi puolella. Itse pysyisin kaukana
Yleinen TV:n hankinta- & säätöketju
Kerrankin IPS:lle hyvä käyttökohde, ja jos ei muuta niin halvalla tuumia :)bbs.io-tech.fi
Miksi ihmeessä tälläinen kuulustelu! Mitä nyt ajat tällä takaa mikä on sun motiivi? Minä en edes ole Facebookissa. Toisessa sosiaalisessa mediassa kyllä. Ei ole todellista.
Minun ei käsittääkseni tarvitse todistella sinulle yhtään mitään enää kun en enää myy sinulle . Myyn tavaraa lähes aina facebookin marcetplacella , harvemmin missään muualla . satoja myyntiilmoituksia ollut vuosien aikana .Tullut ostajilta pelkkiä hyviä kaupanteko palautteita .
Eihän se nyt voi olla sama Mikael, kun tämä tässä ketjussa ollut myy vain Facessa ja tuolla toisessa ketjussa ollut Mikael ei ole lainkaan Facebookissa!Vähän omituinen tapaus muutenkin tämä "Mikael". Myynyt torissa powerin vesivahingosta alennuksella ostettua TVtä ja kun täällä on asiasta mainittu, niin herra väittää ettei ole sama henkilö, vaikka kuvat puhuvat toista ""
En nyt väitä että olisi suoraan ketään huijaamassa, mutta hyvin omituista tuo käytös. Tunnettu "HIFI" jobbari tori.fi puolella. Itse pysyisin kaukana
Yleinen TV:n hankinta- & säätöketju
Kerrankin IPS:lle hyvä käyttökohde, ja jos ei muuta niin halvalla tuumia :)bbs.io-tech.fi
Mistäs todisteet, ettei tosiaan ole jonkun muun toimesta käyty kirjettä availemassa? Ilmeisesti niitä kuitenkin löytyy, kun näin varmasti olet kusetuksen kannalla?Vittu. Niin se olis vaistoon pitäny luottaa.
@xLokki :n " veljen " kanssa hierottiin diiliä torissa, siten, että @xLokki hoitaa kaupat, koska lokilla oli lähiaikoina ok palautteita täällä.
Noh, toveri ehdotti plussa kirjetoimitusta, koska löytyy plussamerkki jo valmiiks. Toimituksessa kesti lopulta viitisen päivää, että kirjelaatikkoon asti meni, syystä, että " ei ois liikkunu kuitenkaan " sekä sitä plussa merkkiä ei löytynytkään.
Jotta tää sälli luo luottavaisen mielikuvan kaupoista, niin kävi sanomassa, että ilmotahan sitkun tulee jne.
Kirjeessähän tuota lahjakorttia on käytetty, siten että painettu kirjeeseen jäljet " kyllä se siellä on ollut ". Otettu pois repimällä kulma auki, ja teipattu kulma kiinni.
Noh katsotaan, jos tää palaute vauhdittaisi takaisinmaksua.
Itsekkin haksahdin tähän lahjakortti koijaukseen ja ostin tältä ton verkkokauppa.comin lahjakortin. Olin aiemmin ostanut ko.henkilöltä jimmssin lahjakortin ja kaikki meni ok,niin en epäillyt huijariksi. Varmaan voisi jo naputella rikosilmoituksen, kun näitä näyttää paljastuvan lisää koko ajan.Vittu. Niin se olis vaistoon pitäny luottaa.
@xLokki :n " veljen " kanssa hierottiin diiliä torissa, siten, että @xLokki hoitaa kaupat, koska lokilla oli lähiaikoina ok palautteita täällä.
Noh, toveri ehdotti plussa kirjetoimitusta, koska löytyy plussamerkki jo valmiiks. Toimituksessa kesti lopulta viitisen päivää, että kirjelaatikkoon asti meni, syystä, että " ei ois liikkunu kuitenkaan " sekä sitä plussa merkkiä ei löytynytkään.
Jotta tää sälli luo luottavaisen mielikuvan kaupoista, niin kävi sanomassa, että ilmotahan sitkun tulee jne.
Kirjeessähän tuota lahjakorttia on käytetty, siten että painettu kirjeeseen jäljet " kyllä se siellä on ollut ". Otettu pois repimällä kulma auki, ja teipattu kulma kiinni.
Noh katsotaan, jos tää palaute vauhdittaisi takaisinmaksua.
Mistäs todisteet, ettei tosiaan ole jonkun muun toimesta käyty kirjettä availemassa? Ilmeisesti niitä kuitenkin löytyy, kun näin varmasti olet kusetuksen kannalla?
Kyllähän se kelloja soittaa jos vieläpä useammalla nyt ollut ongelmia yhtäaikaisesti, hyvä lisäys.Niin. Voidaan pitää tätä vielä vaan epäilynä ja käynyt kuten tossa mainitset.
Sama kaveri kauppasi myös näytönohjaimen, jota ei oo lähettänyt toiselle foorumilaiselle syystä tai toisesta.
Mutta, odotellaan vastausta myyjältä ja siksi tägätty, voin olla täysin väärässäkin.
Pisti vaan silmään monen sattuman summa, että poisti torista ilmon, kun me vasta puhuttiin kaupoista (kaupat tehtiin täällä lopulta). Plussa merkki olikin kadonnut, kun oisin paketista voinut maksaa euron enemmän. Mobilepay nimi muutettu kauppojen jälkeen. Postituksessa näytönohjaimen ja tämän kanssa erinäisiä syitä että venyy jne.
Itse ostelin häneltä 600€ edestä verkkokaupan lahjakortteja 1kk sitten, eikä mitään ongelmaa. Nyt viimeiset pari viikkoa viestitellyt ja koittanut jatkuvasti kaupata lahjakorttejaan mulle, joten liekkö ahneus iskenyt…Itsekkin haksahdin tähän lahjakortti koijaukseen ja ostin tältä ton verkkokauppa.comin lahjakortin. Olin aiemmin ostanut ko.henkilöltä jimmssin lahjakortin ja kaikki meni ok,niin en epäillyt huijariksi. Varmaan voisi jo naputella rikosilmoituksen, kun näitä näyttää paljastuvan lisää koko ajan.
Siellä myös joku odottelee lokilta ostamaansa näytönohjainta: Myyty - 250€ Hifistudio lahjakortti
Jos tuo kirje olisi vaurioitunut Postin käsittelyssä niin koko kuoren pitäisi olla sellaisessa "sori, lajittelukoneemme tuhosi kirjeesi" -pussissa eikä teipattuna jollain teipillä.
Ostaisivatko osamaksulla ja diilaisivat eteenpäin?Mistä helvetistä noita lahjakortteja voi samalle ihmiselle tulla noin paljon että niitä voi kaupustella päivästä toiseen?
Vähän huono bisnes jos häviää 100€ joka kortistaOstaisivatko osamaksulla ja diilaisivat eteenpäin?
Jos ei meenaakkaan maksaa myöhemmin osaria, niin hetken aikaa toimii..Vähän huono bisnes jos häviää 100€ joka kortista