Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
525
Tällä foorumilla on muutamia henkilöitä joilla on ns. immuniteetti ja voivat tehdä käytännössä mitä tahansa seuraamuksitta. @Chloelta olisi pitänyt poistaa tunnukset jo aikoja sitten.
Ei todennäköisesti mene kauaa kun on taas "myymässä" uutta tavaraa täällä jollekkin joka ei tiedä kaverin historiasta.
Nimimerkki @Chloe

Kaksiviikkoa kesti postittaa ja lopetti viesteihin vastaamisen. Hyväksyi myös facebookissa kaveriksi mutta sielläkään vastannu viesteihin. Selitykseksi sain vaan että kaverille antanut powerin toimitettavaksi. Seurantakoodinkin sain muuta kautta kuin häneltä. Saatuani powerin sain kuulla että se on sellaisesta koneesta mihin kaadettu useammat nesteet sisälle. Poweri ainakin tällä hetkellä toimii mutta rehellisesti sanottuna kyllä hieman kuumottaa.

Nyt mietin että minkä takia tämä henkilö saa käydä täällä kauppaa? @Sampsa Koska useat muut käyttäjät kertoivat minulle että kyseinen ihminen on kusettanut monia, käyttänyt montaa eri nimimerkkiä eri foorumeilla ja joskus osa oottanut vuodenkin että saa tavaransa. Itellä kyllä jäi vähän paska maku suuhun
Tähän pikaiseen poistamiseen tai bannaamiseen tiettyyn henkilöön kohdistuen asia ei ole aina niin suora... kuten @hsalonen toi ilmi voi olla ongelma. Ja @Sampsa on oikeassa että palaute on yksi parhaita asioita mitä voi tehdä.

Se miksi kommentoin tähän on se kun henkilökohtaisestikin olen ostanut häneltä ja tiedän jo pidemmältä ajalta hänet epäsuorasti vain. Kyseinen henkilö jos en nyt pahemmin erehdy ole aikaisemmin ole ollut ongelma kuten näet palautteista. Se miksi näin nyt on.. on teidän kahden välinen asia ja hän yksin voi kommentoida tätä ja tehdä asiat suoriksi jos joku ongelma hänellä.. mutta hänen tai sinun asiat ei kuulu minulle joten en kommentoi muuta teidän väliltä.

Eli negatiivinen palaute ja kahden välinen selvitys asioista jos jotain.
 

Sleipnir

Platinum-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
353
Tähän pikaiseen poistamiseen tai bannaamiseen tiettyyn henkilöön kohdistuen asia ei ole aina niin suora... kuten @hsalonen toi ilmi voi olla ongelma. Ja @Sampsa on oikeassa että palaute on yksi parhaita asioita mitä voi tehdä.

Se miksi kommentoin tähän on se kun henkilökohtaisestikin olen ostanut häneltä ja tiedän jo pidemmältä ajalta hänet epäsuorasti vain. Kyseinen henkilö jos en nyt pahemmin erehdy ole aikaisemmin ole ollut ongelma kuten näet palautteista. Se miksi näin nyt on.. on teidän kahden välinen asia ja hän yksin voi kommentoida tätä ja tehdä asiat suoriksi jos joku ongelma hänellä.. mutta hänen tai sinun asiat ei kuulu minulle joten en kommentoi muuta teidän väliltä.

Eli negatiivinen palaute ja kahden välinen selvitys asioista jos jotain.
Olen myös seurannut tämän myyjän kommelluksia jo jonkun aikaa ja tullut siihen tulokseen, että bannit myyntiosastolle olisi vähintä mitä ansaitsisi. On hakenut näitä "pikavippejä"(jossa ostaja maksaa tuotteensa ja postitukseen/rahanpalautukseen menee vähintään seuraavaan tukipäivään asti) jo vuosikaudet ja myynyt jopa vioittunutta tavaraa eteenpäin. Myynnit ei tapahdu pelkästään tällä foorumilla ja tiedän tapauksen jossa ostaja joutui odottamaan yli vuoden maksamaansa tavaraa, ennen kuin pitkän kuumotuksen jälkeen sen sai. Jopa tämä myynti meni lähes rikosilmoitukseen asti, ennen kuin ostaja sai tuotteensa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
758
Olen myös seurannut tämän myyjän kommelluksia jo jonkun aikaa ja tullut siihen tulokseen, että bannit myyntiosastolle olisi vähintä mitä ansaitsisi. On hakenut näitä "pikavippejä"(jossa ostaja maksaa tuotteensa ja postitukseen/rahanpalautukseen menee vähintään seuraavaan tukipäivään asti) jo vuosikaudet ja myynyt jopa vioittunutta tavaraa eteenpäin. Myynnit ei tapahdu pelkästään tällä foorumilla ja tiedän tapauksen jossa ostaja joutui odottamaan yli vuoden maksamaansa tavaraa, ennen kuin pitkän kuumotuksen jälkeen sen sai. Jopa tämä myynti meni lähes rikosilmoitukseen asti, ennen kuin ostaja sai tuotteensa.
Ja eikös vielä ollut niinkin että myyty tavara oli jo hukattu muualle ja ostaja sai muuta tilalle?
Olettaen että puhutaan samasta tapauksesta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 047
Murossa jo sama meno, miksipä ketään kiinnostaisi. Ainoa millä tuota saataisiin eteenpäin on varmaan rikosilmoitus.

Sitäkään ei tehdä koska aina kelan tukipäivänä asiat alkaa liikahtamaan (Kunhan herra sattuu kaikkien sattumuksien jälkeen saamaan vastattua).
Ainoa huono puoli tuossa lienee itselle että jyväskylän alueelta ei voi ostaa (myyntipalstalta) käytännössä mitään.
 
Liittynyt
26.08.2017
Viestejä
1 273
Se, ettei ko. käyttäjä ilmaannu tänne tarjoilemaan edes mitään puoliselityksiä pitäisi jo taata se ettei kenenkään pitäisi häneltä mitään ostaa, jos annetut väitteet pitävät paikkansa. En itse ainakaan osta näiden perusteelta.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 737
Taitaa olla clouiproolla viikonloppu jo alkanut viimeistään keskiviikkona niin ei nää lukea näitäkään viestejä..
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
822
Taitaa olla clouiproolla viikonloppu jo alkanut viimeistään keskiviikkona niin ei nää lukea näitäkään viestejä..
Turha luulla että se tulee tänne selvittämään asiaa kun se ei suostunut asian selvittelyyn edes snappan kanssa yksityisviestein :rofl:
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 737
Turha luulla että se tulee tänne selvittämään asiaa kun se ei suostunut asian selvittelyyn edes snappan kanssa yksityisviestein :rofl:
Ei siitä koskaan tiedä. Vilkasin vaan että ainakaan tolla nickillä ei viestini kirjoitushetkenä ollu torstain jälkeen täällä käynyt.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 737
Sen selittelyillä ei oo mitää välii, me tiedetää missä mennää. Typerä saa olla jos kuuntelee sen selityksiä. Sori Pro.
Tämä toki. Aika kauanhan kai se aina jotenkuten suoriutui noista jos oikein muistan mutta näköjään alkanu meno hiipua senkin suhteen. Tai sitten muistelen ihan vituiksi kun ei oo ite tullu sen kanssa kauppaa käytyä.
 

kusiainen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 486
En minäkään kaiken em. perusteella ole sitä mieltä, että tämän Chloen tunnukset pitäisi poistaa. Mutta ettei tuollaisesta perseilystä tule edes jotain lyhyttä bannia niin ohhoijakkaa
Jos ottaa rahat mutta ei toimita niin ei sitä voi huumorilla ottaa vaan kyseessä on haudanvakava asia. Apu löytyy tuolloin poliisista tai omaehtoisesta ongelmanratkaisusta mikäli huijarin sijaintipaikka on selvillä.
 
Liittynyt
14.03.2019
Viestejä
879
Liittynyt
04.01.2018
Viestejä
321
Onko omaa antamaa palautetta mahdollisuus poistaa? Ja vaihtaa se negatiiviseksi...

Tyyppi myi kotelon, virtalähteen ja tuulettimen.
Nyt kun asensin virtalähteen testinä vanhaan koneeseen paikalleen, ei se toimikkaan. Omalla virtalähteellä kone toimii hienosti.

Ensin kuitenkin yritän sopia asiaa yv:nä, mutta jos ei sopimusta hyvityksestä synny, vaihtaisin palautteen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.11.2016
Viestejä
392
Onko omaa antamaa palautetta mahdollisuus poistaa? Ja vaihtaa se negatiiviseksi...

Kaveri myi kotelon, virtalähteen ja tuulettimen.
Nyt kun asensin virtalähteen testinä vanhaan koneeseen paikalleen, ei se toimikkaan. Omalla virtalähteellä kone toimii hienosti.

Ensin kuitenkin yritän sopia asiaa yv:nä, mutta jos ei sopimusta hyvityksestä synny, vaihtaisin palautteen.
Ehkä tulevaisuudessa kannattaisi kokeilla tuotteet ennen palautteen antamista. Ja itse et pysty palautetta poistamaan.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 251
Onko omaa antamaa palautetta mahdollisuus poistaa? Ja vaihtaa se negatiiviseksi...

Tyyppi myi kotelon, virtalähteen ja tuulettimen.
Nyt kun asensin virtalähteen testinä vanhaan koneeseen paikalleen, ei se toimikkaan. Omalla virtalähteellä kone toimii hienosti.

Ensin kuitenkin yritän sopia asiaa yv:nä, mutta jos ei sopimusta hyvityksestä synny, vaihtaisin palautteen.
Käyttäjät eivät pysty itse poistamaan tai muuttamaan palautteita. Jos tulee tarve poistaa esimerksiksi negatiivinen palaute niin asiasta voi laittaa yksityisviestin moderaattoreille.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 762
Tori.fi:n parhaana suojana toimii esillä oleva puhelinnumero. Jos se ei ole prepaid ja yhteystiedot ovat yhtenevät henkilön nimimekin kanssa, niin on aika hyvässä tilanteessa.
 
Liittynyt
26.08.2017
Viestejä
1 273
Saattanee tulla kalliiksi lähetellä numerotiedosteluihin joka puhelinnumerosta tiedustelun.
 
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
28
Huonoina kauppakokemuksina voisi myös mainita myyjät jotka eivät vastaa mitään vaikka ovat käyneet palstalla viestien/tarjouksen jälkeen. Kaksi tälläistä tapausta osunut kohdalle nyt peräkkäin.
 

svk

Apua, avatarini on sormi!
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 810
Huonoina kauppakokemuksina voisi myös mainita myyjät jotka eivät vastaa mitään vaikka ovat käyneet palstalla viestien/tarjouksen jälkeen. Kaksi tälläistä tapausta osunut kohdalle nyt peräkkäin.
Tätä päässyt ihmettelemään itsekkin, eli laitetaan ostetaan osastolle kyselyä jonka jälkeen joku tulee, että "mulla olis (aloituksessa kysyttyä tavaraa)" ja tarjouksen laittamisen jälkeen kaveri häviää kuin tuhka tuuleen, vaikka kirjautuneena olikin ollut sen jälkeen ainakin parina päivänä.

e. tarkennetaan, että olin siis ite ostoilmion tekijä tuossa tapauksessa
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
758
Muutaman kerran käynyt vastaavaa kanssa täällä ja yllättäen ei tarjoukset johtanut enää kauppoihin.
Torissa tuo on lähes jokakertainen asia kun laittaa ostoilmoituksen.
 
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
102
Huuto.netissä asia on hoidettu sentään jotenkin paremmin, tunnistautuminen auttaa osaltaan ja palautejärjestelmä varsinkin. Mutta ei pidä hurmaantua pelkästään niihinkään, jotkut konnat harrastavat palautteiden antoa toisille konnille. Kannattaa siis lukea palautteita hetkinen ajatuksen kanssa...
Ja vaikka olisi 1000+ positiivista palautetta 10+ vuoden ajalta, niin silloinkin on se vaara, että joku huijari on kaapannut kyseisen tilin.

Itselleni sattui tällainen tapaus huutonetissä: Myyjä oli tunnistautunut käyttäjä -> muistaakseni tuolloin n. 20 positiivista palautetta/0 negaa -> tehnyt palautteiden perusteella myös noutokauppoja. Red flagejä ei siis oikein ollut, mutta niin vaan 400e meni kankkulan kaivoon. Poliisitutkinnan ja ulosottotiedotteen kautta selvisi, että huijauksia oli kertynyt henkilölle reilusti. (Tietääkseni tässä tapauksessa myyjän tili ei ollut kaapattu, vaan "rehellinen" käyttäjä päätti vaan kääntyä kaidalta tieltä)
 
Viimeksi muokattu:

Ihime

Tukijäsen
Liittynyt
20.05.2018
Viestejä
3 260
Ja vaikka olisi 1000+ positiivista palautetta 10+ vuoden ajalta, niin silloinkin on se vaara, että joku huijari on kaapannut kyseisen tilin.

Itselleni sattui tällainen tapaus huutonetissä: Myyjä oli tunnistautunut käyttäjä -> muistaakseni tuolloin n. 20 positiivista palautetta/0 negaa -> tehnyt palautteiden perusteella myös noutokauppoja. Red flagejä ei siis oikein ollut, mutta niin vaan 400e meni kankkulan kaivoon. Poliisitutkinnan ja ulosottotiedotteen kautta selvisi, että huijauksia oli kertynyt henkilölle reilusti. (Tietääkseni tässä tapauksessa myyjän tili ei ollut kaapattu, vaan "rehellinen" käyttäjä päätti vaan kääntyä kaidalta tieltä)
Tai sitte oli todella suunitelmallinen huijari. Keräsi pikkuhiljaa hyvät palautteet että saa huijattua sitten isompiakin summia kerralla ja paljon!
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
104
Tori.fi:n parhaana suojana toimii esillä oleva puhelinnumero. Jos se ei ole prepaid ja yhteystiedot ovat yhtenevät henkilön nimimekin kanssa, niin on aika hyvässä tilanteessa.
Itse en enää tori.fi laita näkyville puhelinnumeroa. Lähti numero ilmoituksista kun alkoi tulemaan yöllä häirikkösoittoja/viestejä. Ei liittynyt milläänlailla myytävään tuotteeseen. Toiminut ostajaehdokkaan kanssa toi et jos puhelinumerolle tarve ni kyselee tori.fi viestillä.
 

Hessu

Tukijäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 420
Itse en enää tori.fi laita näkyville puhelinnumeroa. Lähti numero ilmoituksista kun alkoi tulemaan yöllä häirikkösoittoja/viestejä. Ei liittynyt milläänlailla myytävään tuotteeseen. Toiminut ostajaehdokkaan kanssa toi et jos puhelinumerolle tarve ni kyselee tori.fi viestillä.
Minulla kävi ihan sama homma. Jokainenhan voi pyytää tosiaan tuon numeron, jos sellaisen haluaa. Jos myyjä ei sitä suostu antamaan niin silloin kannattaa hälytyskellojen soida.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
557
Itse en enää tori.fi laita näkyville puhelinnumeroa. Lähti numero ilmoituksista kun alkoi tulemaan yöllä häirikkösoittoja/viestejä. Ei liittynyt milläänlailla myytävään tuotteeseen. Toiminut ostajaehdokkaan kanssa toi et jos puhelinumerolle tarve ni kyselee tori.fi viestillä.
Moni ohittaa ilmon, jos ei oo numeroo. Minä ainaskin
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Juu toriin ei numeroa mene enää näkyville. Meni hermot kun alkoi puheluita tulemaan yöllä ja selkeästi ulkomaisia trokareita.

kyllä tuolla kodin kamat menee samantien ilman numeroakin. Tekniikkahärpäkkeet sitten vähän heikommin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 866
Itse en enää tori.fi laita näkyville puhelinnumeroa. Lähti numero ilmoituksista kun alkoi tulemaan yöllä häirikkösoittoja/viestejä. Ei liittynyt milläänlailla myytävään tuotteeseen. Toiminut ostajaehdokkaan kanssa toi et jos puhelinumerolle tarve ni kyselee tori.fi viestillä.
Itse käytän erillistä prepaid numeroa myyntitarkoitukseen juuri tästä syystä.
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 309
Torin chat on helkutin hyvä, jos vain kaikki sitä katsoisivat. Ilmeisesti monilla ei spostit kännykkään tule, kun eivät vastaile.

@Hessu Miten ihmeessä voi vetää johtopäätöksiä siitä, että antaako myyjä numeroa? Itse en anna kenellekkään, se herttainen mummo joka tuotteen minulta ostaa niin voi ihan yhtä hyvin alkaa häiriköimään.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
525
Torin chat on helkutin hyvä, jos vain kaikki sitä katsoisivat. Ilmeisesti monilla ei spostit kännykkään tule, kun eivät vastaile.

@Hessu Miten ihmeessä voi vetää johtopäätöksiä siitä, että antaako myyjä numeroa? Itse en anna kenellekkään, se herttainen mummo joka tuotteen minulta ostaa niin voi ihan yhtä hyvin alkaa häiriköimään.
Itse en tykkää siitä kun ei sitten ole sitäkään yhteystietoa jos ongelmia.
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 309
Itse en tykkää siitä kun ei sitten ole sitäkään yhteystietoa jos ongelmia.
Pistä siinä chatissa viestiä ongelmasta. Josset poista sitä keskustelua, niin voit pistää siihen viestiä ties kuinka pitkään, niin kauan varmaan että vastapuolella on käyttäjä Torissa.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 492
Pistä siinä chatissa viestiä ongelmasta. Josset poista sitä keskustelua, niin voit pistää siihen viestiä ties kuinka pitkään, niin kauan varmaan että vastapuolella on käyttäjä Torissa.
Voitaisiinko täällä nyt lopettaa torista ja off-topicista lässyttäminen, niin ketjun voisi pitää seurattuna - konkreettisia, IO-techiin liittyviä tapauksia varten.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.07.2019
Viestejä
12
Juhisz nimimerkillä myy olematonta tavaraa. Raha kyllä kelpaa. Kaverin nimellä löytyy vuodelta 2011 eteenpäin tarinoita samanlaisista jutuista. Mulle myi prosessoria jonka oli kirjeessä ”lähettänyt”. Rikosilmoituksen uhalla vaadin rahoja takaisin mutta saapa nähdä. T.M Kokkolasta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 879
Juhisz nimimerkillä myy olematonta tavaraa. Raha kyllä kelpaa. Kaverin nimellä löytyy vuodelta 2011 eteenpäin tarinoita samanlaisista jutuista. Mulle myi prosessoria jonka oli kirjeessä ”lähettänyt”. Rikosilmoituksen uhalla vaadin rahoja takaisin mutta saapa nähdä. T.M Kokkolasta.
Ennen kirje oli 1. luokassa 1 päivä ja 2. luokassa 2 päivää. Nyt on vaan yksi luokka, joka maksaa enemmän kuin koskaan ja se kestää jopa 4 päivää.

Vielä ei ole hermo jollakin mennyt torstaina postittamastani prosessorikirjeestä, mutta vanhalla järjestelmällä ja ykkösluokan merkillä olisi jo perillä.

edit: jaahas, taas oli paatunut huijari, eikä ollut vaan hidas posti.. Kannattaa selvästi vaan odottaa pahinta joka kerta..
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
597
Juhisz nimimerkillä myy olematonta tavaraa. Raha kyllä kelpaa. Kaverin nimellä löytyy vuodelta 2011 eteenpäin tarinoita samanlaisista jutuista. Mulle myi prosessoria jonka oli kirjeessä ”lähettänyt”. Rikosilmoituksen uhalla vaadin rahoja takaisin mutta saapa nähdä. T.M Kokkolasta.
Sama kaveri taas joka on täällä esiintynyt mm. petteri89, dimodei88 nimimerkillä.

Verratkaa näitä, sama kuitti:

Myydään - OnePlus 6 8GB/128GB *pietarsaari*

Myyty - OnePlus 6 128gb
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
758
Juhisz nimimerkillä myy olematonta tavaraa. Raha kyllä kelpaa. Kaverin nimellä löytyy vuodelta 2011 eteenpäin tarinoita samanlaisista jutuista. Mulle myi prosessoria jonka oli kirjeessä ”lähettänyt”. Rikosilmoituksen uhalla vaadin rahoja takaisin mutta saapa nähdä. T.M Kokkolasta.
Myyty - Asus Strix 1070 Ti (advanced) *pietarsaari*

Tuolla oli aikaisemmin varoitus kyseisestä kaverista mutta joku mode sensuroi pois, toivottavasti ostaja sai kortin.
Hieman kyllä tulee wtf fiilis kun prossun "ostajakin" viikon vanha tunnus.
 
Liittynyt
12.07.2019
Viestejä
12
Myyty - Asus Strix 1070 Ti (advanced) *pietarsaari*

Tuolla oli aikaisemmin varoitus kyseisestä kaverista mutta joku mode sensuroi pois, toivottavasti ostaja sai kortin.
Hieman kyllä tulee wtf fiilis kun prossun "ostajakin" viikon vanha tunnus.
Lähinnä rekisteröidyin tänne kun torin kautta vielä suuremmalla riskillä huijarin löytää. Ja jos 5 vuoden välein päivittelen aateekoota niin tämä foorumi ei paljoa muuten minua palvele. Ymmärtänet?
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 492
Juhisz nimimerkillä myy olematonta tavaraa. Raha kyllä kelpaa. Kaverin nimellä löytyy vuodelta 2011 eteenpäin tarinoita samanlaisista jutuista. Mulle myi prosessoria jonka oli kirjeessä ”lähettänyt”. Rikosilmoituksen uhalla vaadin rahoja takaisin mutta saapa nähdä. T.M Kokkolasta.
Olisko toi samalle kaverille positiivisen palautteen antanut oma altteri? Selaa aika viuhaan ostetaan-ilmoituksia läpi. @JJKK siis.
 
Liittynyt
12.07.2019
Viestejä
12
Olisko toi samalle kaverille positiivisen palautteen antanut oma altteri? Selaa aika viuhaan ostetaan-ilmoituksia läpi. @JJKK siis.
Tätä itsekin epäilen. Vanhoja käyttäjiä selasin ja näytti olevan positiivisiakin palautteita. Olisikohan niin saamaton kaveri, ettei saa poistettua myynnistä ja lupailee samoja tavaroita kaikille? menejatiedä.
Lupautui jopa palauttamaan maanantaina rahat tililleni siksi aikaa kunnes prossu tulisi mulle, mutta katsotaan miten käy.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
758
Lähinnä rekisteröidyin tänne kun torin kautta vielä suuremmalla riskillä huijarin löytää. Ja jos 5 vuoden välein päivittelen aateekoota niin tämä foorumi ei paljoa muuten minua palvele. Ymmärtänet?
Lähinnä vain ihmettelin, jos tuli vääriä signaaleja niin pahoittelen.
Tuo näyttis itseä kiinnosti kun ilmoitus tuli, tosin tuli katsottua liittymispäivää ja kun ainut palaute oli silloin toiselta uudelta käyttäjältä ajattelin että tuosta tyypistä luetaan tässä ketjussa, eipä mennyt kauan ja joku kirjoitti.
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
Tätä itsekin epäilen. Vanhoja käyttäjiä selasin ja näytti olevan positiivisiakin palautteita. Olisikohan niin saamaton kaveri, ettei saa poistettua myynnistä ja lupailee samoja tavaroita kaikille? menejatiedä.
Lupautui jopa palauttamaan maanantaina rahat tililleni siksi aikaa kunnes prossu tulisi mulle, mutta katsotaan miten käy.
En itse laittaisi liiaksi toivoa siihen, että edes pientä osaa rahoista näkisi enää, mutta jokainen tavallaan. :vihellys: Sähköinen rikosilmoitus kova sana pitää mielessä..
 
Liittynyt
12.07.2019
Viestejä
12
En itse laittaisi liiaksi toivoa siihen, että edes pientä osaa rahoista näkisi enää, mutta jokainen tavallaan. :vihellys: Sähköinen rikosilmoitus kova sana pitää mielessä..
Joo tuskinpa. Aiemmin oli laittamassa tänään rahoja takas mutta nyt onkin yövuorossa ja kotiin täytyy päästä tunnuslukulaitteen luokse. En tiedä ketä kuvittelee kusettavansa :D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 313
Viestejä
4 157 007
Jäsenet
70 407
Uusin jäsen
Eppupelaa

Hinta.fi

Ylös Bottom