Onkohan täällä sallittua linkittää oma huuto.netin palaute? Ja jos on, että hoidettaisiin sitten varsinainen kaupanteko sitten sen kautta loppuviimeksi?
Laita vaan omaan ilmoitukseen, ei siitä haittaa ole.
Itse olen kyllä sielläkin törmännyt kusipäihin, mutta voin olla ärsyttävä henkilö kello 2 aamuyöllä. Ihan jokainen on aina kyllä saanut ostamansa tavaran tai maksun. Ette vain voi kuvitella vitutusta, kun joku painaa "Osta heti" ja ilmoittaa 1kk päästä (numero ei toimi, sähköposti ei vastaa), että nyt haluaa hakea 5€ risan emolevyn. Tein vielä järjestelyjä , että sain sen emolevyn tarjolle, mutta sitten se sankari haluaa vaan positiivisen palautteen, eikä ostamaansa tuotetta.. Pari kuukautta säädimme huuto.netin ylläpidon ja kaverin kanssa, ja kumpikin sai negatiivisen palautteen. Varoituksena kaikille: olen semmoinen änkyrä, että jos pitää valita moraalissa joustaminen tai negatiivinen palaute -> valitsen jälkimmäisen. Kaikki ostajat täällä ja huuto.netissä on saaneet tuotteensa tai rahat takaisin.
Nimimerkillä 2^7 = 128 positiivista ja 1 negatiivinen. Lähetin vielä niiden ylläpidolle saamani sähköpostin, jossa tuo negatiivinen p*ska sanoo, että vaihtaa positiiviseksi, jos minäkin. Ei vaikutusta.
Jos tekee tarpeeksi kauppaa ihan missä vain, niin pakosta törmää siihen yhteen idioottiin , joka vaatisi niitä asiakapalvelutaitoja.