Tällä foorumilla on muutamia henkilöitä joilla on ns. immuniteetti ja voivat tehdä käytännössä mitä tahansa seuraamuksitta. @Chloelta olisi pitänyt poistaa tunnukset jo aikoja sitten.
Ei todennäköisesti mene kauaa kun on taas "myymässä" uutta tavaraa täällä jollekkin joka ei tiedä kaverin historiasta.
Tähän pikaiseen poistamiseen tai bannaamiseen tiettyyn henkilöön kohdistuen asia ei ole aina niin suora... kuten @hsalonen toi ilmi voi olla ongelma. Ja @Sampsa on oikeassa että palaute on yksi parhaita asioita mitä voi tehdä.Nimimerkki @Chloe
Kaksiviikkoa kesti postittaa ja lopetti viesteihin vastaamisen. Hyväksyi myös facebookissa kaveriksi mutta sielläkään vastannu viesteihin. Selitykseksi sain vaan että kaverille antanut powerin toimitettavaksi. Seurantakoodinkin sain muuta kautta kuin häneltä. Saatuani powerin sain kuulla että se on sellaisesta koneesta mihin kaadettu useammat nesteet sisälle. Poweri ainakin tällä hetkellä toimii mutta rehellisesti sanottuna kyllä hieman kuumottaa.
Nyt mietin että minkä takia tämä henkilö saa käydä täällä kauppaa? @Sampsa Koska useat muut käyttäjät kertoivat minulle että kyseinen ihminen on kusettanut monia, käyttänyt montaa eri nimimerkkiä eri foorumeilla ja joskus osa oottanut vuodenkin että saa tavaransa. Itellä kyllä jäi vähän paska maku suuhun
Se miksi kommentoin tähän on se kun henkilökohtaisestikin olen ostanut häneltä ja tiedän jo pidemmältä ajalta hänet epäsuorasti vain. Kyseinen henkilö jos en nyt pahemmin erehdy ole aikaisemmin ole ollut ongelma kuten näet palautteista. Se miksi näin nyt on.. on teidän kahden välinen asia ja hän yksin voi kommentoida tätä ja tehdä asiat suoriksi jos joku ongelma hänellä.. mutta hänen tai sinun asiat ei kuulu minulle joten en kommentoi muuta teidän väliltä.
Eli negatiivinen palaute ja kahden välinen selvitys asioista jos jotain.