Fonecta, 100 hakua ilmaiseksi/kuukausi
Henkilöhaku ja puhelinnumerot - Fonecta.fi
Henkilöhaku ja puhelinnumerot - Fonecta.fi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saattanee tulla kalliiksi lähetellä numerotiedosteluihin joka puhelinnumerosta tiedustelun.
Tätä päässyt ihmettelemään itsekkin, eli laitetaan ostetaan osastolle kyselyä jonka jälkeen joku tulee, että "mulla olis (aloituksessa kysyttyä tavaraa)" ja tarjouksen laittamisen jälkeen kaveri häviää kuin tuhka tuuleen, vaikka kirjautuneena olikin ollut sen jälkeen ainakin parina päivänä.Huonoina kauppakokemuksina voisi myös mainita myyjät jotka eivät vastaa mitään vaikka ovat käyneet palstalla viestien/tarjouksen jälkeen. Kaksi tälläistä tapausta osunut kohdalle nyt peräkkäin.
Kertamaksu laki-säädösten takia vaaditaan. Tosin mitätön summa 0.25€.Tasan 0e esim. Fonecta Callerilla.
Huuto.netissä asia on hoidettu sentään jotenkin paremmin, tunnistautuminen auttaa osaltaan ja palautejärjestelmä varsinkin. Mutta ei pidä hurmaantua pelkästään niihinkään, jotkut konnat harrastavat palautteiden antoa toisille konnille. Kannattaa siis lukea palautteita hetkinen ajatuksen kanssa...
Tai sitte oli todella suunitelmallinen huijari. Keräsi pikkuhiljaa hyvät palautteet että saa huijattua sitten isompiakin summia kerralla ja paljon!Ja vaikka olisi 1000+ positiivista palautetta 10+ vuoden ajalta, niin silloinkin on se vaara, että joku huijari on kaapannut kyseisen tilin.
Itselleni sattui tällainen tapaus huutonetissä: Myyjä oli tunnistautunut käyttäjä -> muistaakseni tuolloin n. 20 positiivista palautetta/0 negaa -> tehnyt palautteiden perusteella myös noutokauppoja. Red flagejä ei siis oikein ollut, mutta niin vaan 400e meni kankkulan kaivoon. Poliisitutkinnan ja ulosottotiedotteen kautta selvisi, että huijauksia oli kertynyt henkilölle reilusti. (Tietääkseni tässä tapauksessa myyjän tili ei ollut kaapattu, vaan "rehellinen" käyttäjä päätti vaan kääntyä kaidalta tieltä)
Tori.fi:n parhaana suojana toimii esillä oleva puhelinnumero. Jos se ei ole prepaid ja yhteystiedot ovat yhtenevät henkilön nimimekin kanssa, niin on aika hyvässä tilanteessa.
Minulla kävi ihan sama homma. Jokainenhan voi pyytää tosiaan tuon numeron, jos sellaisen haluaa. Jos myyjä ei sitä suostu antamaan niin silloin kannattaa hälytyskellojen soida.Itse en enää tori.fi laita näkyville puhelinnumeroa. Lähti numero ilmoituksista kun alkoi tulemaan yöllä häirikkösoittoja/viestejä. Ei liittynyt milläänlailla myytävään tuotteeseen. Toiminut ostajaehdokkaan kanssa toi et jos puhelinumerolle tarve ni kyselee tori.fi viestillä.
Itse en enää tori.fi laita näkyville puhelinnumeroa. Lähti numero ilmoituksista kun alkoi tulemaan yöllä häirikkösoittoja/viestejä. Ei liittynyt milläänlailla myytävään tuotteeseen. Toiminut ostajaehdokkaan kanssa toi et jos puhelinumerolle tarve ni kyselee tori.fi viestillä.
Itse käytän erillistä prepaid numeroa myyntitarkoitukseen juuri tästä syystä.Itse en enää tori.fi laita näkyville puhelinnumeroa. Lähti numero ilmoituksista kun alkoi tulemaan yöllä häirikkösoittoja/viestejä. Ei liittynyt milläänlailla myytävään tuotteeseen. Toiminut ostajaehdokkaan kanssa toi et jos puhelinumerolle tarve ni kyselee tori.fi viestillä.
Itse en tykkää siitä kun ei sitten ole sitäkään yhteystietoa jos ongelmia.Torin chat on helkutin hyvä, jos vain kaikki sitä katsoisivat. Ilmeisesti monilla ei spostit kännykkään tule, kun eivät vastaile.
@Hessu Miten ihmeessä voi vetää johtopäätöksiä siitä, että antaako myyjä numeroa? Itse en anna kenellekkään, se herttainen mummo joka tuotteen minulta ostaa niin voi ihan yhtä hyvin alkaa häiriköimään.
Itse en tykkää siitä kun ei sitten ole sitäkään yhteystietoa jos ongelmia.
Pistä siinä chatissa viestiä ongelmasta. Josset poista sitä keskustelua, niin voit pistää siihen viestiä ties kuinka pitkään, niin kauan varmaan että vastapuolella on käyttäjä Torissa.
Aivan käsittämätöntä että tuollaisia ihmisiä löytyy tältä planeetaltaIhmisillä on vähän erinlaisia käsityksiä mikä kusettamista ja mikä ei
Feissarimokat – Kahakka kirpputorilla, osa 45
Juhisz nimimerkillä myy olematonta tavaraa. Raha kyllä kelpaa. Kaverin nimellä löytyy vuodelta 2011 eteenpäin tarinoita samanlaisista jutuista. Mulle myi prosessoria jonka oli kirjeessä ”lähettänyt”. Rikosilmoituksen uhalla vaadin rahoja takaisin mutta saapa nähdä. T.M Kokkolasta.
Sama kaveri taas joka on täällä esiintynyt mm. petteri89, dimodei88 nimimerkillä.Juhisz nimimerkillä myy olematonta tavaraa. Raha kyllä kelpaa. Kaverin nimellä löytyy vuodelta 2011 eteenpäin tarinoita samanlaisista jutuista. Mulle myi prosessoria jonka oli kirjeessä ”lähettänyt”. Rikosilmoituksen uhalla vaadin rahoja takaisin mutta saapa nähdä. T.M Kokkolasta.
Juhisz nimimerkillä myy olematonta tavaraa. Raha kyllä kelpaa. Kaverin nimellä löytyy vuodelta 2011 eteenpäin tarinoita samanlaisista jutuista. Mulle myi prosessoria jonka oli kirjeessä ”lähettänyt”. Rikosilmoituksen uhalla vaadin rahoja takaisin mutta saapa nähdä. T.M Kokkolasta.
Lähinnä rekisteröidyin tänne kun torin kautta vielä suuremmalla riskillä huijarin löytää. Ja jos 5 vuoden välein päivittelen aateekoota niin tämä foorumi ei paljoa muuten minua palvele. Ymmärtänet?Myyty - Asus Strix 1070 Ti (advanced) *pietarsaari*
Tuolla oli aikaisemmin varoitus kyseisestä kaverista mutta joku mode sensuroi pois, toivottavasti ostaja sai kortin.
Hieman kyllä tulee wtf fiilis kun prossun "ostajakin" viikon vanha tunnus.
Tätä itsekin epäilen. Vanhoja käyttäjiä selasin ja näytti olevan positiivisiakin palautteita. Olisikohan niin saamaton kaveri, ettei saa poistettua myynnistä ja lupailee samoja tavaroita kaikille? menejatiedä.Olisko toi samalle kaverille positiivisen palautteen antanut oma altteri? Selaa aika viuhaan ostetaan-ilmoituksia läpi. @JJKK siis.
Lähinnä rekisteröidyin tänne kun torin kautta vielä suuremmalla riskillä huijarin löytää. Ja jos 5 vuoden välein päivittelen aateekoota niin tämä foorumi ei paljoa muuten minua palvele. Ymmärtänet?
Nyt kyl hyppäsit väärälle radalle. Iha eri henkilö kyseessä.Olisko toi samalle kaverille positiivisen palautteen antanut oma altteri? Selaa aika viuhaan ostetaan-ilmoituksia läpi. @JJKK siis.
En itse laittaisi liiaksi toivoa siihen, että edes pientä osaa rahoista näkisi enää, mutta jokainen tavallaan.Tätä itsekin epäilen. Vanhoja käyttäjiä selasin ja näytti olevan positiivisiakin palautteita. Olisikohan niin saamaton kaveri, ettei saa poistettua myynnistä ja lupailee samoja tavaroita kaikille? menejatiedä.
Lupautui jopa palauttamaan maanantaina rahat tililleni siksi aikaa kunnes prossu tulisi mulle, mutta katsotaan miten käy.
Joo tuskinpa. Aiemmin oli laittamassa tänään rahoja takas mutta nyt onkin yövuorossa ja kotiin täytyy päästä tunnuslukulaitteen luokse. En tiedä ketä kuvittelee kusettavansaEn itse laittaisi liiaksi toivoa siihen, että edes pientä osaa rahoista näkisi enää, mutta jokainen tavallaan.Sähköinen rikosilmoitus kova sana pitää mielessä..
Onkohan täällä sallittua linkittää oma huuto.netin palaute? Ja jos on, että hoidettaisiin sitten varsinainen kaupanteko sitten sen kautta loppuviimeksi?
Tämä on juuri tätä surullisen kuuluisaa selittelyn makua, seuraavaksi lehmät lentää ja taivas muuttuu violetiksi.Joo tuskinpa. Aiemmin oli laittamassa tänään rahoja takas mutta nyt onkin yövuorossa ja kotiin täytyy päästä tunnuslukulaitteen luokse. En tiedä ketä kuvittelee kusettavansa![]()
Nyt kyl hyppäsit väärälle radalle. Iha eri henkilö kyseessä.

Ip-osoitteen tarkistus näiden kahden tai mahdollisesti useamman käyttäjän kesken olisi varmaan paikallaan..Sulla on ennen tätä 1 viesti:
- Ostetaan-ilmoitukseen olet tarjonnut komponenttia kolmannelle osapuolelle, mutta et ole kuvapyynnön jälkeen vastannut mitään
- Olet saanut kauppiaspalautteesi huijarilta, myytyäsi hänelle jotain, mistä ei löydy mitään jälkeä näiltä foorumeilta
Ei noitavainoa, vaan 1+1. Ylläpito voisi tarkastaa tämän.
![]()
Toinen vastasi tänne samalla minuutilla kun toinen laitto yv:tä mulleIp-osoitteen tarkistus näiden kahden tai mahdollisesti useamman käyttäjän kesken olisi varmaan paikallaan..![]()
Tuo Juhisz kokoajan aktiivisena täällä ja yhtäkkiä tyhjyyden keskeltä sitten tuo mahdollinen altti herää vain ja ainoastaan kommentoimaan tähän lankaan. Aikamoinen yhteensattuma vai mitä.Toinen vastasi tänne samalla minuutilla kun toinen laitto yv:tä mulleTaitaa kyllä olla sama kaveri.
Ja molemmat hetken hiljaisuuden jälkeen.
Voi olla postinkin tyrimistä. Oman kokemuksen perusteella sillä firmalla postikorttikin voi kulkea 10 päivää parin sadan kilometrin matkaai3-8350k Prossu kans ostettu juhisz, postiin kuulemma laitetettu viimeviikon perjantaina. Yllättäen ei ole tullut perille, no rikosilmoitusta kehiin tai rahat takas.
Tätä haluisin itsekin uskoa mutta kaksi lähetystä myöhässä postin takia kun myyjä on tämä on jo epätodennäköistä.Voi olla postinkin tyrimistä. Oman kokemuksen perusteella sillä firmalla postikorttikin voi kulkea 10 päivää parin sadan kilometrin matkaa
Voi olla postinkin tyrimistä. Oman kokemuksen perusteella sillä firmalla postikorttikin voi kulkea 10 päivää parin sadan kilometrin matkaa

Voi olla postinkin tyrimistä. Oman kokemuksen perusteella sillä firmalla postikorttikin voi kulkea 10 päivää parin sadan kilometrin matkaa
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.