Uskallan olla tästäkin eri mieltä. Täällä on ihmisiä, jotka repivät pelihousunsa, tulevat tänne riehumaan, peruvat kaupan ja pistävät negatiivista kauppiaspalautetta, kun tuotetta ei ole postitettu kahden arkipäivän kuluessa. Tosin ylläpito ei tähänkään reagointut mitenkään. Lisäksi on ihmisiä, jotka tietämättömyyttään laittavat negatiivista palautetta ihan potkiakseen asioita eteenpäin kello 4 aamuyöllä. Näin omina kokemuksina. En kyllä kumpaakaan potkisi foorumilta.
Jos vielä potkii pois, niin mikä estää tulemaan toisella käyttäjällä takaisin? Tai minä haluaisin noista roskanegoista eroon ja tekisin uuden myyntitilin? Bannaamalla jonkun IP:n voi mennä joku talo täynnä opiskelijoita pois foorumilta. Tai yritys, jonka liikenne menee yhden ulkoisen IP:n läpi.
Oikeat kusettajat saa ja pitää ilmoittaa poliisille. Jos osti käytettyä tavaraa, ja se ollutkaan täydellistä, niin melkein oma vika. Periaattessa pitäisi varmistaa tavaran kunto myyntithreadissa, mutta itse en ainakaan halua kysymyksiä "toimiiko varmasti? onko kiiltävä?". Mieluummin selvittää, että käyttäjä tykkää vesileikeistä ja kysyy suoraan, että onko tämä niistä peräisin oleva jämäkomponentti?
Mielestäni tämän foorumin aktiivimalli on paljon enemmän työllistänyt käyttäjää
@Chloe kuin oikea aktiivimalli. Lisäksi olen 1-2 hänen steamiaan katsellut. Palautteen perusteella kaikki saivat tavaransa, mutta kommunikaatio on olematonta ja tavarat tulivat viikkoja myöhässä.
Tämänkin takia olisi hyvä, että hän pitäisi tilinsä. Sinne voi oikeasti mennä itse katsomaan, mitä palautetta hän on saanut - sen sijaan, että ostaa nollan palautteen käyttäjältä Cloe_2019.