Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei siitä oo mitään hyötyä, jos se puhelin on semmossessa taskussa, missä se altistuu kylmälle helposti.
S-mobiili ei toiminut. Latasin Oreo betan kahteen kertaan. No varmuuskopiokin oli pilvessä muissa varmuuskopioissa, enkä keksiny miten sen saa puhelimeen. Yhteystiedot näemmä jäi. Ihan kiva toisaalta aloittaa taas puhtaalta pöydältäKyllä ainakin nordea näyttää toimivan normaalisti.

Enpä itse ole huomannut eroa suuntaan enkä toiseen tässä vieläOneplus:ssa akun kesto tuntui huononevan oreo betalla. Kutosessa taas miltei paranevan..
Uuh! Käyttöliittymän skaalaus ja yötila!
Mulla kamera käynnistyy nopeammin, reagoi nopeammin ja ottaa kuvan nopeammin.Olihan tuo skaalaus jo Nougatissa. Nopeudessa en oo kauheesti huomannut eroa, kamera edelleen liian hidas..
Oreo näköjään unlockasi pikalatauksen..
Jos ei ole pakottavaa tarvetta niin ei kannata Betaa asentaa, jos ei nyt ole ongelmia, niin niitä saattaa tulla myöhemmin tai esimerkiksi päivitysten kanssa.Yllä olevien kokemusten perusteella uskaltaa asentaa Oreon isäpapan joululahjaksi annettuun Nokia 5 ennen kuin ottaa sen käyttöön?
Virallinen Oreo tulee vissiin sitten ihan normaalisti OTA:na tuon betan päälle?
Outoa? Beta on testiversio, niiden julkaisun tarkoitus on löytää niitä vikoja ettei ne päädy lopulliseen versioon.Aika outoa että Beta version ladanneilla on niin monia toimimattomia juttuja tai toimii väärin.
Kai nuo korjataan aikanaan lopulliseen versioon, itselläni toimii kuten kuuluukin (koputtaa puuta).
Mulla tuli näyttöön teksti pikalataus (en tiedä miksi tuli, koska ei ollut tarvittavaa laturia), kun latasin kasilla (tosin poistin kasin, koska s-mobiilin toiminta keskeytyi).Valistakaa tietämätöntä, mistä näkee tuon mahdollisen pikalatauksen olemassaolon?
Nokia 6 on laite.
Mulla taas ei näy vaikka ainakin tuo Power bank pitäisi tukea Quick Charge 2:sta.Mulla tuli näyttöön teksti pikalataus (en tiedä miksi tuli, koska ei ollut tarvittavaa laturia), kun latasin kasilla (tosin poistin kasin, koska s-mobiilin toiminta keskeytyi).
Mulla taas ei näy vaikka ainakin tuo Power bank pitäisi tukea Quick Charge 2:sta.
Luulin että quickcharge on taaksepäin yhteensopiva.Olisiko syy siihen kun vaatii toimiakseen kuitenkin Quick Charge 3.0 -teknologiaa tukevan laturin?
Quick Charge on taaksepäin yhteensopiva mutta esimerkiksi QC2.0 laturi ei välttämättä kykene tarjoamaan QC3.0:n mukaista lataustehoa. Ehkä puhelin ei siksi ilmoita nopeasta latauksesta?Luulin että quickcharge on taaksepäin yhteensopiva.
Importantly, Qualcomm has retained backwards compatibility with its 2.0 and 1.0 standards. As the power draw is handled on the smartphone side, you will safely receive the maximum amount of power for your device using any of the certified chargers. However, you won’t achieve full charging speeds if you try charging newer phones with older lower power chargers.
No äsken omalla normaalilaturillaan ladattaessa ilmoitti välillä "Charging rapidly". nyt ei ilmoita enään. eli onkohan kyseessä vain joku sekoilu vai antoiko laturi välillä juuri ja juuri jonkun rajaarvon yli virtaa tai jännitettä?.
Kutonen käytössä eikä vieläkään näy joulukuun tietoturvapäivitystä. Kikkakolmosia otetaan vastaan?
Tyrkkäsi suoraan ehdottaen Oreon betaa, johon ei ole mielenkiintoa, joulukuun tietoturvapäivitystä ei näyKokeile latausta tuolta rekisteröitymälla https://t.co/91uhqstnnm

Tyrkkäsi suoraan ehdottaen Oreon betaa, johon ei ole mielenkiintoa, joulukuun tietoturvapäivitystä ei näy![]()

Nyt kun katson tarkemmin tätä ilmoitusta niin tässä kyllä lukee näin:Eihän tuon Oreo-betan pitäis edes tippua jossei niitä joulukuun pätsejä ole alla..![]()
Tähän asti ne on tullut melko hyvin. Oliko se nyt syyskuun tietoturvapäivitykset kun tuli Nokia 5:lle ennen Googlen Pixel luureja. Oreokin on tulossa eikä niitä ole kovin moneen budget malliin vielä tullut.Tänään tuli joulukuun tietoturvapäivitys, mutta aika myöhässä tuo tapahtui. Samsung galaxy tab a:n tuli reilu viikko sitten, joten petseestähän tuo Nokia on. Eikö näihin puhtaisiin androideihin pitäisi päivitykset tulla ensimmäisenä? Oreo tulee varmaan viimeisenä.
Päivitykset tulee tasan silloin kun valmistaja laittaa jakoon. Itellä ollut kutosessa joulukuun pätsit jo toista viikkoa.
Täällä olisi arvauksena Oreo Beta. Mulle ainakin tuli Joulukuun päivitykset Oreo betan "tilauksen" myötä. Ensin 1. päivän turvapäivitykset erillisinä ja sitten heti perään Oreo Beta Joulukuun 6. päivän turvapäivityksillä.No mitäs varten ne sulle on ennen mua tullut?
Ja mitenkäs minulla, kun ei joulukuun päivityksiä näkynyt ennen Oreon betaan ilmoittautumista eikä sen jälkeenkään, pelkkä Oreon beta?Täällä olisi arvauksena Oreo Beta. Mulle ainakin tuli Joulukuun päivitykset Oreo betan "tilauksen" myötä. Ensin 1. päivän turvapäivitykset erillisinä ja sitten heti perään Oreo Beta Joulukuun 6. päivän turvapäivityksillä.
Ilmoitat bugista, koska olet beta-testaaja?Ja mitenkäs minulla, kun ei joulukuun päivityksiä näkynyt ennen Oreon betaan ilmoittautumista eikä sen jälkeenkään, pelkkä Oreon beta?
Ja äänet palasi itsekseen takaisin. Mielenkiintoista.No nyt tuli vastaan beta-testaajan arki täälläkin. Nokia 6, Oreo.
Puheluista hävisi ääni, en kuule edes valintaääntä, myös esim. Youtube-videoista hävisi ääni.
Äänet on kyllä päällä ja Nokia Tune kuuluu käynnistyksessä ja pystyn kuuntelemaan soittoääniä.
Jos jotain voi päätellä Nokia 8 tapauksesta(meni aika tarkalleen kuukausi betasta viralliseen versioon), niin voisi sen olettaa tulevan ehkä viikolla 3 eli noin 10-15 päivän päästä. Beta julkaistiin Nokia 5:lle 12. joulukuuta ja kuukausi tulee kohta täyteen, mutta en usko että Nokia 5/6:lla niin kova prioriteetti kuin Nokia 8 tapauksessa. Lisäksi tässä oli joulunpyhät yms välissä ja Oreota väännetään samaan aikaan kahdelle mallille.Onko kellään tietoa tai valistunutta arvausta, että kuinka kauan menee ennen kuin Oreo stable-julkaistaan Nokia 5:lle? Meinasin, että jos on just tulossa niin jätän käyttöönottamatta sitä odottaen (oletukseni on, että olisi hyvä tehdä hard reset isoissa päivityksissä?).
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.