Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lienee tulossa Orea beta ihan tässä näillä näppäimillä.
Mikähän järki tuossa nyt on että Kutonen myöhemmin.Nokia 5:lle nyt jaossa. Saa nähdä joutuuko 6:n omistajat odottamaan taas jotain kuukauden ennenkuin saa omansa.
Mikähän järki tuossa nyt on että Kutonen myöhemmin.
Mistä siitä vain parin päivän viivästyksestä silloin vielä tiesi, kun mitään ei oltu ilmoitettu. Ainoastaan sama "soon" mitä on hoettu elokuusta asti.Melkoinen närkästyjä tuossa, muutaman päivän ero päivityksessä = you treat us like crap. Noh, näinhän se menee nykyään...
Oot tehny tehdasasetusten palautuksen jossain välissä ?
Mulla taas bluetooth meni itsestään päälle vaikka en mitään bluetooth-laitteita käyttänyt. "Bluetooth-haku" asetuksen kun laittoi pois päältä, niin enää ei ole BT mennyt itsestään päälle.Minulla vitosesta välillä häviää bluetooth päältä itsestään. Useampana aamuna olen huomannut tämän laittaessani handsfreen päälle.
No sit sitä epäilen syyksi, en oo itekkään tehny ja sen takia tuntuis olevan joitain satunnaisia yskimisiä siellätäällä. Teen vasta sitte palautuksia, ku saan Oreon tuohon, sen haluan saada toimimaan niin puhtaasti ja hyvin kuin vain suinkin mahdollista.
Beta löytyyJoko vitosessa pyörii Oreo? Nimimerkki kutoseen odotellessa....
Sivua näemmä päivitetty ja lisätty että vain kolme tiettyä buildia saavat beta Oreon. Mm. 3.72B ja mulla esim on 3.72A. eli jos eivät anna välipäivitystä lähi aikoina jää Oreo Beta välistä.[emoji20]
No mut jos toi liittyiski eri maanosien malleihin ? Esim. Kiinan kutonenhan taitaa olla erinlainen ku mikä täällä on saatavilla ?
Toi mun äsken linkkaama filu muuttaa ton buildin tohon SP01 muotoon.Nyt betala sitten sivua on päivitetty taas ja nyt kelpaisi 3.72A_SP01 en sitten tiedä onko nko tolla sp1:llä merkitystä.
miksiköhän paketin kaikki tiedostot on päivätty viime vuonna...Toi mun äsken linkkaama filu muuttaa ton buildin tohon SP01 muotoon.
Jaa-a en tiedä, mutta asentu hyvin, ja kaikki toimii normaalisti.miksiköhän paketin kaikki tiedostot on päivätty viime vuonna...
En saa.saatko ladattua Oreo Betaa?
Tuon käsityksen olen saanut. Saas nähdä tuleeko Joulukuun päivitys tässä lähipäivinä kun näemmä Betan tuki alkaa perjantaina.Laitoin beta-version OTA:n kautta tilaukseen. Pitäis tulla kahdentoista tunnin sisään. Jaa paitti, että vaatii vissiin alle joulukuun päivityksen ennen kuin voi asentaa?
Tuon käsityksen olen saanut. Saas nähdä tuleeko Joulukuun päivitys tässä lähipäivinä kun näemmä Betan tuki alkaa perjantaina.
Käsittääkseni ilman tuota joulukuun päivitystä Oreo beta ei tarjoa itseään ladattavaksi ollenkaan. Eli vaikka sitä olisi pyydetty beta sivustolta puhelin ei sitä löydä ilman oikeaa buildiä alla.(sinänsä hieman outo juttu kun Tuo Oreo taitaa sisältää Joulukuun 5. päivän tietoturva päivitykset. kaipa joulukuun erillinen päivitys sisältää jotain Oreon vaatimaa muuta lisäystä myös)No Oreo beta ei asennu ilman wifiä, et se on helppo blokata pitämällä wifi pois, ku ei oo sitä joulukuun päivitystä. Toivotaan et joulukuun päivitys tulee alle, ettei mee koko puhelin sekaisin, ku se puuttuu...minäkin kun vastasin, että on viimeisin päivitys ja huomasin vasta sitten, että ne vaadittavat versiot oli edellä kerrottu.....piti olla tosiaan SP01 siellä perässä...
No hyvä jos asia on niin. Juu varmaan siihen joulukuun päivitykseen tulee jotain mitä Oreo beta vaatii...Käsittääkseni ilman tuota joulukuun päivitystä Oreo beta ei tarjoa itseään ladattavaksi ollenkaan. Eli vaikka sitä olisi pyydetty beta sivustolta puhelin ei sitä löydä ilman oikeaa buildiä alla.(sinänsä hieman outo juttu kun Tuo Oreo taitaa sisältää Joulukuun 5. päivän tietoturva päivitykset. kaipa joulukuun erillinen päivitys sisältää jotain Oreon vaatimaa muuta lisäystä myös)
Kysyin tuestakin, siihen kun on helppo päästä puhelimesta. Sanoivat vaan, että pitää odottaa ja että toisilla on jo joulukuun päivitys. Näin ymmärsin, että ainoaksi "harmiksi" jäi joulukuun päivityksen odottaminen.Käsittääkseni ilman tuota joulukuun päivitystä Oreo beta ei tarjoa itseään ladattavaksi ollenkaan. Eli vaikka sitä olisi pyydetty beta sivustolta puhelin ei sitä löydä ilman oikeaa buildiä alla.(sinänsä hieman outo juttu kun Tuo Oreo taitaa sisältää Joulukuun 5. päivän tietoturva päivitykset. kaipa joulukuun erillinen päivitys sisältää jotain Oreon vaatimaa muuta lisäystä myös)
textrakin heitti toimimasta. Hälyttää mutta ei näytä kuvakkeissa että ois viesti tullu. Eihän sitä hokaa jos ei kuule. Olikos jotain varmasti toimivaa sms sovellusta?
Niinhän ne yleensä 1.päivä päiväyksellä on. Googlen vehkeet sitten on yleensä 5.päivän merkinnälläTänään tuli vitoselle Joulukuun päivitys, oli vaan päivätty 1.päivä Joulukuuta, pikkasen viivettä.
Millainen takuu elisalla on? Saako uuden puhelimen vai meneekö puhelin huoltoon jonnekkin kiinaan 3kk?
Tänään aamuna hain elisa liikkeestä, ja joulun jälkeen ajattelin viedä takaisin. Toivottavasti sais sitten uuden suoraan.Riippuu millon ostit, jos ihan vastikään niin yleensä menee DoA:n piiriin ja saa heti uuden luurin käteen. Jos ostosta on vaikka viikko niin sitten saattaa mennä huoltoon.
No tuo taitaa jo melkein mennä DOA vaihdon ulkopuolelle. Vioista pitäisi kuitenkin reklamoida hetiTänään aamuna hain elisa liikkeestä, ja joulun jälkeen ajattelin viedä takaisin. Toivottavasti sais sitten uuden suoraan.
Tänne ei oo tullu vieläkään joulukuun päivitystä. Oon koittanu manuaalisesti hakea, mutta ei tuu vielä. No varmaan sit pian tulee tännekin.Tänään tuli kutoseen joulukuun päivitys ja Oreo betan pystyi imuttelemaan siten myös.
Tänne ei oo tullu vieläkään joulukuun päivitystä. Oon koittanu manuaalisesti hakea, mutta ei tuu vielä. No varmaan sit pian tulee tännekin.
Koska ne jaetaan porrastetusti X% laitteita. Näin varmistetaan nopeat siirtonopeudet ja serverikapasiteettiAamusella oli jo tullut tuo. En tiedä mikä logiikka siellä on takana ettei tule kaikille ~samaan aikaan edes samalla alueella. Perseestä oli syy sitten mikä olikaan.
Mulla ei ainakaan lähde asentamaan joulukuun päivitystä alle. Olisko sattunu tulla sulla vaan samaan saumaan? Siellä on vain tämä ilmoitus; "To make sure you’re on the latest available software, go to Settings > About phone > Android security patch level. If you’re not on the December security patch you can check for updates by going to Settings > About phone > System updates > Check for update." Eikä puhelin lähde sitä asentamaan vaikka OTA:n kautta tilasinkin Oreo kasin. Muuta asennusvaihtoehtoa sieltä ei löytynyt.Kirjauduin tuonne ja pyysin Oreota niin halusi ladata automaattisesti ensin joulukuun siihen alle, se jälkeen alkoi Oreo versiota vasta asentamaan.
Akun prosentit näkyy nyt isompana akkukuvakkeen vieressä.
Halutessa voi palata myös edelliseen versioon.
nokia.com/phones/betalabs
Mulla ei ainakaan lähde asentamaan joulukuun päivitystä alle. Olisko sattunu tulla sulla vaan samaan saumaan? Siellä on vain tämä ilmoitus; "To make sure you’re on the latest available software, go to Settings > About phone > Android security patch level. If you’re not on the December security patch you can check for updates by going to Settings > About phone > System updates > Check for update." Eikä puhelin lähde sitä asentamaan vaikka OTA:n kautta tilasinkin Oreo kasin. Muuta asennusvaihtoehtoa sieltä ei löytynyt.
Sulla on ollu se joulukuun päivitys ladattavissa. Nokia beta labsin kautta sitä ei saa ladattua. Mulle ei lataannu vieläkään. Se joulukuun päivitys tulee eri aikaan puhelimiin, kuten aikaisemmin keskustelussa on todettu.Täällä lähti välittömästi lataamaan joulukuun tietoturvapäivitystä alle.. Katsotaan miten etenee. Oneplus 5:ssa Oreo toimi ok mutta akun kesto heikkeni selvästi nougattiin nähden.
Joo mutta ennen tuonne betaan kirjautumista ei ladannut.. Vaikka kuin olis hakannu ..
Ei se oikein voi olla niin, että sieltä betan kautta toiset saa joulukuun päivityksen ja toiset ei. Ohjeet siellä menee näin; "To make sure you’re on the latest available software, go to Settings > About phone > Android security patch level. If you’re not on the December security patch you can check for updates by going to Settings > About phone > System updates > Check for update." Mulle ei ainakaan vaikuttanut asia niin, että joulukuun päivitys olis tullu. Eikä siellä ole paikkaa mistä sen voi ladata. On se tietysti outoa, että teillä kahdella onnistui se lataus juuri silloin. Myönnetään.Itse myös yritin tuota joulukuuta parina päivänä n.10 kertaa ja heti perään Betaa niin välittömästi kauppasi joulukuuta, joten kyllä sillä jokin vaikutus taitaa olla tai sitten lottovoitto tuuri.