Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mullakaan ei ole nokia 5 ilmoittanut saatavilla olevasta järjestelmäpäivityksestä.Ei onnannu. Tyhjensin google play palveluista tiedot niin ilmotus hävisi ja järjestelmäpäivitys sanoo nyt että "ajan tasalla" Tietoturvakorjauksen taso 6. marraskuuta.
Onko tuo se uusin?
Vituttaako pitäs huomenna alottaa kouluhommatki eikä oo kouluttajalta tullu viestiä että monelta alkaa. Vissii tuo android syönu sen :/ Ei oo ensimmäinen kerta. Noh pitää ilmestyä kasilta sinne.
Tuolta juuri kokeilinkin. Sama lopputulos oli sitten wlan tai mobiilidata. Android versioksi ilmoittaa 7.1.2. Ilmoittaa siis your system is up to date.Kokeilkaa:Asetukset-Tietoa puhelimesta-Järjestelmäpäivitys-Tarkista päivitykset. Jos sitten ei päivitä, niin kumma juttu.
Siis sulla ei ole tietoturvakorjaustaso 6.marraskuuta. ? Nokia 5:lla järjestelmä on vielä 7.1.2Tuolta juuri kokeilinkin. Sama lopputulos oli sitten wlan tai mobiilidata. Android versioksi ilmoittaa 7.1.2. Ilmoittaa siis your system is up to date.
Tälläistä näyttääSiis sulla ei ole tietoturvakorjaustaso 6.marraskuuta. ? Nokia 5:lla järjestelmä on vielä 7.1.2
Aivan päteväle luurille vaikuttais toi 7 malli, pelit pyörii ja kameralla näyttäs tulevan aivan ok tasosta kuvaa, suurin miinus taitaa olla ettei löydy mitään kuvanvakautusta.
Tuli tuossa mietittyä että mikähän mahtaa olla tulevien nokioiden nimet ? olisko seurava eri sitten esim. 6.2 ? Puhuessa tuo olisi vieläki nokia kutonen mutta olisi selvästi numeroitu 2 versio.
Tuohon ei istu oikein mikään suojalasi kunnolla. Puhelimen näytön reunat kun ovat kaarevat niin suojalasi jää reunoilta irti näytöstä.Sukulaiselle on tulossa Nokia 5 -puhelin ja siihen pitäisi hankkia jokin suojalasi. Onko kenelläkään suositella toimivaksi huomattua tuotetta?
Luultavasti tilaus ulkomailta, joten saa olla hieman hintavampikin lasi jos vain on laadukas. Miten yhteensopivuudet koteloiden kanssa?
Jälkikasvulle asensin käyttöön Textran. Arvostelu peruskäyttäjän näkökulmasta (vs. normi-Messages):
Hyvää:
Viestit kulkee
Huonoa:
Ei widgettiä?
Ikoni ei muutu (=ei tule esim. saapuneiden viestien määrää ikonin kulmaan) kun viesti on saapunut?
Toki on mahdollista, että "huonoa" -kohdat ovat kategoriaa "en vaan osaa", en ehtinyt käydä asetuksia ym. läpi oikeastaan yhtään.
Käytätkö Postin kännykkäappia? Mulla tulee kaikki paketit sinne seurantaan automaattisesti.Tänään jätti sitten tuo aiemmin asentamani Pulse "tien päälle". Postipaketin seurannan mukaan ~12.30 on lähetetty viesti vastaanottajalle (=minulle). Varmaan lähetetty juu, vielä kun tulis perille jotta sais lokerokoodin...
Juu, asensin tuon nyt ja sieltä se koodi löytyi. Toki tekstareiden toimimattomuuteen tuolla ei ole vaikutusta.Käytätkö Postin kännykkäappia? Mulla tulee kaikki paketit sinne seurantaan automaattisesti.
Ei oo kyllä Pulsen kanssa ollut mitään ongelmia. Oon käyttänyt beta versiota ihan alkuvaiheista lähtien.Tänään jätti sitten tuo aiemmin asentamani Pulse "tien päälle". Postipaketin seurannan mukaan ~12.30 on lähetetty viesti vastaanottajalle (=minulle). Varmaan lähetetty juu, vielä kun tulis perille jotta sais lokerokoodin...
Tänään jätti sitten tuo aiemmin asentamani Pulse "tien päälle". Postipaketin seurannan mukaan ~12.30 on lähetetty viesti vastaanottajalle (=minulle). Varmaan lähetetty juu, vielä kun tulis perille jotta sais lokerokoodin...
Sukulaiselle on tulossa Nokia 5 -puhelin ja siihen pitäisi hankkia jokin suojalasi. Onko kenelläkään suositella toimivaksi huomattua tuotetta?
Luultavasti tilaus ulkomailta, joten saa olla hieman hintavampikin lasi jos vain on laadukas. Miten yhteensopivuudet koteloiden kanssa?
Litiumakku ei kestä kylmää. Itsellä kesti kyllä Kutonen -15C pakkasessa seisoskelua pari tuntia, tosin housujen taskussa.Ei tykänny 5:nen -15'c pakkasesta hiihtolenkillä. Etutaskussa oli. 45minuutin jälkeen rupes piippaileen kuulokkeisiin. Vilkasin niin akusta valitti. Jonkuajan kuluessa sammu. Oli suojakuoressa
Ei tykänny 5:nen -15'c pakkasesta hiihtolenkillä. Etutaskussa oli. 45minuutin jälkeen rupes piippaileen kuulokkeisiin. Vilkasin niin akusta valitti. Jonkuajan kuluessa sammu. Oli suojakuoressa
Löytyyköhän Nokia 6:sta joku asetus, että pystyisi käyttämään hanskat kädessä? Itse en ole sellaista näistä obvious- paikoista löytänyt.
Ei taida tuohon ihan pelkkä asetus riittää, vaan raudastakin pitäisi löytyä tukea sille.Ei sitten kuulemma löydy. Aivan hanurista, taidan pistää toriin myyntiin.
[Whatsapp]parille lapsen kaverille eivät ole vanhemmat antaneet lupaa sitä asentaa niin tekstareitakin edelleen tarvitaan...
käynnistä uudestaanOma kutonen teki tenkkapoon. Laitoin lataukseen näyttö sammui, eikä näyttö mene päälle. Ainoastaan kapasitiivisiin valoihin syttyy valo, kun painaa virtanappia. Onko kenelläkään muulla tehnyt samaa?
käynnistä uudestaan
Oma kutonen teki tenkkapoon. Laitoin lataukseen näyttö sammui, eikä näyttö mene päälle. Ainoastaan kapasitiivisiin valoihin syttyy valo, kun painaa virtanappia. Onko kenelläkään muulla tehnyt samaa?
Olikohan se hard reset virtanappi + volume nappi alas joku 10 sekuntia. Tai sitten virtanappi ja molemmat volumet.Ei tapahdu mitään, vaikka virtanappia pitää pohjassa pari minuuttia. Kapasitiivisissa kosketusnäppäimissä välähtää valo. Kokeiltu myös laittaa tietokoneeseen kiinni, niin ei konekkaan löydä laitetta...
Etutaskussa viimaa vasten niin ihmekkös tuo ettei akku tykkää hyvää, vika tietenkin puhelimessa ei käyttäjässä?
Nooh verrokkina entinen sony xperia z1 compact joka ei ikinä valitellu pakkasista. Samassa taskussa sitäkin tuli pietettyä
Ei taida tuohon ihan pelkkä asetus riittää, vaan raudastakin pitäisi löytyä tukea sille.
Ajatella, muovipuhelin kestää kylmää paremmin kuin metalli!
Minä vaan raportoin ongelmasta. Joka mielestäni on ongelma suomen olosuhteisiin. Ja suomessa suunniteltu puhelin. Ajatteleppa olevas vaikka vaelluksella ja pitäs apua soittaa kylmyyden takia. -15 ei ollu edes vielä kylmä keli. Koittasit sinäki toimittaa jotai muutako itsestäänselvyyksiä ja facepalmutusta
Huawei P9 sammui jo +5 lämpötilassa.Minä vaan raportoin ongelmasta. Joka mielestäni on ongelma suomen olosuhteisiin. Ja suomessa suunniteltu puhelin. Ajatteleppa olevas vaikka vaelluksella ja pitäs apua soittaa kylmyyden takia. -15 ei ollu edes vielä kylmä keli. Koittasit sinäki toimittaa jotai muutako itsestäänselvyyksiä ja facepalmutusta
Ei 150€ ja 8mpix voi paljoa odottaa.Nokia 3 kamera on kyllä ihan jäätävää jaskaa. Vaimolle laitettiin kakkosluuriksi tuo kun vanha kunnon Lumia 620 alko kuoleen. On kyllä sanottava ettei tää pärjää edes tuolle. Epätarkkoja kuvia kaikisa valaistuksissa. Pitäs varmaan kuskata kolmijalkaa mukana. 830 Lumiaan ei kehtaa edes verrata.
Auttasko tuohon joku toinen kamera-app vai pitääkö vaan tyytyä.
Nokia 3 kamera on kyllä ihan jäätävää jaskaa. Vaimolle laitettiin kakkosluuriksi tuo kun vanha kunnon Lumia 620 alko kuoleen. On kyllä sanottava ettei tää pärjää edes tuolle. Epätarkkoja kuvia kaikisa valaistuksissa.
Totta, mutta en osannu odottaa noin vähääkään. Ja onko tuosa 830 enempää mekakikeleitä kamerasa? Jopa Lumian halpis 520 teki parempia sopivasa valosa. Salamaahan siinä ei tainnu olla ollenkaan.Ei 150€ ja 8mpix voi paljoa odottaa.
Sormenjälki toimii myös aika huonosti hanskat kädessä. Eipä tuota enää pidetä ollenkaan tärkeänä ominaisuutena.
Megapikseleillä ei ole mitään väliä. Nokia 3 vaan on niin budjettipalikka kuin mahdollista, että en itse ottaisi sitä vaikka ilmaiseksi saisin.Totta, mutta en osannu odottaa noin vähääkään. Ja onko tuosa 830 enempää mekakikeleitä kamerasa? Jopa Lumian halpis 520 teki parempia sopivasa valosa. Salamaahan siinä ei tainnu olla ollenkaan.
Jospa testain jotain toista kamerasovellusta. Honor 7 mulla on tuo Open Camera. Jos sitä vaikka.
On tuossa lumia 830 10MP. Lisäksi siinä on optinen kuvanvakaaja ja Carl Zeiss optiikka.Totta, mutta en osannu odottaa noin vähääkään. Ja onko tuosa 830 enempää mekakikeleitä kamerasa? Jopa Lumian halpis 520 teki parempia sopivasa valosa. Salamaahan siinä ei tainnu olla ollenkaan.
Jospa testain jotain toista kamerasovellusta. Honor 7 mulla on tuo Open Camera. Jos sitä vaikka.
Joo toki tiiän että pikselit paljo ilahuta jos muuten on roskaa optiikka. Vastasin vaan toiseen asiaan.Megapikseleillä ei ole mitään väliä. Nokia 3 vaan on niin budjettipalikka kuin mahdollista, että en itse ottaisi sitä vaikka ilmaiseksi saisin.
Tässä Nokia 6:ssa on ihan OK kamera hintaansa nähden.