Onko tuo mahdollista voittaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tuo mahdollista voittaa?
Se nerffattiin ekassa pätsissä ku oli liian vaikea Ne nuolet piti aluks rollata, ku tiputti hevosen selästä ja one shottasi melkee kaikki aina hengiltä. Muutenki tekivät vielä jotain sille. En oo tuota uudempaa versiota vielä ite koittanu, mutta se eka piti juustottaa sword of night and flamella (seki nerffattiin) ja respecillä. Oli nii vittumainen bossi.Radhanin sain nyt kaadettua, lvl 65 melee confessorilla. Tunteroinen sitä piti yrittää, mutta kyllä oli hyvä fiilis, kun lopulta sai nurin. Energianuolet oli kyllä todella helppo väistää. Paljon vaikeampi ne sifya Riverin sarvipäiden nuolet on väistää.
Viimenen phase aiheutti kyllä eniten ongelmia. Ilman niitä taistelukentän summoneita olis ollu kyllä hemmetin paha.
Eikös tuo Radhan ole yksi vaikeimmista bosseista? Näin olen itse käsittänyt.
Radhanin sain nyt kaadettua, lvl 65 melee confessorilla. Tunteroinen sitä piti yrittää, mutta kyllä oli hyvä fiilis, kun lopulta sai nurin. Energianuolet oli kyllä todella helppo väistää. Paljon vaikeampi ne sifya Riverin sarvipäiden nuolet on väistää.
Viimenen phase aiheutti kyllä eniten ongelmia. Ilman niitä taistelukentän summoneita olis ollu kyllä hemmetin paha.
Eikös tuo Radhan ole yksi vaikeimmista bosseista? Näin olen itse käsittänyt.
Väänsin Maleniaa soolona oikeasti puolet viikonlopusta. Kun avokki palasi töistä, oli eka kysymys "Siis pelaatko sä vieläkin tota samaa kohtaa kuin aamulla?". Aivan helvetillisen vaikea bossi soolona ja meleenä, mutta summoneihin en alistu.
Tuntui että tuossa täytyy olla ihan täydellinen keskittyminen ja zen-mielentila, tai muuten ei etene yhtään. Etenkin toisessa phasessa piti olla ihan kylmänrauhallinen eikä yhtään paniikkidodgetella, tai hukkaa rytmin heti ja bossi pääsee niskan päälle.
Lopulta tuo meleenä putosi ja euforia oli melkoinen. En kyllä silti halua ehkä ikinä enää vetää tuota bossia läpi...
Jos saa tiedustella, niin millaisella buildilla vedit tuon? Itsellä tuommonen dex/int ukko, jolla max upgrade twinblade käytössä ja ihan hyvin tuntui vahinkoa tekevän.Väänsin Maleniaa soolona oikeasti puolet viikonlopusta. Kun avokki palasi töistä, oli eka kysymys "Siis pelaatko sä vieläkin tota samaa kohtaa kuin aamulla?". Aivan helvetillisen vaikea bossi soolona ja meleenä, mutta summoneihin en alistu.
Tuntui että tuossa täytyy olla ihan täydellinen keskittyminen ja zen-mielentila, tai muuten ei etene yhtään. Etenkin toisessa phasessa piti olla ihan kylmänrauhallinen eikä yhtään paniikkidodgetella, tai hukkaa rytmin heti ja bossi pääsee niskan päälle.
Lopulta tuo meleenä putosi ja euforia oli melkoinen. En kyllä silti halua ehkä ikinä enää vetää tuota bossia läpi...
Se nerffattiin ekassa pätsissä ku oli liian vaikea Ne nuolet piti aluks rollata, ku tiputti hevosen selästä ja one shottasi melkee kaikki aina hengiltä. Muutenki tekivät vielä jotain sille. En oo tuota uudempaa versiota vielä ite koittanu, mutta se eka piti juustottaa sword of night and flamella (seki nerffattiin) ja respecillä. Oli nii vittumainen bossi.
Nuo sarvipäiden nuolet on kans perseestä, semmosta anor londo meininkiä
Tuo Radahn on monelle ollut aika vaikea ja selvästi alkupelin pahimpia bosseja. Silti, mielestäni se on aika helppo verrattuna tuohon endgame bossien lineuppiin. Tuntuu että täällä loppupelissä melkein jokainen bossi saa Radahnin näyttämään aika, jossei nyt helpolta niin kohtalaisella vaivalla voitettavalta.
Kun löysin bossin oli river of blood +10 ja ylilevelauksella kova vaikutus kun sain myös ekalla yrityksellä tapettuaRadahn on perus gimmick-fight siitä eteenpäin kun pääsee lähelle. Vaikeaa siinä oli se, että sillä oli kaksi kerrasta tappavaa hyökkäystä, joita se spämmäsi monta kertaa niskaan ennen kuin oli mitään mahdollisuutta tehdä vahinkoa ja jokainen piti virheettömästi väistää, hyökkäyksestä riippuen jalan tai hevosella (väärä valinta tai virheliike = 100% OHKO).
Endgame bossit taas ovat pitkälti AOE-spämmiä jossa pitää keksiä, mihin suuntaan ja miten pitää rollata i-frameilla koska hyökkäyksiä ei oikeasti voi väistää joten intuitiivinen tapa toimia ei auta = paljon uudelleen yrityksiä. Endgamessa auttaa se, että on jo tasoja, varusteita ja taikoja ja voi vaikka respecata jos ei oma buildi vaan toimi. Bossit oli pääosin "brute forcella" voitettavissa eli uutta yritystä kunnes RNG on suosiollinen.
Kun löysin bossin oli river of blood +10 ja ylilevelauksella kova vaikutus kun sain myös ekalla yrityksellä tapettua
Jos saa tiedustella, niin millaisella buildilla vedit tuon? Itsellä tuommonen dex/int ukko, jolla max upgrade twinblade käytössä ja ihan hyvin tuntui vahinkoa tekevän.
Juurikin tuo keskittyminen täytyy tässä olla täydellisesti hallinnassa. Muistuttaa mielestäni sekiron loppupään bosseja, joissa piti kans opetella liikkeet käytännössä ulkoa. Kyllähän näissä tuo voiton jälkeinen fiilis nousee taas ihan seuraavalle tasolle.
Alkas sillä kun keräsin noita upgrade kiviä sinne +9 asti jotka on todella helppo saada ja sitten enimmäkseen tehnyt näitä NPC questia ilman että tappanut pahemmin kovempia bossiaMiten hemmetissä voi olla river of blood +10 Radahnilla? Kävitkö vetämässä koko muun pelin läpi ennen Radahnia . Kyllä varmaan aika iloisesti tuolla sulaa, kun on yksi pelin parhaista aseista, ellei jopa paras.
Miten hemmetissä voi olla river of blood +10 Radahnilla? Kävitkö vetämässä koko muun pelin läpi ennen Radahnia . Kyllä varmaan aika iloisesti tuolla sulaa, kun on yksi pelin parhaista aseista, ellei jopa paras.
Niin meni mullakin about 140 tuntia, mutta yhdellä peluukerralla Joka paikka tuli koluttua läpi huolella, tosin varmasti silti jotain missasin.Paras souls peli tähän mennessä helposti, 65 tuntia meni ekaan läpipeluu kertaan jossa missasin 2 sivubossia ja 140tuntia meni aikalailla 100% läpi pelaamiseen.
Pakko kyllä vielä itekkin yhtyä tuohon loppupuolen puuduttavuuteen. Olisin mieluummin ottanut lyhyemmän pelin, jossa on vähemmän kierrätetty sisältöä. Aina jäätävä pettymys, kun bossiksi paljastuu kymmenennen kerran joku täysin sama bossi. Godskin duo ja Crucible knightit erityisesti...
Tai se punainen susi taikamiekalla, jota näkyi niin paljon että lopulta se oli kierrätetty normi-minibossiksi lumimestaan, eikä sen tappamisesta edes saa yhtään mitään.
Ei muuta kuin katsomaan traileri uudestaan ja sitten linkaat sen kohdan tänne videostaMuistatteko kun jossain vuoden vanhassa trailerissa näkyi parin sekunnin pomo (?) cinematic jossa oli joku Prisoner-hahmoluokan kypärä päässä ja kamera zoomasi nopeasti poispäin taivaalle kun ukko huusi tuskasta tai jotain? En löytänyt moista pomoa ja hankala yrittää googletella. Onkohan sitä koko pelissä?
Suhteellisen synkkää uutta kuvamateriaalia. Souls kohtaa Bloodbornen.
Muistatteko kun jossain vuoden vanhassa trailerissa näkyi parin sekunnin pomo (?) cinematic jossa oli joku Prisoner-hahmoluokan kypärä päässä ja kamera zoomasi nopeasti poispäin taivaalle kun ukko huusi tuskasta tai jotain? En löytänyt moista pomoa ja hankala yrittää googletella. Onkohan sitä koko pelissä?
Just tuo. Mutta oon aika varma että oon nähny sen tralerissa.. Oonkohan juuri kuvitellu koko videon tuosta kuvasta.Kuva tästä löytyy ainakin (spoilereissa). Ettet olisi nähnyt kuvan perusteella märkiä unia?
Just tuo. Mutta oon aika varma että oon nähny sen tralerissa.. Oonkohan juuri kuvitellu koko videon tuosta kuvasta.
Pc versio ollut noin 4 päivää ainakin jo Ver. 1.03.3Onko ER:sta tullut päivitys 1.03.003?
Jostain luin, että olisi mutta ei ainakaan itsellä ole päivittynyt Ps5:sella
Kun käytti peliä onlinessa niin se alempi versionumero päivittyi tuohon. Lienee vaan se Radahn-buffi.Onko ER:sta tullut päivitys 1.03.003?
Jostain luin, että olisi mutta ei ainakaan itsellä ole päivittynyt Ps5:sella
On hyvä ja on hankalakin, mutta ei läheskään yhtä hankala tai turhauttava kuin edelliset. Esim. pomoja pääsee kokeilemaan heti uudestaan eikä tarvitse juosta kentän alusta pomolle.Olen hieman katsonut arvosteluja ja pelin tyyliä, vaikka en ole ikinä pelannut edes Dark Souls pelejä.
Niin kaipaan rehellistä mielipidettä pelistä. Onko vaikea, mielenkiintoinen, pelattava, tarina, pitkä? Hyvät ja huonot puolet vaan pöytään suoraa, et kannattaako edes ostaa.
Olen hieman katsonut arvosteluja ja pelin tyyliä, vaikka en ole ikinä pelannut edes Dark Souls pelejä.
Niin kaipaan rehellistä mielipidettä pelistä. Onko vaikea, mielenkiintoinen, pelattava, tarina, pitkä? Hyvät ja huonot puolet vaan pöytään suoraa, et kannattaako edes ostaa.
Päinvastoin. (okei, tämä riippuu siitä minkälaista hahmoa on pelannut, lopulta kaikki ovat käypiä, mutta alkupeli on eriasia)Pikemminkin suosittelisin souls-nyybälle battlemagea. Kumpikin puoli tulee ennen pitkää tarpeen ja on kiva, ettei jokaiseen konfliktiin yli yhden vastustajan kanssa haaskaannu healing flaskeja niin ettei seuraavalle nuotiolle pääse. Melee-sankaria ei saa riittävän kovaksi alkuvaiheessa, että aloittelija pärjää kilpiritareille ja vastaaville. Ja se legendaarisen hyvä taistelu, noh... kannattaa muistaa, että seinät ovat sinua rajoittamassa, ei vihollisia. Suuri osa hyökkäyksistä clippaa läpi vähän sieltä sun täältä
Tässä pelissä pitää ensin googletella mitkä taiat on hyviä ja sitten käydä juoksemassa ne jostain keskipelin paikkeilta, vasta sitten on maagibuildi hyvä. Lähitaistelija on taas heti alusta jees ja voi tutkia vapaasti paikkoja. EDIT: ..ja pääsee nauttimaan souls-taistelusta mistä nämä pelit on alunperin kuuluisia.
Kiitos laajoista ja kattavista vastauksista, täytyy ajatuksella lukea nämä läpi vielä ja tehdä siitä päätökset! Oon vaan todella herkkä hermoileen ja menettää sitten keskittymisen kokonaan.
Kiitos laajoista ja kattavista vastauksista, täytyy ajatuksella lukea nämä läpi vielä ja tehdä siitä päätökset! Oon vaan todella herkkä hermoileen ja menettää sitten keskittymisen kokonaan.
Olin vaan todella herkkä hermoileen ja menetin sitten keskittymisen kokonaan.Oon vaan todella herkkä hermoileen ja menettää sitten keskittymisen kokonaan.
Jos ei kukaan kerennyt vielä postaamaan niin tässä on yksi parhaista kritiikeistä jota olen tähän mennessä nähnyt, joka tuo esille juuri ne ongelmat joita Fromin tulisi kehittää tulevaisuudessa.
Varoitus että tämä on pitkä ja sisältää paljon spoilereita, ei kannata katsoa ennen kuin peli on läpi.
Jos ei kukaan kerennyt vielä postaamaan niin tässä on yksi parhaista kritiikeistä jota olen tähän mennessä nähnyt, joka tuo esille juuri ne ongelmat joita Fromin tulisi kehittää tulevaisuudessa.
Varoitus että tämä on pitkä ja sisältää paljon spoilereita, ei kannata katsoa ennen kuin peli on läpi.