Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä hyötyä on Finger Sealin parantelemisesta seppäkivillä? Parantaako se kaikkien incantaationeiden tehokkuutta? Spiritteihin ei varmaan vaikutusta, eikös niitä pidä parannella erikseen?
Okei hyvä tietää! Confessorilla ajattelin, että ainoastaan Faith vaikuttaa noiden tehokkuuteen. Pitääpä ehdottomasti käydä parantelemassa, lvl 37 ja Finger Seal +0..Juuri näin. Samalla skaalaus vahvistuu tiettyjen pisteiden kohdalla.
Itse Demon's Soulssissa (ennenkuin sitä ilmeisesti patchattiin vähän kohtuullisemmaksi) farmailin yhtä tyyppiä jolta piti pudota oliko se nyt nimeltään pure bladestone tai joku vastaava useamman sataa kertaa kaikki viritettynä siten että piti olla paras mahku saada se juttu ilman että tippui kertaakaan. Toki se sama kaveri antoi hyvin souleja joten täysin hukkaan se aika ei mennyt.On kyllä säälittäviä määriä farmausta Dark Souls 3 covenanttikamat edellytti aivan älytöntä farmausta. Artoriaksen kilpeen meni varmaan 20 tuntia niitä suominioneja ja satunnaisia pvp-reissuja, ja Darkmoon Bladea en ikinä edes saanut. Joku tietyn tasoinen pvp-buildi olisi pitänyt varmaan olla että noista olisi selvinnyt inhimillisillä farmausmäärillä.
Itseä toki vanhana runescapemiehenä tuollaiset tuhottomat grindit kiehtoo.
Okei hyvä tietää! Confessorilla ajattelin, että ainoastaan Faith vaikuttaa noiden tehokkuuteen. Pitääpä ehdottomasti käydä parantelemassa, lvl 37 ja Finger Seal +0..
Ai niitä on useampiakin Aina kun luulin tietäväni miten jokin toimii, niin huomaa että ihan pihalla tästä pelistä. Kuvittelin että tuo Finger Seal on Confessorin ainut tapa loitsia ihan endgameen asti. Pitääpä perehtyä noiden etsintään..Finger Seal on tosin aika kämäinen seali ja jos ei aivan minimifaithilla ole liikkeessä niin parempi löytyy jo Stormveilin linnasta ja on liuta muita sealeja erilaisille stateille.
Ärsyttää se, että joitain sidequesteista ei voi enää suorittaa jonkun tietyn pisteen jälkeen. Aika perseestä openworld -pelissä tämmöiset. Lähdin tutkimaan Castle Mournea ja jatkamaan Irinan questia, mutta tehtävää ei voinutkaan enää jatkaa. Vaikuttikohan Godrickin teilaaminen tuohon?
Ärsyttää se, että joitain sidequesteista ei voi enää suorittaa jonkun tietyn pisteen jälkeen. Aika perseestä openworld -pelissä tämmöiset. Lähdin tutkimaan Castle Mournea ja jatkamaan Irinan questia, mutta tehtävää ei voinutkaan enää jatkaa. Vaikuttikohan Godrickin teilaaminen tuohon?
En ole kokenut että noita kannattaisi sen kummemmin säästellä. Oon avannut kaikki mitä vastaan tullut, ja jos loppuu niin noitahan saa ostaa myös kauppiailta.E: Olen myös hamstrannut noita Stonesword-avaimia, kun netistä löytyy vaihtelevaa tietoa mitkä paikat ovat niiden käyttämisen arvoisia. Onko kellään suosituksia mitkä olisivat taatusti avaimen arvoisia paikkoja?
Tuon alkupään questin saa bugittamaan jos etenee liikaa ilman että hoitaa kaiken Castle Mournessa. Mulla se bugitti ja samalla jäi toinenki questi jumiin. Revenger's Shackin löytäminen laukaisee bugin ja se on seuraavalla alueella Godrickin jälkeen, mutten usko että olet vielä siellä asti.Ärsyttää se, että joitain sidequesteista ei voi enää suorittaa jonkun tietyn pisteen jälkeen. Aika perseestä openworld -pelissä tämmöiset. Lähdin tutkimaan Castle Mournea ja jatkamaan Irinan questia, mutta tehtävää ei voinutkaan enää jatkaa. Vaikuttikohan Godrickin teilaaminen tuohon?
Siellä missä Irinan isän piti olla, oli vain tyhjä penkki. Menin takaisin tapaamaan Irinaa, muttaTuon alkupään questin saa bugittamaan jos etenee liikaa ilman että hoitaa kaiken Castle Mournessa. Mulla se bugitti ja samalla jäi toinenki questi jumiin. Revenger's Shackin löytäminen laukaisee bugin ja se on seuraavalla alueella Godrickin jälkeen, mutten usko että olet vielä siellä asti.
Käy vielä tarkistamassa että olet tappanu Castle Mournen pomon ja jutellut sen jälkeen uudestaan isälle. Sitten mene sinne missä Irina oli ja jos isä on siirtynyt samaan paikkaan niin kaikki on ok.
Siellä missä Irinan isän piti olla, oli vain tyhjä penkki. Menin takaisin tapaamaan Irinaa, muttatämä löytyi kuolleena.
Liekkö ongelmana että teilasin Castle Mournen pomon ennenkuin kävin juttelemassa isälle?
Irinan questi on siinä.
Ai niitä on useampiakin Aina kun luulin tietäväni miten jokin toimii, niin huomaa että ihan pihalla tästä pelistä. Kuvittelin että tuo Finger Seal on Confessorin ainut tapa loitsia ihan endgameen asti. Pitääpä perehtyä noiden etsintään..
Nii mutta sen isän pitäis löytyä sieltä Irinan luota. Ei siitä kyllä palkkiota taida saada tosin..
Tässä pelissä ei mitään varsinaisia classeja ole. Se että aloitit confessorilla ei tarkoita mitään. Kuka tahansa voi käyttää Faith taikoja mikäli statsit ja seal löytyy. Confessorilla jos aloittaa niin pääsee vaan heti taikomaan koska muuten ei sitä tarvittavaa sealia ole. Erilaisia sealeja on ja ne vaikuttavat eri tavoin; Joissain parempi skaalaus tai sitten esim boostia tiettyihin taikoihin. Itse käytän Gravel Stone Sealia koska boostailee lightning-tyyppisiä taikoja. Oikeastaan jokaiselle taika-tyypille löytyy oma sealinsa eli jos esim käytät paljon Dragon Communioneita, niin Dragon Communion Seal on sitten paras.
Ei pitäisi olla. Itsekin etenin näin ja pääsin questista eteenpäin. Tai itse taisin kyllä tappaa sen pomon jo ennenkuin huomasin koko Irinaa.Liekkö ongelmana että teilasin Castle Mournen pomon ennenkuin kävin juttelemassa isälle?
En siis ikinä nähnyt Irinan isää. Youtubesta katsoin mistä tuon olisi pitänyt löytyä, mutta omassa pelissä siellä oli vain tyhjä penkki. Kirje on minulla edelleen.Irinan questi on siinä.
Nii mutta sen isän pitäis löytyä sieltä Irinan luota. Ei siitä kyllä palkkiota taida saada tosin..
Sehän jatkuu vielä sinne Revenger's Shack paikalle jossa se loppuu sitten
Latennaa olen itse käyttänyt lähinnä tykkitornina, hakeutuvat nuolet ja pitkä kantama. Ei kestä osumia, mutta jos saa perusvihua vastaan riittävästi etäisyyttä, ehtii tuhota sen ennen kuin pääsee Latennan iholle.
Näyttää osaavan muitakin temppuja.
Saitko sen Hyettan questin tehtyä silti, vai onko kesken? Kyllä Hyetta mullaki spawnas vaikka en käyny jorisemassa Castle Mornen pomon jälkeen isälle, mutta Irinan tykönä kyllä kävin, mikä ei auttanut mitään kun isä ei ollut siellä.Itsellä kävi myös joskus tuolla tavalla että isää ei näkynyt siellä <snip> eikä penkilläkään mutta sitten löytyi onneksi Hyetta Liurnialta mikä tarkoittaa että questi mennyt eteenpäin.
Saitko sen Hyettan questin tehtyä silti, vai onko kesken? Kyllä Hyetta mullaki spawnas vaikka en käyny jorisemassa Castle Mornen pomon jälkeen isälle, mutta Irinan tykönä kyllä kävin, mikä ei auttanut mitään kun isä ei ollut siellä.
Käsittääkseni olen antanut Hyettalle niitä grapeja tarvittavan määrän mutta siellä se vain seisoo Liurniassa jonku gracen lähellä missä yöllä spawnaa ratsastaja.
Revenger's Shackilla hoidin homman vahingossa etukäteen ja se tais kusta tuon. Sain kyllä palkkion mutta ei tuo NPC sitä tajua.
Tarinassa ilmeisesti joku entitieetti on ottanut Irinan ruumiin haltuunsa / herättänyt henkiin ja pyyhkinyt muistin (Shabriri?) tai Irina muuten vaan herännyt henkiin kun on ihan sama modeli ja ääninäyttelijäkin.
Kuuluko se ruumis jäädä läpäisyn jälkeen sinne rauniioon ylös mistä matsi alkaa? Ja oli kyllä helppo meni kolme yritystä, olin kylläkin lvl 56. Välillä se muuteen sylki sitä sinisitä tulta 4 kertaa putkeen.
Toivoisin että seuraavat Fromin pelit uskaltaisivat erkaantua tästä vanhasta muotista vielä enemmän.
Mun mielestä ei tarttis erkaantua vanhasta muotista, mutta pitäisi vaan tehdä pelistä modernimman pelin tuntuinen ja osata balansoida peli paremmin. 60fps lukko + pakotettu vsync on naurettava ja turha. Input queue tekee pelistä erittäin kömpelön tuntuisen. Kamerasysteemi toimii hyvin pieniä vihuja vastaan, mutta isoja vihuja vastaan se tekee helpostakin vihusta vaikeamman kuin se oikeasti on. Ja vähintäänkin osa pomoista on vaan täyttä epähauskuutta, kun niillä on pitkiä komboja, aivan liian selkeetä inputtien lukemista ja/tai ovat niin aggressiivisia, ettei pääse ikinä edes kunnolla lyömään vihua. Ds1 pomot (bed of chaosta lukuunottamatta) oli kaikki hauskan vaikeita. En väitä, ettei elden ringin pomoja voi voittaa ja oon näitä ärsyttäviäkin pomoja mennyt läpi ensimmäisellä yrityksellä, mutta se hauskuus niistä silti puuttuu.
Input queue on kyllä oman kokemuksen pohjalta ainakin todella lyhyt.
Aika väsynyt olo tästä kyllä jäi viimeisenä makuna suuhun. Tämä olisi ollut vahva ysi kaikkine heikkouksineenkin (juoni, questit, pelimekaniikka, tekninen vanhanaikaisuus) jos peli olisi loppunut siististi ja ajallaan...
johonkin sinne pääkaupungin ensimmäisen käynnin jälkeen, lumierämaat skipaten ja vaikka loppubossi Farum Azulan päätteeksi.
Optionaaliset bossitkin olisi voinut tavoittaa suoraan Margottin voitettuaan tai ainakin avata portaalit suoraan niiden "dungeoneihin". Malenian kaupunki oli todella hieno paikka, Moghin järven olisi senkin voinut skipata suosiolla.
Ashen Capital oli paikkana ihan turha, tekemistä ei juuri nimeksikään ja assetteja kopioiden toteutettu tyhjä versio hienommasta kentästä. Lopun bossigauntletti oli ihan tuubaa käytännössä beast clergymanista alkaen. "Juonen" kuljetusta ei nimeksikään eikä mitään tarinaa sen saatteeksi, että miksi näitä nyt pitää kaikkia vuorollaan vetää turpaan (Clergyman, miksi? Miksi se elää edelleen siellä sanctumissa sen jälkeenkin? Sir Gideon? Miksi? Marika/Radagon, miksi?). Tulee vaan sellainen fiilis, että piti saada pelistä "vaikeampi" marssittamalla liuta aiemmasta tuttuja hahmoja vihollisina vastaan ja antamalla kaikille joku loputon AoE stomppi taistelutavaksi.
Joku voi tietty olla sitä mieltä, että jos peli johonkin lopettaen olisi vaikka ysin peli, ei se siitä huonone vaikka sitä jaktettaisiin tuplapituiseksi haalealla vedellä mutta kyllä kokonaisuus on osiensa muodostama ja hyvän alun voi sotkea väsyneellä lopulla.
Sehän oli juurikin se iso puu mikä kuljetti juonta ihan pelin alusta loppuun saakka. Miksi ihmeessä se olisi pitänyt ottaa lopusta pois?
No voitko spoileriin kirjoittaa, että mikä se juoni sitten oli ja etenkin, että miksi lopussa kaikki ne bossit vihamielisinä, jotka siinä nyt tuli?
Ihan mielenkiintoista olisi tietää paljonko mahtaisi mennä aikaa pelin läpäisimeen, mikäli kaikki paikat nuohoaisi läpi. Itsellä nyt noin 110h kellossa ja varmaan useampi kymmenen luolastoa jättänyt välistä + ei hajua vieläkö löytyy uusia kartalta (maan alta) löytymättömiä alueita pelistä.
Oho se meni läpi! Pitää kai aloittaa alusta tai NG+ jos tahtoo nähdä muut loput?
Loppu tuli kyllä vähän yllättäen ja jäi näkemättä esim. se trailerin miekkaeukko eikä karttakaan ollut kokonaan auki, onneksi pystyy jatkamaan lopputeksiten jälkeen. Nyt vihdoin pääsee katsomaan youtubesta lorevideoita.. Oon kuukauden pihistelly niitä ja yrittäny itse selvittää mitä on tapahtunut.
The core is based around outer gods.
One of these outer gods is the "Greater Will" which created the Elden Ring + Erdtree + Golden Order etc and basically represents the cosmic "concept" of "Order".
The frenzied flame is another outer god, representing "Chaos" directly opposing the Order of the Greater Will (You becoming Lord of Chaos removing the Order and all that).
Reddit - Dive into anything
www.reddit.com
No eipä tuolla selvennetty kyllä yhtään tuota lopun "juonikuviota"...
Siinäpä sama selitetty vähän pitemmän kaavan mukaan: