Elden Ring -pelisarja

Greatshield talismani antaa jonkun ~ 10 pistettä lisää vissiin blokkiarvoa niin se voi auttaa paljon. Itsellä oli se Godrick knighteiltä tippuva 36 Str shield sekä talismani ja shieldi upgradet johonkin 74 pisteeseen mikä melkein trivialisoi täysin osan bosseista varsinkin jos ei ollut muuta kuin physical damagea.

Ilmeisesti sillä pelin parhaalla/raskaimmalla kilvellä Fingerprint shield tjs. joka vaatii 48 STR kun sen upgradettaa täysille ja käyttää Greatshield talismania niin saa blokkauksen 100 eli et menetä yhtään staminaa kilvellä. Eli sama kuin olisi Barricade Shield koko ajan päällä. Sen kanssa voi käyttää vaikka sitten keihästä ja tökkiä samalla kun kilpi edessä ja ei tarvitse muuta kuin manageroida vähän staminaa. Pitäisi toimia esim. Melanien 1 phasea vastaan koska se on pelkkää physical damagea.
 
Ne voi irroittaa varusteista joten laita vaan heti. Itselläni on Carian Knight Shieldissä No Skill ja magic mutta en koskaan käytä katanan tai staffin skilliä, pelkkiä taikoja tai normaaleja lyöntejä.

Brass shield on kai hyvä aluksi mutta peruskamoissa menee ihan loppupeliin että saa materiaalia upgradeta kahta varustetta joten valitse huolella. Sombereilla voi parantaa useampaa varustetta rinnakkain mutta yksikään niistä ei taida olla kilpi. Itse otin kilven käyttöön siinä vaiheessa kun tuli vastaan joku cuckoo crest shield. Parantamaan aloin lopulta vasta tuota Carian Knight shieldiä.

edit: On ainakin yksi sombereilla paranneltava kilpi mutta sitä et näe ennen kuin peli on suunnilleen taputeltu
Ahaa kiitos! Elin siinä uskossa, että kun nuo Ash of Warit johonkin laittaa kiinni, niin ne lähteävät pois ainoastaan tuhoutumalla lopullisesti [kun ne korvaa jollakin toisella Ash of Warilla].

Sen virheen tein, että paransin aloitusmiekan +2:een mutta jo vähän ajan kuluttua otin Uchigatan käyttöön. Sen enempää en ole vielä "seppäkiviä" tuhlannut.
 
Maailma on erittäin kiehtova ja hieno, mutta kyllä tämä lore ja tarina ainakin tässä vaiheessa [lvl 30, vasta ensimmäinen bossi kaadettu & Stormveilin tutkiminen kesken] on liiankin pintapuolista. Yhden yhdestäkään dungeonista, rauniosta tai tukikohdasta en ole löytänyt haalistunutta pergamentin palasta, joka olisi kertonut jostain muinaisesta taistelusta tai mistään maailmaan liittyvästä tapahtumasta.

Peli pitää otteessaan pelattavuuden takia ja onhan näitä maisemia ihastellessa mukavaa kuvitella mitä maailmassa on ehkä voinut tapahtua. Mutta toivon todella, että loppua kohti tarinankerronta paranee koska nyt se saa itseltäni kyllä lähes nolla pistettä. Enkä siis kaipaa välivideoita tai keskusteluja NPC:iden kanssa, mutta edes jotain pieniä maailmasta löytyviä palapelin palasia, joista voi kasata taustatarinaa itselleen. Esimerkkinä Remedyn Control oli loistavasti toteutettu, 90 % tarinasta tuli ilmi maailmasta löytyvien sivujen avulla, jotka sai etsiä jos halusi.

E: Ja avoin maailma itsessään on mahtava kuten yllä sanottu. Täysin erilainen Ubisoftin onttoihin kulisseihin verrattuna.

Ne itemit (armorit, aseet ym.) ovat itsessään niitä pergamentin palasia, joiden item descrptionit antavat taustoitusta maailmalle. Tuossa tulee myös etenkin niiden roundhold tablessa olevien (ja sinne siirtyvien) hahmojen kanssa puhuessa paljonkin taustoitusta. Kyllä tuo peli antaa tietyissä kohdissa ihan mielenkiintoisesti tuota tariana auki. Tuossa vaiheessa peliä ei kyllä vielä oikeastaan yhtään. Myös myöhemmissä questeissa avautuu tietoa pelaajalle. Saat myös siellä roundholdissa sen lore-mummon huoneen auki vasta kun olet tuon linnan läpäissyt.
 
Ahaa kiitos! Elin siinä uskossa, että kun nuo Ash of Warit johonkin laittaa kiinni, niin ne lähteävät pois ainoastaan tuhoutumalla lopullisesti [kun ne korvaa jollakin toisella Ash of Warilla].

Sen virheen tein, että paransin aloitusmiekan +2:een mutta jo vähän ajan kuluttua otin Uchigatan käyttöön. Sen enempää en ole vielä "seppäkiviä" tuhlannut.

Näitä alkupään kiviä kyllä alkaa kohtuu pian saada rajattomasti käyttöön. Sen sijaan ne isommat kivet ovat aika pitkään kiven alla (pun not intended).
 
Ahaa kiitos! Elin siinä uskossa, että kun nuo Ash of Warit johonkin laittaa kiinni, niin ne lähteävät pois ainoastaan tuhoutumalla lopullisesti [kun ne korvaa jollakin toisella Ash of Warilla].

Sen virheen tein, että paransin aloitusmiekan +2:een mutta jo vähän ajan kuluttua otin Uchigatan käyttöön. Sen enempää en ole vielä "seppäkiviä" tuhlannut.
+2 ei vielä ole mistään pois. +10 jälkeen alkaa peruskamoissa aikamoinen niukkuus kivien kanssa, joka kestää pitkälle.

Tosin ensimmäistä bell bearingia kivien ostoonkin joutuu odottelemaan ja itselläni loppui smithing stone [1]:t :D
 
Joo no se vähän riippuu taidoista, buildistä jne. Mikäs siinä jos on sen verran hallussa homma, että ei vaan itse ota vahinkoa ja saa sitä sisään nopeammin kuin bossi palauttelee. Ja ilmeisesti lvl1 tarkoitat parryä? Tuskin saa niin kovaa hahmoa lvl1 että voi staminalla torjua riittävän raskaalla kilvellä?

Tarkistin uudelleen Lobosjr level1 suorituksen ja puolet blokkas kilvellä ja loput rollasi. Ihan varteen otettava tapa, jos ei kerkeä ekoissa kierteissä alta pois.
 
Oma kokemus on, että dodgerollaus + blokkaus + ukon liikuttelu on taisteluissa helpompaa pädillä kuin hiiri+näppis. Tämä varmaan myös tottumuskysymys, kun aina pelannut Soulsseja koneesta riippumatta pädillä. Kerran kokeilin Souls 1:ssä hiiri+näppistä eikä siitä tullut yhtään mitään.

Vanha nosto, mutta laitetaas omat kokemukset.

Takana noin 1000h Dark Soulseja ohjaimella. Nyt Elden Ringin julkaisupäivänä huomasin ettei ohjaimen tatin painallus toiminut (lock-on), joten olosuhteiden pakottamana hiiri+näppis. Ekan päivän jälkeen en kokenut tarvitsevani ohjainta enää. Juurikin tämä "dodgerollaus + blokkaus + ukon liikuttelu" ei tuota minkäänlaisia ongelmia.

Näppäimistö+hiiri:
+ Pelaaminen ilman lock-onia on helpompaa. Tämä korostuu isojen vihollisten (esim. jättiläiset+lohikäärmeet) jalkoihin hyökkäämisessä.
+ Mukavampi kokonaisuus (alt-tabaukset pelaamisen ohella yms.)
- Targetin vaihto on vähän tönkön oloista hiirellä vrt. ohjaimeen
- Näppäinyhdistelmät (esim aseen ottaminen kahteen käteen ja weapon art) tuntuivat aika pitkään hankalilta.
- Aseiden nopea vaihto tuntuu tönköltä.

Toki paljon olisi varmaan noissa näppäimissä optimoitavaa. Laitoin rollauksen ctrl-nappiin niin ihan luontevasti tulee. Aseet vaihtuvat napeista 1 ja 2, ja itemit ja taiat hiiren rullasta.
Weapon art tulee shift+rmb
Tuplaote aseesta e+lmb/rmb

About 120 tuntia nyt takana ilman mitään guideja ja googletuksia. Level lähenee 130 ja perin helpolta tuntuu. Yhteenkään bossiin ei ole pitänyt upottaa kahtakaan tuntia, kun esim. Midirin nujertamiseen ekaa kertaa meni varmaan lähemmäs 20 tuntia yli viikon ajalta. Tässä toki erona se, että Midiriä vain yritettiin. Elden Ringissä on niin paljon muuta tekemistä, että helposti tulee luovutettua ja jätettyä bossit tulevaisuuteen kun leveli ja geari on kasvanut. Minkäänlaista toivottomuutta ei ole tarvinnut kuitenkaan kokea. Sormi menee välillä suuhun tuon etenemisen kanssa.

Buildina tankkipappi. Korkea vig+end+faith ja faithia skaalaava greatsword kädessä. Ei kilpeä (60+ poise).
 
Tarkistin uudelleen Lobosjr level1 suorituksen ja puolet blokkas kilvellä ja loput rollasi. Ihan varteen otettava tapa, jos ei kerkeä ekoissa kierteissä alta pois.

Näkyy käyttävän parrya, ei blockia. Parry ei vie kuin sen vakiostaminan ja siitä ei tule vahinkoa läpi eikä sitä edes lasketa osumaksi siinä mielessä, että Malenia healaisi sillä. Jos osaa parrytä Maleniaa niin bossissa ei mitään kovin vaikeaa enää olekaan.
 
Näkyy käyttävän parrya, ei blockia. Parry ei vie kuin sen vakiostaminan ja siitä ei tule vahinkoa läpi eikä sitä edes lasketa osumaksi siinä mielessä, että Malenia healaisi sillä. Jos osaa parrytä Maleniaa niin bossissa ei mitään kovin vaikeaa enää olekaan.

Siis blokkaa osan siitä pyörivästä iskusarjasta. Erotan kyllä blokin ja parryn. :)
 
Ainoa ärsytys hiirellä ja näppiksellä itsellä on juuri tuo että aseen vaihto ja otteen vaihtaminen on pakko tehdä kahdella napilla ja use napin kanssa kun niitä nappeja tosiaan olisi ylimääräisiäkin ja samaten pouchin käyttö on use napin takana ja lukittu samoihin nappeihin kuin Quick Itemien vaihto ja spellien vaihto. Vähän epäluontevaa on kun sama nappi käyttää itemeitä ja vaihtaa itemeitä.
 
Siis blokkaa osan siitä pyörivästä iskusarjasta. Erotan kyllä blokin ja parryn. :)

Tuskinpa. Sillä on kädessä sillä hetkellä great turtle shield, joka ei millään tasolla eikä ash combolla blokkaa kaikkea vahinkoa ja tuossa ei tule pistettäkään vahinkoa tuon tanssin aikana.
 
Tuskinpa. Sillä on kädessä sillä hetkellä great turtle shield, joka ei millään tasolla eikä ash combolla blokkaa kaikkea vahinkoa ja tuossa ei tule pistettäkään vahinkoa tuon tanssin aikana.



Miltäs tuossa kohdassa 0:48 sitten tehdään, jos ei blokata? Taitaa siellä jossain kommenteissakin olla asiasta.
 
Eikös sillä ole guard boost siinä päällä, kun alkaa blokkaan.
Joo, tuossa kilvessä oli joku skilli mutta se ei lisää damage resistansseja, ainoastaan staminan kulutusta vähentää. Siksi kai juuri tuo kilpi koska tavallisella kilvellä tuon sarjan vastaanottaminen ei tuollaisella staminapalkilla onnistu edes pieninä pätkinä. Mutta damagea pitäisi silti tulla läpi ja paljon... Ei se pysäytä kuin 87% fyysisestä damagesta edes +25 tasoisena (saman toki tekee nollatasollakin).

En nyt oikein ymmärrä mitä tuossa tapahtuu.

  • Barricade Shield is the default skill of the Great Turtle Shell.
  • Increases the shield's guard boost stat by 40% (1.4x) while it is active.
    • If this brings guard boost to 100 or more, blocking will cost 0 stamina.
  • Also increases the ability of your shield to deflect enemy attacks.
 
Joo, tuossa kilvessä oli joku skilli mutta se ei lisää damage resistansseja, ainoastaan staminan kulutusta vähentää. Siksi kai juuri tuo kilpi koska tavallisella kilvellä tuon sarjan vastaanottaminen ei tuollaisella staminapalkilla onnistu edes pieninä pätkinä. Mutta damagea pitäisi silti tulla läpi ja paljon... Ei se pysäytä kuin 87% fyysisestä damagesta edes +25 tasoisena (saman toki tekee nollatasollakin).

En nyt oikein ymmärrä mitä tuossa tapahtuu.

Increases the shield's guard boost stat by 40% (1.4x) while it is active.
If this brings guard boost to 100 or more, blocking will cost 0 stamina.
Also increases the ability of your shield to deflect enemy attacks.
 
Hetkinen olikohan niin että se joku magicka flask, joka suojaa yhdeltä isolta iskulta, teki niin että kun blokkaa niin se ei kulu siihen blokkiin ja ehkä se jotenkin sivutuotteena samalla nollaa damaget mitkä tuosta olisi tullut läpi? En nyt äkkiä keksi muuta.
 
Increases the shield's guard boost stat by 40% (1.4x) while it is active.
If this brings guard boost to 100 or more, blocking will cost 0 stamina.
Also increases the ability of your shield to deflect enemy attacks.

Just näin Guard boost taas on se, joka vaikuttaa siihen, paljonko staminaa blokkaaminen vie. Mutta ei selitä sitä, miksi damagea ei tule. Eikä koko videon äänet päällä katsominenkaan kyllä nyt avannut...

edit: Salaisuus selvitetty, tuo on vedetty sittemmin nerffatuilla kamoilla. Shield ei enää toimi noin.

Aiheesta viidenteen: Korjaan, tuohon tappeluun voi ihan yhtä hyvin raahata kilven mukaan. Light rollin ja medium rollin ero on niin mitätön, ettei sitä edes frameja laskevat fanaatikot oikein ota selville :facepalm: Ite toki treenasin ton light rollilla, pelkkä staffi kädessä.
 
Viimeksi muokattu:
Jos osaa parrytä Maleniaa niin bossissa ei mitään kovin vaikeaa enää olekaan.

Nimenomaan, jos osaa. Mun käsittääkseni kaikkia iskuja siinä ei voi parrya, joten pitää tietää semi-hyvin se taistelu ja lisäksi olla niin hyvä parrylla, että saa niitä helposti sen tarvittavat 3 putkeen, että voit critata. Yleisesti parry on aika huono tapa pelata, kun pomot tosiaan tarvii useamman putkeen, että saa hyödyn. Toki se tekee crucible knighteista ja vastaavista helppoja, kun moiset ovat muuten periaatteessa aika vaikeita vihuja.
 
Itsekin alkuun koitin parrya tossa, mutta se vaatii oman treeninsä ja rupesin sitten mieluummin rollausta treenaan. Parryssa pitää hermot olla kurissa kunnolla, kun sen joutuu niin monesti tekemään.
 
Tulkaas joku jeesiin tuonne spirit caller caveen jättiläisvuorilla. Näyttäis olevan läpjuoksijoita, mutta kukaan ei oo vuorostaan laittanu merkkiä maahan mulle.

Tähän ei riitä aivoton spiritti, joka tankkaa ittesä hengiltä heti alkuun.

Level 110 ja ase sombered +9
 
Jotkut consumablet myös boostaa shieldin damage negationia. Taitaa jotkut Incantationitkin boostata.

 
Tulkaas joku jeesiin tuonne spirit caller caveen jättiläisvuorilla. Näyttäis olevan läpjuoksijoita, mutta kukaan ei oo vuorostaan laittanu merkkiä maahan mulle.

Tähän ei riitä aivoton spiritti, joka tankkaa ittesä hengiltä heti alkuun.

Level 110 ja ase sombered +9

Eikö tuolla nimenomaan kannata juosta vaan suoraan Bossille. Ei niiden etanan summoneiden kanssa tappelusta ole iloa.
 
Eikö tuolla nimenomaan kannata juosta vaan suoraan Bossille. Ei niiden etanan summoneiden kanssa tappelusta ole iloa.

Ymmärsin että omat spiritit ei kestä veemäistä tuplabossia. Mikä summoni mahtaa olla käytössä? Suosittelen tosiaan Ticheä koska se oikeasti osaa myös taistella eikä vain ota osumia vastaan.
 
Ymmärsin että omat spiritit ei kestä veemäistä tuplabossia. Mikä summoni mahtaa olla käytössä? Suosittelen tosiaan Ticheä koska se oikeasti osaa myös taistella eikä vain ota osumia vastaan.
Mimic. Pittää kokeilla jotain muuta sitten vaihtelun vuoksi.
 
Eikö se mimic ole aika yksi yhteen kopio itsestä (samat aseet, taiat, panssarit yms.)? Enemmän hp:ta vaan. Mukava oli ampua sen kanssa kahdestaan Comet azuria. :rofl:
 
Mimicin kesto riippuu ihan siitä omasta ukosta. Jos healttia rutosti ja greatshieldi niin sitten mimicci kestää vaikka mitä. Oma mimicci ei tainnut kuolla enää kertaakaan sen jälkeen kun sain sen lvl 10. Mimicin nerffaus taisi vaikuttaa ainoastaan spelleihin että se ei enää spämmää comet azuria tai muita spellejä mutta tankkibuildeilla ja ilmeisesti myös bleed buildeillakin se on todella kova.

Plasphemous blade taisi vielä myös healata mimicciä samalla lailla kuin itseä.
 
Viimeksi muokattu:
Eikö se mimic ole aika yksi yhteen kopio itsestä (samat aseet, taiat, panssarit yms.)? Enemmän hp:ta vaan. Mukava oli ampua sen kanssa kahdestaan Comet azuria. :rofl:

Periaatteessa joo mutta se on erittäin passiivinen ja lähinnä hölmöilee (esim. syö kirjaimellisesti ne eväänsä vaikka on healthit tapissa).
 
Jahas peli pelattu 3 kertaa läpi ja kaikki achievementit suoritettu :D bad ending oli kyllä upea. 140 h ja lvl 201
 
Mimicin kesto riippuu ihan siitä omasta ukosta. Jos healttia rutosti ja greatshieldi niin sitten mimicci kestää vaikka mitä. Oma mimicci ei tainnut kuolla enää kertaakaan sen jälkeen kun sain sen lvl 10. Mimicin nerffaus taisi vaikuttaa ainoastaan spelleihin että se ei enää spämmää comet azuria tai muita spellejä mutta tankkibuildeilla ja ilmeisesti myös bleed buildeillakin se on todella kova.

Plasphemous blade taisi vielä myös healata mimicciä samalla lailla kuin itseä.
Bleedissä Mimic on tosiaan kova, jos tekee oikeita liikkeitä. Kannattaa ennen kutsumista ottaa itseltään esim turhia aseita pois. Oma Mimic voi muuten esim räiskiä jousella, vaikka tarjolla on hidas bossi ja takataskussa tehokas bleedkatana :D
 
Bleedissä Mimic on tosiaan kova, jos tekee oikeita liikkeitä. Kannattaa ennen kutsumista ottaa itseltään esim turhia aseita pois. Oma Mimic voi muuten esim räiskiä jousella, vaikka tarjolla on hidas bossi ja takataskussa tehokas bleedkatana :D
Tekeekö mimic siis samat taisteluliikkeet perässä, mitä itse tekee? Vai miten tuo toimii, kykeneekö itsenäisesti tekemään kevyitä ja raskaita lyöntejä sekä skillejä?
 
Tekeekö mimic siis samat taisteluliikkeet perässä, mitä itse tekee? Vai miten tuo toimii, kykeneekö itsenäisesti tekemään kevyitä ja raskaita lyöntejä sekä skillejä?

Tekee itsenäisesti skillei/taikoja mitä vain on valittuna käyttöön. Esim. minulla rätki taikoja, joita en itse käyttänyt koko taistelussa, mutta ne oli kuitenkin minulla saatavilla.
 
Tekeekö mimic siis samat taisteluliikkeet perässä, mitä itse tekee? Vai miten tuo toimii, kykeneekö itsenäisesti tekemään kevyitä ja raskaita lyöntejä sekä skillejä?

Se toimii itsenäisesti eli jos ei halua sen tekevän jotain tiettyä, pitää summonoidessa olla itseltään kyseiset tietyt jutut pois (esim tietyt loitsut, jouset jne.)

Ennen nerffausta se oli hyvä taikojen kanssa ja osasi käyttää tilanteeseen nopeasti sopivaa esim. crowd controliin tai yksittäiseen viholliseen. Nykyisellään se lähinnä säheltää. Väittäisin että Tiche on bleediin parempi ja jos taas tarvitsee tulitukea, ottaa valmiin jousi-summonin. Esim. Maleniaan se Tichen avausheitto tekee ison loven healthiin ja laittaa blood lossin kerrasta päälle.
 
Jostain saa semmoisen ison minotaurin ampuun jouskalla. Pitää ettiä se ja testata.

En ole itsekään jousi-spirittejä testannut mutta Ogha on ilmeisesti ihan hyvä siihen. Samoin Latenna voisi toimia (tosin useimmille näistä endgame-summoneista tuskin paljoa iloa on).
 
En ole itsekään jousi-spirittejä testannut mutta Ogha on ilmeisesti ihan hyvä siihen. Samoin Latenna voisi toimia (tosin useimmille näistä endgame-summoneista tuskin paljoa iloa on).

Joo, pitää testailla noita tässä joskus. Ei tarvitse mitään oopeeta olla, mutta joskus kaipaa vaan seuraa johonkin edes spiritistä. :D
 
Joo, pitää testailla noita tässä joskus. Ei tarvitse mitään oopeeta olla, mutta joskus kaipaa vaan seuraa johonkin edes spiritistä. :D

Kannattaa katsoa, että on sellainen, joka seuraa. Päätön ritari on ainoa, joka pysyy kunnolla perässä niissä harvoissa paikoissa, joissa saa spiritin kanssa mennä pitkin maisemia.
 
En ole itsekään jousi-spirittejä testannut mutta Ogha on ilmeisesti ihan hyvä siihen. Samoin Latenna voisi toimia (tosin useimmille näistä endgame-summoneista tuskin paljoa iloa on).
Latennaa olen itse käyttänyt lähinnä tykkitornina, hakeutuvat nuolet ja pitkä kantama. Ei kestä osumia, mutta jos saa perusvihua vastaan riittävästi etäisyyttä, ehtii tuhota sen ennen kuin pääsee Latennan iholle.
 
Kannattaa katsoa, että on sellainen, joka seuraa. Päätön ritari on ainoa, joka pysyy kunnolla perässä niissä harvoissa paikoissa, joissa saa spiritin kanssa mennä pitkin maisemia.
Nyt kun NG+ kierrellyt paikkoja ja ainakin linnoituksissa jos vaikka mimicin ottaa siivoilemaan roskatason vihuja niin hyvin se teleporttailee perässä jos vaikka tikkaita nousee, kyllä muutkin minusta tekee samaa. Silloin vaan nuo katoaa jos kävelet ns. summonoitavalta alueelta pois. Kai se harvinaista on että otat jonkun summonin ja sitten ratsastat itse pois paikalta, ei kai sillä siinä vaiheessa ole väliäkään seuraako se vai ei.
 
Minotaurisummon tulikin yhden minulta puuttuvan trophyn takaa. Pitääpä kokeilla sitä.

Magma bladea farmannut kohta kolme tuntia. Yhden sain jo. Toinen vielä. Tulee yhteen buildiin.
 
Minotaurisummon tulikin yhden minulta puuttuvan trophyn takaa. Pitääpä kokeilla sitä.

Magma bladea farmannut kohta kolme tuntia. Yhden sain jo. Toinen vielä. Tulee yhteen buildiin.
Miten voi kestää noin kauan? Oletan että sulla on toki se discoveryä nostava talisman kehissä ja se kypärä mikä nostaa Arc.
Ite ku on jotain armoreita farmannu ni max 20 minsaa menny et saanu jokasen osan, esim blackmonk settiä.
 
Miten voi kestää noin kauan? Oletan että sulla on toki se discoveryä nostava talisman kehissä ja se kypärä mikä nostaa Arc.
Ite ku on jotain armoreita farmannu ni max 20 minsaa menny et saanu jokasen osan, esim blackmonk settiä.

200 discovery. Tuossa on mennyt vaan. Youtuben kommenttien mukaan en ole ainoa.
 
Miten voi kestää noin kauan? Oletan että sulla on toki se discoveryä nostava talisman kehissä ja se kypärä mikä nostaa Arc.
Ite ku on jotain armoreita farmannu ni max 20 minsaa menny et saanu jokasen osan, esim blackmonk settiä.

Farmaatko aina tyyliin 99 arcanen kera vasta joskus, kun peli on jo läpi? Ainakin normaalissa tilanteessa itellä menee 50-100 tappoa, että saa vaikka koko setin armoria. Sitten taas pahimmillaan (noble's slender sword) meni 10h farmatessa.
 
Farmaatko aina tyyliin 99 arcanen kera vasta joskus, kun peli on jo läpi? Ainakin normaalissa tilanteessa itellä menee 50-100 tappoa, että saa vaikka koko setin armoria. Sitten taas pahimmillaan (noble's slender sword) meni 10h farmatessa.
No tänään innostuneena tosta Rokkijanin farmailusta kävin itte farmaamassa samoilta mestoilta siltä ainoolta käärmemaagilta sen staffia minkä kai pitäs olla harvinainen. Se discovery talisman päällä ja se yks kypärä mikä lisää arcanea (jota mul on 9 luonnostaan eli en oo yhtään leveliä siihen laittanu).
Tokalla yrityksellä tiputti sen :D Ei kyllä siinä matkalla olleet käärmekaverit pudottanu sitä magmabladea sentään.
Joo kaikki farmattavat kamat oon kyllä saanu alle puolentunnin yrityksellä. Pisimpään varmaan meni Cleanrot setissä jota farmasin Shaded Castlessa yksittäiseltä kaverilta.
 
No tänään innostuneena tosta Rokkijanin farmailusta kävin itte farmaamassa samoilta mestoilta siltä ainoolta käärmemaagilta sen staffia minkä kai pitäs olla harvinainen. Se discovery talisman päällä ja se yks kypärä mikä lisää arcanea (jota mul on 9 luonnostaan eli en oo yhtään leveliä siihen laittanu).
Tokalla yrityksellä tiputti sen :D Ei kyllä siinä matkalla olleet käärmekaverit pudottanu sitä magmabladea sentään.
Joo kaikki farmattavat kamat oon kyllä saanu alle puolentunnin yrityksellä. Pisimpään varmaan meni Cleanrot setissä jota farmasin Shaded Castlessa yksittäiseltä kaverilta.

Se staffi tippui minullakin heti. :)

Bladen kanssa kestänyt. Se eka lisko tiputti yhden. Tokallahan ruoska, jonka saa Patchesilta ja muiden miekat ei hehku. Luin ettei ne tiputa miekkaa. En tiedä, mutta olen sitä ekaa tappanut. Hissin kautta nopea ja helppo. Hissin jälkeen vasemmalla on joku hullu vihu, joka tiputti kypärän. Vissiin harvinainen sekin.
 
Viimeksi muokattu:
No tänään innostuneena tosta Rokkijanin farmailusta kävin itte farmaamassa samoilta mestoilta siltä ainoolta käärmemaagilta sen staffia minkä kai pitäs olla harvinainen. Se discovery talisman päällä ja se yks kypärä mikä lisää arcanea (jota mul on 9 luonnostaan eli en oo yhtään leveliä siihen laittanu).
Tokalla yrityksellä tiputti sen :D Ei kyllä siinä matkalla olleet käärmekaverit pudottanu sitä magmabladea sentään.
Joo kaikki farmattavat kamat oon kyllä saanu alle puolentunnin yrityksellä. Pisimpään varmaan meni Cleanrot setissä jota farmasin Shaded Castlessa yksittäiseltä kaverilta.

On kyllä säälittäviä määriä farmausta :D Dark Souls 3 covenanttikamat edellytti aivan älytöntä farmausta. Artoriaksen kilpeen meni varmaan 20 tuntia niitä suominioneja ja satunnaisia pvp-reissuja, ja Darkmoon Bladea en ikinä edes saanut. Joku tietyn tasoinen pvp-buildi olisi pitänyt varmaan olla että noista olisi selvinnyt inhimillisillä farmausmäärillä.

Itseä toki vanhana runescapemiehenä tuollaiset tuhottomat grindit kiehtoo.
 
Viimeksi muokattu:
Ai että, on 2x colossal hammerilla aika työ tuota Melaniaa vastaan taistella. Oliskohan ne jotenkin vielä vittumaisemman tuosta voinut tehdä, en tiedä tuleeko oikeen mitään keinoja mieleen.

Damage ilman buffeja on aika kehnoa ja buffit kestää max. 30 sekkaa, eikä niitä ehdi kunnolla oikeen uusimaan koska tuo on koko ajan iholla. Tähän asti olen vetänyt kaikki pomot ilman summoneita, mutta nyt oli pakko levuttaa mimic ja päätön tankki että saa edes hetken hengähdysrauhaa.

Jos vedän max. buffit ja saan omat kombot ekalla sisään, ilman että se väistelee ja pyörii kuin väkkärä, niin välillä onnistun saamaan sen staggeriin alle 50% hp:ssä ja parin iskun jälkeen uudestaan staggeriin, näin olen onnistunut muutaman kerran ilman että se on käytännössä ehtinyt ollenkaan iskemään takaisin, mutta tuo on aika isojen jossien takana tuon kombon saaminen sisään.

En tahtois vaihtaa buildia tätä varten, pitää vissiin vähän katsella vinkkejä tai mitä kikkakolmosia sitä käyttäis..
 

Statistiikka

Viestiketjuista
261 825
Viestejä
4 540 315
Jäsenet
74 883
Uusin jäsen
LievästiKehitysvammainenn

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom