Dying Light 2

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikkos
  • Aloitettu Aloitettu
Joo yö ei ole kyllä lähimainkaan niin kusinen kuin ykkösessä. Hyvä vai huono, makuasia.
Ykkösessä yö oli kyllä brutaali, mulla ei paljoa tullut yöllä liikuttua. Voihan se olla että tässä kakkosessakin pahenee kun peli etenee, toivottavasti.
 
Eiköhän se ollut vaan korjaus siihen bugiin. DLSS päällä kun ei liikuttanut kameraa vähään aikaan, niin meni ilmeisesti kaikki liikkuvat puskat yms. ihan mössöksi.

Omat testit vahvistaa tämän. Eli DLSS:n smear-efekti on vähentynyt radikaalisti, ja vaikuttaa nyt toimivan aiotusti. Puut on edelleen hieman oudot, mutta niissä on taiteellisestikin jotain öljymaalausmaista, joten kyse ei ole enää DLSS:n haittapuolesta. Peli alkaa olla pelikelpoinen mulle.
 
Cooppi toimii tosiaan hyvin mitä eilen vähän testailtiin. Pientä lagitusta/bugailua zomppareiden corpseilla mutta muuten toimi kyllä mainiosti.
 
Hyvä kysymys. Ykkösessä Chromatic Aberration teki kuvasta ainakin suttuista mutta tässä sitä en ole huomannut siinä määrin että olisi haitannut.
Mutta tosiaan harvinaisen bugiton peli ollut ainakin itsellä tämän kaliiberin peliksi. Day one patch taisi korjata ison osan revikoissa puhutuista bugeista.
 
Hetkinen? Yöt eivät ole äärimmäisen tappavia? Sehän oli yksi oleellisimpia juttuja ykkösessä että piti edetä tietoisena kellonajasta ja lähimmästä turvapaikasta. Taitaa jäädä kakkonen kauppaan jos kusi sukassa etenemisen tunne on poistettu :(
 
Kakkososan yöt on kyllä valon ja helppouden takia todella ankeita. Ykkösessä pelasimme molemmat läpipeluut kaverin kanssa ~pelkästään öisin: Enemmän expaa ja oli jotain tekemistäkin. Kakkosessa jatkaessamme samaa linjaa, öisin ei tule edes volatileja kuin todella harvoin GRE-cache tms sisätiloissa ja chaset aiheuttaa lähinnä harmaita hiuksia, koska zombit ryömivät sisätiloihinkin seinien lävitse ja myös näkevät sinne: Chase menee sisätiloissa on/off ja tyhjyydestä tai seinän läpi putoaa aika ajoin infected syliisi. Chasessa ainoa konsti on pusikko tai uv-valo, muuten saat väkisin generoituja turhia perus zompoja häiriöksi asti ja loottaamisesta ei tule mitään.

Melko hammasta purren tätä on menty eteenpäin, kun moni edeltäjän hyväksi peliksi tehnyt asia on päätetty muuttaa huonommaksi. Reilu 20h meillä molemmilla takana .
 
Viimeksi muokattu:
Veikkaan että kakkosen yöt tarkotuksella tehty vähemmän ahdistaviks, jotta jengi seikkailis yöllä enemmän. Ykkösen yöt, niitä moni skippaa koko pelin ajan. Kakkosessahan yöllä kannattaa juurikin liikkua, kun sillin saa huomattavasti enemmä trophyjä kerättyy.
 
Veikkaan että kakkosen yöt tarkotuksella tehty vähemmän ahdistaviks, jotta jengi seikkailis yöllä enemmän. Ykkösen yöt, niitä moni skippaa koko pelin ajan. Kakkosessahan yöllä kannattaa juurikin liikkua, kun sillin saa huomattavasti enemmä trophyjä kerättyy.
Tähänkin olisi helppo ratkaisu. Normal mode ja Hardcore.
 
Onko tässä millainen rangaistus jos kuolee?
Ykkösessä kun teki sitä uutta kykypuuta niin XPt lävähti nolliin jos kuoli siinä oli rangaistusta mutta toisaalta se esti tehokkaasti yöllä liikkumisen.
 
En yhtään bugaa.

Nimet-n1.png
 
Onko tässä millainen rangaistus jos kuolee?
Ykkösessä kun teki sitä uutta kykypuuta niin XPt lävähti nolliin jos kuoli siinä oli rangaistusta mutta toisaalta se esti tehokkaasti yöllä liikkumisen.
Eipä oikeastaan. Vain pikainen respawn lähimpään safe zoneen. (joita saa avattuu aika pirusti pelin aikana)
Ja jos yöllä kuolee, niin menettää bonuksen, joka on yleensä sen verran pieni ettei vaikuta mitenkään, erityisesti kun parkour/combat levuja on tullut kertynyt sen verran että seuraavaan leveliin tarvitaan vaikka esim 20 000 xp:tä, niin joku 500 bonus on hyvin vaatimaton.
 
Eipä oikeastaan. Vain pikainen respawn lähimpään safe zoneen. (joita saa avattuu aika pirusti pelin aikana)
Ja jos yöllä kuolee, niin menettää bonuksen, joka on yleensä sen verran pieni ettei vaikuta mitenkään, erityisesti kun parkour/combat levuja on tullut kertynyt sen verran että seuraavaan leveliin tarvitaan vaikka esim 20 000 xp:tä, niin joku 500 bonus on hyvin vaatimaton.
Minut on muutaman kerran heitetty myös sellaiseen safe zoneen, jossa en ole aikaisemmin käynyt. Ei tällaista pitäisi tapahtua.
Mutta nämä ovat sellaisia asioita, että eivät varsinaisesti haittaa millään tavalla.
 
Minut on muutaman kerran heitetty myös sellaiseen safe zoneen, jossa en ole aikaisemmin käynyt. Ei tällaista pitäisi tapahtua.
Mutta nämä ovat sellaisia asioita, että eivät varsinaisesti haittaa millään tavalla.
Toi oli muistaakseni jossain bugiluettelossa korjattavien listalla.
 
Tuli ostettua tämä kun sai vähän halvemmalla Epicistä kupongin avulla. Alunperin ei pitänyt tätä hommata heti, mutta tykkäsin ykkösestä aikoinaan sen verran että olihan tämä pakko sitte ostaa ja pistää testiin.

Täytyy sanoa että tämä on teknisesti kyllä upea ja pyörii hyvin PC:llä. Käytän pelatessa Dualsenseä ja ai että on mukava pelata. Olisin ostanut PS5:lle, mutta Dualsense toimii PC:llä joten ajattelin että miksei siihen sitten.

13 tuntia joten alussa ollaan, mutta ainaki tähän asti tätä on ollut julmetun hauska pelailla. Mukavan rentoa parkouria ja zombien mätkimistä. Skilli systeemi on tehty fiksusti ja tehtävät ovat myös olleen ihan hyviä. Combat on myös yksi parhaimmista peleissä mielestäni ja sen tekee tuo stamina Soulsien tapaan. Tekemistä myös riittää ja pidän myös tosi paljon että kaikkia varusteita ja aseita saa muokattua ja kehitettyä monipuolisesti

Ainoita nipotuksen aiheita ovat pienet bugit ja checkpoint systeemi. Mutta eiköhän nuo saada korjattua pian.

Suosittelen siis lämpimästi, jos haluaa tälläistä vähän rennompaa menoa ennen Elden Ringiä kuten minä. Toki on tässä yöt aika kuumottavia :D
 
Viimeksi muokattu:
Onko jollain muilla keybindingsit aivan päin helvettiä? Vaikka kuinka yrittää niitä muuttaa niin ei vaan käytännössä mikään nappi toimi oikein. Ja vaikka laitta kaikki defaultiks niin siltikään ei toimi oikein.
Perusnapit toimii, mutta vaikka kuinka yrittää noita asepyöriä ja consumables pyöriä napeille laittaa niin ei, ei vaan toimi. Pelaamisesta ei tule hevon helvettiä kun ei saa bindattua mitään ja mikään ei toimi.

Mulla on Razer Trinity Naga jossa 7 pykälinen sivupaneeli. Niissä on keyboardin numerot 1-7. No jos yritän vaikka laittaa asepyörää numerolle 2 niin siitä aukee joku consumables valikko! Ja jos laitan numerolle 1 vaikka reloadin niin siitä aukee joku ihan muu valikko. Lisäks hiiren rulla ei vaida aseita tai tee mitään muutakaan. Noi on niinkuin niin päin helvettiä kun vaan voi olla eikä mikään defaultiks palauttaminenkaan auta. Useimmasta napista ei vaan tapahdu sitä mitä pitäisi.
 
Onko jollain muilla keybindingsit aivan päin helvettiä? Vaikka kuinka yrittää niitä muuttaa niin ei vaan käytännössä mikään nappi toimi oikein. Ja vaikka laitta kaikki defaultiks niin siltikään ei toimi oikein.
Perusnapit toimii, mutta vaikka kuinka yrittää noita asepyöriä ja consumables pyöriä napeille laittaa niin ei, ei vaan toimi. Pelaamisesta ei tule hevon helvettiä kun ei saa bindattua mitään ja mikään ei toimi.

Mulla on Razer Trinity Naga jossa 7 pykälinen sivupaneeli. Niissä on keyboardin numerot 1-7. No jos yritän vaikka laittaa asepyörää numerolle 2 niin siitä aukee joku consumables valikko! Ja jos laitan numerolle 1 vaikka reloadin niin siitä aukee joku ihan muu valikko. Lisäks hiiren rulla ei vaida aseita tai tee mitään muutakaan. Noi on niinkuin niin päin helvettiä kun vaan voi olla eikä mikään defaultiks palauttaminenkaan auta. Useimmasta napista ei vaan tapahdu sitä mitä pitäisi.
Aluksi hiiren peukalonapit ei toimineet ollenkaan ja huomasin, että bindeja muuttamalla skillit eivät toimineet bindatulla näppäimellä (saattoi toimia defaultilla). Nyt päivitysten jälkeen hiiren napit toimii, mutta ei taida silti kaikki keybind-kombot toimia.

Laitoin eilen G502 peukalonappeihin Loot/Search/Interact ja flashlightin. Kickin siirsin e --> f. En ole huomannut noiden kanssa ongelmia.
 
Aluksi hiiren peukalonapit ei toimineet ollenkaan ja huomasin, että bindeja muuttamalla skillit eivät toimineet bindatulla näppäimellä (saattoi toimia defaultilla). Nyt päivitysten jälkeen hiiren napit toimii, mutta ei taida silti kaikki keybind-kombot toimia.

Laitoin eilen G502 peukalonappeihin Loot/Search/Interact ja flashlightin. Kickin siirsin e --> f. En ole huomannut noiden kanssa ongelmia.
Joo mutta ongelma onkin siinä että mä olen ohjelmoinut hiirelle ihan normaalit näppiksen napit eikä ne siis ole "Mouse4" tai "Mouse 5".
Luin ja ilmeisesti tässä on vaan keybindingsit RIKKI. Kaikki ei vaan saa muutettua. Kuten asepyörää ei saa pois numerosta 3 vaikka mitä tekis. Se näkyy kyllä että olis "muutettu" mutta uudesta napista ei tapahdu mitään, ainostaan tuosta kolmosesta aukeaa asepyörä vaikka mitä tekis.

On kyllä ihmeellistä että niin yksinkertainen asia kuin kunnolliset keybindingit on jääny tekemättä. Itte kun käytän 2/3 kustomoituja nappeja niin pelaamisesta ei tule mitään.

Pitää jäädä odottamaan pätsiä.
 
Joo mutta ongelma onkin siinä että mä olen ohjelmoinut hiirelle ihan normaalit näppiksen napit eikä ne siis ole "Mouse4" tai "Mouse 5".
Luin ja ilmeisesti tässä on vaan keybindingsit RIKKI. Kaikki ei vaan saa muutettua. Kuten asepyörää ei saa pois numerosta 3 vaikka mitä tekis. Se näkyy kyllä että olis "muutettu" mutta uudesta napista ei tapahdu mitään, ainostaan tuosta kolmosesta aukeaa asepyörä vaikka mitä tekis.

On kyllä ihmeellistä että niin yksinkertainen asia kuin kunnolliset keybindingit on jääny tekemättä. Itte kun käytän 2/3 kustomoituja nappeja niin pelaamisesta ei tule mitään.

Pitää jäädä odottamaan pätsiä.
Saatko muokkaamalla vaihdettuu? Dying Light 2 – How to Edit Key Bindings
 
On tuo hyppypotku aika OP. Kun pisti sen vielä makrolla hiiren sivunäppäimeen niin alkoipa laota porukkaa ja aseiden kuluttaminen turhuuksiin vähentyä.
 
On tuo hyppypotku aika OP. Kun pisti sen vielä makrolla hiiren sivunäppäimeen niin alkoipa laota porukkaa ja aseiden kuluttaminen turhuuksiin vähentyä.
Toi on niitä ensimmäisiä mitä kannattaa tavotella. Sama on pitkä hyppy. Jos on tarpeeks pitkällä, kannattaa hakee se blueprintti joka korjaa aseen.
Sit kun käy kauppiaan luona (tai/ja korjaajalla), kannattaa ostaa kaikki tarvikkeet, koska niistä tulee myöhemmin olemaan paljon hyötyä.
 
Tää näppäinten uudelleen asettelubugi on kyllä semmoinen bugi että harkitsen vakavasti ensimmäistä kertaa tekeväni refundin pelistä.. pelko kokoajan perseessä että ne ei korjaa tuota.
Ostaa sitten uudelleen jos joskus korjaavat.
 
Tää näppäinten uudelleen asettelubugi on kyllä semmoinen bugi että harkitsen vakavasti ensimmäistä kertaa tekeväni refundin pelistä.. pelko kokoajan perseessä että ne ei korjaa tuota.
Ostaa sitten uudelleen jos joskus korjaavat.
Toihan on niitten korjattavien listalla numero ykkösenä?
9d13bec8ce0bc1cfcb7d3216c416efa05aca922e.jpg
 
On tätä kyllä hemmetti hauska taas pelata. Rullaa tosi hyvin ja soljuu niin kuin ykkönen konsanaan. Oon melko nöösi pelaaja ni vaikeustaso öisin on aivan hyvä meikälle. Omaan makuun vähän liikaa kyl kaikkee tapahtumaa ja tehtävää 10 metrin välein mut ainakin toistaiseks kaikkee puuhastelee mielellään just mukavan pelattavuuden takia. Kunnon kävelyä tähän kaipaisin kyl - alt-näppäin ei ainakaan toistaiseks toimi kävelyn suhteen, en tiiä tuleeko sit jonku kyvyn mukana.
 
Toihan on niitten korjattavien listalla numero ykkösenä?
9d13bec8ce0bc1cfcb7d3216c416efa05aca922e.jpg
MOUSEBUTTONS, ei normaalit näppäimet. Toi mousebuttonit on jo vissiin uusimmassa korjattu mutta muiden näppäinten bindausta ei ole eikä niistä ole kuulunut mitään aikataulua.
Esimerkiks asepyörää EI SAA bindattua MILLEEKÄÄN muulle näppäimelle kuin mitä se on defautina. Ja so määrität sille napille muun toiminnon niin se sama nappi tekee kahta asiaa mutta asepyörä on siinä missä pysyy eikä pois saa.

Pistin jo refundiin, ostan kyllä takaisin kun ovat saaneet korjattua mutta nyt en ota riskiä.
 
Tuli tää käytettynä nyt hommattua PS5:lle, josko ens viikolla cooppaileen.
Onkohan tässä (erityisesti PS5-versiossa) vielä jotain game breaking -bugeja tullut vastaan täällä, vai onko noihin jo korjaukset purreet?

Jotkut pienet graafiset glitchit yms. ei vituta, mutta se vituttaa jos savet katoaa tai jotkut quest-NPC:t on jossain hevon perseessä ja joutuu progressissa palaan...En nyt muista onko tässä näitä miten paljon tai millä frekvenssillä, mutta jossain revikassa alunperin bugisena tätä varoiteltiin. :nb: En oo kyllä varma koskiko nuo kaikkia versioita vaiko vain PC:tä.
 
Upscaler moden pistää No Upscaling peliä vaivaa ihmeellinen stutteri yms micro lagaus vaikka fps on riittävä, kuin frametime tai joku heittäisi häränpyllyä.
 
Mistäs tämä halvimmalla? Epiciltä kun tilaa uutiskirjeen niin jää maksaa 49.90 e.
 
Minulle on tullut jonkinmoinen käsitys, miksi tämä peli myöhästyi: eivät ehtineet kirjoitaa pelihahmojen repliikkejä loppuun asti.
Vaikka ole vielä suhteellisen alussa niin tuntuu, että jo puolenkymmenen romaanin verran olen noita mitäänsanomattomia tekstejä ehtinyt - aluksi kuuntelemaan, sitten lukemaan ja lopulta vain harppomaan yli.
Käsikirjoittaja on varmaan pyytänyt palkkioksi euron/sana, ja päätti sitten rikastua kertaheitolla.
 
Mistäs tämä halvimmalla? Epiciltä kun tilaa uutiskirjeen niin jää maksaa 49.90 e.
Mikähän ilmiö kyseessä, kun avainkaupat myyvät tätä nyt reiluun 50e kun taas ennen julkaisua hinta oli lähemmäs 35e?

Kannattanee siis ostaa suoraan epiciltä.
 
Humblebundle on hinta €47.99 jos on humble choice voimassa myös

 
Mikähän ilmiö kyseessä, kun avainkaupat myyvät tätä nyt reiluun 50e kun taas ennen julkaisua hinta oli lähemmäs 35e?

Kannattanee siis ostaa suoraan epiciltä.
Tapahtuu melko usein pelin launchin jälkeen. Lyhyt ajanjakso jolloin avainkaupat myyvät kalliimmalla Steam avaimia mitä toisesta launcherista saisi suoraan: Steam avaimet ovat halutumpia koska [syyt].

Tilanne tasoittuu yleensä lähiviikkoina julkaisun jälkeen.

Tämän viestin kirjoitushetkellä halvin Steam avain on
1644525918279.png


Itse maksoin 25€ DL2 Steam avaimesta ennakkoon.
 
Mikähän ilmiö kyseessä, kun avainkaupat myyvät tätä nyt reiluun 50e kun taas ennen julkaisua hinta oli lähemmäs 35e?

Kannattanee siis ostaa suoraan epiciltä.
Sama ilmiö kuin tämän foorumin myyntipalstalla, usean viikon ajan DL1+DL2 maksoi 25e. Nyt julkaisun aikoihin pelkkä DL2 maksaa 40e.

Kysynnän ja tarjonnan laki.
 
Nyt on abaut 30h tätä peliä takana.

Ensimmäiset +10h meni lähinnä ekaa kaupunkia tutkiessa, inhibitoreita kerätessä, enimmäkseen sivutehtäviä tehdessä ja vähän päätarinaa myös edetessä.

Tämän jälkeen keskityin lähinnä tuohon päätarinaan ja pääsin siinä 20h kohdalla keskustaan. Sen jälkeen metsästänyt op aseita ja varusteita, tehnyt parkour-, liito- ja sivutehtäviä.

Tuosta tarinasta sen verran, että jos pitäisi antaa arvosana, niin sanoisin sen olevan 3-3.5/5. Ei mikään maailman vetävin, mutta riittävän mukaansa tempaava. Aluksi tuntui tosiaan olevan aika paljon tätä turhan päiväistä lässytystä, mutta pidemmälle mennessä tuli jo enemmän mukaan miksi tehdään, mitä ja missä aspektia. Paljonkaan en ole cutscenejä skipannut, eli tarkoituksella koittanut menoa seurata.

Toimivuudesta itselläni ei mitään huonoa sanottavaa. Ollut asennuksesta asti miltein bugiton pelikokemus. Olisi voinut ilmeisesti olla pelattavuudeltaan pahakin, mitä katsellut muiden arvosteluja. Ainoat ongelmat ovat koskeneet lähinnä survivor sencen bugittamista, se ei siis aina toimi ja vaatii ensin yleensä blokkaamis napin painamista tai kyykkyyn menoa.

Itse ulkoasu, graffat, rt jne ollut herkkua. Vähän olisi voitu optimointia vielä parantaa, mutta näillä mennään. Ja peli tietokoneelle hommattuna oli oikea ratkaisu (mietin ensin ps5 versiota). 4k, Rt, Dlss balanced/ Performance toimii 99% ajasta siten, että kokemus pysyy kaikkiaan hyvänä. 60fps on aikalailla nyt se mikä on vakio.

Kokonaisuudessaan annan tälle arvosanaksi 4/5. Moni asia olisi voitu tehdä toisin, mm yö saisi olla hieman haastavampi. Päivisin rakennuksiin menoa varoitellaan, mutta eipä tuo ole myöskään menoa hidastanut. Ainoana poikkeuksena gre paikat, missä Volatile heti ovella vastassa. Pitänee varmaan nostaa vaikeusastetta ja tehdä toinen save nykyisen kaveriksi.

Mutta yleisesti ottaen peli viihdyttää minua tässäkin muodossaan oikein hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
Miltei kävi kusiset.

Downtown auki ja siellä heiluttu jo jonkin aikaa. Päätin kuitenkin ottaa fast travelin taaksepäin ja kas kummaa. Eihän sinne Dowtownin metroon ollutkaan tullut sitä fast travel pistettä, joten takaisin ei ollut menemistä. Hieno bugi.

Onneksi hetken pähkäiltyäni löytyi ratkaisu. Lähdin etelään sitä siltaa, joka johtaa autotehtaalle. Sillalta kiikaroin padon ja sinnehän sitä sitten piti yrittää loikkia ja toivoa parasta, ettei tukehdu siihen kemikaaliliejuun. Onnistui.

Tämä siis opiksi muille siinä mielessä, että katsokaa, että se fast travel piste oikeasti on aktivoitunut.
 
Miltei kävi kusiset.

Downtown auki ja siellä heiluttu jo jonkin aikaa. Päätin kuitenkin ottaa fast travelin taaksepäin ja kas kummaa. Eihän sinne Dowtownin metroon ollutkaan tullut sitä fast travel pistettä, joten takaisin ei ollut menemistä. Hieno bugi.

Onneksi hetken pähkäiltyäni löytyi ratkaisu. Lähdin etelään sitä siltaa, joka johtaa autotehtaalle. Sillalta kiikaroin padon ja sinnehän sitä sitten piti yrittää loikkia ja toivoa parasta, ettei tukehdu siihen kemikaaliliejuun. Onnistui.

Tämä siis opiksi muille siinä mielessä, että katsokaa, että se fast travel piste oikeasti on aktivoitunut.
Viimeistään sitten kun on graplin hookki pääsee takas.
 
Vähän ikävästi yllätti että ~ 23h kohdalla päätarina loppui, vaikka tullut sivutehtäviä tehtyä ja tuulimyllyjä, military droppeja ym grindattua.

Väittäisin että koko päätarinan saa pelattua kymmenessä tunnissa, enkä kyllä yli 50 tunniksi ilman co-op pelailua ainakaan keksisi tekemistä. Hyvä peli silti mutta harmillisen lyhyeksi jäi.
 
Tulikohan päivityksen mukana joku bugi, että kaikki hideoutit ei enää toimi, kun ei päässyt savettamaan eikä stashille.
 
Vähän ikävästi yllätti että ~ 23h kohdalla päätarina loppui, vaikka tullut sivutehtäviä tehtyä ja tuulimyllyjä, military droppeja ym grindattua.

Väittäisin että koko päätarinan saa pelattua kymmenessä tunnissa, enkä kyllä yli 50 tunniksi ilman co-op pelailua ainakaan keksisi tekemistä. Hyvä peli silti mutta harmillisen lyhyeksi jäi.


Dlceitä odotellessa.
 
Itellä kellossa kohta 20h enkä ole vasta ku raapassu pääjuonta. Helposti näen tähän uppoavan 100h+ ennen kun pääjuoni on taputeltu.
 
Itellä kellossa kohta 20h enkä ole vasta ku raapassu pääjuonta. Helposti näen tähän uppoavan 100h+ ennen kun pääjuoni on taputeltu.

Itsekin tosiaan keskittynyt niihin sivutehtäviin, haasteisiin ja kaikkiin aseisiin tms mitä ei saa enää päätehtävän jälkeen. Toki mulla alkaa olemaan se päätehtävä jossain 80% hujakoilla valmiina. Aikaa mennyt nyt 31h tähän peliin eikä ole tuntunut puulta missään kohtaa.
 
Kyllähän tähän on aikaa palanut kun on keskittynyt sivutehtäviin, kerännyt tavaraa ja vältellyt pääjuonta ennenkuin kokee, että old villador on nähty. Toivottavasti joku modaa nuo Aidenin läähätykset vähemmälle, alkaa jo jurppia ainainen ääh-ööh-lääh, kun siirrytään pimeän ja uv-alueen välillä. Ja muut ulinat kuten kun immunityä on pari minsaa jäljellä, aijaijai läähpuuh. Samoin npc:iden itseään toistavat kommentit kun juoksee niiden ohi, Aiden sitä Aiden tätä… kaikkinensa antipatiat tätä survivor-porukkaa kohtaan kasvaa tehtävä tehtävältä. Toivon myös modia, jossa voi pääjuonen jälkeen päästää zombit bazaarin sisälle ja katsoa ylhäältä, kun ne syövät koko ulisijaporukan. Ainoa syy suorittaa tehtäviä on xp ja tavarat, npc:eiden kohtalo yhdentekevää. Mistä seuraakin se, että vaikka muuten hyvä peli onkin, niin tuskinpa tulee toista kertaa pelattua läpi. Modattuna ehkä.
 
Täytyy sanoa, että kaikkien aikojen peli! Kaikki parhaat puolet kaikista peleistä mistä tykkään. Kaverit samaa mieltä.
 
Vähän ikävästi yllätti että ~ 23h kohdalla päätarina loppui, vaikka tullut sivutehtäviä tehtyä ja tuulimyllyjä, military droppeja ym grindattua.

Väittäisin että koko päätarinan saa pelattua kymmenessä tunnissa, enkä kyllä yli 50 tunniksi ilman co-op pelailua ainakaan keksisi tekemistä. Hyvä peli silti mutta harmillisen lyhyeksi jäi.

Jos käy kaiken läpi niin uskallan väittää, että kavereiden kanssa saa 200 tuntia VÄHINTÄÄN. Enemmänkin jos peligenre kiinnostaa kuten itsellä ja omalla kaveri porukalla jotka fanittaa sarjaa.

Update: tällä hetkellä yli 200h pelattu kavereiden kanssa ja enemmänkin menee helposti.

Kaikkea parannettu Dying Light (1):stä. Ei ihme että Steam:in 1-3 pelatuin peli tällä hetkellä.
 
Update: tällä hetkellä yli 200h pelattu kavereiden kanssa ja enemmänkin menee helposti.
Vittu jotta ootte kyllä kovia äijiä, ottaen huomioon et peli on julkastu 4.2, eli 8pv sitten. En oo kovinkaan mestari matikassa mut 8 vuorokautta on 192h et aika haipakkaa kyytiä ootte painellu menemään, kai se taitaa niin olla et jos 25h päivässä pelaa niin ei paljoo muuta jaksa tehdäkkään :kahvi:
 
Viimeisimmässä päivityksessä (eilen latas) tuli muuten uusia bindauksia näppikselle. Meikän toivoma kävely myös ja saa laitettua togglelle jne. Tämmösiä perusasioita mitä pitäis olla jo julkasussa mut hyvä edes päivitettynä sit.

Ihan kuin uusimman päivityksen myötä framet tippui yöllä mut voi olla etten vain huomioinut aiemmin dippailuja alle sadan. Nyt se on enempi sääntö kuin poikkeus et öisin mene alle sataan kaupungilla. Asetuksista en äkkiseltään huomannut mitään muutoksia.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 385
Viestejä
4 493 618
Jäsenet
74 123
Uusin jäsen
Eezy

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom