P c L A Y E R
Team Ryzen
- Liittynyt
- 13.12.2016
- Viestejä
- 4 560
Urdakissa olen. Siinä oli suht iso/pitkä taistelu, mihin viimeksi jäin ja nyt vedin sen läpi.Kyllä ne vaikuttaa yhtä lailla mutta kun eivät ne ole mitään niin merkittäviä, lähinnä tälläiset kaltaiseni sekopäät jotka tietää mm. tasan joka spawnin paikan huomasivat eroja.
-Ensimmäisen kentän alusta on muutama isompi demoni tiputettu pois
-Toisen kentän puolella jätetty sumusta lonkerot pois (luojan kiitos)
-Toisessa kentässä esiteltävä uusi demonityyppi saattoi olla epäreilun haastava ensikohtaamiselle jos valitsi "väärän reitin" kahdesta mahdollisesta joten sitä oli muutettu toisenlaiseksi
-kolmannen kentän slayer gatea tasapainotettu sellaiseksi että se on mahdollista läpäistä nightmarella sellaisenkin joka kasuaalisti nightmarella pelailee
-kolmannen kentän loppupäässä oleva viimeinen iso taistelu (ns. Holt bridge-fight) jaoteltu hieman järkevämmäksi siihen millä tahdilla vihut kentälle spawnaa, oli vähän epäreilun vaikea ja lähinnä aiheutti sen että monet pelaajat päätyivät bossiin turhautuneen hengästyneinä
-arachnotronin ampumistahtia oli hidastettu jotta pelaajilla olisi parempi mahdollisuus tuhota sen turretti ottamatta itse osumaa
Näistä luetelluista ensimmäinen ja viimeinen tultaneen palauttamaan takaisin sellaisiksi kuin oli ennenkin. Lähinnä se suurin mekkala nousi siitä että ensimmäistä kenttää pikaisesti kokeilleet veteraanit nousivat barrikaadeille mesoamaan ettei tämä käy - pelaamatta dlc:ta läpeensä todetakseen ettei sitä nyt joka puolelta oltukaan ronkittu. Itse en jaksa olla niin fanaattinen sisällön suhteen vaikka siitä paljon tykkäänkin. Peliin on jokatapauksessa modipuolella haastetta saatavilla protehin Horde mode 1 & 2 sekä enemy randomizer muodossa. Varsinkin balanced randomizer tuo mukavan lisän pelikokemukseen kun demonit eivät olekaan aina niitä mitä odottaa.
Mistä vaiheesta peliä jatkoit?