Nyt semmoset 5h takana UV:lla ja Deag Ranakin guardianissa hetken jumitellut.
3700X, RTX 2080, 16Gb 3600mhz kireillä.
1080P 240Hz näyttö kaikki tapissa. Kerran katsoin fpssää ja seilasi 180-210 hujakoilla. Missään en ole droppeja huomannut, jotain reippaasti +120 -meisinkiä.
Vähän omia sekalaisia aatoksia:
Hiukan epäilytti ennen julkaisua kun katsoin gameplayta että miltä peli maistuu kun mukana vähän hyppelyä, välivideota ja mietin myös onko nuo uudet kyvyt (liekinheitin, haulikon koukku jne.) "liikaa." Ei ollut... kuvailisin että peli on helkkarin nopeaa resurssien managointia. Muutamassa tunnissa alkaa löytää omaa pelityyliä ja ukkoa voi kehittää omaan tyyliin sopivaksi, kannattanee lukasta kehityspuita mitä sieltä löytyy. Ekat muutama tunti oli ankaraa turpaan ottamista ja harjoittelua mut kyl tää sit lähti rullaa. Välillä tulee iisimpiä suvantovaiheita mutta sit kaadetaan taas jauhoja hiivan ja kanelin kanssa kuivana kurkkuun. Soulsbornemaisia "vittu tää on ihan mahoton" -fiiliksiä tulee joissain paikoissa
*Tasoloikka ei ole toistaiseksi itseä häirinnyt, jotkut tubettajat sanonut jääneensä jumittelemaan hyppykohtiin kun ei tiedä mitä tehdä, saa nähä tuleeko niitä eteen.
*Videot kestää ehkä minuutin/pätkä. Lorea löytyy paljohkosti Codexiin luettavaksi.
*Pickuppien hehkua ja hudia saa muokattua niin ettei peli näytä neonvalo diskolta, hyvä et id kuunteli faneja.
*Korhosen Mikko on taas tehnyt kovat musat, uutta yhtä kovaa raitaa ku BFG-division ei oo toistaiseksi tullut eteen.
*Mörköjen heikot kohdat on hyvä lisä. Hämikset on harvinaisen vittumaisia toisinaan jos päästät ne möylyttämään tykillään. Muutenkin julman komean näköstä kun hell knightilta ammut hauikset ja lihat veks ja vielä se koittaa tulla päälle
*Vaikka edellisessä osassa useampi rundi Nightmarea, on UV:ssa ollut pureskelemista, Nightmare olis ollu itelle liikaa ja ehkä pilannut peli-iloa ekalta kerralta. Katotaa ku tämä ralli on taputeltu.
*Koetan välttää hypeä, mutta pari kertaa käynyt mielessä että miltä muut FPS-ammuskelut tuntuu tän jälkeen, tää monipuolinen ja nopea taistelu kutkuttelee välittäjäaineita aivoissani
*Bugeista olen ainoastaan huomannut miten tekoäly välillä juoksuttaa mörköjä seinää päin, tai jäädyttää. Tämä usein silloin kun enemmän mörköä ruudulla.
Jos aiempi doot oli ehdottoman no-no, todennäköisesti on tämäkin. Samaa meininkiä tweakattuna uusilla ominaisuuksilla ja isommilla mapeilla.
PS: Se "lumimaan" slayerovi oli itelle ihan saatanasta, suosittelen