Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Preloadikin näemmä aktivoitui, 37.2 gigaa. Tuolla taustalla kohta raksutellut jo valmiiksi
Mielipiteitä meillä jokaisella, tähän harmaapartaan upposi 2016 Doom ihan täysin. Noita vanhojakin tulee brutal modin kanssa pelattua tasaiseen tahtiin.DOOM (2016) oli pelinä huono.
Trusted Reviews 4/5
Tylsää tasohyppelyä!
PlayStation Universe 0/5
Huippu soundtrack!
IGN 4,5/5
Arvostelija on mennyt täysin sekaisin pelistä. Kuin energiajuoma-psykoosissa oleva teini.
GameSpot 4/5
Kampanjan pituus 16 tuntia.
Game Revolution 5/5
Pelin kertojan ääni on hyvä.
Näiden keskiverto arvosanojen määrä on valtava. Huolestuttavaa. Tähän kun lisää sen että peli on todella raskas. Mustia pilviä on ilmassa.
DOOM Eternal
DOOM Eternal for PlayStation 4 game reviews & Metacritic score: DOOM Eternal is the direct sequel to 2016's DOOM. Developed by id Software, DOOM Eternal delivers the ultimate combination of speed and power, along with the ne...www.metacritic.com
Jotain videota katsoin, niin kyllä, miekan voi saada itselle ja sillä huitaisee kerrasta mörön kuin mörön kahtia. Ainoa vain että sillä voi huitaista vain 3 kertaa ennen kuin "tehot" loppuu, eli toimii vähän samaan tapaan kuin moottorisaha.
Voitko siis lyödä niin että vihu menee kahteen osaan? Jalka lähtee irti tai käsi? Olen lukenut tästä viholliset mallinnuksesta eli demoni ottaa vauriota. Perusmalli muuttuu visuaalisesti kun saa osumaa. En tiedä vaikuttaako liikkumiseen, tuskin.
Täytyy rohkeasti lukea pari peliarvostelua. Pelikuvaa en halua katsoa.
Persona 5 96/100
Animal Crossing 91/100
Doom Eternal 87/100
Ei näin. Vain yksi 100/100 arvio.
Onkohan sulla tähänkään peliin täysin realistiset odotukset mikäli 87/100 kuulostaa pahalta? Ei sieltä oo tulossa mitään messiaspeliä joka pieksee kaiken mitä on tullu viimeseen vuosikymmeneen, vaan arvosteluiden perusteella todella laadukas nopeatempoinen pumpum.Täytyy rohkeasti lukea pari peliarvostelua. Pelikuvaa en halua katsoa.
Persona 5 96/100
Animal Crossing 91/100
Doom Eternal 87/100
Ei näin. Vain yksi 100/100 arvio.
Onkohan sulla tähänkään peliin täysin realistiset odotukset mikäli 87/100 kuulostaa pahalta? Ei sieltä oo tulossa mitään messiaspeliä joka pieksee kaiken mitä on tullu viimeseen vuosikymmeneen, vaan arvosteluiden perusteella todella laadukas nopeatempoinen pumpum.
Tuskin kukaan haluaa "vain" päivitettyä Doomia.
Youtubessa on pätkä missä pelataan 1080p high asetuksilla, keskimäärin 70-80fps rautana I7 4770 16gb ram ja 970gtx, mun mielestä aika hyvin tollasella raudalla.Hei toimiikohan tämä tuleva doom miten hyvin gtx 1070 näyttiksellä 1440p resolla?
Mä ainakin haluan. Haluan Doomilta Doomia, eikä mitään turhaa luovaa paskaa.
Miksi lukea arvosteluita jos joka tapauksessa ostaa pelin?Odotukset nousivat 80/100 pelistä nyt lähes 85/100 tasolle. Haluan päästä yli 90 heittämällä. Kiitos!
Brutal Doomia kyllä jaksaa pelata, mutta ei DOOM 2016.
Jotenkin keskinkertainen toi uudempi Doomi ja ADHD fiilisi tulee näistä uusista Doomeista.
Miksi lukea arvosteluita jos joka tapauksessa ostaa pelin?
2016 pelattiin heti alusta loppuun nightmarella, ja sen jälkeen muutama kenttä ultra-nightmarella, tämän kanssa tulee tehtyä heti samoin. Kyllä Doomia pitää pelata vaikeimmalla
2016 pelattiin heti alusta loppuun nightmarella, ja sen jälkeen muutama kenttä ultra-nightmarella, tämän kanssa tulee tehtyä heti samoin. Kyllä Doomia pitää pelata vaikeimmalla
Olen usein pohtinut pitäisikö Brutal Doom, Doom, Doom 2, jne. uudelleen tehdä huippu grafiikoin, efektein. Olisiko se pelaaminen kuitenkaan niin ihmeellistä. Saat paketin mukana, nyt kun ennakkotilaat, Doom 64 pelin.
Katsoin pelikuvaa pelistä joskus syksyllä 2019. Siitä asti olen välttänyt juurikin pelikuvaa, mutta lukenut kaikkea muuta peliin liittyen, wikistä arvioihin. Hype nousee. Itse odotan perjantai aamua, noin kello 08- kun herään. Sitten lähdetään katsomaan mitä ihmettä on tarjolla.
Nightmare
100 % jokaisesta kentästä
uudelleen peluuukerta -> Ultra-Nightmare
100 % jokaisesta kentästä
DOOM (2016) pelin vedin läpi 100 % kolme kertaa. Menen seuraavaan tasoon vasta kun olen tehnyt kaiken, aina näitä challenge (haasteet) myötä. Olen jopa pohtinut että nyt hankkisin lähes kaikki Doom Eternal pehmolelu demonit. Kuulin että sellaisia olisi tulossa myyntiin jossakin.
Taso mihinkään laskenut edellisessä. Omasta mielestä ainakin alusta loppuun oli laatu tykitystä ja kenttädesign toimivaa.Joo, se mietityttää kun edellisessä Doomissa oli ensimäiset tasot 1, 2 ja 3 tehty huolella. Sitten taso laski. Voisiko Eternalissa olla niin että koko kampanja. En tiedä montako tasoa? Olisi laadukkaita. Aloitetaanko peli:
- Maa
- Mars
- Phobos
- Taivas
- Helvetti
Puuttuuko jokin. Mikä tämä keskiaikainen maailma on? Toivon todella että jokainen taso olisi mietitty rauhassa. Ainakin ne ovat laajempia.
Taso mihinkään laskenut edellisessä. Omasta mielestä ainakin alusta loppuun oli laatu tykitystä ja kenttädesign toimivaa.
Taso mihinkään laskenut edellisessä. Omasta mielestä ainakin alusta loppuun oli laatu tykitystä ja kenttädesign toimivaa.
Ihan samat ajatukset itsellä.
Tässä aidon Doottifanin kuuloinen vastaus, kiitos.Mä ainakin haluan. Haluan Doomilta Doomia, eikä mitään turhaa luovaa paskaa.
Konsoleilla heti kun vuorokaus vaihtuu PuuCeellä ymmärtääkseni klo 02:00Keyshopista bethesda key niin uhosi että sen saa julkaisupäivänä? Oletteko tollasia jo saaneet vai steamissa vain preloadiin? Monelta se julkkari onkaan?
Missä se näkyi? En nähnyt mitään muuta kuin laatua. Duke Nukem Forever oli kehityshelvetissä ja se näkyi, samaa ei voida sanoa Doomista.DOOM (2016) kävi läpi kehitys helvetin ja kyllä se näkyi kaikessa.
On se kova, tuon sai parisen tuntia sitten avattua(ainakin Bethesda launcherin kanssa) pelattavaks VPN:n kautta uudesta seelannista.
Ulta Violencella ja kyllä tuossa vastusta riittää. Nätti on ja pyörii omalla R3600&980ti kokoonpanolla 1080p ihan nätisti. Ei mitään FPS laskureita käynnissä, mutta ei tainnu alle 60 mennä missään.
Hetkinen, siis pääsetkö jo pelaamaan täyttä peliä? Mitä mieltä olet verrattuna DOOM (2016), merkittävimmät erot?