Dirt Rally 2.0

Jos on tylsän helppoa, et aja äärirajoilla. Kun pelimekaniikat on iskostunut takaraivoon, pitäisi ajaminen olla helppoa, ja haaste tulla siitä kuinka paljon uskaltaa/pystyy viilata niitä sekunteja pois. Ihan sama kuinka hyvä kuski olet, kun ajat niin nopeaa kuin pystyt niin haastetta pitäisi löytyä.

Mitä mieltä muut on skotlannin kartturista? Tuntuu että siinä on todella huonot nuotit, ja ihan liian myöhään tulee useasti. Ja oudosti pätkii Phillin ääni joissakin kohdissa.

Koko pelissä kuten myös skotlannissa osa mutkien jyrkkyydestä merkattu päin honkia, tulee turhan paljon otettua monesti pois vaikka vois hyvin vaan vähän sitoa tai kiskoo täyskaasulla :mad:
 
4wd Suomi-sarja: Ford Sierra

Karsean huono näkyvyys oli sillä ainoalla yö-ek:lla, näkyvyys pitkillä(valot oli täysin ehjät) varmaan jotain 50metrin luokkaa. Varmaan bugittaa valaistus tuolla kun se on nyt mahdotonta ajaa kovin paljon yli 100km/h vaikka osaa ne ek:t melko hyvin.

Parillla pitkällä ek:lla jäähy meni mäsäksi, esim. vika ek:n alussa CM:n erikoinen "tukki pientareella" josta kartturi ei mainitse mitään ja täyttä vauhtia pahki siihen vaikka tiesin että se on siellä mutta oli vähän väärä linja yli sen nypyn. Toinen iso mälli tuli näkymättömään osaa tukkikasaa, kun ajoin hyvin läheltä sitä. Sitten ajettiinkin max 5000rpm ja n.40s tuli takkiin pari kertaa.

Tukki pientareella kuva:
T23P9Be.jpg

näkymätön osa tukkikasaa kuva:
CL0ynmB.jpg

Sitten tuolla Skotlannissa pitää olla tarkkana niiden 1-1,5metrin puuntaimien kanssa ettei leikkaa joissain paikoissa liikaa ja osu sellaiseen(vaikeita erottaa muun ruohon ym. kasvuston seasta) kun se vastaa ajamista suurinpiirtein liikennemerkki tolppaan tmv
 
Viimeksi muokattu:
Karsean huono näkyvyys oli sillä ainoalla yö-ek:lla, näkyvyys pitkillä(valot oli täysin ehjät) varmaan jotain 50metrin luokkaa. Varmaan bugittaa valaistus tuolla kun se on nyt mahdotonta ajaa kovin paljon yli 100km/h vaikka osaa ne ek:t melko hyvin.

Joo tosta ollukkin puhetta. Lieköhän toteutus jotenki raskas ja jouduttu lyhentään valojen matkaa? Polkupyörän lamppuki valaisee paremmin :D
 
Joo tosta ollukkin puhetta. Lieköhän toteutus jotenki raskas ja jouduttu lyhentään valojen matkaa? Polkupyörän lamppuki valaisee paremmin :D
Omituista mutta juuri ajoin H2 rwd Ford Escortilla USA yö-ek:n niin paljon paremmin valaisi pitkät siellä ainakin, joku 100m tai enemmän ja tuo on vanhempi autokin niin valojen voisi olettaa olevan huonommat kuin Sierrassa kenties. Eikä pitkien valojen valaistus ole edes Puolassakaan noin huono mitä Skotlannissa.
 
Samaa mieltä nuoteista, turhan myöhässä tai tiukkoja. Muuten alan lämmetä Skotlannille vaikka monesti huomaa että veri vetää enemmän tukkijätkäksi kuin rallikuskiksi. Lisäksi nuo colin challenget on ihan mukavaa yksinpelisisältöä kun tulee yleensä vain 2 dailya ajettua niin voi paria noistakin kokeilla.
 
Jos on tylsän helppoa, et aja äärirajoilla. Kun pelimekaniikat on iskostunut takaraivoon, pitäisi ajaminen olla helppoa, ja haaste tulla siitä kuinka paljon uskaltaa/pystyy viilata niitä sekunteja pois. Ihan sama kuinka hyvä kuski olet, kun ajat niin nopeaa kuin pystyt niin haastetta pitäisi löytyä.

Mitä mieltä muut on skotlannin kartturista? Tuntuu että siinä on todella huonot nuotit, ja ihan liian myöhään tulee useasti. Ja oudosti pätkii Phillin ääni joissakin kohdissa.
Mulla sama juttu. Kaksi rallia mennyt pilalle, kun ajanut täysiä ulos sekunnin päästä neulansilmänuotista, johon ei ehtinyt reagoida. Lisäksi on se yksi paha "kolmos-shikaani", mikä muodostuu kahdesta kivikasasta. Juuri aiemmin on ainakin toisesta suunnasta tullut kolmosmutkaa, johon voi ajaa kaasu pohjassa isommalla vaihteella jarrulla sitoen. Auttoi nuottien säätäminen niin aikaiseen, kuin voi.

Mutta hieno ralli on kaiken kaikkiaan tämä Skotlanti.
 
Onkos vielä mitää videota Skotlannista, jossa joku vetelee b-ryhmäläisellä "flatout"? Voi olla aika hurjaa kyytiä
 
4WD Suomi-Sarja: Tänään takatuuppareilla 12EK:oon höntsy-kisa. Ajoaika klo.12-24.

Eiliseen ralliin osallistui 65 kuskia ja maaliin selvisi ajamalla 15. Voiton nappasi Reinfeldtz.

5FE8F1F0-50F3-449B-86A5-27ED762B62F0.jpeg
Hieman pidemmällä aikataululla kun olisi nuo kisat, niin kerkeäisi perheellisetkin osallistumaan;)
 
Hieman pidemmällä aikataululla kun olisi nuo kisat, niin kerkeäisi perheellisetkin osallistumaan;)

taitaa olla vaa tuota Skotlanti-kiimaa nyt. Lyhyitä nopeita kisoja eri autoilla. Eiköhän sieltä oikeaakin kisaa/kautta ole tulollaan. Moguzi tais mainitakkin, että tää viikko ainaki tällaista.

edit:
Hyvä idea, toivotaan että maanantaina vielä tilanne näin. Ajattelin ajella tämän viikon vielä näitä höntsäilyjä, eri luokilla. Ainakin joku takatuuppari ja B-ryhmä kiinostelee testata. Porukka halusi, myös kisan Kit Carilla, niin semmonenkin.
 
Jos on tylsän helppoa, et aja äärirajoilla. Kun pelimekaniikat on iskostunut takaraivoon, pitäisi ajaminen olla helppoa, ja haaste tulla siitä kuinka paljon uskaltaa/pystyy viilata niitä sekunteja pois. Ihan sama kuinka hyvä kuski olet, kun ajat niin nopeaa kuin pystyt niin haastetta pitäisi löytyä.

Tarkoitan että tuota ajomallia on helpotettu pädille, kun ratilla taas auto käyttäytyy eri tavalla. Ohjaimella tuntuu että on jotakin apuja päällä koko ajan, takavedoilla voi lähteä kaasu pohjassa mutkista jne. Tuntuma pädillä on tylsä ainakin omaan makuun.
 
Ite pelaan pelkästään pcllä ja VRllä. Mutta ehkä tämä on "varastoitava" PS4llekin kun tulee psplus pelinä huhtikuussa
Taas pari pätkää ehti ajamaan skottia ja on se kyllä vaan hyvä lisä
 
Tarkoitan että tuota ajomallia on helpotettu pädille, kun ratilla taas auto käyttäytyy eri tavalla. Ohjaimella tuntuu että on jotakin apuja päällä koko ajan, takavedoilla voi lähteä kaasu pohjassa mutkista jne. Tuntuma pädillä on tylsä ainakin omaan makuun.

Höpöhöpö. Miksi padilla ees pelaat, jos rattiki on? Jos on liian helppoa, ajat liian helposti. Aika sen totuuden kertoo. edit: riippuu myös autoista, wrc:llä ja r5:lla on tosi helppo ajaa, mut edelleenki hyvän ajan tekeminen on iha eri asia.

edit2: höpöhöpö siis sen suhteen, että padilla olisi mukamas jotain apuja käytössä.
 
Höpöhöpö. Miksi padilla ees pelaat, jos rattiki on? Jos on liian helppoa, ajat liian helposti. Aika sen totuuden kertoo.

Ei ole enää rattia, moni muukin on sanonut että peliä on pädille helpotettu.

Jos pystyt mutkasta lähtemään B-ryhmän takavedolla kaasu pohjassa, eikä ole lähelläkään edes spinnata niin onhan se nyt aika helppoa. Muutenkin pitoa liikaa, autot lentää hypyistä liian kauan, massan tunnetta saisi olla enemmän.

Youtubestakin löytyy monta videota missä ajaminen on ihan yliluonnollista, pitoa aivan tajuttomasti ja autoja voi paiskoa miten sattuu. Ei siinä, ihan hyvä peli, mutta ei mikään simulaattori kuten jotkut koittaa väittää.
 
No jopas sitten pädillä ajettaessa ajaminen saa julmetun määrän helpotuksia koska ratilla ajaminen ei todellakaan ole tollasta. :confused:
 
No jopas sitten pädillä ajettaessa ajaminen saa julmetun määrän helpotuksia koska ratilla ajaminen ei todellakaan ole tollasta. :confused:

Edelleenkin ihan paskapuheita. Ko. kaveri nätisti sivuuttanut ajoista puhumisen. Jos on helpompaa, nii aikoja (ja ajoja) näytille. edit: lähden yllä ratilla mutkasta kaasu pohjassa ihan hyvin. Joskus on liian ahne ja kostautuu. Padilla oli sama.
 
Viimeksi muokattu:
Tuota virttä on veisattu viime kesästä lähtien, kukaan Codemastersin foorumilla ei yhtynyt tuohon väitteeseen, sielläkin pyydettiin aikoja ja videoita ajosta.
Itsekin ajoin tätä hetken pädillä kun peli julkaistiin, mutta tämän takia oli pakko taas ostaa rattivermeet.
Jos autopeleistä tykkää, niin hommaa sen ratin ja puhuu sitten miltä auton ajaminen tuntuu.

Simulaattoriksi en ole tätä nähnyt juurikaan väitettävän.
Pirun hauska on ja paras rallipeli omasta mielestä.
 
Turha tästä on jauhaa, ja ne ajat ei vaikuta vitun vertaa siihen onko pelin ajomalli helppo pädille.
Itse pelaan nykyään pääosin padilla kun en jaksa rattia aina raahata koneelle. Padilla ihan ok ajella career ja dailyt ym. mutta kyllä ratti kaivetaan esiin aina kun vähänkin totisemmin pitää ajaa. Omalla kohdalla ratti o n. 5-10s nopeampi noilla pitkillä pätkillä, takavetoisilla ero korostuu ratin ja polkimien hyväksi.
En ole kyllä huomannut että padiohjaus olisi jotenkin helpompi kuin dr1 tai muut ajopelit yleensä (ellei ohjaustuntumaa padille ole täysin ryssitty jostain syystä).
 
Itse pelaan nykyään pääosin padilla kun en jaksa rattia aina raahata koneelle. Padilla ihan ok ajella career ja dailyt ym. mutta kyllä ratti kaivetaan esiin aina kun vähänkin totisemmin pitää ajaa. Omalla kohdalla ratti o n. 5-10s nopeampi noilla pitkillä pätkillä, takavetoisilla ero korostuu ratin ja polkimien hyväksi.
En ole kyllä huomannut että padiohjaus olisi jotenkin helpompi kuin dr1 tai muut ajopelit yleensä (ellei ohjaustuntumaa padille ole täysin ryssitty jostain syystä).

Pädin säädöt toki vaikuttaa paljon tuohon tuntumaan. Jos vertaa ajamista vaikka ykkösen Ruotsiin, niin se oli huomattavasti vaikeampi ja haastavampi.
 
Pädin säädöt toki vaikuttaa paljon tuohon tuntumaan. Jos vertaa ajamista vaikka ykkösen Ruotsiin, niin se oli huomattavasti vaikeampi ja haastavampi.
Vakioasetuksilla ajelen. Ruotsi on tässä kyllä huomattamasti helpompi kuin ykkösessä myös ratilla, tuntuu että tiet olisivat leveämmät ja penkkoihin voi nojailla enemmän :)
 
Ruotsi helpompi joo kakkosessa, mutta ykkösessä nuo penkat heitti auton miltei aina ympäri.
Realismi varmaan jotain tältä väliltä, tykkään enemmän kakkosen Ruotsista.

Jos DR3 tulee, niin toivotaan että olisi sama tiimi tekemässä ja jatkavat siitä mihin jäätiin, eikä taas tee samoja lapsuksia alusta asti joihin odotellaan vuosi päivityksiä.
Ajotuntumaa on myös tästä hyvä kehitellä vielä vähän eteenpäin.
Grafiikat uusille pelikonsolisukupolville, hienolta näyttää jo nyt PS4 Pro ja HDR.
 
Todella hienoa tietä tuo Skotlanti, helposti upeimpia pätkiä mitä olen rallipeleissä ajanut.

Silti ohjaimella ajaessa tämä on niin tylsän helppoa hommaa, että ei koukuta yhtään. Tuntuu että jotakin apuja on päällä, vaikka kaikki olen laittanut pois.

Olethan muistanut laittaa todella pitkän listan asetuksia OFF:lle? Ja vaihteet manuaaliksi (2000-lukua vanhemmat autot mieluiten kytkimellä), sekä ajat sisäkuvakulmasta, realistisemmat vauriot päällä. Tervetuloa ajamaan ”4WD Suomi-Sarja” klubi-kisoja. Padilla ajamisen helppoudesta en tiedä, ainakin meidän kisojen tatseja seuraamalla padikuskit keskeyttää todennäköisemmin. Ja kyllä, autolla ajamisen kuuluukin olla helppoa sopivalla vauhdilla, tuolla liikenteessä ajetaan jatkuvasti, ilman ulosajoja. Vasta limiitillä ajaminen muuttaa sen vaikeaksi, elikkä vauhti todellakin ratkaisee :)

4WD Suomi-Sarja |Skotlanti |H3
Eiliseen takavetoisten höntsäily-kisaan starttasi 61 kuskia ja maaliin asti ajamalla selvisi 17. Voiton nappasi toistamiseen REINFELDTZ

Tarkemmat tulokset täällä: DiRT Rally 2.0

Tänään Skotlannin rallissa luokkana etuvetoiset, Kit Car.
25571564-5354-40A0-9D96-2E018C11AFA3.jpeg

Hieman pidemmällä aikataululla kun olisi nuo kisat, niin kerkeäisi perheellisetkin osallistumaan;)
Tämä viikko ajetaan joka päivä höntsyt, vähän rennompi meininki. Ensi viikolla alkaa uusi kausi ja siinä joka kisassa useampi päivä ajoaikaa.
 
Viimeksi muokattu:
@Moguzi Sen takia 4WD sarjassa pädi kuskit keskeyttää usein,kun pitää yrittää ajaa niin pirun kovaa. Kiitos teidän ruorimiesten. :D Ainakin ittelle on kivasti haastetta,kun on ajoavut pois,paitsi automaattikytkin. :)
 
Niin, mitäs ajoapuja sillä @Arrowsilla olikaan päällä..? :think:

Kaikki on pois päältä. Kuvakulmana dashcam ja vaihteet manuaalilla, kytkintä en käytä, koska ajan pääosin uudemmalla kalustolla. Eikä siinä kytkimessä olisi pädillä mitään järkeä muutenkaan.

Kaipaan oikeastaan autoihin enemmän massan tuntua. Silloin hypyt, jarrutusmatkat ja mutkien ajaminen olisi realistisempaa.

Vauriomallinnushan pelissä on luokkaa naurettava.
 
Viimeksi muokattu:
Kaikki on pois päältä. Kuvakulmana dashcam ja vaihteet manuaalilla, kytkintä en käytä, koska ajan pääosin uudemmalla kalustolla. Eikä siinä kytkimessä olisi pädillä mitään järkeä muutenkaan.

Kaipaan oikeastaan autoihin enemmän massan tuntua. Silloin hypyt, jarrutusmatkat ja mutkien ajaminen olisi realistisempaa.

Vauriomallinnushan pelissä on luokkaa naurettava.

Tervetuloa ajamaan ”4WD Suomi-Sarja” klubi-kisoja. Padilla ajamisen helppoudesta en tiedä, ainakin meidän kisojen tatseja seuraamalla padikuskit keskeyttää todennäköisemmin.

Ja kyllä, autolla ajamisen kuuluukin olla helppoa, sopivalla vauhdilla. Tuolla liikenteessä ajetaan jatkuvasti, ilman ulosajoja. Vasta limiitillä ajaminen muuttaa sen vaikeaksi, elikkä vauhti todellakin ratkaisee kaiken :)

Omastamielestä tässä varsin hyvä massan tuntu autoissa. Auto luistaa soralla mukavasti, jarrutusmatkat on riittävän pitkiä ja soran pakkautununen luisussa on saatu tehtyä todella hyvin.

Lisää vauhtia, lisää haastetta. Vauhti on kaiken A ja O ajamisen haastavuudessa.

4WD Suomi-Sarja: Tänään ajetaan viides höntsy-ralli Skotlannissa Ajoaikana klo.12-24 ja luokkana KitCar, etuvetoiset. Pituus: 12 EK, Huoltoja (45min) alussa enemmän ja lopussa 6EK ilman huoltoja, joten muista valita oikeat renkaat. Vähän märkää, yksi pätkä sateella, ei yötä. Tervetuloa.
4664FA26-0E67-4230-B320-37EF17E49E38.jpeg7832B656-A6A3-4537-B89F-594D9DE5D5DF.jpeg38F017B6-1643-4C2F-9C71-16A94A237DC2.jpeg
 
Viimeksi muokattu:
Elkäähän kiusatko Arrows'sia;) Mielipiteeseen on oikeus vapaassa maassa. Minun mielestäni noissa Moguzin Clubikisoissa on enemmän haastetta, kun vakiopelissä, koska esim. normi Daily, Weekly ja Monthly-kisoissa on kevyt vaurionmallinnus käytössä. Lisäksi sää, tien ja renkaiden kuluminen vaikuttaa tosi paljon ajettavuuteen. Uusilla pakasta vedetyillä softirenkailla ajaminen hyvällä tiellä (esim. time trialissa) on helppoa. Hardirenkailla tai kuluneilla renkailla ajaminen varsinkin liukkaalla tai sateella todella rankkaa ja haastavaa hommaa. Realistic Damage päällä pitää oikeasti varroa pikkukolhujakin, koska voi joutua ajamaan seuraavat kolme pätkää hankittu vaurio seuralaisenaan, tai vaikka pimeässä vesisateessa räpsyvillä valoilla:) Kyllä tässä monesti paha mieli tulee huolimattomasta ajosta itsellä. Tosin yleensä aina kyseessä niin sanotusti "oma moka". Itse en ainakaan pysty ajamaan tässä pelisse pitkään niin kovaa, kun osaisin, vaan pitää pikkuisen himmata, jos haluaa pysyä ehjänä ja tien päällä. Paras rallipeli ikinä, vaikka onkin jo useammat maista tuttuja ja 300h takana peliaikaa.

PS. Monte on tässä rajusti vaikeampi kuin ykkösosassa.
 
Elkäähän kiusatko Arrows'sia;) Mielipiteeseen on oikeus vapaassa maassa. Minun mielestäni noissa Moguzin Clubikisoissa on enemmän haastetta, kun vakiopelissä, koska esim. normi Daily, Weekly ja Monthly-kisoissa on kevyt vaurionmallinnus käytössä. Lisäksi sää, tien ja renkaiden kuluminen vaikuttaa tosi paljon ajettavuuteen. Uusilla pakasta vedetyillä softirenkailla ajaminen hyvällä tiellä (esim. time trialissa) on helppoa. Hardirenkailla tai kuluneilla renkailla ajaminen varsinkin liukkaalla tai sateella todella rankkaa ja haastavaa hommaa. Realistic Damage päällä pitää oikeasti varroa pikkukolhujakin, koska voi joutua ajamaan seuraavat kolme pätkää hankittu vaurio seuralaisenaan, tai vaikka pimeässä vesisateessa räpsyvillä valoilla:) Kyllä tässä monesti paha mieli tulee huolimattomasta ajosta itsellä. Tosin yleensä aina kyseessä niin sanotusti "oma moka". Itse en ainakaan pysty ajamaan tässä pelisse pitkään niin kovaa, kun osaisin, vaan pitää pikkuisen himmata, jos haluaa pysyä ehjänä ja tien päällä. Paras rallipeli ikinä, vaikka onkin jo useammat maista tuttuja ja 300h takana peliaikaa.

PS. Monte on tässä rajusti vaikeampi kuin ykkösosassa.

No joo, vähän kärkkäästi tuli itsekkin kommentoitua peliä. Onhan tämä oikeasti hyvä peli, kaipaisin silti enemmän kunnon vaaran tuntua ja realistista vauriomallinnusta. Sellaista että kunnolla katon kautta ympäri rullatessa auto olisi aivan solmussa, tai että kiveen kopsahtaessa voisi taittua rengas alle. No ehkä nämä voisi toteutua sitten seuraavassa versiossa.

Ja juuri tuo kuiva sora ja softit on aika tylsän tuntuista, ainakin pädillä. Tykkään omaksi ilokseni ajella enemmän märällä tienpinnalla.
 
Mites Viven omistajilla toimii peli? Itellä tullu ny muutamaan kertaan sellasta ihmeellistä aaltoilua pelatessa, aika mahdottomaksi tekee ajamisen. Graffatason pudottamisella ei näyttäs olevan juuri vaikutusta tuohon ja se ilmaantuu aika randomilla.
 
Gr B 4WD Lancialla ajoa Skotlannissa (auton säädöt löytyy videon tiedoista), tuo videon veto oli customissa mutta Time Trialin puolelle vedin 15s nopeamman ajan 6:15,4.




Toinen pitkä ek Skotlannissa (Newhouse Bridge) Lancia 037:lla.
 
Viimeksi muokattu:
Kun serveritkin on jäätävää kuraa. Lisäksi ajoin auton oikean kulman kallioon Jämsässä niin meni vasemmalta rengas rikki. Taidan nostaa ratin ja polkimet kappiin hetkeksi
 
Tuli käytyä KFIN H2 kisaa ajelemassa,nyt meni suht kivasti 3 ekaa pätkää ja sitten 4 pätkällä peli päätti kipata.. Tuli sitten jätettyä kisa siihen. Tuosta vähän makua menosta,vauhtikin oli yllättävän kovaa tällä kertaa.


 
4WD Suomi-Sarja: Tänään ajetaan tupla höntsyt Skotlannissa.

Kaksi rallia, ensin B-ryhmä Rwd klo.12-18 ja heti perään B-ryhmä 4WD klo.18-24. Molemmissa ralleissa pituutta 7 EK (3 lyhyttä ja 4 pitkää). 45min huollot, 3 pätkän välein. Yksi pätkä liukkaalla, ei sadetta, eikä pimeää.Tervetuloa kisomaan!

Huom. Ensi viikolla aloitetaan uusi kausi.176DE261-717A-482D-9B6A-136ABC0FC696.jpeg
 
4WD Suomi-Sarja: Tänään ajetaan tupla höntsyt Skotlannissa.

Kaksi rallia, ensin B-ryhmä Rwd klo.12-18 ja heti perään B-ryhmä 4WD klo.18-24. Molemmissa ralleissa pituutta 7 EK (3 lyhyttä ja 4 pitkää). 45min huollot, 3 pätkän välein. Yksi pätkä liukkaalla, ei sadetta, eikä pimeää.Tervetuloa kisomaan!

Huom. Ensi viikolla aloitetaan uusi kausi.176DE261-717A-482D-9B6A-136ABC0FC696.jpeg
Millä autoilla kausi alkaa?
 
Hmh, tuossa tämän illan b ryhmän kisassa kaatui kone heti ek1 alussa. Sitten kun sain pelin uudelleen käyntiin, niin alkoikin ek2:lta kamalien aikasakkojen kera:rage:

Lisäksi serverit tuntuu olevan melko tukossa.
 
Hmh, tuossa tämän illan b ryhmän kisassa kaatui kone heti ek1 alussa. Sitten kun sain pelin uudelleen käyntiin, niin alkoikin ek2:lta kamalien aikasakkojen kera:rage:

Lisäksi serverit tuntuu olevan melko tukossa.

Juu Cm:n servut tukossa, tai alhaalla, nyt ei pääse katsomaan edes päivän tuloksia kännykällä.

Millä autoilla kausi alkaa?

Vielä hieman auki, joko Up to 2000cc, tai A-ryhmä. Niihin tuli ne uudet Subarut. Tarkoitus huomenna tehdä tarkemmat suunnitelmat, kalenteri ja kisat. Keskiviikkona sitten startti. Tahtina, viikko per. kisa.
 
Tuli yritettyä ajaa B-ryhmän 4WD setti,no servut ei olleet yhteistyö haluisia. EK1 ekalle välietapille sain jopa vihreen palkin,niin ei vissiin kovin moni ollut käynyt ajamassa. Tosin 3 pätkän maalin tienoilla auto oli jo spoilerissa näkyvissä kuvissa olevassa kuosissa,niin eipä tuo nyt haittaa omalla kohdallaettä hommaa ei saanut pulkkaan. :D
Dirt Rally 2 Screenshot 2020.03.29 - 19.29.55.62.png
Dirt Rally 2 Screenshot 2020.03.29 - 19.30.16.79.png
 
Tuli yritettyä ajaa B-ryhmän 4WD setti,no servut ei olleet yhteistyö haluisia. EK1 ekalle välietapille sain jopa vihreen palkin,niin ei vissiin kovin moni ollut käynyt ajamassa. Tosin 3 pätkän maalin tienoilla auto oli jo spoilerissa näkyvissä kuvissa olevassa kuosissa,niin eipä tuo nyt haittaa omalla kohdallaettä hommaa ei saanut pulkkaan. :D
Dirt Rally 2 Screenshot 2020.03.29 - 19.29.55.62.png
Dirt Rally 2 Screenshot 2020.03.29 - 19.30.16.79.png
Menee lujempaa kun on tommonen kevennetty malli. :lol:
 
kylläpä oli eilisen codemasterin serveri perseilyn tuotos taas. gtfrally clubin kisaa yritin pari kertaa, kerran laski siihen valikkoon. no meni väärä auto menusta takas (on toiminu ennen). en päässy enää eilen.
nyt sitte alottamaa sitä kisaa ni hyppäski suoraa 2 eklle. eka ek ei näytä että olisin ajanu mutta täyden minuutit menny kuiteki.
mitä tästä opimme, jos vähänkää temppuilee servut ni ei toinna edes yrittää mennä peliin.
 
On kyllä todella syöpää nämä serverit. 2 ek:ta 4wd suomi sarjan höntsää takana, kolmannelle kun yrittää niin connection failed:rage:Takana vielä 2 ek:ta kohtuu hyvällä ajolla parin pyörähdyksen kera prkl.
 
Kauankos tässä menee renkaanvaihtoon? Meni kisa sitten vituiksi ek5:llä kun oikea eturengas osui johonkin ihme kiveen ilmeisesti ja tyhjeni. Muistin että kyseessä on lyhyt ek, joten päätin ajaa maaliin vaihtamatta rengasta. Jonkin aikaa ajettuani ja kun maalia ei näy, tajusinkin kyseessä olevan pitkä ek eikä sitten enää kannattanut pysähtyä rengasta vaihtamaan. No pari minuuttia takkiin ja siihen loppuikin mielenkiinto ajaa.
 
Jos servut tökkii, niin voi pelata niitä Colin McRae haastekisoja.
Vaikeustasoksi 91 (very hard), niin alkaa olla mukavasti haastettakin.

Skotlannissa näemmä valittavissa rankkasadetta neljänä eri vuorokauden aikana.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
283 123
Viestejä
4 861 396
Jäsenet
78 608
Uusin jäsen
Elsa M

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom