Vähän jää semmonen ekologinen kierrätyksen maku näistä season passeista kun tuodaan paljon vanhaa sisältöä takasin DR1:stä, joka olisi jo julkaisussa saanut olla pelissä vaan nyt niistä saa maksaa lisää.
Olen erittäin pettynyt jos nämä uusiokäytetyt maat sisältävät vain ne samat EK:t kuin edeltäjänsä.
Suurempi huuto ja valitus olisi syntynyt jos näin olisi toimittu. Minusta paljon parempi näin että itse peli sisältää mahdollisimman paljon uutta (ennennäkemätöntä) sisältöä. DLC voi olla kertausta, eihän sitä ole pakko ostaa.
DR1 pätkät saavat uuden elämän jatko-osassa ja näitä ajaa mielikseen vaikka toki täysin uusi sisältö rallipuolelle kelpaisi vaikka korkeampaan hintaan. Ajofysiikat on kuitenkin paljon paremmat verrattuna ykköseen.
Ratapelipuolella samoja ratoja (ja autoja) myydään vuodesta toiseen minimaalisin eroin ja kovin harva valittaa "kierrättämisestä". Kunnollisten (tosielämään) pohjautuvien rallipätkien tekeminen on kuitenkin paljon hitaampaa ja kalliimpaa verrattuna lyhyehköihin GP-ratoihin.
Kuka mitenkin. Itse olen ollut kyllä tyytyväinen näihin ehostettuihin ratoihin. Paljon mielummin niitä ajelee DR2:ssa mitä DR1:ssä. Se on toki sitten jokaisen oma asia onko niistä valmista maksamaan vai ei.
Juuri näin!
Joko tämän ajomallinnus on ykkösen tasolla? VR ilmeisesti julkaistu mutta mites tuo toimii Vivellä tällä kertaa?
Ykkösestähän jätettiin natiivi Vive-tuki kokonaan pois..
Ajomallinnus on onneksi paljon parempi kuin ykkösessä.
Hetkeksi kerkesin jo innostumaan sen verran että uutta rattiakin kattelin, mutta sitten avasin Steamin..
Jumalauta Codemasters, pitäkää DLC-rahastuspaskanne.

Pitää olla kyllä täysi retardi joka tällasta rahoitusmallia tukee.
Pitkä lista kyllä, mutta pelkästään hyvä asia. Nyt jokainen pelistä tykkäävä voi poimia juuri ne asiat listalta mitkä kiinnostaa. Ei ole pakko ostaa season pakettia, deluxe pakettia tai super deluxe pakettia (pakettien nimet on kyllä ontuvia).
Käsittääksen toi dlc vaan aukaisee noi autot ja radat heti alussa. Muuten kyllä noi autot ja radat löytyy myöhemmin pelistä.
DLC sisältöön ei pääse käsiksi myöhemmin, pelissä on kylläkin "promo" kilpailuja joihin voi osallistua vaikka ei olisi DLC sisältöä ostanutkaan.
Pessimisti ei pety. Tuntuu pahalta kun online leaderboardit on heti alusta asti täynnä ajajia ja aikoja jotka ovat samoja EK:ita hinkanneet ykkösestä asti, ml. allekirjoittanut. Katoaa vähän se rallin idea kun itsekkin osaa ison osan ralleista jo täysin ulkoa ja tulevat EK:t on sitä samaa.
Peli alkaa olemaan lähempänä remasterointia kuin uutta sisällöllisesti.
Uudet ajofysiikat sekoittaa pakkaa mukavasti, toki pätkän tunteminen auttaa asiaa. Uutta sisältöä on omasta mielestä ihan riittävästi, rallicross saa vielä pari uutta rataa.
Juu, itellä 800+ tuntia dirt 1 takana, ei vaan jaksa ajaa enää noita ekan dirtin ek:ta sitten yhtään enää.
Kokeile kuitenkin, itse odotan (taas) suomea vesi kielellä.
Itseä häiritsee se että "uutta" ei ole kuin ne kaksi pösöä (rx ei kiinnosta pätkääkään) ja loput on ykkösestä.
Rallipuolen uutuudet: Peugeot 206 WRC sekä VW Golf KitCar (neloskkoppanen).
Nykyään ei enää ajeta noin pitkää pätkää ainakaan Suomessa. Tän vuoden pisin pätkä oli Päijälä vähän vajaa 23km pituudella, kolme eri pätkää oli n. 20km, melkein loput 12-14km ja yksi kahdeksan kilometrin rykäisy Äänekoskella + Harjun hassuttelu.
Myös muissa ralleissa mitä olen katsonut niin pätkät ovat tuollaista 10-20km luokassa nykyään aina. Ja varsinkin hitaammilla autoilla tommoiset on ihan tarpeeksi pitkiä.
Mutta siis joo vanhasta Ouninpohjastahan toi Suomi on tehty.
Sitä mietin millä tekniikalla ne noita tekee. Ihan joku vaan ajaa autolla läpi ja videokuvaa ja sit siitä tehdään, vai perätikö laserskannaavat?
Pitkiä pätkiä ajetaan myös tänä vuonna, esim Meksiko, Argentiina, Korsika... Pelissä on rajoitteena pelimoottori joka ei pyöritä nykyistä pidempiä pätkiä, harmi.
Estering sitten jo uutta seasonia vai? Kun siitä pitäisi(XO:n puolella) maksaa eikä enää mene aiemmalla season passilla.
Estering kuuluu season kakkoseen.