Dirt Rally 2.0

Tuntuu päivityksen myötä että autoista tulleet "raskaampia" eli helpompi heittää ovenkahva edellä mutkiin ja pitää hanskasta niin ei yliohjaa..
 
Tuntuu päivityksen myötä että autoista tulleet "raskaampia" eli helpompi heittää ovenkahva edellä mutkiin ja pitää hanskasta niin ei yliohjaa..

Oliko siinä päivityslistassa jotain mainintaa ajettavuuden muutoksista? Ei ole tullut ajeltua pariin kuukauteen, voisi kokeilla jossain vaiheessa taas.
 
Wales on ajettavissa. Oli se kyllä se mukavan tuntusta 4 vuoden tauon jälkeen :D
Wales on suorastaan upea:) Pelin parasta grafiikkaa ajaa Walesia iltaruskossa märällä tienpinnalla. Ai että… Vaikka toki reitti itsessään ja maisematkin jostakin kumman tuttua:think: On muuten jo ihan kohtuudella sisältöä DR2.0:ssa, kunhan vain omistaa kaiken lisäsisällön.

Viimesimmässä päivityksessä tuli muuten vaihteistoksi valittavaksi "manual or sequential" ja "manual + clutch or sequental" mitä kaipailinkin jo ykkösosasta. Eli pelille voi antaa luvan valita automaattisesti oikea vaihteisto autossa olevan mukaan.
 
Tuli myös testattu tänään Walesia ja olihan hienoa pätkää päästellä!
Tuota en huomannutkaan, että saa vaihteistoa valita. Pitää kokeilla.
 
Olikos tuota techhiläisten clubia jo perustettu?

Ja niin, Wales tuntuu mahtavalta ajaa. :tup:
 
Olikos tuota techhiläisten clubia jo perustettu?
Ei taida olla, ei muuta kuin perustat ;)

KonsoliFin:ssä on tällä hetkellä kolme clubia joissa ollut ihan kiitettävästi osallistujia, täältäkin, monialustaisia kun ovat.
Nyt perustettu keskusteluketju vain kisaraportointiin ja muuhun clubeihin liittyvään, luvassa aktiivista jälkipuintia :geek:
 
Ei taida olla, ei muuta kuin perustat ;)

KonsoliFin:ssä on tällä hetkellä kolme clubia joissa ollut ihan kiitettävästi osallistujia, täältäkin, monialustaisia kun ovat.
Nyt perustettu keskusteluketju vain kisaraportointiin ja muuhun clubeihin liittyvään, luvassa aktiivista jälkipuintia :geek:
Jees! Tässä siis olisi tämä Clubi: IO-TECH

Toivottavasti tuohon pystyisi lisäämään enemmän admineita, niin muutkin pääsisivät luomaan kisoja.
 
Toivottavasti tuohon pystyisi lisäämään enemmän admineita, niin muutkin pääsisivät luomaan kisoja.
Pystyy memberin nostamaan adminiksi ja adminin owneriksi.
Molemmilta sitten onnistuu kisojen teko.

Ite luotsaan kahta KonsoliFin clubia, luulen että siinä on tarpeeksi :)
Sinnekin on kaikki tervetulleita tekemään kisoja, aiemmin kyselin tuolla KFin keskusteluissa, mutta ei löytynyt halukkuutta.
 
Heti mukana kun se vr vihdoin tulee... :D jos tulee... kesäkin jo melkein mennyt....
Sain eilen PSVR lasit ja täpinöissään testaamaan DiRT Rallya kun ensin olin uudesta kokemuksesta hämmästyneenä testannut Playroomia ja Astrobotin demoa.
Ei taida onnistua rallin ajo virtuaalisena, heti ekassa nypyssä aivot heitti volttia ja todella epämiellyttävä olo :darra: Tuota ei noissa em. tullut.
Täytyy yrittää totutella vähitellen, koska olishan tuo ihan mahtavaa ajaa laseilla.
 
Sain eilen PSVR lasit ja täpinöissään testaamaan DiRT Rallya kun ensin olin uudesta kokemuksesta hämmästyneenä testannut Playroomia ja Astrobotin demoa.
Ei taida onnistua rallin ajo virtuaalisena, heti ekassa nypyssä aivot heitti volttia ja todella epämiellyttävä olo :darra: Tuota ei noissa em. tullut.
Täytyy yrittää totutella vähitellen, koska olishan tuo ihan mahtavaa ajaa laseilla.
Siis mitä v*ttua . Löytyyks tää jo PSVR:ltä. Nyt kasvo vitutus vielä enenmän. Koko kesän oottanu että tulisi tuki riffeille. Mutta ei vieläkään ole tullut :(
 
Siis mitä v*ttua . Löytyyks tää jo PSVR:ltä. Nyt kasvo vitutus vielä enenmän. Koko kesän oottanu että tulisi tuki riffeille. Mutta ei vieläkään ole tullut :(
Niin siis DiRT Rally 1:stä kirjoitin :)
2.0:aan on Oculus tuki tulossa...piti ehkä alunpitäen tulla jo kesäkuussa entisen Codemastersin community managerin kirjoitusten perusteella, mutta ei sitten tullut.
Eiköhän se näillä näppäimillä ole tulossa ja tuesta muille ei ole ollut mainintaa, muuta kuin ettei 100%:sti poissuljettukaan.
 
Sain eilen PSVR lasit ja täpinöissään testaamaan DiRT Rallya kun ensin olin uudesta kokemuksesta hämmästyneenä testannut Playroomia ja Astrobotin demoa.
Ei taida onnistua rallin ajo virtuaalisena, heti ekassa nypyssä aivot heitti volttia ja todella epämiellyttävä olo :darra: Tuota ei noissa em. tullut.
Täytyy yrittää totutella vähitellen, koska olishan tuo ihan mahtavaa ajaa laseilla.
Joka pätkän jälkeen lasit pois päästä ja vähintään viiden minsan jaloittelutauko niin kyllä se nuppi siitä rupee tottumaan.
 
Ei kyllä mulla ollut Oculuksilla mitään ongelmia, eikä kukaan kavereista valittanut. Pitää vaan muuttaa se jokin asetus että ei ole lukittu liike autoon tai jotain...
 
Ne VR comfort asetukset DR1:ssä on oletuksena off:lla ja jos laittaa päälle, niin varoittaa että voi aiheuttaa pahoinvointia joillekin.
Siis pidin pois päältä, mutta minuutin hiljainen ajo aiheuttaa pariksi tunniksi etovan olo...ehkä en sit vaan pysty käyttämään VR:ää ajopeleissä :(
Kokeilin niistä demolevyistä jotain avaruuslentelyä ja tankkipeliä, niin ei niin pahasti tullut oloja ja uskon että niihin pystyisi siedättymään ajan saatossa.
Mut nyt saa ajot vähäksi aikaa olla virtuaalisena, ei pysty ajamaan enää ilman lasejakaan kun heikottaa sen verran :oops:
 
Jatka vain harjoittelua. Vähän kerrassaa aivot kyllä tottuvat siihen aina vain paremmin. En tosin tiedä pääseekö ongelmasta koskaan täysin eroon, mutta helposti siinä siedättyy useamman EK:n mittaisiin sessiokestoihin.
 
Ei kyllä mulla ollut Oculuksilla mitään ongelmia, eikä kukaan kavereista valittanut. Pitää vaan muuttaa se jokin asetus että ei ole lukittu liike autoon tai jotain...
Kameran lukitus horisonttiin auttaa ihan he...isti tuohon pahoinvointi asiaan. Mulla ainakin oli oletuksena lukitus kojetauluun ja silloin vatkaa maisemaa niin että varmaan tulee huono olo.
Menussa ei tainnu olla tuolle suoraa valintaa eli tais olla ohjeet johonkin tiedoston käpistelyyn mut konsoliversiosta en tiiä.
 
Kameran lukitus horisonttiin auttaa ihan he...isti tuohon pahoinvointi asiaan.
Ei tuo sitten ole se pelin camera shake joka maksimissaan pyrkii lukitsemaan kameraa horisonttiin?
Sitä pitänyt maksimilla tässä DR2.0:ssa jossa Argentiinakin aiheuttaa pahaa oloa vaikkei ole edes VR, en voi edes kuvitella minkälaista se olisi laseilla :eek:

Koitin netistä apuja hakea, löytyi vinkkiä tuulettimesta kasvoja kohden, ginger alea, keskeytys heti jos tulee kuumotusta tai tuskahikeä jne.
 
Ei tuo sitten ole se pelin camera shake joka maksimissaan pyrkii lukitsemaan kameraa horisonttiin?
Sitä pitänyt maksimilla tässä DR2.0:ssa jossa Argentiinakin aiheuttaa pahaa oloa vaikkei ole edes VR, en voi edes kuvitella minkälaista se olisi laseilla :eek:

Koitin netistä apuja hakea, löytyi vinkkiä tuulettimesta kasvoja kohden, ginger alea, keskeytys heti jos tulee kuumotusta tai tuskahikeä jne.
Ei ole sama. Tuota cam shake juttua kokeilin ittekkin DR2.0.ssa kun maisema vatkaa ihan hitosti varsinkin juuri tuossa Argentiinassa mutta DR1.ssä kamera lukittui ihan kunnolla horisonttiin ohjaamonäkymällä. Yritin äsken googlailla kyseistä ohjetta mutta ei ihan heti sattunu silmään.
 
Ei ole sama. Tuota cam shake juttua kokeilin ittekkin DR2.0.ssa kun maisema vatkaa ihan hitosti varsinkin juuri tuossa Argentiinassa mutta DR1.ssä kamera lukittui ihan kunnolla horisonttiin ohjaamonäkymällä. Yritin äsken googlailla kyseistä ohjetta mutta ei ihan heti sattunu silmään.
Kyllä se camera shake toimii ihan samalla tavalla tässä pelissä kuin DR1.0:ssä, mutta en tiedä tarkkoja astemääriä mitä se sallii auton kallistella pituussuunnassa. Argentiina on vain pomppuisempi ja ne pomput on vähän tiheämmässä ja kaltevuudeltaan ehkä jyrkempiäkuin esim. DR1:n Kreikka joka oli ehkä pahin siinä pelissä. Vanhemmissa autoissa Argentiina on aika paha kun niissä ei jousituskaan toimi parhaalla mahdollisella tavalla, mutta jos ajaa R2, R5, Up to 2000cc luokkia niin se on helpompi. Niiden pitäisi lisätä sitä kallistelun määrää isommaksi jotta katse olisi enemmän lukittuna horisonttiin, nyt se ei riitä.

Mutta VR-laseille on oma katseen lukitus horisonttiin asetus ja camera shake on tarkoitettu niille jotka käyttää näyttöä.
 
Viimeksi muokattu:
Koitin tuota Lancia 037 ekaa kertaa ja oli kyllä kummallinen auto ajaa. En pitänyt ollenkaan. Vähän kuin vasaraa veisi. Saako tuota säädettyä yhtään paremmaksi?
 
Mutta VR-laseille on oma katseen lukitus horisonttiin asetus ja camera shake on tarkoitettu niille jotka käyttää näyttöä.
Onko katseen lukitus horisonttiin valinta ihan valikossa nykyään VR käytöllä? Silloin joskus muinoin kun tuon käpistelin niin ei vielä ollut valikoissa vaan piti muuttaa jostain config tiedostoista.
Tarttis varmaan tutkia valikot läpi päivitysten jälkeen ettei jäis niin kuutamolle uudistuksista.;)
 
Onko katseen lukitus horisonttiin valinta ihan valikossa nykyään VR käytöllä?
  • VR Right stick camera control.
  • VR look back
  • VR all views
  • Vehicle Camera Motion
  • VR dynamic replays
Tuollaiset siellä on ja tuo Vehicle Camera Motion on se joka off:lla (oletus) lukittuu horisonttiin ja on:lla autoon.

Luin lisää tuosta motion sicknesistä ja monet sille alttiit heittää pyyhkeen kehään heti alussa joka kyllä ymmärrettävää kun se karsea olo voi kestää tunteja jos kärvistelee liikaa lasien kanssa, pitäisi lopettaa heti kun oireet pahenee.
Kuitenkin suositellaan aloittamaan hiljalleen peleistä ja videoista jotka ei aiheuta oloja tai hyvin lieviä, siitä sitten etenee hiljalleen ja Dirt Rallyn Kreikka ja Suomi lienee sitten siellä hännän päässä jos ylipäätään pystyy siedättymään.
Ilmankos näitä laseja on melko paljon käytettynä kaupan, nuo omatkin jotka Huuto.net:stä ostin on valmistettu vuosi sitten ja myyjän mukaan olleet hyvin vähällä käytöllä...syy lienee selvä, pahoinvointi.
 
  • VR Right stick camera control.
  • VR look back
  • VR all views
  • Vehicle Camera Motion
  • VR dynamic replays
Tuollaiset siellä on ja tuo Vehicle Camera Motion on se joka off:lla (oletus) lukittuu horisonttiin ja on:lla autoon.

Luin lisää tuosta motion sicknesistä ja monet sille alttiit heittää pyyhkeen kehään heti alussa joka kyllä ymmärrettävää kun se karsea olo voi kestää tunteja jos kärvistelee liikaa lasien kanssa, pitäisi lopettaa heti kun oireet pahenee.
Kuitenkin suositellaan aloittamaan hiljalleen peleistä ja videoista jotka ei aiheuta oloja tai hyvin lieviä, siitä sitten etenee hiljalleen ja Dirt Rallyn Kreikka ja Suomi lienee sitten siellä hännän päässä jos ylipäätään pystyy siedättymään.
Ilmankos näitä laseja on melko paljon käytettynä kaupan, nuo omatkin jotka Huuto.net:stä ostin on valmistettu vuosi sitten ja myyjän mukaan olleet hyvin vähällä käytöllä...syy lienee selvä, pahoinvointi.
Juu, tuo se näköjään on se oikea asetus, kiitos korjauksesta! Itellä oli vähän helpompaa tuo siedättyminen kun on taustalla noita kolmeuloitteisia harrasteita mm. laitesukellus ja uppopallo. Sukelluskuvausta touhusin joskus 80 luvulla ja silloin filmi vehkeitten kans oikeesti ei aina tienny miten päin täällä ollaan kun laitteet vei kaiken huomion. No ei se mitään, nää virtuaaliset korvaa ihan hyvin noita juttuja mitä ei pysty enää oikeesti tekemään iän ja nivelkulumien takia.;)
 
Yritin itsekkin tuota siedätystä usean kuukauden ajan mutta aina se huono olo sieltä hiipii. Kaikki mahdolliset säädöt kokeilin, muttei mikään auttanu. Sit loppu vr laseilla ajelu kokonaan kun PCars2 kolaroin toisen auton kans niin että auto lähti kulkemaan sivuttain ja tuulilasissa maisemat vilis sivusuunnassa, pari sekunttia ja meinasin oksentaa :darra:

Harmittaa kyllä kun ei kestä tuota vr laseilla ajelua.
 
Yritin itsekkin tuota siedätystä usean kuukauden ajan mutta aina se huono olo sieltä hiipii. Kaikki mahdolliset säädöt kokeilin, muttei mikään auttanu. Sit loppu vr laseilla ajelu kokonaan kun PCars2 kolaroin toisen auton kans niin että auto lähti kulkemaan sivuttain ja tuulilasissa maisemat vilis sivusuunnassa, pari sekunttia ja meinasin oksentaa :darra:

Harmittaa kyllä kun ei kestä tuota vr laseilla ajelua.
Saitko kuitenkin vähän siedätettyä itseäsi?
Itellä suurin pointti oli yksi kokemus lisää ja kannatti kyllä hommata lasit vaikkei sitten rallia voisi ikinä kunnolla ajaakaan ilman monen tunnin pahoinvointia.

Voihan niillä sitten kattella vaikka pornoa, siinä ei ole niin paljon sivuttaisliikettä :btooth:
Kokeilin muuten youtuben vuoristorata videoita ja kyllähän puski hikeä ja tuskaista oloa.

Tyytyväisiä olkoon ne joille ei aiheudu mitään huonoja fiiliksiä :tup:
 
Viimeksi muokattu:
Kokeilin dirt rallyllä laseja niin kylläpähän tuli äkkiä kuvottava olo ja pitkään tuntu hankalalta että joutu painumaan maaten.
En ole sen koomin yrittänyt uudestaan mutta näillä kameran lukitus jne... vinkeillä täytyy kokeilla vielä uudestaan.
 
Onko muuten tuohon rengasvalintaan tullut jo jotain muutosta kestävyyden ja pidon suhteen vai kannattaako edelleen lyödä vaan softit aina alle?
 
Pari päivää meni kun sai pelin asennettua ja päivitettyä, huh huh. No nyt ratti on bindattu ja primääri ohjaus laitteena niin auto ei lähde liikkeelle startissa eikä mitään muutakaan tapahdu. Miten vitus tätä nyt pääsis pelaamaan? :D
 
Joo, näin oli, käsijarrua täytyy pitää pohjassa.

Onnistuin muutamia testi ratoja ajelemaan, ja tuntuu että arcadea on. Mulla oli H shifteri käytössä ja ajoin lujaa manuaaleilla niin en onnistunut ekallakaan kerralla kännäämään kertaakaan. Auto pysyy tiellä vaikka mikä ois. Tää on suurin harmitus, koska Richard Burns Rallyssä jouduin oikeasti opettelemaan ajamista ja siitä on yli 10v. En tiedä sitten, pitäisikö sitä vaan kokeilla enemmän ja onko tuossa mitään säätövaraa. Mulla oli kaikki avut pois päältä.

Kysymyksiä:
- H shifterilla vaihteet vaihtuu ilman kytkintä, vaikka mulla on se over ride clutch asento OFFilla.
- Pyyhkiät ei mene pois päältä, ja pyyhkin-näppäintä painamalla saa tosi nopean, tai nopean pyyhkäisyn mutta pois niitä ei saa.
- Seat position mulla on määritelty näppäimistön NUM PADeilla ja se ei reagoi mihinkään.
 
Kysymyksiä:
- H shifterilla vaihteet vaihtuu ilman kytkintä, vaikka mulla on se over ride clutch asento OFFilla.
- Pyyhkiät ei mene pois päältä, ja pyyhkin-näppäintä painamalla saa tosi nopean, tai nopean pyyhkäisyn mutta pois niitä ei saa.
- Seat position mulla on määritelty näppäimistön NUM PADeilla ja se ei reagoi mihinkään.
Game preferences kohdassa on vaihdelaatikon asetuksia, sieltä löytyy joko kytkimellä tai ilman ja sitten automaattitoiminto myös sekä kytkimellä että ilman, kuten DR1:ssäkin.
Kokeile josko sitä muuttamalla saat toimimaan odotetusti.

Pyyhkijöiden nappia kun pitää 2-3 sekuntia pohjassa, menee pyyhkijät pois päältä.
Harmi ettei tätä pysty tekemään ennen kuin lähtövalot vaihtuu vihreälle.
Valikossa oleva automaattinen pyyhinasetus ei toimi, eikä pelintekijöitä kiinnosta sitä korjata.
(Ehkä kun koodaaja on unohtanut tehdä tuulilasin likaantuvaksi kun pyyhkijät ei ole päällä, tuulilasissa näkyy pyyhintäjälki vaikka ne kytkee pois päältä :) )

Penkin asentoa voi muuttaa ainoastaan siiä penkkikuvakulmassa eli ei siinä toisessa joka on oletuksena lähempänä kojelautaa.
Ainakin itsellä toimii säätö kuten pitääkin (PS4).

--------------------
Renkaiden kulumiseen piti tulla muutosta tässä päivitys pari sitten ja CM:n foorumeilla jotkut hehkuttavat että ne on realistisesti mallinnettu, siis kuluminen. Mene ja tiedä, mutta kyllähän ne pitäisi kulua.
Clubeissa ollaan tehty pitkiäkin pätkiä ennen kun pääsee huoltoon ja kyllähän ne kumit alkaa luistaa siellä viimeisillä erikoiskokeilla.
Otat vaikka Espanjan ja kokeilet 6 kuivaa EK:ta joko mediumeilla tai softeilla, ero pitäisi olla havaittavissa.

En tiedä arcademaisuudesta...Burns rallia tuli toki aikoinaan pelattua, sen verran aikaa että en muista enää.
Pelattavuus tässä on kyllä mun mielestä hyvin kohdillaan.
 
Kyl mä pikkasen alan pääsee tähän sisään. Pari kysymystä vielä;

- Mikä olisi realisen hyvä ratin kääntösäde aste? G27ssa 900 on maximi. Millä te pelaatte? Oletus tais olla 200.
- Voiko kaikkia autoja selata jossain kätevästi, että näkisi kaikki, koska mallit ei sano mulle mitään.
- Näkeekö autovalikosta mistään, onko siinä ratti oikealla vai vasemmalla?
 
Kyl mä pikkasen alan pääsee tähän sisään. Pari kysymystä vielä;

- Mikä olisi realisen hyvä ratin kääntösäde aste? G27ssa 900 on maximi. Millä te pelaatte? Oletus tais olla 200.
- Voiko kaikkia autoja selata jossain kätevästi, että näkisi kaikki, koska mallit ei sano mulle mitään.
- Näkeekö autovalikosta mistään, onko siinä ratti oikealla vai vasemmalla?

Itse pelaan 540 -1030 asteilla riippuen autosta. Tässä listaa asteista ym infoa autoista Dirt Rally 2.0, all personal best (karik134)
Jos ajat vaihdeviiksillä niin silloin pysy 540 tai alle, jos löytyy sekventiaalikeppi ja/tai H-vaihtaja niin sitten yli 540 asteet onnistuu paremmin.

Tuosta linkistä näet pelin kaikki ralliautot. Rallicrossi autoja löytyy myös.
Autoja voit koeajaa uran puolella garage->purchase vehicle ->valitse saatavilla oleva auto ja ota test drive tai menet Freeride-puolelle(custom championship, time trial) jossa löytyy kaikki autot maksimi engine tuning parannuksilla.

Näissä autoissa ratti on oikealla (mitkään valikot ei kerro kummalla puolella ratti on):
H1 fwd Mini
H2 fwd Peugeot
H2 rwd Ford Escort
H3 rwd Opel Ascona
Gr B 4wd MG metro+Ford Rs200 (+näistä RX-versiot)
NR4/R4 Mitsubishi Lancer Evo X
 
Viimeksi muokattu:
Saako toivoa? 10 pätkää Walesia ja R5 autoilla :)
DiRT Rally 2.0: Clubs
"The update is taking longer than expected; when I have a new estimate I’ll let people know."

Wales ollut reilu pari viikkoa pelissä, eikä pelintekijät ole vielä saaneet sitä lisättyä clubien valikoimiin. Siksi Expert DiRT clubikin antaa herjan kun sinne sivulle menee.
Se oli silloin 16.7. tiistaina jolloin sen ehti laittaa, mutta poistettiin heti seuraavana päivänä.

Ehkä Codemastersin tarttis saada rekrytoitua pätevämpää porukkaa tai kutsua takaisin kesälomilta, en tiedä.
Kait se sieltä joskus tulee, ni toki sitten heti Walesia ja eri autoluokilla :)
 
Noissa konsolifin sarjoissa on vähän outo juttu. Jos on joku sarja, miksei sitä ajeta samoilla autoilla alusta loppuun..? Vähän mallia nyt RBR puolelta tähän.

Pieni vinkki vain :)
 
Kfin_1:ssä oli A-ryhmän auto kaikki 6 kisaa, seuraavaan JiiVee/Yekkubattery on näemmä pistämässä eri luokkia mm H2 etuvetoja. Jää varmaan itseltä kyllä ajamatta.

Kfin HC:ssa autot on vaihdelleet, tosin siellä ei nyt ole ollut pidempiä monen eventin kisoja.
Kaikkia ei voi miellyttää ja porukka haluaa vaihtelua :)

Ite tykkään eniten nelikoista, ehkä ne on tarpeeksi helppoja omiin ajoihin.
 
Kfin_1:ssä oli A-ryhmän auto kaikki 6 kisaa, seuraavaan JiiVee/Yekkubattery on näemmä pistämässä eri luokkia mm H2 etuvetoja. Jää varmaan itseltä kyllä ajamatta.

Kfin HC:ssa autot on vaihdelleet, tosin siellä ei nyt ole ollut pidempiä monen eventin kisoja.
Kaikkia ei voi miellyttää ja porukka haluaa vaihtelua :)

Ite tykkään eniten nelikoista, ehkä ne on tarpeeksi helppoja omiin ajoihin.


Itsekin tykkään nelikoista ja moderneista nimenomaan.

Pointti oli lähinnä se, että eihän missään sarjassa vaihdeta autoa kesken kauden.
 
Jos pelissä olisi sellainen mahdollisuus että lukitaan joku tietty auto, niin sittenhän homma onnistuisi.
Nyt kun sen voi vapaasti valita, siis saman luokan sisältä, niin en ainakaan itse jaksa alkaa kyttäämään käyttääkö muut samaa autoa vai ei ja kiukutella jos ei käytä.
Pelihän tämä kuitenkin vaan on :)
 

Statistiikka

Viestiketjuista
283 212
Viestejä
4 864 670
Jäsenet
78 619
Uusin jäsen
Deeäx

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom