Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Game preferences kohdassa on vaihdelaatikon asetuksia, sieltä löytyy joko kytkimellä tai ilman ja sitten automaattitoiminto myös sekä kytkimellä että ilman, kuten DR1:ssäkin.Kysymyksiä:
- H shifterilla vaihteet vaihtuu ilman kytkintä, vaikka mulla on se over ride clutch asento OFFilla.
- Pyyhkiät ei mene pois päältä, ja pyyhkin-näppäintä painamalla saa tosi nopean, tai nopean pyyhkäisyn mutta pois niitä ei saa.
- Seat position mulla on määritelty näppäimistön NUM PADeilla ja se ei reagoi mihinkään.
Dirt Rally 2.0 - Kisaraportit Yms.Milläs autoilla tuo konsolifin kisa ajetaan tänään Usassa?
Kyl mä pikkasen alan pääsee tähän sisään. Pari kysymystä vielä;
- Mikä olisi realisen hyvä ratin kääntösäde aste? G27ssa 900 on maximi. Millä te pelaatte? Oletus tais olla 200.
- Voiko kaikkia autoja selata jossain kätevästi, että näkisi kaikki, koska mallit ei sano mulle mitään.
- Näkeekö autovalikosta mistään, onko siinä ratti oikealla vai vasemmalla?
DiRT Rally 2.0: ClubsSaako toivoa? 10 pätkää Walesia ja R5 autoilla
Kfin_1:ssä oli A-ryhmän auto kaikki 6 kisaa, seuraavaan JiiVee/Yekkubattery on näemmä pistämässä eri luokkia mm H2 etuvetoja. Jää varmaan itseltä kyllä ajamatta.
Kfin HC:ssa autot on vaihdelleet, tosin siellä ei nyt ole ollut pidempiä monen eventin kisoja.
Kaikkia ei voi miellyttää ja porukka haluaa vaihtelua
Ite tykkään eniten nelikoista, ehkä ne on tarpeeksi helppoja omiin ajoihin.
Tässä syy:Näyttäis siltä että pakottaa käynnistymään SteamVR:ssä! Ja siitä en tykkää ollenkaa, pr...le.
Ilmotelkaa heti jos löydätte konstin millä käynnistyy Oculuc Homessa?
No voihan v...u!Tässä syy:
Vähän noloa, jos tosiaan noin on. Kun mainostetaan juurikin Oculus peliksi...No voihan v...u!
Joo onhan se tuolla Oculus Storessa myytävänä mutta maksaa ja tasot lähtis taas nollilta.Vähän noloa, jos tosiaan noin on. Kun mainostetaan juurikin Oculus peliksi...
Reset VR view tai jotain tulee esiin valikkoon kun autossa ollessaan painaa esc.iä.Eikö reset camera position namiskaa enää olekkaan bindattavissa kuten DR1:ssä? Jos sattuu starttaamaan pelin eri kulmasta, niin en saa nyt oikein tilannetta haltuun.
Oculus Riftillä toimii toi oculus storen versio kohtalaisesti mutta DR1 vr toimii mielestäni paremmin. Varmaan asetuksissa vielä viilaamista.Aivan. Eli jos pelin alussa menut on missä sattuu, niin joutuu vain aloittamaan ajon ensin? Nice...
Taitaahan tuossa VR toteutuksessa olla vielä hitusen muutakin paranneltavaa. Ei ainakaan Samsung Odysseyn kanssa saanu kovin miellyttävää tuntumaa siihen. VR näkymä stutteroi jatkuvasti noin 2-3 sekunnin välein, joka rasittaa kyllä päätä ja silmiä melkoisesti. Myös kaikki HUD elementit ja tekstit ajon aikana on niin pieniä, ettei niistä saa mitään selvää. Nuottien värit sentään erottaa, mutta siinäpä ne sitten. Niistä on vain enemmän haittaa mitä hyötyä.
Eikö Games settingsien VR comfortissa oleva asetus toimi?Onko kukaan onnistunut poistamaan tuota horisonttiin lukittamista? Muutoin pyörittelen low/med grafiikoilla ja HTC Vivellä ihan näppärästi tuota. Joskin normaalisti ilman VR:ää kaikki saa olla reilusti ultralla.
Vaati näemmä kikkailua, ei vaikuttanut pelin sisällä mutta main menun kautta näytti auttavan.Eikö Games settingsien VR comfortissa oleva asetus toimi?
Miksi se lukitus horisonttiin pitäis poistaa? Eiks se oo parempi et kamera on lukittu horisonttiin?Onko kukaan onnistunut poistamaan tuota horisonttiin lukittamista? Muutoin pyörittelen low/med grafiikoilla ja HTC Vivellä ihan näppärästi tuota. Joskin normaalisti ilman VR:ää kaikki saa olla reilusti ultralla.
Millä nimellä kyseinen asetus on siellä VR comfortissa?Eikö Games settingsien VR comfortissa oleva asetus toimi?
Se on vähän makuasia, jotkut tykkää ja jotkut ei. Joissain tapauksissa se riippuu ihan pelistäkin. Vakioasetuksella mulla ainakin tulee paha disassosiaation tunne ja tuntuu että se auto vaan kolisee ympärillä.Miksi se lukitus horisonttiin pitäis poistaa? Eiks se oo parempi et kamera on lukittu horisonttiin?
Enable locked horizonMillä nimellä kyseinen asetus on siellä VR comfortissa?
Mitenköhän tota en nähnyt, voiskohan Oculuksen versiossa olla erilaiset valikot.Se on vähän makuasia, jotkut tykkää ja jotkut ei. Joissain tapauksissa se riippuu ihan pelistäkin. Vakioasetuksella mulla ainakin tulee paha disassosiaation tunne ja tuntuu että se auto vaan kolisee ympärillä.
Enable locked horizon
Ei tarvii aloittaa ajoa, sen voi tehdä ennen liikkeelle lähtöä. Kömpelöhän toi ratkaisu on mutta kaikissa ajo ja lentosimuissa resetoin VR näkymän siinä vaiheessa kun on ohjaamonäkymä edessä.Siinä vaiheessa voi "resetointia" vielä vähän huijata nojaamalla eteen tai taaksepäin niin ei tarvii rukkailla pelin penkin säätöjä.Aivan. Eli jos pelin alussa menut on missä sattuu, niin joutuu vain aloittamaan ajon ensin? Nice...
Joo tolla yrittää lähtee mutta vaatii SteamVR.n ja alkunäyttö avautuu mutta ei reagoi edes enteriin!Steam-versio käynnistyy ilmeisesti Oculus VR modessa kun lisää käynnistysparametreihin -vrmode Oculus.
Vähän se nyt siltä näyttää. Mulla kans deluxe versio steamissä ihan sen takia kun VR luvattiin mutta tappelin steamin vr söhellyksen kans jonkun aikaa ja lopulta latasin ton Oculus storen version mikä pelittää hyvin tämmösellä vanhemmallakin i7-3770 / 1070 masiinalla.Siis pitääkö peli ostaa tuolta oculus Storesta että saa riftin pelittämään?
Nimimerkillä deluxe version ennakkoon ostanut
Kiitos tiedosta.Vähän se nyt siltä näyttää. Mulla kans deluxe versio steamissä ihan sen takia kun VR luvattiin mutta tappelin steamin vr söhellyksen kans jonkun aikaa ja lopulta latasin ton Oculus storen version mikä pelittää hyvin tämmösellä vanhemmallakin i7-3770 / 1070 masiinalla.
nyt pitää yrittää saada steamiltä rahat takas deluxe versiosta.
Kokeile auttaisiko pelin käynnistyksen jälkeen jos hiirellä klikkaat fokuksen pelin sovellukseen. Tuolla minulla korjaantui. Lähti ratin napit, yms. toimimaan.Joo tolla yrittää lähtee mutta vaatii SteamVR.n ja alkunäyttö avautuu mutta ei reagoi edes enteriin!
Taidan keskittyä tohon Oculus Storen versioon vaikka olinkin keränny tohon steam versioon jo jonkun verran tasoja.
Mä en koskaan päässy sinuiks ton SteamVR.n kanssa enkä jaksa ruveta sen kans enää taistelemaan.
Pitääkö olla SteamVR ladattu eli käynnistyykö tuo SteamVR samalla? Ja missä ikkunassa tuo hiirellä klikkaus tehdään ja mihin? Sori tyhmät kysymykset mutta kun ei ihan auennut.Kokeile auttaisiko pelin käynnistyksen jälkeen jos hiirellä klikkaat fokuksen pelin sovellukseen. Tuolla minulla korjaantui. Lähti ratin napit, yms. toimimaan.
Joo, sori. Eli Windowsin desktopilla monitorilta näkyy taskbarissa tuo pelin ikon käynnistämisen jälkeen, niin sitä klikkasemalla minulla helpottaa. En tiedä SteamVR:stä, mutta sen se ehkä kaipaa.Pitääkö olla SteamVR ladattu eli käynnistyykö tuo SteamVR samalla? Ja missä ikkunassa tuo hiirellä klikkaus tehdään ja mihin? Sori tyhmät kysymykset mutta kun ei ihan auennut.
Joo kiitos! Löyty tsydeemi ja vähän aikasemmin kokeilemalla. Nyt näyttäkin siltä että pitäsköhän pyytää hyvitys tosta Oculus storen versiosta. Heh.Joo, sori. Eli Windowsin desktopilla monitorilta näkyy taskbarissa tuo pelin ikon käynnistämisen jälkeen, niin sitä klikkasemalla minulla helpottaa. En tiedä SteamVR:stä, mutta sen se ehkä kaipaa.