Dirt Rally 2.0

oispa dirt2&3 tyylinen moninpeli. teet lobbyn, kaverit joinaa sit valkkaatte radat ja eikun ajamaan toisiaan vasten.
tosin noissa oli typerä kun ei saanut kaikkia maan pätkiä vaan vain 5? muistaakseni mutta olihan siinä tunnelmaa ajella kaveria vastaan samaan aikaan ja v*ttuilla tessussa samalla :D
varmaan teknisesti mahdotonta tehdä semmoista näillä pätkien pituuksilla sitten tai jotain kun ei dr1 semmoista koskaan saanut dirt4:stä en osaa sanoa.
 
oispa dirt2&3 tyylinen moninpeli. teet lobbyn, kaverit joinaa sit valkkaatte radat ja eikun ajamaan toisiaan vasten.
tosin noissa oli typerä kun ei saanut kaikkia maan pätkiä vaan vain 5? muistaakseni mutta olihan siinä tunnelmaa ajella kaveria vastaan samaan aikaan ja v*ttuilla tessussa samalla :D
varmaan teknisesti mahdotonta tehdä semmoista näillä pätkien pituuksilla sitten tai jotain kun ei dr1 semmoista koskaan saanut dirt4:stä en osaa sanoa.

Eikös custom Championship juuri sellainen ole? Ainakin siellä lobby on tarjolla.
 
Mikä juttu tää on että joka pätkällä tien reunoilla on joku prkl valli tai korotus johon osuu välittömästi jos menee pikkasenki leveäksi. :rage:
 
Voiko tässä pelissä verrata ek aikoja steam kaverien kesken suoraan? Eli näkyvätkö ne pelissä vaikka ek tiedoissa ja voiko kaverin haamuautoa vastaan ajaa parhaasta ajasta?
 
Vesi kielellä odotan jo Suomea tähän näillä fysiikoilla, ei nämä Usat, Australiat tai Uudet-Seelannit pysty Suomea korvaamaan.

Oma lemppari on Puola tällä hetkellä, kun on hyppyjä, nopeita mutkia ja liukasta mutaa, mutta se Suomen vuoristoratamaisuus puuttuu tietenkin.

Saisi vaan kohta tulla Codemasterssilta uutisia Suomen osalta, että ei odota turhaan ja pety jos ei tulekaan season kakkosessa.
 
Kyllä tämä peli menee nyt tauolle ennenkuin korjaavat muutamat todella ärsyttävät bugit. Ensinnäkin grafiikkapuolelta tuo valaistus. Hitto pimeällä, noilla valoilla näkee huonommin kuin mopon valoilla. Näkyvyys luokkaa 5m ja päivänvalolla kun ajat varjoiseen metsään, tuntuu kuin päästäisit suoraan luolaan ilman valoja.
Sitten tuohon ffb puoleen. Tässä ei muutenkaan ole kummoista tuntumaa niin loputkin pitää säätää suspension puolelta pois syystä, että jos päästät noihin typeriin tienvarsi reunuksiin lähtee dd ratilla ranteet sijoiltaan ja auto lähtee samantien lapasesta. Käytännössä autossa ei ole minkäänlaista tuntumaa ja joissain tapauksissa sitten täysin överit, kuten nuo Uuden-Seelannin rautasilta ylitykset sekä edellämainitut tien reunukset.
Muuten kyllä tykkään menosta. Haastavampi peli kuin Dirt Rally.
 
Nämä puolan rallit on kyllä parhaita :D Pitää lapun lattiassa ja toivoo parasta. Sori pätkäsy välissä. Xboxilla voi nauhoittaa nykyään 2min kerralla, ennen ollut 15min.

DriftingSnail97 playing DiRT Rally 2.0
Edit: linkki oli hajonnut, nyt pitäisi toimia

Näyttää kyllä että olis "vähän" anteeksiantavammat ratojen reunat kuin ykkösessä, jossa auton olis saanut ainakin muutamaan otteeseen recoveraa tuolla ajolla.. Tosin koskeeko sitten vain tuota Puolan rataa vai peliä yleisesti.
 
Niin olikos tässä nyt samanlainen moninpeli kuin Dirt 3:ssa? Että pystyy kaverin kans verkon kautta ajamaan samaan aikaan.
 
Kyllä tämä peli menee nyt tauolle ennenkuin korjaavat muutamat todella ärsyttävät bugit. Ensinnäkin grafiikkapuolelta tuo valaistus. Hitto pimeällä, noilla valoilla näkee huonommin kuin mopon valoilla. Näkyvyys luokkaa 5m ja päivänvalolla kun ajat varjoiseen metsään, tuntuu kuin päästäisit suoraan luolaan ilman valoja.
Sitten tuohon ffb puoleen. Tässä ei muutenkaan ole kummoista tuntumaa niin loputkin pitää säätää suspension puolelta pois syystä, että jos päästät noihin typeriin tienvarsi reunuksiin lähtee dd ratilla ranteet sijoiltaan ja auto lähtee samantien lapasesta. Käytännössä autossa ei ole minkäänlaista tuntumaa ja joissain tapauksissa sitten täysin överit, kuten nuo Uuden-Seelannin rautasilta ylitykset sekä edellämainitut tien reunukset.
Muuten kyllä tykkään menosta. Haastavampi peli kuin Dirt Rally.

Itse kyllä komppaan tuon tuntuman suhteen, melkoinen pettymys (xbox & thrustmaster tx). Vaikka en ole itse koskaan ralliautolla ajanut niin soralla olen kummiskin :D niin sen suhteen rattiin ei välity mitään tuntumaa millaisella tiellä ajaa. Tällä erää tuntuu että auto vaan leijailee tiellä.. :(
 
Näyttää kyllä että olis "vähän" anteeksiantavammat ratojen reunat kuin ykkösessä, jossa auton olis saanut ainakin muutamaan otteeseen recoveraa tuolla ajolla.. Tosin koskeeko sitten vain tuota Puolan rataa vai peliä yleisesti.

Itse rage quittasin tänään Puolan rallin aiheuttamaan ketutukseen, koska jos sulla ruudulla näkyy tuollainen pyöreä penkka, perän kuuluu nousta sinne. Nyt siellä on lähes kauttaaltaan rotvallinreunan korkuinen kynnys mihin takarengas osuu ja sit fysiikat ei riitä enää sen iskun mallintamiseen ja auto lentää randomisti minne sattuu. Meni aivan totaalisesti hermo. Vielä kun tie on siellä niin överi liukasta ettei siinä tiellä vain pysy.
 
Mikä juttu tää on että joka pätkällä tien reunoilla on joku prkl valli tai korotus johon osuu välittömästi jos menee pikkasenki leveäksi. :rage:
Joo itekkin oon huomannut ja ovat kyllä todella rasittavia. Ei voi yhtään vetää leveäksi... Luulis, että sinne nyt vähän vois ees pyörä nousta mutta ei.
 
Viimeksi muokattu:
Onhan Puolassakin paikkoja jossa voi vähän leikata, ja Uudessa-Seelannissa näyttää tuolla erikoiskokeella oikeastikkin olevan aitaa melkein koko matkalta.
 
Siis täällä kritisoidaan sitä, että ralli simussa ei pysty leikkaamaan miten haluaa ja aitaakin on? :D

Vinkki nro. 1, kannattaa opetella ajamaan nuoteista. Ei haittaa yö tai muutenkaan huono näkyvyys. Kyllä se kartturi sitten kertoo, jos voi ronskimmin leikata turvallisesti. Muutenhan se menee ns. Riskillä :)
 
Onhan Puolassakin paikkoja jossa voi vähän leikata, ja Uudessa-Seelannissa näyttää tuolla erikoiskokeella oikeastikkin olevan aitaa melkein koko matkalta.

Nyt on kyse niistä kun on sellainen pyöreä penkka. Siinä missä sora/asfaltti loppuu ja nurmikkopenger alkaa, niin siinä on joku mystinen rotvallinreuna.
 
Pätkät on makeita päästää, ainakin vielä kun joutuu ajamaan nuotista/silmällä. Tässä pari tuoretta kuvaa matkan varrelta.

Dirt Rally 2 Screenshot 2019.02.26 - 21.32.25.99.png
Dirt Rally 2 Screenshot 2019.02.26 - 21.52.05.74.png
 
Miten nuo päiväsaikaan hieman hämärässä valaistuksessa ajettavat pätkät ovat hirvittävän pimeitä? Tämä korostui tämän viikkoisessa weeklyssä USA:ssa. Kun ajettiin paljon puitten alla varjoissa, oli melkeinpä pimeämpää kuin yöllä kun jostain syystä ajovalot eivät varjoissa toimi? Huvittavaa että toiseksi viimeisellä pätkällä joka oli sitten yö-ek, näki silloin paremmin eteensä kuin päivällä. Erittäin ikävää, kun pitäisi B-Ryhmän Audilla painaa 200km/h keskellä metikköä ja mitään ei näe päivälläkään...
 
1½ päivässä sekä championship että rallicross pro tasolle. Saa nähdä jääkö siihen, ykkösessä ei taidot niissä riittäneet päästä kolmen parhaan joukkoon.
Hyvä että on noita päivä ja viikkokisoja.
 
Joko career toimii hukkaamatta tallennusta? Ei ainakaan päivitystä ole erikseen tullut...

Onko muilla häirinnyt silmää tuo pikseli/risuaitamössö puissa ja kasvillisuudessa siellä missä alkaa ilmestyä näkyviin n. 50m päässä? Ground cover -asetuksen säätäminen ei myöskään vaikuta etäisyyteen, millä kasvillisuus "ilmestyy", vain sen runsauteen. TAA-reunanpehmityksen, kun laittaa päälle, niin risuaita peittyy, mutta on koko kuva aivan mössöä sen jälkeen.

Ajelen matalalla FOV:lla (tällä hetkellä 38-42 vfov) sisäkamerasta ja katse kun on koko ajan kaukaisuudessa, niin häiritsee moinen kauneusvirhe muuten komeissa ympäristöissä, varsinkin Puolassa ja P. Amerikassa.
 
Tässähän oli forcet ihan perseellään. Pitää palata tän pelin pariin, kun ovat saaneet korjattua ajotuntuman paremmaksi. Rattina CSL Elite wheel.

edit.PC:llä.
 
Viimeksi muokattu:
CSL täällä myös (pc). Aika tunnoton on joo. Jotain ffb fixejä on vissiin, mutta onkohan noista mitään hyötyä? Ei jaksais alkaa säätämään turhan takia.
 
niin sen suhteen rattiin ei välity mitään tuntumaa millaisella tiellä ajaa. Tällä erää tuntuu että auto vaan leijailee tiellä.. :(
Ettei olis kaliberaatio tms tekemättä, kun itse kyllä tunnen hyvinkin selkeästi millä soratyypillä milloinkin on menossa. Ennen kaliberaatiota ajaminen oli huomattavasti vaikeampaa.
Tosin kyllä tuo vielä yhden kerran pitäisi hio tuo FBB.
 
Ettei olis kaliberaatio tms tekemättä, kun itse kyllä tunnen hyvinkin selkeästi millä soratyypillä milloinkin on menossa. Ennen kaliberaatiota ajaminen oli huomattavasti vaikeampaa.
Tosin kyllä tuo vielä yhden kerran pitäisi hio tuo FBB.
On tehty kalibraatiot.
 
Onko jollain heittää FFB asetuksia, kenellä mielestään on hyvät FFB:t?

Toivon mukaan saisi koneen tänään kasaan ja tämänkin ladattua.
 
DFGT:llä tuntuu kans hommat ihan OK, ottakaa se wheel friction slider nollille jollei ole jo. Se on ns. feikki efekti ja pilaa kyllä sen vähäisenkin tuntuman.
UDP datan puolesta kyl pitäs tuntua FFB:ssä enemmänkin, ehkä sieltä tulee joku fixi jossain vaiheessa. Silti tämä on huomattavasti parempi tuntumaltaan kuin ensimmäinen DR ja käyttäytyykin luonnollisemmin.
 
Taas useampi tunti lisää ajoaikaa alla, tuli huomattua tämä sama ongelma pimeiden kohtien kanssa, tosin huomasin että joillain näytöillä tämä ei ole edes ongelma. En tiedä onko kyseessä jokin adaptive brightness/contrast säätö mutta kaverin 144Hz 27" Samsungilta en huomannut tätä ongelmaa, omalta 60Hz 32" LG:ltä kylläkin. Liekkö kehittäjillä ollut tietyn tyyppisiä näyttöjä joille nuo osat on tehty, pimeätä mielestäni saisi metsätaipaleella ollakkin jos otetaan huomioon mihin silmä tottuu todellisuudessa, tosin tällä hetkellä se on sama kuin ajaisi pohjattomaan säkkiin kun pääsee Uudessa-Seelannissa metsäosuudelle.

Oli tosin ilo huomata että ahtopaineet saa pidettyä paljon paremmin kuin DR1 jossa kaasun pitäminen mutkissa ei ollut niin tehokasta kuin olisi toivonut, nyt autot ampaisee mutkasta ulos kun saa paineet pidettyä korkealla.

Vieläkin on pieni mysteeri miten tuota autoa saisi säädettyä tarkemmin, ilmeisesti tiimiä ja sen työntekijöitä kouluttamalla? Jää aika paljon säätöjä tekemättä kun säätöhaitarit on monessa paikkaa ihan törkeän isoja.
 
Lisätään vielä että tämä on ensimmäinen peli joka on My Summer Carin lisäksi tunnistanut oikein kaikki ohjaimet jotka on erillisillä USB:illa kiinni ja osannut mäpätä napitkin valmiiksi. Setuppina T300RS, TH8A ja Fanatecin CSL elite pedaalit.
 
Sit on nihkee kyllä pelialla jos tietä ei tosiaan tunne.

G29 PC:llä toimii itsellä ihan näppärästi ja nuo tielaadut kyllä tuntee ihan hyvin.
Ookkeei, itellä xbox tiedä sitten onko mikä vaikutusta konsolilla pelatessa vs pc. Mitä noita arvosteluja on katellu niin aika moni veivaa ratilla juurikin pc versiota. Ohjaimella sai paremman tuntuman xboxilla :D
 
Ookkeei, itellä xbox tiedä sitten onko mikä vaikutusta konsolilla pelatessa vs pc. Mitä noita arvosteluja on katellu niin aika moni veivaa ratilla juurikin pc versiota. Ohjaimella sai paremman tuntuman xboxilla :D
Sit tuunailemaan FBB asetuksia. Ehkäpä sieltä löytyy apua.
 
Tuli eilen jassottua nelisen tuntia ja peli näyttää kyllä erittäin hyvältä grafiikkapuoleltaan! Autojen tuntuma on vähän outo tuon DR1:n jälkeen, jotenkin ei ole tatsia hallita samalla tavalla, kuin aiemmin. Ehkä tämä "leijuminen" korjataan myöhemmin.

Edit. Ja voisin opetella myös itse ajamaan. :D
 
Jaampa tännekin... Jos joku ei4K-kuvanlaadulla pelaileva PC:llä haluaa kasvillisuuden paremman näköiseksi, niin Nvidia (varmaan myös Radeonin vastaava) Control Panelista voi laittaa Transparency Antialiasingin (reunanpehmityksen läpinäkyvyys) päälle. Pelin asetuksista 4x MSAA ja control panelista "enchance Antialiasing settings" ja "Transparency 4x supersampling". 5fps vie tuo itsellä ja kasvillisuudesta häviää kaikki sahalaidat. Pelkkä pelin MSAA ei tee mitään kasvillisuudelle (puille taitaa tehdä jotakin).

Myös kombo 2x MSAA + 2x supersample toimii hyvin, eikä vie niin paljon tehoja. Molemmat paljon parempia kun pelin vakio MSAA-reunanpehmitykset.
 
Onko kukaan pelannut Xbox:illa ja G920:lla? Toimiiko tuo ratti hyvin vai kannattaako hommata PC versio?
 
Joko career toimii hukkaamatta tallennusta? Ei ainakaan päivitystä ole erikseen tullut...
Hyvin tuntuu toimivan, olis kyllä harmi jos nollaantuisi :nb:

Pitänee aloittaa professional tasoa ja katsoa mille sijoille tulee. Kyllähän tuossa clubman tasollakin olin jossain rallikisassa sijalla 28 ja yhdestä rallycross kisasta karsiuduin, silti molemmissa loppusijoituksissa 2.

Joissain rallycross kisoissa ei näy lähtövalot ellei muuta näkymää jossa näkyy koko auto ja kaikista kisoista en bongannut koko valoja, vaan piti lähteä sen GO-huudon mukaan :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Vkl:na jaksoin vihdoin XO(X) versiota ratilla(Fana CSW v2/CSL Elite LC pedals, nyt oli Xhub 320mm ratilla) ajella niin täytyy yhtyä tietuntuman puutteen valittajiin. Jousivoimaa ja sitä suspension yms rattia kääntävää kyllä saa vaikka kuinka jos haluaa mutta tien pintaa ei saa tuntumaan, ei väliä onko soraa/asfalttia tms.

Ajelin samalla vanhaa Dirttiä ja riippumatta että päivitin ratin firmiksenkin(fanan uusimmat ajurit 328 joista fw627) niin vanhassa edelleen parempi tientuntu, pienetkin kuopat ja sora "tuntuu" ratissa kuten pitääkin ja tekee ajamisen myös helpommaksi kun auton hallitsee paremmin.

Kolmas juttu sitten se että vanhaan Dirttiin verrattuna ffb-säädöt on kyllä kovasti pelkistetyt, osaltaan varmasti vaikuttaa myös kun ei niin eritellysti voi säätää.


Toisaalta näin konsolin kyseessä ollen on positiivista että pädiajaminen on ihan eri planeetalta D1:een verrattuna, hyvin voi ajella vaikkei rattia jaksaisi laittaa.
 
Vkl:na jaksoin vihdoin XO(X) versiota ratilla(Fana CSW v2/CSL Elite LC pedals, nyt oli Xhub 320mm ratilla) ajella niin täytyy yhtyä tietuntuman puutteen valittajiin. Jousivoimaa ja sitä suspension yms rattia kääntävää kyllä saa vaikka kuinka jos haluaa mutta tien pintaa ei saa tuntumaan, ei väliä onko soraa/asfalttia tms.

Ajelin samalla vanhaa Dirttiä ja riippumatta että päivitin ratin firmiksenkin(fanan uusimmat ajurit 328 joista fw627) niin vanhassa edelleen parempi tientuntu, pienetkin kuopat ja sora "tuntuu" ratissa kuten pitääkin ja tekee ajamisen myös helpommaksi kun auton hallitsee paremmin.

Kolmas juttu sitten se että vanhaan Dirttiin verrattuna ffb-säädöt on kyllä kovasti pelkistetyt, osaltaan varmasti vaikuttaa myös kun ei niin eritellysti voi säätää.


Toisaalta näin konsolin kyseessä ollen on positiivista että pädiajaminen on ihan eri planeetalta D1:een verrattuna, hyvin voi ajella vaikkei rattia jaksaisi laittaa.

Itse olen sitä mieltä, että xbox ohjaimella vs thrustmaster tx, ohjain vie kun pässiä narussa tuntumankin suhteen :D
 
Taas useampi tunti lisää ajoaikaa alla, tuli huomattua tämä sama ongelma pimeiden kohtien kanssa, tosin huomasin että joillain näytöillä tämä ei ole edes ongelma. En tiedä onko kyseessä jokin adaptive brightness/contrast säätö mutta kaverin 144Hz 27" Samsungilta en huomannut tätä ongelmaa, omalta 60Hz 32" LG:ltä kylläkin. Liekkö kehittäjillä ollut tietyn tyyppisiä näyttöjä joille nuo osat on tehty, pimeätä mielestäni saisi metsätaipaleella ollakkin jos otetaan huomioon mihin silmä tottuu todellisuudessa, tosin tällä hetkellä se on sama kuin ajaisi pohjattomaan säkkiin kun pääsee Uudessa-Seelannissa metsäosuudelle.

Oli tosin ilo huomata että ahtopaineet saa pidettyä paljon paremmin kuin DR1 jossa kaasun pitäminen mutkissa ei ollut niin tehokasta kuin olisi toivonut, nyt autot ampaisee mutkasta ulos kun saa paineet pidettyä korkealla.

Vieläkin on pieni mysteeri miten tuota autoa saisi säädettyä tarkemmin, ilmeisesti tiimiä ja sen työntekijöitä kouluttamalla? Jää aika paljon säätöjä tekemättä kun säätöhaitarit on monessa paikkaa ihan törkeän isoja.
Oletko ostanut säätö upgraden autoon? Ja meekanikko osaa säätää paremmin myös kun ostaa sille sen upgraden kyseiseen autoon
 
Oletko ostanut säätö upgraden autoon? Ja meekanikko osaa säätää paremmin myös kun ostaa sille sen upgraden kyseiseen autoon
Kyllä, käsittääkseni säätöjä ei voi tehdä ollenkaan ellei sitä tuning upgradea ole ostettu, ilmeisesti se on tuo mekaanikkojen päivittely mikä täytyy ostaa. DR1:ssä tämä taisi tulla automaattisesti mitä enemmän mekaanikot joutui kyseistä merkkiä korjaamaan.
 
Kyllä, käsittääkseni säätöjä ei voi tehdä ollenkaan ellei sitä tuning upgradea ole ostettu, ilmeisesti se on tuo mekaanikkojen päivittely mikä täytyy ostaa. DR1:ssä tämä taisi tulla automaattisesti mitä enemmän mekaanikot joutui kyseistä merkkiä korjaamaan.
Dr1:ssä ne osasivat korjata kaikkia autoja yhtä hyvin. Niille pystyi vain ostamaaan perkkejä(valmistusmaa,luokka,vetotapa,auto itse) jotka vain nopeutti auton moottori/painonvähennys jne upgradejen avaamista, noilla perkeillä ei ollut mitään vaikutusta auton säätöjen/huoltonopeuden parantumiseen. Mekaanikon palkka määräsi kuinka hyvä se oli korjaamaan ylipäätään mitään.

Nyt tässä pelissä et voi vaikuttaa kuinka hyvän mekaanikon ostat vaan sinne tulee vain joku perusjamppa ja niillä mekaanikon upgradejen ostoilla voit vaikuttaa miten hyvin ne osaa jatkossa korjaa/säätää autoa.
 
Viimeksi muokattu:
Dr1:ssä ne osasivat korjata kaikkia autoja yhtä hyvin. Niille pystyi vain ostamaaan perkkejä(valmistusmaa,luokka,vetotapa,auto itse) jotka vain nopeutti auton moottori/painonvähennys jne upgradejen avaamista, noilla perkeillä ei ollut mitään vaikutusta auton säätöjen/huoltonopeuden parantumiseen. Mekaanikon palkka määräsi kuinka hyvä se oli korjaamaan ylipäätään mitään.

Nyt tässä pelissä et voi vaikuttaa kuinka hyvän mekaanikon ostat vaan sinne tulee vain joku perusjamppa ja niillä mekaanikon upgradejen ostoilla voit vaikuttaa miten hyvin ne osaa jatkossa korjaa/säätää autoa.
Ahaa, aivan. Tää helpottikin huomattavasti tallisuunnitelmaa tulevalle kaudelle. Nyt kun luin postauksesi niin muistin et ne mekaanitkothan sai XP:tä ja sen myötä sait perkkejä/slotteja auki jotka sit kans makso rahaa. Tässähän pitää palkata joku Runki Pettersson talliin joka korjaa sen halenneen lohkon kävyllä ja liimalla.
 
Täällä tuli viime yönä otettua ensipuraisu Dirt 2.0:sta.

Toimii. Kannatti kyllä sijoittaa 27€. Hienoja autoja. Upeat äänet (cih moottori kuulostaa cih moottorilta). Fysiikkamallinnus parempi kuin ykkösessä. Nätti.

Vasta time trialia tuli muutama pätkä muutamalla eri autolla ajettua, mutta ensivaikutelma on kyllä hyvä :)
 
Täällä tuli viime yönä otettua ensipuraisu Dirt 2.0:sta.

Toimii. Kannatti kyllä sijoittaa 27€. Hienoja autoja. Upeat äänet (cih moottori kuulostaa cih moottorilta). Fysiikkamallinnus parempi kuin ykkösessä. Nätti.

Vasta time trialia tuli muutama pätkä muutamalla eri autolla ajettua, mutta ensivaikutelma on kyllä hyvä :)
Pc vai konsoli ja ohjaimella vai ratilla?
 
Pc ja ratilla. Rattina kylläkin vanha Logitech Driving Force Pro. Tekisi mieli kokeilla joskus jotain kunnon rattia, niin tietäis olisiko tarvetta päivittää ratti jossain vaiheessa.
 
Täällä vielä odotellaan Gigantin deluxe versiota PS4:lle. Oma moka kun tilasin tuolta enkä vpd tms. En löytänyt keskusteluista että onnistuuko tässä jonku lobbyn kautta kaverien kanssa pelaaminen rallin tai rallycrossin puolella?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
283 346
Viestejä
4 865 949
Jäsenet
78 645
Uusin jäsen
NR772

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom