- Liittynyt
- 11.11.2017
- Viestejä
- 1 427
Mikä peli se oli pleikkari ykkösellä, missä oli suomeksi kartturin ohjeet? Colin Mcrae Rally 3? V-rallly 2?Ai että kun kartturikin höpöttäisi suomeksi..Olisi aika makee homma!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä peli se oli pleikkari ykkösellä, missä oli suomeksi kartturin ohjeet? Colin Mcrae Rally 3? V-rallly 2?Ai että kun kartturikin höpöttäisi suomeksi..Olisi aika makee homma!
Xbox onella(X) ajan tässä vaiheessa mielummin pädillä kun ffb ei todellakaan ole säällinen(tienpinnan/eturenkaiden tuntuma puuttuu täysin, ennemminkin vain sivu/jousi etc forcet tuntuu ratilla) ja kun pädillä huvittavasti pienen tärinän avittamana tuntee tienpinnan paremmin. Kun taas jotain Dirt 1:stä tullut mieleenkään ajaa pädillä ja siinä ffb:ssä tuntee nuo D2:sta puuttuvat.
Saa nähdä josko koskaan saavat tähän tuon ffb:n korjattua.
Tommi Mäkinen rally? "Ajat liian hiljaa"
Ei muuta kuin kaveri kartturiksi
DirtPlayer pelaajat on konsolipelaajia, tuloslistan pystyy rajoittamaan myös pelkkiin pc-pelaajiin ja sitten kun daily on päättynyt ja saat ne rahat niin silloin ainakin näkee koko tuloslistan. Kyllä itselläkin tulee eroa kärkeen aika lailla(2-4s/km puhtaalla ajolla), mutta monesti ne nopeimmat kuskit ovat olleet myös tämän pelin testaajia ja ek:t on jo ulkoa opittu ja varmaan auto säädetty paremmaksi (tieten on niillä taitoakin).Oliko noissa Daily pätkien ajoissa jotain tolkkua? Melkee aina saa eron kärkeen kattoa kalenterilla vaikka tulee täysin nappiin koko pätkä.Samoiten ekalla sektorilla jo sekunttitolkulla turpaan vaikka tulis sukka syylärissä koko sektorin läpi. Ja tuloksissa tosi paljon DirtPlayer kuskeja ja ainakaan mulla ei näytä koskaan kärkiukkoja listan alkupäästä. Oliko tuohon jotain tai ollu aiemmin puhetta?
Oliko noissa Daily pätkien ajoissa jotain tolkkua? Melkee aina saa eron kärkeen kattoa kalenterilla vaikka tulee täysin nappiin koko pätkä.Samoiten ekalla sektorilla jo sekunttitolkulla turpaan vaikka tulis sukka syylärissä koko sektorin läpi. Ja tuloksissa tosi paljon DirtPlayer kuskeja ja ainakaan mulla ei näytä koskaan kärkiukkoja listan alkupäästä. Oliko tuohon jotain tai ollu aiemmin puhetta?
Vaihda kuvakulmaa maali ennakon ja maalin välissä. Kerran kun unohdat niin auto ei lähe viivalta. Vaihdat kuvakulman takas oikeaksi sitten lähtöviivallaJa mikähän se niksi on? On nimittäin rasittava bugi eikä voi ajella weekly ralleja kun niissä ei oo resettiä
ChristinaMc sanoi:Hi all, sorry about this - we thought we'd fixed it. We've identified the issue now and we're aiming to fix it in the next update.DieselPoweredJo sanoi:Still getting the sound cutting out issue. Possible happens on impact with dynamic range set "high".
ChristinaMc sanoi:We're reading them! We're reading everything. I can't comment on the content of future seasons just yet, but there is RX and Rally content still to come.Shmeefly sanoi:seems like most people don’t care for RX content, it shows here and across many other threads, hopefully the rumours for season 2 content being RX just stay as rumours, unless you plan to do a season 3 as well, it’s called Dirt Rally not RallyX after all, though I’m unsure if you or the rest of the team are even reading your tags lol
Pari pikku juttua...Vieläkös on patchattavaa vai alkaaks peli olla valmis?![]()
Kapitalistit tietää missä vaiheessa vihaisten nörttien ja pelin potentiaalin välinen suhde on riittävä, ettei sen taloudellinen vaikutus ole merkittävä. Ja sijoittajan näkökulmasta aiemmin sijoitukselle saatu tuotto voi olla arvokkaampi mitä rahassa mitattu vain hieman korkeampi tuotto myöhemmin. Mutta saivartelut sikseen. Meillä pelaajilla on nyt valta valita koska alkaa peliä pelaamaan. Itsekkin olen jo kerennyt pelin ostamaan, mutta en vielä ole pelannut ollenkaan. Jos seuraavan päivityksen jälkeen jo aloittelisi, tai viimeistään VR-päivityksen jälkeen. Katsellaan nyt miten peli kehittyy.Juu, ja koska näin toimitaan jatkuvasti, bugiset julkaisut eivät ilmeisesti karkota ostajia ja laske tuloja, siitä ne sijoittajat eivät ainakaan tykkää.
Viime vuonna neste rallin paviljongilla oli sellainen monen istuttava motion simulaattori missä mentiin Argentiinan rallia. Tuli kyseisen härvelin kyyti mieleen kun ekaa kertaa ajoin Argentiinan pätkää tässä pelissä. Eli omasta mielestä pc:llä tuo kameran pomppiminen toimii ja tuo lisää läsnäolon tuntua. Vielä kun olisi sellainen motion rigArgentiinan pomppuinen tie ja kameran heiluminen joka välillä aiheuttaa pahoinvointia.
Jotkut sanoo että PC:llä se camera shake asetus toimii kuskin penkiltä, mutta mun mielestä PS4:lla sen säädöllä ei ole mitään vaikutusta pelaa sitten mistä kuvakulmasta tahansa.
Kun camera shake on maksimissa ja ajat ohjaamonäkymästä(ei dash) niin liikkuuko kojelauta+ratti hieman niinkö ylös/alas-suunnassa?Joo niin kirjoittavat että liukusäädin oikeassa laidassa tarkoittaa vähemmän sitä oksennusta aiheuttavaa kuvan heilumista, mutta myös todettu moneen kertaan että toimii vain PC:llä ja kuskin penkiltä katsottuna.
Miten mahtaa VR:llä olla tuollaisen heilumisen kanssa, luulisi että siinä menee aivot ihan juntturaan...itellä ei tosin minkäänlaista kokemusta VR:stä, mutta koska olen herkkä tuolle "merisairaudelle" niin tuskin sopii vielä nykyinen teknologia meikäläiselle.
Tässä videolla näkyy että se toimii PC:llä.
Aluksi säädin on vasemmassa laidassa ja sitten oikealla, selkeä ero.
PS4:lla ja luetun mukaan myöskään Xbox One:lla se ei toimi!
(Liike vasemmalle ja oikealle videossa johtuu TrackIR:stä)
[OT]Täältä kun ilmeisesti löytyy muitakin Thrustmaster T300 RS -ratin omistajia, niin kysyisin mahtaako alla olevalla videolla kuuluva "rutina" olla kyseiselle ratille normaalia?
Ääni kuuluu keskikohdan yli käännettäessä, mutta vain kun rattia kääntää vasemmalta oikealle. Ääni vaikuttaisi tulevan moottorin taikka hihnan kohdalta. Pelin FFB peittää tuon aika hyvin, mutta esim. Monte Carlossa jäällä, jossa FFB vaste on huomattavasti kevyempi, ratin kääntyminen ei tuossa kohdin ole yhtä sulavaa kuin muualla.[/OT]
Ihmeellisesti peli myös välillä näyttää, että olisin ollut EK:n nopein, mutta toimitsijan luokse ajamisen jälkeen näkyvissä tuloksissa oma sijoitus onkin tippunut parilla sijalla.
[OT]Täältä kun ilmeisesti löytyy muitakin Thrustmaster T300 RS -ratin omistajia, niin kysyisin mahtaako alla olevalla videolla kuuluva "rutina" olla kyseiselle ratille normaalia?
Ääni kuuluu keskikohdan yli käännettäessä, mutta vain kun rattia kääntää vasemmalta oikealle. Ääni vaikuttaisi tulevan moottorin taikka hihnan kohdalta. Pelin FFB peittää tuon aika hyvin, mutta esim. Monte Carlossa jäällä, jossa FFB vaste on huomattavasti kevyempi, ratin kääntyminen ei tuossa kohdin ole yhtä sulavaa kuin muualla.[/OT]
Ihmeellisesti peli myös välillä näyttää, että olisin ollut EK:n nopein, mutta toimitsijan luokse ajamisen jälkeen näkyvissä tuloksissa oma sijoitus onkin tippunut parilla sijalla.
Eikä noin iso pelitalo saa edes tuollaista bugia korjattua ja peli on kuitenkin julkaistu jo aikaa sitten. Ei voi arvostaa.Vähän outoa jos ei konsoleilla toimi jos kerran löytyy säätö sille.
Oma T300 base ei pidä tuollaista ääntä vaikka on yli 3vuotta vanha.
Syy että sun sijoitus putoaa taitaa johtua lähtöpaikasta, jos lähdet ensimmäisten joukossa niin saat vain edellä lähteneiden väliajat+loppuajat ja sun sijoitus siinä vaiheessa maalissa. Osa sun jälkeen startanneista ai-kuskeista voi olla nopeampia joten sijoitus putoaa hieman. Jos lähdet ensimmäisenä ek:lle niin silloin et saa mitään väliaikoja.
Ralli lattaumassa, ku löyty avain puoleen hintaan. Millasilla asetuksilla jengi on padin kanssa pelannu? Steamin communitystä löyty parit ohjeet, onko ne sinnepäinkään? Ei jaksais rattia ja polkimia tonkia esille casual hommiin.
Kyllä vaihdeviiksien käyttö onnistuu vielä 540 asteellakin, yleensä sopivan vaihteen tulisi olla päällä jo ennen kuin käännät mutkaan. Itse ajelen 540-1080 asteilla ihan autosta riippuen ja autenttisella vaihtotavalla (H-kaavio+kytkin tai dogbox tai sekventiaalikeppi tai vaihdeviikset ja vielä kaikkia Gr B 4wd+Lancia Stratos autoja ilman käsijarrua).Millä ratin kääntösäteellä techiläiset ajelevat tätä? Itsellä dilemma tuon kanssa, josko pitäisi kääntösäteen joku 360-400 astetta jolloin pystyisi käyttämään ratin vaihdinlaippoja. Tällöin sekventaaliseen vaihdekeppiin saisi mäpättyä käsijarrun. Toinen vaihtoehtohan olisi laittaa kääntösäde joku 540 astetta ja suosiolla käyttää vain vaihdekeppiä vaihtamiseen. Mutta silloin käsijarrulle ei ole kunnon paikkaa.
Kumpi olisi ajamiseen parempi?
(H-kaavio+kytkin tai dogbox tai sekventiaalikeppi tai vaihdeviikset ja vielä kaikkia Gr B 4wd+Lancia Stratos autoja ilman
käsijarrua).
Ihan mielenkiinnosta, miksi ajat Karik B-ryhmän vehkeitä ja stratosta ilman käsijarrua? Onko kyse siinä,että aikanaan niissä ei ollut toimivaa käsijarrua,kun oli kiinteät lukot tai jotain muuta sellaista? Vanhoja korsikan videoita katsellessa vaikutti ettei paljon käsijarrua käytetty vai oliko sitten teiden ahtauden vuoksi?